Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Куліса КПП, замок запалювання, ремінь полікліновий
Очікувана вартість
4 910,00 UAH
UA-2021-03-26-013422-c 4f0ed6ef89f544d897fd4453dd026459
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Микитенко Ганна Михайлівна

380989720049 skoraja_zhitomir@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 березня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38500095
Місцезнаходження: 10031, Україна , Житомирська обл., Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК 98-В
Контактна особа: Микитенко Ганна Михайлівна
380989720049
skoraja_zhitomir@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34330000-9: Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів


Куліса КПП, замок запалювання, ремінь полікліновий
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Куліса КПП, замок запалювання, ремінь полікліновий. Джерело фінансування закупівлі: Власний бюджет (кошти спеціального фонду).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК 98-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі: Власний бюджет (кошти спеціального фонду). Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

26 березня 2021 16:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Данильчук Олександр Олександрович"
#3051300997
Переможець 4 910,00
UAH з ПДВ
26 березня 2021 16:08

Документи

26 березня 2021 16:08
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 березня 2021 16:11
Договір № 110 від 26.03.2021.pdf укладений
26 березня 2021 16:10