Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Cтіл керівника
Очікувана вартість
21 670,00 UAH
UA-2021-03-26-012917-c e3ca4d625f974094b74d91b63af61aef
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ася Мансурова

+380442814296 a.mansurova@prozorro.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "ПРОЗОРРО"
Код ЄДРПОУ: 02426097
Вебсайт: https://prozorro.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул Бульварно-Кудрявська (Воровського), 22
Контактна особа: Ася Мансурова
+380442814296
a.mansurova@prozorro.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 березня 2021 15:46
Звернення за роз’ясненнями: до 01 квітня 2021 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 квітня 2021 15:00
Очікувана вартість: 21 670,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 108,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Стіл керівника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, Київська область, м.Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 квітня 2021  —  03 травня 2021
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Попередня оплата на поточний рахунок Постачальника протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня отримання рахунку-фактури Аванс 5 Робочі 70
Поставка товару Доплата на поточний рахунок Постачальника протягом протягом 5 (п’яти) робочих днів після доставки та монтажу Товару та отримання рахунку-фактури Пiсляоплата 5 Робочі 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 березня 2021 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 березня 2021 15:46
ОГОЛОШЕННЯ-стіл керівника.docx
26 березня 2021 15:46
Додаток 1 - проект договору.docx

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій