Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний)
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2021-03-26-012263-c 7ad84cb73c5f4547956c06875a30dc29
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Токовенко Ганна Володимирівна

380445732738 ganna.tokovenko@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Фінансове управління Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37397174
Місцезнаходження: 02094, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Праці,1/1
Контактна особа: Токовенко Ганна Володимирівна
380445732738
ganna.tokovenko@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 березня 2021 15:26
Звернення за роз’ясненнями: до 01 квітня 2021 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 квітня 2021 12:00
Очікувана вартість: 10 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
83 пачок
Папір офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02094, Україна, м. Київ, м. Київ, бульвар Праці,1/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 квітня 2021  —  26 квітня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом безготівкового переказу коштів на розрахунковий рахунок Учасника протягом 20 (двадцяти) днів з дня фактичного постачання Товару на адресу Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за наданий Товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, при цьому штрафні санкції до Замовника при затриманні оплати не застосовуються. Замовник має право на зменшення обсягів закупівлі залежно від реального фінансування видатків. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 березня 2021 15:27
Проект договору.doc
26 березня 2021 15:27
Додаток 2.docx
26 березня 2021 15:27
Додаток 1.docx
26 березня 2021 15:27
Оголошення.docx

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій