Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 15810000-9 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний, хліб житній, батон)
Очікувана вартість
282 230,00 UAH
UA-2021-03-26-012249-c 6550ecee5b2e4b9690a8b7d639672327
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваленко Марина Петрівна

380474432128 Viddil_osviti_umr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02147121
Місцезнаходження: 20300, Україна , Черкаська обл., Умань, Костельна, 12
Контактна особа: Коваленко Марина Петрівна
380474432128
Viddil_osviti_umr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера
Обґрунтування
У зв’язку з прийняттям до розгляду скарги 25.03.2021, щодо прийнятого рішення Замовником про намір укласти договір (Протокол від 15.03.2021) з фізичною особою-підприємцем Федько Д.О. (далі- ФОП Федько Д.О.), триваючого тендера по предмету ДК 021:2015: 15810000-9 -Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний, хліб житній, батон, булочки здобні) органом оскарження Антимонопольним комітетом України, номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2021-02-19-005403-b, на період розгляду скарги процедура призупинена.
Виникла нагальна потреба щодо придбання хліба та хлібобулочних виробів (своєчасне та якісне забезпечення харчуванням закладів відділу освіти Уманської міської ради).
Закон України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIІI (далі – Закон) застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів),послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт-1,5 мільйона гривень ;.
Згідно з ч.10 ст.3 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, закупівель /спрощених закупівель, визначених цим Законом, та укладання договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/ без проведення процедур закупівель /спрощених закупівель, визначених цим Законом.
Згідно з частиною другою ст. 13 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІI (далі – Закон) закупівля буде здійснюватись як виняток та відповідно до умов, визначених у частині другій статті 40 Закону шляхом застосування переговорної процедури закупівлі.
Умова застосування переговорної процедури закупівлі: п. 3. ч. 2 ст. 40 Закону (переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток): «у разі оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера після оцінки тендерних пропозицій учасників, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендера, що оскаржується».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 березня 2021 15:32
Оскарження наміру укласти договір: 01 квітня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19400 кілограми
ДК 021:2015: 15810000-9 -Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний, хліб житній, батон, булочки здобні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником після пред'явлення Учасником накладної на оплату товару. Оплата проводиться в залежності від реального фінансування при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування: 100 % кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

26 березня 2021 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 березня 2021 15:25
Протокол пров перег.pdf
26 березня 2021 15:25
Прот уклад дог.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Федько Д.О.
#2653202530
Переможець 282 230,00
UAH
26 березня 2021 15:32

Документи

26 березня 2021 15:32
Електронний підпис
26 березня 2021 15:31
Протокол пров перег.pdf
26 березня 2021 15:31
Прот уклад дог.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 березня 2021 15:32

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Федько Д.О.
#2653202530
282 230,00
UAH
Документи

Документи

26 березня 2021 15:32
Електронний підпис
26 березня 2021 15:31
Протокол пров перег.pdf
26 березня 2021 15:31
Прот уклад дог.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 липня 2021 16:02
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2021 15:56
Ду 4 до дог 34.pdf зміни до договору
02 липня 2021 15:55
Електронний підпис зміни до договору
25 травня 2021 15:03
ду 3 до дог 34 від 01.04.2021.pdf зміни до договору
25 травня 2021 15:02
Електронний підпис зміни до договору
21 квітня 2021 12:23
ду 2 до дог 34 від 01.04.2021 хліб.pdf зміни до договору
21 квітня 2021 12:22
Електронний підпис зміни до договору
13 квітня 2021 17:06
Рішення про оптимізацію.pdf зміни до договору
13 квітня 2021 17:05
ду 1 до дог 34 від 01.04.2021 хліб перег..pdf зміни до договору
13 квітня 2021 17:05
Електронний підпис укладений
05 квітня 2021 17:58
Рішення про оптимізацію.pdf укладений
05 квітня 2021 17:54
Договір хліб.pdf укладений
05 квітня 2021 17:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Рішенням Уманської міської ради від 23.12.2020 № 8-5/8 «Про оптимізацію виконавчих органів Уманської міської ради», відповідно до пункту 2 частини 1 даного рішення: «1.Створити з 01 квітня 2021 року виконавчі органи Уманської міської ради із статусом юридичної особи публічного права: 2) управління освіти та гуманітарної політики Уманської міської ради шляхом злиття відділу освіти Уманської міської ради (код ЄДРПОУ 02147121), відділ культури Уманської міської ради код ЄДРПОУ 02231465, припинивши останні. Визначити управління освіти та гуманітарної політики Уманської міської ради правонаступником майна, прав та обов’язків відділу освіти Уманської міської ради (код ЄДРПОУ 02147121), відділу культури Уманської міської ради (код ЄДРПОУ 02231465)» та відповідно до п. 11.1. розділу XI. Договору внести зміни до реквізитів «Замовника», що містяться в розділі XIII. даного Договору. Зміни викласти в новій редакції: «Замовник: Управління освіти та гуманітарної політики Уманської міської ради код ЄДРПОУ 44308884 Юридична адреса: площа Соборності,1, м. Умань, Черкаська обл., 20300 тел.:(04744)3-21-28, 3-12-70; факс:3-24-00 Держказначейська служба України, м. Київ Уманське УДКСУ МФО 820172 р/р UA 608 201 720 344 250 018 000 120 390, UA 768 201 720 344 241 018 200 120 390, UA 548 201 720 344 280 014 090 120 390, UA 128 201 720 344 270 014 000 120 390»
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини першої статті 188 Господарського кодексу України, частини першої статті 651 Цивільного кодексу України внести зміни до пункту 5.1 Договору та пункту 10.1 Договору та викласти їх в новій редакції: «5.1. Строк (термін) поставки (передачі) товару: по 31.05.2021.» «10.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін і діє до 31.05.2021». 2. Дану Угоду складено українською мовою в двох примірниках (по одному для кожної із Сторін), які мають однакову юридичну силу. 3. Дана Угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами і є невід’ємною частиною Договору. 4. Решта умов Договору залишається незмінною і обов’язковою до виконання сторонами.
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини першої статті 188 Господарського кодексу України, частини першої статті 651 Цивільного кодексу України внести зміни до пункту 5.1 Договору та пункту 10.1 Договору та викласти їх в новій редакції: «5.1. Строк (термін) поставки (передачі) товару: по 30.06.2021». «10.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін і діє до 30.06.2021». 2. Дану Угоду складено українською мовою в двох примірниках (по одному для кожної із Сторін), які мають однакову юридичну силу. 3. Дана Угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами і є невід’ємною частиною Договору. 4. Решта умов Договору залишається незмінною і обов’язковою до виконання сторонами.
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник та Учасник, відповідно до проведеного аналізу виконання договору відповідно п. 1.4.1 Розділу 1 Договору №34 від 01.04.2021 року - ДК 021:2015: 15810000-9 -Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний, хліб житній, батон, булочки здобні), домовились про зменшення обсягів закупівлі на суму – 31 714,04 грн. (тридцять одна тисяча сімсот чотирнадцять гривень, 04 коп.). Сума виконаних зобов’язань на момент укладання даної додаткової угоди – 250 515,96 грн. Кількість товару, що був поставлений Замовнику на моменту укладання даної додаткової угоди: № п/п Найменування продукції Одиниця виміру Загальна кількість Ціна за одиницю виміру продукції в грн. Загальна сума вартості продукції в грн. 1 хліб пшеничний кг 8 312,85 14,50 120 536,36 2 хліб житній кг 6 269,20 13,00 81 499,60 3 батон кг 2 400,00 20,20 48 480,00 Всього: 250 515,96 2. Пункт 1.2 та 3.1 Договору викласти в такій редакції: «1.2. Найменування (номенклатура, асортимент) товару – ДК 021:2015: 15810000-9 -Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний, хліб житній, батон, булочки здобні) Кількість: 16982,05 кг хліб пшеничний – 8312,85 кг хліб житній – 6269,20 кг батон –2400,00 кг» «3.1. Ціна цього Договору становить 250 515,96 грн (двісті п’ятдесят тисяч п’ятсот п’ятнадцять гривень, 96 коп.) без ПДВ. Ціни на товар встановлюються в національній валюті України.» 3. Інші умови вищевказаного Договору, не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у тій редакції, в якій вони викладені Сторонами раніше, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе. 4. Дана Додаткова угода складена українською мовою, на 2-х сторінках у 2-х примірниках, кожний з яких має однакову юридичну силу. 5. Невід’ємною частиною даної Додаткової угоди є Додаток №1. 6. Дана Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 250 515,96
UAH