Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Кривбасводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03341316 |
Місцезнаходження: | 50027, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, вулиця Єсеніна, 6А |
Контактна особа: |
Ольга Голяк +380564922711 kvk.zakupka@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 березня 2021 15:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 квітня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 12 квітня 2021 14:22 |
Початок аукціону: | 12 квітня 2021 14:22 |
Очікувана вартість: | 1 975 430,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 754,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
залізобетонні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 квітня 2021 10:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 квітня 2021 10:47 |
Додаток 4. Проект договору зі змінами.docx | |
01 квітня 2021 10:47 |
ЛИСТ про внесення змін.docx | |
26 березня 2021 15:13 |
Додаток 1.Технічне завдання.docx | |
26 березня 2021 15:13 |
Додаток 2.Перелік документів.doc | |
26 березня 2021 15:13 |
Додаток 3. Вимоги ст 17.doc | |
26 березня 2021 15:13 |
ТД (залізобетонні вироби).doc |
01 квітня 2021 10:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 квітня 2021 10:47 |
Додаток 4. Проект договору зі змінами.docx
|
|||
01 квітня 2021 10:47 |
ЛИСТ про внесення змін.docx
|
|||
26 березня 2021 15:13 |
Додаток 1.Технічне завдання.docx
|
|||
26 березня 2021 15:13 |
Додаток 2.Перелік документів.doc
|
|||
26 березня 2021 15:13 |
Додаток 3. Вимоги ст 17.doc
|
|||
26 березня 2021 15:13 |
ТД (залізобетонні вироби).doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-26-000019 ● 69ea3bbe0b2149aca8298fc39246488e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 липня 2021 13:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.07.2021 № 433
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 та на виконання доручення Держаудитслужби від 22.07.2021 № 003100-18/9259-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
від 26.07.2021 № 433
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-03-26-012061-c, 26.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Стосовно відсутності в оголошенні про проведення відкритих торгів місця поставки товарів, повідомляємо наступне. Замовник при здійснені публічних використовує електронний майданчик NEWTEND, який має усі рівні акредитації (1,2,3,4) майданчиків для роботи в ProZorro. При оприлюдненні оголошення про проведення відкритих торгів, Замовник має змогу заповнити поля, які передбачені функціоналом майданчика. Поле «Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг» передбачено для внесення інформації лише у тому випадку, якщо постачання здійснюється на один об’єкт. У закупівлі UA-2021-03-26-012061-c місцем постачання товарів передбачено два об’єкти Замовника, відповідно дві адреси місця постачання. Замовник не мав технічної можливості дану інформацію відобразити в оголошенні про проведення відкритих торгів, оскільки електронним майданчиком NEWTEND не передбачено можливості внесення інформації у поле « місце постачання…» декількох адрес. Тому з метою дотримання законодавства у сфері публічних закупівель, в оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2021-03-26-012061-c, Замовником було зазначено «Україна, Відповідно до документації». Дана інформація підтверджується друкованою формою з офіційного сайту електронної системи закупівель «Prozorro» https://prozorro.gov.ua/ (друкована форма додається). Відповідно до пункту 4.3 Розділу І тендерної документації Замовника «місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)» місцем постачання визначено (цитуємо) 4.3 місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) Місце постачання: 50000, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, Дніпропетровське шосе, вантажний двір КП «Кривбасводоканал», та/або 50000, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Генерала Радієвського, 43а. Кількість: відповідно до Додатку 1 (Технічне завдання) Обсяг поставки: партіями за заявками замовника протягом 3 (трьох) календарних днів з дати надання письмової заявки, виходячи з виробничої необхідності та фінансової можливості. Отже, Замовником фактично при оприлюдненні оголошення про проведення відкритих торгів дотримано вимоги, передбачені п. 3 частини другої ст. 21 Закону. При цьому слід наголосити, що проблема невідповідності функціоналу електронних майданчиків Prozorro вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» є загальновідомою, тому визнання дій Замовників порушенням вимог Закону зі сторони органів державного фінансового контролю не є правомірним. Замовник зобов’язується у подальшому здійснювати заходи з недопущення порушень у сфері публічних закупівель . Зокрема чітко слідувати вимогам, передбаченим частиною 1 ст. 10 та ст. 21 Закону під час оприлюднення інформації та дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель.
2021-08-10 15:49:35
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 3 частини другої статті 21 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 3 частини другої статті 21 Закону.) • усунуто
Замовник зобов’язується у подальшому здійснювати заходи з недопущення порушень у сфері публічних закупівель.
2021-08-19 16:08:35
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 квітня 2021 14:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДКОНСТРУКЦІЯ" |
1 822 800,00
UAH з ПДВ
|
1 763 537,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БК "ЕКО-СЕРВІС-БУД" |
1 968 840,00
UAH з ПДВ
|
1 949 085,70
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДКОНСТРУКЦІЯ" #31735413 |
Відхилено |
1 763 537,00
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2021 16:08
|
ТОВ "БК "ЕКО-СЕРВІС-БУД" #42204357 |
Переможець |
1 949 085,70
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2021 16:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2022 10:34
|
Електронний підпис | укладений |
12 травня 2021 16:06
|
63-СНАБ.PDF | укладений |
12 травня 2021 16:05
|