Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Electricity
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міське комунальне підприємство "Херсонелектротранс" |
Код ЄДРПОУ: | 03328635 |
Місцезнаходження: | 73036, Україна , Херсонська область обл., м. Херсон, вул. Залаегерсег,12 |
Контактна особа: |
Кузнецов Юрій +380552326105 electrotrans@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | City Public Utility "Khersonelektrotrans" |
National ID: | 03328635 |
Contact point: |
Yuri Kuznetsov +380552326105 electrotrans@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 березня 2021 15:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 травня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 22 червня 2021 12:35 |
Початок аукціону: | 22 червня 2021 12:35 |
Очікувана вартість: | 10 032 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 160,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 100000 UAH |
Publication date: | 26 березня 2021 15:04 |
Enquiries until: | 25 квітня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 01 травня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 05 травня 2021 12:00 |
Planned auction date: | 22 червня 2021 12:35 |
Information
Estimated total value: | 10 032 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 50 160 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Умови оплати: - розрахунковим періодом за Договором є календарний місяць; - Замовник (Споживач) здійснює оплату за фактично спожиту електричну енергію за фактичними показами засобів обліку електричної енергії по закінченні розрахункового періоду; - оплата вартості електричної енергії за Договором здійснюється Замовником (Споживачем) перерахування коштів на поточний розрахунковий рахунок із спеціальним режимом використання Постачальника в уповноваженому банку; - Замовник (Споживач) здійснює оплату вартості обсягу електричної енергії за розрахунковий період протягом 5 банківських (робочих) днів з моменту отримання рахунку на оплату та Акту прийому-передачі електричної енергії, підписаного обома Сторонами; - Замовник (Споживач) здійснює плату за послугу з розподілу (передачі) електричної енергії безпосередньо оператору системи розподілу. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 квітня 2021 16:36 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 квітня 2021 11:00 |
перелік змін до ТД 26042021_02.pdf | |
26 квітня 2021 11:00 |
Зміни 26042021 Електрична енергія - МКП Херсонелектротранс-ТД 07-12 2021_01.doc | |
12 квітня 2021 17:10 |
Зміни 12042021 Електрична енергія - МКП Херсонелектротранс-ТД 07-12 2021_01.doc | |
12 квітня 2021 17:09 |
перелік змін до ТД 12042021_01.pdf | |
26 березня 2021 15:06 |
Електрична енергія - МКП Херсонелектротранс-ТД 07-12 2021_01.doc | |
26 березня 2021 15:06 |
Оголошення_2603.doc |
26 квітня 2021 16:36 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||
26 квітня 2021 11:00 |
перелік змін до ТД 26042021_02.pdf
|
|||||||||||||||
26 квітня 2021 11:00 |
Зміни 26042021 Електрична енергія - МКП Херсонелектротранс-ТД 07-12 2021_01.doc
|
|||||||||||||||
12 квітня 2021 17:10 |
Зміни 12042021 Електрична енергія - МКП Херсонелектротранс-ТД 07-12 2021_01.doc
|
|||||||||||||||
12 квітня 2021 17:09 |
перелік змін до ТД 12042021_01.pdf
|
|||||||||||||||
26 березня 2021 15:06 |
Електрична енергія - МКП Херсонелектротранс-ТД 07-12 2021_01.doc
|
|||||||||||||||
26 березня 2021 15:06 |
Оголошення_2603.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Ціна на електричну енергію встановлюється учасником у відповідності до ч. 2 ст. 56 Закону України «Про ринок електричної енергії». Учасник включає до вартості тендерної пропозиції витрати щодо оплати послуг з передачі електричної енергії.
Ціна пропозиції повинна бути розрахована з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат, відповідно до цін, діючих на ринку на дані товари, та згідно вимог діючих законодавчих і розпорядчих актів щодо формування ціни.
Послуги з розподілу електричної енергії МКП «Херсонелетротранс» закуповуються окремо у АТ «Херсонобленерго». Тому в ціну пропозиції ціна на ці послуги не враховується.
Вимоги надання в складі тендерної пропозиції завірених копій документів, які посвідчують якість товарів (сертифікатів відповідності та/або паспортів якості та/або посвідчень на кожен вид товару тощо) у тендерній документації відсутні.»
Вимоги про усунення порушення
Нами було ретельно проаналізовано Вашу тендерну документацію та в результаті аналізу було виявлено вимоги, що суперечать принципам, які покладені в природу процедури закупівлі, зокрема, принципам встановленим у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», - добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
на незаконні дії замовника торгів
14 травня 2021 р. Згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій Замовником було допущено до аукціону учасника ТОВ "СТЕЙБЛ ЕНЕРДЖИ".
Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРГАЗДОБИЧ» не погоджується з рішенням тендерного комітету в частині допущення ТОВ " СТЕЙБЛ ЕНЕРДЖИ" з огляду на наступне.
Згідно Додатку №1 до тендерної документації для всіх без виключення учасників було встановлено наступну вимогу: Довідка про наявність відкритих рахунків та відсутність заборгованості з обслуговуючого банку (у випадку наявності декількох обслуговуючих банків надати такі довідки з усіх обслуговуючих банків). Також учасник надає довідку, видана обслуговуючим банком, з інформацією про наявність у Учасника рахунку із спеціальним режимом використання.
Відповідно до частини 2 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації : «Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції:
- вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія;»
У складі тендерної пропозиції ТОВ " СТЕЙБЛ ЕНЕРДЖИ" надано БАНКІВСЬКУ ГАРАНТІЮ № 205433-Г-1269 від 27.04.21р. видану Акціонерним товариством «БАНК СІЧ».
Згідно з термінами, що визначені в п.1.4. Глави 1 Постанови правління НБУ "Інструкція про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті" №22 від 21.01.2004 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0377-04/print):
"обслуговуючий банк (банк, що обслуговує) - банк, у якому відкрито рахунок
учаснику безготівкових розрахунків та/або який здійснює для нього на договірних умовах
будь-яку з операцій чи послуг, передбачених Законом України "Про банки і банківську
діяльність". Обслуговування установ та організацій, оплата видатків яких здійснюється з єдиного казначейського рахунку, виконує також орган, що здійснює казначейське
обслуговування бюджетних коштів".
В свою чергу, ст.2 ЗУ "Про банки і банківську діяльність" (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2121-14/print) зазначено такий термін:
"банківський кредит - будь-яке зобов'язання банку надати певну суму грошей,
будь-яка гарантія, будь-яке зобов'язання придбати право вимоги боргу, будь-яке
продовження строку погашення боргу, яке надано в обмін на зобов'язання боржника щодо повернення заборгованої суми, а також на зобов'язання на сплату процентів та інших зборів з такої суми.
Крім того, в п.2 ст.49 ЗУ "Про банки і банківську діяльність" зазначено про таке:
" Як кредитні в цій статті розглядаються операції, зазначені в пункті 3 частини третьої статті 47 цього Закону, а також:
2) надання гарантій і поручительств та інших зобов'язань від третіх осіб, які
передбачають їх виконання у грошовій формі;".
Таким чином, банківська гарантія – є кредитною операцією, а
отже банк, який здійснив таку операцію (АТ "БАНК СІЧ"), – є обслуговуючим
банком ТОВ «СТЕЙБЛ ЕНЕРДЖИ».
Згідно Додатку №1 до тендерної документації для всіх без виключення учасників було встановлено наступну вимогу: «Довідка про наявність відкритих рахунків та відсутність заборгованості з обслуговуючого банку (у випадку наявності декількох обслуговуючих банків надати такі довідки з усіх обслуговуючих банків). Також учасник надає довідку, видана обслуговуючим банком, з інформацією про наявність у Учасника рахунку із спеціальним режимом використання».
У складі тендерної пропозиції ТОВ " СТЕЙБЛ ЕНЕРДЖИ" відсутня Довідка про наявність відкритих рахунків та відсутність заборгованості з обслуговуючого банку АТ «БАНК СІЧ».
Пунктом 5 ч.1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Відповідно до абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
На підставі викладеного, вимагаю скасувати своє рішення щодо допущення до аукціону учасника ТОВ "СТЕЙБЛ ЕНЕРДЖИ".
Відповідно до вимог додатку 1 до тендерної документації передбачено необхідність надання Довідки з ДФС, в якій містяться дані про розрахункові рахунки в банківських установах платника податку. Також передбачено необхідність надання довідки про наявність відкритих рахунків та відсутність заборгованості з обслуговуючого банку (у випадку наявності декількох обслуговуючих банків надати такі довідки з усіх обслуговуючих банків). Також учасник надає довідку, що видана обслуговуючим банком, з інформацією про наявність у Учасника рахунку із спеціальним режимом використання.
Учасником ТОВ «Стейбл Енерджі» у складі тендерної пропозиції надано довідку з ДФС, в якому зазначено рахунки у АТ «Приватбанк», АТ «Ощадбанк», АБ «Південний». Також ТОВ «Стейбл Енерджі» надано довідки із зазначених банків.
Повідомляємо, що при прийнятті рішення про допущення ТОВ «Стейбл Енерджі» Замовник керувався аналогічними рішеннями Постійно діючої Колегії АМКУ:
UA-2019-09-26-001760-b (№18133-р/пк-пз від 06.12.2019)
UA-2020-05-20-003883-a (№ 15262-р/пк-пз від 10.08.2020)
UA-2020-09-03-004511-a (№22506-р/пк-пз від 04.12.2020)
Скарги до процедури
Дата подання: 19 травня 2021 15:48
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-13-000094 ● 1af65d0d5cb34c03b49491e4bed1b38a
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 серпня 2021 15:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.08.2021 № 274
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Галина ВАШЕКА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2021-03-26-011971-c 26.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-17 12:58:51
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Електричної енергії (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-26-011971-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-20 15:14:38
Пояснення на звернення по моніторингу UA-M-2021-08-13-000094
Відповідно до п. 4-1 Постанови Кабінету міністрів України № 710 від 11.10.2016 р. «Про ефективне використання державних коштів» головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Міським комунальним підприємством «Херсонелектротранс» не було оприлюднено зазначену вище інформацію на власному веб-сайті, оскільки останній відсутній. Поряд з цим, визначена п. 4-1 Постанови інформація, не публікувалася на офіційному веб-сайті Херсонської міської ради - головного розпорядника бюджетних коштів.
Пунктом 4 Постанови Кабінету міністрів України № 710 від 11.10.2016 р. «Про ефективне використання державних коштів» органам місцевого самоврядування рекомендовано затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Херсонська міська рада є органом місцевого самоврядування, отже, зміст пункту 4 Постанови стосується і її. Відповідно, вказівка щодо можливості оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення носить для міської ради не обо’язковий, а рекомендаційних характер. Враховуючи дану обставину, на веб-сайті Херсонської міської ради відсутня згадана вище інформація.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі регулюються та встановлюються:
- Законом України від 13.04.2017 № 2019-VIII «Про ринок електричної енергії»,
- Правилами роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою Національної комісії (далі - НКРЕКП) від 14.03.2018 № 312 (далі – ПРРЕЕ),
- Кодексом комерційного обліку електричної енергії,
- Кодексом системи розподілу,
- Кодексом системи передачі,
- ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу, затверджених відповідною Постановою НКРЕКП,
- Порядком забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання, затвердженого постановою НКРЕКП від 12.06.2018 р. №375,
- іншими нормативно-правовими актами чинного законодавства у сфері електроенергетики, які регулюють взаємовідносини сторін в процесі постачання електричної енергії.
Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунку кошторису на 2021 рік. Розрахунки обсягів очікуваного споживання електричної енергії в 2021 році в кількості 6150000 кВт-год. для МКП «Херсонелектротранс», яке надає в місті Херсоні послуги з перевезення пасажирів електротранспортом (тролейбуси), будувалися на виконанні заходів плану виробничо-експлуатаційної діяльності підприємства на 2021 рік при випуску тролейбусів в робочі дні в кількості 40 тролейбусів з урахуванням фактичних обсягів споживання у 2020 році в кількості 6221286 кВт-год.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі наказу Мінекономіки від 18.02.2020 р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», використовувався метод порівняння ринкових цін для розрахунку очікуваної вартості товарів/послуг.
Для розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено аналіз цін на ринку постачання електричної енергії споживачу, проаналізовані цінові пропозиції учасників торгів електронній системі закупівель «Prozorro».
Отримана під час аналізу ринку інформація дозволила визначити обґрунтовану очікувану вартість з урахуванням актуальних пропозицій ринку.
Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована за методом порівняння ринкових цін та визначається як добуток очікуваної ціни за одиницю на кількість товару/послуг, що розраховується за такою формулою:
ОВмрц = Цод * V,
де: ОВ мрц - очікувана вартість, розрахована за методом порівняння ринкових цін;
Цод - очікувана ціна за одиницю товару/послуги;
V - кількість (обсяг) товару/послуги, що закуповується.
Розрахунковий обсяг закупівлі електричної енергії: ОВ мрц = 3,30 грн. * 3040000 кВт-год.= 10032000,00 грн. з урахуванням ПДВ., де очікувана ціна за одиницю товару – 3,30 грн. за 1 кВт-год. з ПДВ – 0,55 грн., що включає в себе тариф на послуги з передачі електричної енергії на відповідний розрахунковий період, затверджений Постановою НКРЕКП, заявлений обсяг закупівлі електричної енергії - 3040000 кВт-год.
Оплата послуги з розподілу електричної енергії здійснюється Споживачем самостійно на рахунки Оператора системи розподілу за тарифами, встановленими НКРЕКП.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 вересня 2021 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
RISK-2-10
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Міське комунальне підприємство "Херсонелектротранс" |
Код ЄДРПОУ: | 03328635 |
Місцезнаходження: | 73036, Україна, Херсонська область обл., м. Херсон, вул. Залаегерсег,12 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МИКОЛАЇВГАЗ ЗБУТ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Херсонська обласна енергопостачальна компанія" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "АС" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ Стейбл Енерджі | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРГАЗДОБИЧ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 травня 2021 14:10
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 червня 2021 12:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ" |
9 849 600,00
UAH з ПДВ
|
9 849 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Стейбл Енерджі |
10 032 000,00
UAH з ПДВ
|
10 032 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ" #42819343 |
Переможець |
9 849 600,00
UAH з ПДВ
|
23 червня 2021 10:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2021 11:08
|
Електронний підпис | укладений |
01 вересня 2021 09:12
|
додаткова угода №2 до дог №6 ТОВ ЄвтоТрейдЕнерджі.pdf | зміни до договору |
01 вересня 2021 09:11
|
повідомлення про зміни до дог № 6 Т ОВ ЄвроТрейдЕнерджі ду2.pdf | зміни до договору |
01 вересня 2021 09:10
|
Електронний підпис | укладений |
17 серпня 2021 09:05
|
дод угода №1 до дог № 6 ТОВ Євро Трейд Енерджі .pdf | зміни до договору |
17 серпня 2021 09:01
|
повідомлення про зміни до дог №6 ТОВ Євро Трейд Енерджі ду1.pdf | зміни до договору |
17 серпня 2021 09:01
|
Електронний підпис | укладений |
05 липня 2021 13:05
|
договір №6 від 05_07_2021 ТОВ Євро Трейд Енерджі.pdf | укладений |
05 липня 2021 13:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Опис змін, що внесені до істотних умов договору про закупівлю. «1.2. Найменування, одиниці вимірювання Товару визначаються умовами Договору. Обсяг постачання електричної енергії становить – 1119354 кВт-год. Зменшення по даній Додатковій угоді складає - 1920646 кВт-год.» «3.1. Ціна цього Договору встановлюється у національній валюті України та становить – 3626706,96 грн. (три мільйони шістсот двадцять шість тисяч сімсот шість грн. 96 коп.) з урахуванням ПДВ – 604451,16 грн. (шістсот чотири тисячі чотириста п’ятдесят одна грн. 16 коп.). Зменшення по даній Додатковій угоді складає – 6 222 893,04 грн. (шість мільйонів двісті двадцять дві тисячі вісімсот дев’яносто три грн. 04 коп.) в т. ч. ПДВ – 1037148,84 грн. (один мільйон тридцять сім тисяч сто сорок вісім грн. 84 коп.) Ціна за 1 кВт-год. складає – 3,24 грн., в т.ч. ПДВ – 0,54 грн., що включає в себе тариф на послуги з передачі електричної енергії на відповідний розрахунковий період, затверджений Постановою НКРЕКП. Оплата послуги з розподілу електричної енергії здійснюється Споживачем самостійно на рахунки Оператора системи розподілу за тарифами, встановленими НКРЕКП.» |
Номер договору про закупівлю: | № 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з коливанням ціни на електричну енергію на ринку «на добу наперед» (збільшення середньозваженої ціни РДН на 31.07.2021 року на 216,9% до дати укладення договору згідно з ціновою довідкою ДП «Держзовнішінформ» від 19.08.2021 року №121/165) Сторони дійшли згоди збільшити ціну Товару на 9,99% до 3,56 грн. за кВт/год з ПДВ, та внести зміни до п.1.2 , п.3.1. Договору від 05.07.2021р. № 6 виклавши їх в наступній редакції: a. Пункт 1.2 Договору: «1.2. Найменування, одиниці вимірювання Товару визначаються умовами Договору. Очікуваний обсяг постачання електричної енергії становить – 1 053 523,49 кВт-год. Зменшення по даній додатковій угоді складає – 65830,51 кВт-год». b. Пункт 3.1 Договору: «3.1. Ціна цього Договору встановлюється у національній валюті України та становить – 3 626 706,96 (три мільйоні шістсот двадцять шість тисяч сімсот шість грн. 96 коп.) з урахуванням ПДВ – 604 451,16 грн. (шістсот чотири тисячі чотириста п’ятдесят одна грн. 16 коп.), у тому числі: - фактичне споживання електричної енергії Споживачем у період з 01 липня 2021 р. по 31 липня 2021 р. складає – 342554 кВт-год. на суму 1109874,96 (один мільйон сто дев’ять тисяч вісімсот шістдесят чотири грн. 96 коп.) з урахуванням ПДВ – 184979,16 грн., ціна за 1 кВт-год. складає – 3,24 грн. у т.ч. ПДВ – 0,54 грн.; - залишок складає – 710969,49 кВт-год на суму – 2516832,00 (два мільйони п’ятсот шістнадцять тисяч вісімсот тридцять дві грн. 00 коп.) з урахуванням ПДВ - 419472,00 грн., ціна за 1 кВт-год. складає – 3,54 грн. в т.ч. ПДВ – 0,59 грн. Ціна за 1 кВт-год. включає в себе тариф на послуги з передачі електричної енергії на відповідний розрахунковий період, затверджений Постановою НКРЕКП. Оплата послуги з розподілу електричної енергії здійснюється Споживачем самостійно на рахунки Оператора системи розподілу за тарифами, встановленими НКРЕКП». |
Номер договору про закупівлю: | № 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | д/у № 2 до дог № 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |