Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056902 |
Місцезнаходження: | 65091, Україна , Одеська обл., Одеса, Комітетська, 10-А |
Контактна особа: |
Буц Ольга Леонідівна zakupki.uks@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 березня 2021 14:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 квітня 2021 17:30 |
Початок аукціону: | 13 квітня 2021 14:59 |
Очікувана вартість: | 29 690 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 148 453,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 140000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 березня 2021 14:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 березня 2021 14:35 |
24Т ТД )))) 26.03.2021.docx | |
26 березня 2021 14:33 |
Регенсбург.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-05-14-000055 ● 2d2418d328074dc3a9c721d9eebf4152
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 травня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 травня 2021 14:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.05.2021 Одеса № 252
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідні записки начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 14.05.2021 та в.о. завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Василя ФЕДОРЯКИ від 14.05.2021.
В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 14.05.2021 № 252
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер
дата оприлюднення
19 UA-2021-03-26-011196-c 26.03.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-05-17 10:27:27
Запит про надання пояснення
Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 14.05.2021 № 252 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, яка проводилась Управлінням капітального будівництва Одеської міської ради (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2021-03-26-011196-c).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника щодо проведення процедури закупівлі, а саме:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОМАКС-ПРОЕКТ» (далі – ТОВ «ЕНЕРГОМАКС-ПРОЕКТ») вимогам пункту 2 Додатку 1 «Перелік документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника не надано скановані копії оригіналів диплому на працівників, що зазначені у Довідці про наявність необхідного обладнання та матеріально - технічної бази ТОВ «ЕНЕРГОМАКС-ПРОЕКТ» від 08.04.2021 № 0804/23, а саме: Кудашєву Тамару Іллівну та Юрову Ірину Вячеславівну.
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-05-20 16:04:14
Пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонт елементів благоустрою та інженерних мереж скверу "Регенсбург" у м. Одесі, надаємо наступну інформацію.
Відповідно до пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації: «Професійна спрямованість працівників зазначених у довідці в повному обсязі повинна відповідати вимогам щодо забезпечення безперервного та своєчасного виконання робіт з обов’язковим залученням до виконання робіт: інженера-електрика, електрика, виконроба з вищою профільною освітою та (не менше 4-ї групи допуску для електриків), електрогазозварювальника профільною освітою. Обов’язково підтверджується сканованими копіями оригіналів диплому документів про отримання групи допуску, що були видані уповноваженими установами.…». В складі тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРГОМАК-ПРОЕКТ» наявна Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Вих. №0804/23 від 08.04.2021 р., в якій зазначено, що Кудашєва Тамара Іллівна - Інженер кошторисник, а Юрова Ірина Вячеславівна - Менеджер.
Тобто, відповідно до вимог тендерної документації, вказані працівники не є інженерами-електриками, електриками, виконробами з вищою профільною освітоюта (не менше 4-ї групи допуску для електриків), електрогазозварювальниками профільною освітою, а тому надання вказаних вами документів не було обов’язковим, відповідно до вимог тендерної документації.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | №420/9487/21 від 21.07.2021 |
Дата публікації: | 23 липня 2021 |
Номер відкриття провадження: | 420/9487/21 |
Дата відкриття провадження: | 20 липня 2021 |
Документи:
23 липня 2021 10:33
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 квітня 2021 15:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕНЕРГОМАКС-ПРОЕКТ" |
29 650 000,00
UAH з ПДВ
|
29 650 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "СТРОЙГАЗСЕРВІС" |
29 670 000,00
UAH з ПДВ
|
29 670 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕНЕРГОМАКС-ПРОЕКТ" #34737256 |
Переможець |
29 650 000,00
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2021 11:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 липня 2022 08:57
|
Розірвання.pdf | укладений |
05 липня 2022 08:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 травня 2022 10:12
|
дод. угода 6.pdf | зміни до договору |
24 травня 2022 10:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 березня 2022 09:20
|
доп угода 5.pdf | зміни до договору |
04 березня 2022 09:14
|
Електронний підпис | укладений |
12 травня 2021 09:35
|
договір 22-21П.pdf | укладений |
12 травня 2021 09:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 22-21/П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 24 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з неритмічним бюджетним фінансуванням об’єкта, а також, зважаючи на воєнний стан в Україні, та згідно з рішенням Виконавчого комітету Одеської міської ради № 58 від 16 травня 2022р. «Про внесення змін до рішення Одеської міської ради №797-VIII від 08 грудня 2021р. «Про бюджет Одеської міської територіальної громади на 2022 рік» |
Номер договору про закупівлю: | 22-21/П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
29 650 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 941 666,67 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Неможливість виконання договору |