Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | БАСЕЙНОВЕ УПРАВЛІННЯ ВОДНИХ РЕСУРСІВ НИЖНЬОГО ДНІПРА |
Код ЄДРПОУ: | 01039040 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, вул. Торгова, буд.37 |
Контактна особа: |
Ічетовкіна Ірина Олександрівна +380552460456 ichetovkina@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 березня 2021 14:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 квітня 2021 14:08 |
Початок аукціону: | 12 квітня 2021 14:24 |
Очікувана вартість: | 4 370 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,92% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 120000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 березня 2021 14:10 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 березня 2021 14:04 |
Додаток 5 .docx | |
26 березня 2021 14:04 |
Додаток 4 .docx | |
26 березня 2021 14:04 |
Додаток 3 .doc | |
26 березня 2021 14:04 |
Додаток 2 .doc | |
26 березня 2021 14:04 |
Додаток 1.docx | |
26 березня 2021 14:04 |
Тендерна документація .doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-05-11-000023 ● 9060cdfe74bf4db393f99451f099cc2c
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 травня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 травня 2021 18:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.05.2021 № 127
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель від 11.05.2021 № ДЗ-003100-39-2021.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11 UA-2021-03-26-010370-c 26.03.2021 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-05-13 15:56:15
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі електричної енергії очікуваною вартістю 4 370 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-03-26-010370-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-05-18 13:36:23
ПОЯСНЕННЯ
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, а також визначення вартості, визначені відповідно до раніше розпочатої процедури закупівлі Електрична енергія (Активна електрична енергія) ДК 021:2015 - 09310000-5 (UA-2020-12-02-010921-b) (відкриті торги з публікацією англійською мовою), яка триває до теперішнього часу.
Дана процедура закупівлі UA-2021-03-26-010370-c була викликана необхідністю забезпечення об’єктів установи електричною енергією, на період здійснення відкритих торгів з публікацією англійською мовою UA-2020-12-02-010921-b.
Посилання на сторінку веб-сайту Басейнового управління водних ресурсів нижнього Дніпра, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості закупівлі UA-2021-03-26-010370-c:
https://buvrnd.gov.ua/vidkriti--torgi--na--zakupivlyu-dk-021201509310000-5---elektrichna-energiya-aktivna-elektrichna-energiya.htm
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 червня 2021 |
Порушення не виявлено
- UA-M-2021-05-28-000045 ● edddb4c710224ca58422cb0490c84e8c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 травня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 травня 2021 14:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.05.2021 № 154
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
34 UA-2021-03-26-010370-c 26.03.2021 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-05-31 14:34:10
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі електричної енергії очікуваною вартістю 4 370 000,00 гривень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-03-26-010370-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з таких питань.
Яка сума коштів була передбачена кошторисом на 2021 рік для здійснення закупівлі за кодом ДК 021:2015: 09310000-5 – Електрична енергія?
Чому оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі за номером UA-2021-03-26-010370-c додатково не оприлюднено в електронній системі закупівель англійською мовою? З урахуванням проведеної процедури закупівлі за номером UA-2021-02-08-004105-b вартість закупівлі за кодом ДК 021:2015: 09310000-5 – Електрична енергія перевищує межі, встановлені у частині третій статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-03 15:23:56
Пояснення
Законом України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII визначено правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Тендерний комітет Басейнового управління водних ресурсів нижнього Дніпра створений та діє відповідно до наказу БУВР нижнього Дніпра від 30.10.2018 №133 «Про затвердження складу тендерного комітету та Положення про тендерний комітет» (зі змінами).
Відповідно до пункту 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель.
02 грудня 2020 року Басейновим управління водних ресурсів нижнього Дніпра оголошено процедуру закупівлі електричної енергії на очікувану вартість 268 050 470 грн, яка була включена до річного плану закупівель.
03 січня та 22 січня 2021 року учасником ТОВ «Херсонська обласна енергопостачальна компанія» подавались скарги до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету. Відповідно до пункту 17 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» після подання суб’єктом оскарження скарги до органу оскарження електронна система закупівель автоматично призупиняє початок електронного аукціону.
Відповідно до статей 3 та 4 Закону України «Про публічні закупівлі» складання річного плану закупівель та внесення до нього змін є передумовою здійснення закупівель та передує їх проведенню, замовник в залежності від наявної потреби може періодично вносити зміни в річний план закупівель. Разом з тим Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено обмежень щодо проведення декількох закупівель з однаковими предметом закупівлі протягом року. Водночас слід зауважити, що плануючи такі закупівлі замовник має дотримуватись вартісних меж, визначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів.
Відповідно до положень вищезазначеного Закону всі закупівлі електричної енергії, оголошені БУВР нижнього Дніпра на 2021 рік визначено як відкриті торги. Виходячи з очікуваної вартості предмета закупівлі БУВР нижнього Дніпра жодним чином не уникало проведення відкритих торгів з міжнародною публікацією.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Проаналізувавши вищезазначені порушення тендерний комітет БУВР нижнього Дніпра надає інформацію щодо усунення порушень, виявлених за результатами моніторингу. Договір про постачання електричної енергії споживачу № 02-14/444 від 05.05.2021р. розірвано шляхом укладання Угоди про розірвання договору.
2021-06-24 14:12:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 квітня 2021 14:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Херсонська обласна енергопостачальна компанія" |
2 872 979,34
UAH з ПДВ
|
2 872 979,34
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРГАЗДОБИЧ" |
4 323 000,00
UAH з ПДВ
|
4 323 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Херсонська обласна енергопостачальна компанія" #42117825 |
Відхилено |
2 872 979,34
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2021 16:43
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 14 квітня 2021 00:00
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРГАЗДОБИЧ" #41055889 |
Переможець |
4 323 000,00
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2021 16:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 червня 2021 08:49
|
IMG_0006.pdf | укладений |
23 червня 2021 08:46
|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2021 11:24
|
Договір 02-14/444 | укладений |
06 травня 2021 11:22
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 05 травня 2021 — 30 червня 2021 |
Сума оплати за договором: |
4 323 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 720 500,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | У зв'язку з тим, що об'єм електроенергії, визначений Договором про постачання електричної енергії споживачу № 02-14/444 від 05.05.2021р., використаний у повному обсязі, керуючись ст.ст. 651, 653, 654 ЦКУ, п.2.1. Договору, уклали Угоду про розірвання Договору. |