Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичне обладнання (НК 024:2019 - 46409 – Набір для кардіоторакальної хірургічної процедури, що не містить лікувальні засоби, багаторазового застосування) Код за ДК 021-2015 (CPV) 33160000-9: Устаткування для операційних блоків.
Medical equipment (NC 024:2019 - 46409 - Cardiothoracic surgical procedure kit, non-medicated, reusable) Code of SC 021-2015 (CPV) 33160000-9: Equipment for operating units
Очікувана вартість
6 500 000,00 UAH
UA-2021-03-26-009788-c 78bf964589ab4500bc9e8b0b64225d58
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Конюшок

+380442498999 amosova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАЦІОНАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ СЕРЦЕВО-СУДИННОЇ ХІРУРГІЇ ІМЕНІ М.М.АМОСОВА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 05493562
Вебсайт: http://amosovinstitute.org.ua
Місцезнаходження: 03110, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Амосова, 6
Контактна особа: Олександр Конюшок
+380442498999
amosova@ukr.net
Додаткові контактні особи: Костянтин Руденко
+380442751004
kostyantyn.rudenko@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: NATIONAL M. AMOSOV INSTITUTE OF CARDIO-VASCURAL SURGERY AFFILIATED TO NATIONAL ACADEMY OF MEDICAL SCIENCES OF UKRAINE
National ID: 05493562
Contact point: Oleksandr Koniushok
+380442498999
amosova@ukr.net
Additional contacts: Костянтин Руденко
+380442751004
kostyantyn.rudenko@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 26 березня 2021 13:23
Звернення за роз’ясненнями: до 06 травня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 травня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 травня 2021 11:00
Початок аукціону: 11 червня 2021 14:27
Очікувана вартість: 6 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 32 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Publication date: 26 березня 2021 13:23
Enquiries until: 06 травня 2021 00:00
Complaints submission until: до 12 травня 2021 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 травня 2021 11:00

Information

Estimated total value: 6 500 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 32 500 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Кардіоторакоскопічна система візуалізації 3D у комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03038, Україна, Київська область, м Київ, вул. М. Амосова, 6
ДК 021:2015: 33162000-3 — Апаратура та інструменти для операційних блоків
НК 024:2019: 46409 — Набір для кардіоторакальної хірургічної процедури, що не містить лікувальні засоби, багаторазового застосування

Cardiothoracoscopic 3D imaging system included
CPV: 33162000-3
Період постачання: по 29 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товар, який поставлено Постачальником, проводиться за фактом поставки у строк до 30 робочих днів, у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. За Договором може бути здійснено попередню оплату (авансування) в порядку та розмірах, що передбачені постановою Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Попередня оплата за Договором може бути здійснена за наявності обов’язкового погодження головного розпорядника бюджетних коштів, якщо таке погодження є необхідним згідно з чинним в Україні законодавством. Постачальник зобов’язується використати аванс протягом встановленого строку, в порядку та розмірах, що передбачені постановою Кабінету Міністрів України від від 04 грудня 2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Сума існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Характер існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Причина виникнення існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Статус вимоги:
Активна
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

07 травня 2021 18:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 травня 2021 18:05
Перелік змін.docx
07 травня 2021 18:05
ТД.docx
27 квітня 2021 12:58
Перелік змін.docx
22 квітня 2021 14:00
Перелік змін.docx
15 квітня 2021 18:30
Перелік змін.docx
26 березня 2021 13:23
Проект договору.docx
07 травня 2021 18:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 квітня 2021 12:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 квітня 2021 14:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2021 18:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 березня 2021 13:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 травня 2021 18:05
Перелік змін.docx
07 травня 2021 18:05
ТД.docx
27 квітня 2021 12:59
ТД.docx
22 квітня 2021 14:00
ТД.docx
15 квітня 2021 18:30
ТД.docx
26 березня 2021 13:23
ТД.docx
27 квітня 2021 12:58
Перелік змін.docx
22 квітня 2021 14:00
Перелік змін.docx
15 квітня 2021 18:30
Перелік змін.docx
26 березня 2021 13:23
Проект договору.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2021-03-26-009788-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Афінацентр", Код ЄДРПОУ:39107995
Дата подання: 19 квітня 2021 15:49
Скарга
51931, Україна, Дніпропетровська обл., м. Кам’янське вул. Курська, 45, кв. 2 код ЄДРПОУ 39107995 р/р UA463052990000026007050241064 в АТ КБ «Приватбанк» м. Кам’янське МФО 305299 Аfinacentr2017@gmail.com №19/04 від 19 квітня 2021 року Антимонопольний комітет України Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Суб'єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР» Код ЄДРПОУ 39107995 місцезнаходження: 51931, Дніпропетровська обл., м. Кам’янське, Заводський район, вул. Курська, 45, кв.2. Тел: +38 097 830 27 37 E-mail: afinacentr2017@gmail.com Замовник торгів: Державна установа «Національний інститут серцево-судинної хірургії ім. М.М. Амосова Національної академії медичних наук України» Код ЄДРПОУ: 05493562 03038, м. Київ, вул. Амосова, 6 Телефон: +380 44 275 43 00 E-mail: info@amosovinstitute.org.ua Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-03-26-009788-c СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Державна установа «Національний інститут серцево-судинної хірургії ім. М.М. Амосова Національної академії медичних наук України» оприлюднило оголошення та тендерну документацію про закупівлю товару за кодом ДК 021-2015 (CPV) 33160000-9: Устаткування для операційних блоків (Медичне обладнання (НК 024:2019 - 46409 – Набір для кардіоторакальної хірургічної процедури, що не містить лікувальні засоби, багаторазового застосування). Очікувана вартість: 6 500 000,00 грн. з ПДВ. Ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-26-009788-c. ТОВ «АФІНАЦЕНТР» (надалі – Скаржник) має намір прийняти участь у згаданій процедурі закупівлі та запропонувати якісне медичне обладнання, яке повністю відповідає встановленим стандартам та є предметом закупівлі за даною процедурою. Однак після ознайомлення із тендерною документацією Скаржник виявив порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель, внаслідок яких порушуються його права та охоронювані законом інтереси. Так, проаналізувавши вимоги пп. 6.2. п. 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)» Розділу ІІІ Тендерної документації Замовника стає очевидним, що технічні характеристики вказаного предмету закупівлі викладенні під характеристики одного виробника B.Braun. Вказане можна підтвердити на прикладі однієї з вимог до Кардіоторакоскопічної системи візуалізації 3D у комплекті: «Медико-технічне завдання для Блоку управління камерою - При використанні 3D головок камери доступні стандартні профілі: LAP General Surgery, LAP Uro, LAP Gyn, Cardio / Thoracic. При використанні 2D головок камери доступні стандартні профілі: LAP General Surgery, LAP Uro, LAP Gyn, Neuro, Cardio / Thoracic». Вказана вимога для блоку управління камерою притаманна виключно виробнику фірми B.Braun, що ставить у нерівне (дискримінаційне) становище всіх інших виробників Кардіоторакоскопічної системи візуалізації 3D. Враховуючи положення ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі –Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Замовником у тендерній документації встановлено дискримінаційні вимоги щодо медико-технічних характеристик предмета закупівлі, що відповідають лише продукції одного виробника та як наслідок обмежують конкуренцію та право Скаржника бути учасником відкритих торгів. Деякі медико-технічні характеристики до предмету закупівлі суттєво обмежують коло потенційних учасників, через завищені (тобто такі, що не мають суттєвого клінічного впливу, але мають високе числове вираження) значення деяких показників, а також визначення специфічних характеристик, які викладені в редакції, притаманній лише моделям медичного обладнання певного виробника, а саме B.Braun. Більшість важливих технічних, якісних та кількісних характеристик, яким має відповідати медичне обладнання, мають чітко встановлені параметри, що підпадає під обладнання, яке постачає тільки B.Braun. Скаржник вважає, що для уникнення дискримінації та для збільшення потенційного кола учасників та відповідно обрання товару, з найкращими технічними характеристиками за найнижчими цінами, необхідно внести зміни до тендерної документації, щоб забезпечити участь у відкритих торгах широкому колу учасників, представлених на ринку України. Для забезпечення можливості взяти участь у процедурі закупівлі пропонуємо внести наступні зміни до пп. 6.2. п. 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)» Розділу ІІІ Тендерної документації Замовника, зважаючи на вказане нижче. У п. 1.1 Медико-технічного завдання ТД Замовника (надалі – МТЗ) для Блоку управління камерою зазначено: «….При використанні 3D головок камери доступні стандартні профілі: LAP General Surgery, LAP Uro, LAP Gyn, Cardio / Thoracic. При використанні 2D головок камери доступні стандартні профілі: LAP General Surgery, LAP Uro, LAP Gyn, Neuro, Cardio / Thoracic….. Можливість налаштування зображення: яскравість (от -5 до +5/крок: 1), цифровий зум (от 1 до 1,8/крок: 0,2), контраст (от -5 до +5/крок: 1), посилення контурів (от -5 до +5/крок: 1), поворот зображення на 180° (вкл./викл.), переключення 2D/3D (вкл./викл.), балансу білого. Клас захисту (згідно IEC / EN / DIN 60601-1) - І, тип захисту IP21. Робочий елемент тип CF, захищений від дефібриляції. Відеосигнал: 2 x 3D по 3G SDI (1080p), 2 x 3D по DVI-D (1080p), 2 x 2D по DVI-D (1080p), 1 x 2D по HD-SDI (1080i). Підходить для тривалого застосування. Відповідає нормам IEC / EN / DIN 60601-1. Електромагнітна сумісність IEC / EN / DIN 60601-1-2». Вказані вимоги є такими, що підпадають під параметри лише одного виробника, що обмежує можливість потенційних учасників як ми взяти участь в даній закупівлі. Такі вимоги мають явний дискримінаційний характер, а отже підлягають зміні. Пункт 1.2 МТЗ щодо Відеолапароскопу для тримірної візуалізації встановлює: «Відеолапароскоп для тримірної візуалізації з сенсором Native Full HD 1/3 дюйма та вбудованим нагрівальним елементом із електронним керуванням. Нерозбірний. Наявність не менш ніж 4-х функціональних клавіш. Кабель світловоду вбудований в кабель камери. Тип захисту IPX7. Кут огляду 30°. Діаметр (в поєднанні із захисним тубусом) 10 мм. Робоча довжина (в поєднанні із захисним тубусом) не менш ніж 315 мм. Прогресивний режим сканування. Інтегровані алгоритми покращення червоного кольору, зменшення задимлення, зниження шуму зображення, усунення віньєтування, динамічна контрастність, автоматичне налаштування яскравості. Наявність автофокусу. Можливість керування зі стерильної зони наступними функціями: відкрити меню, баланс білого, джерело світла вкл/викл, відеозапис старт/стоп, одиночний знімок, поворот зображення на 180°. Автоматичне налаштування яскравості. Робочий елемент тип CF, з захистом від імпульсів дефібрилятора (в поєднанні з блоком управління камерою). Відповідає нормам IEC / EN / DIN 60601-1. Електромагнітна сумісність IEC / EN / DIN 60601-1-2». Вказані значення до пункту 1.2 МТЗ мають конкретні значення, без можливості надання інших варіантів, що не надають можливості іншим потенційним учасникам взяти участь у вказаній закупівлі. Більше того, такі вимоги до Відеолапароскопу для тримірної візуалізації є притаманними тільки одному виробнику, B.Braun. Отже, вказані вимоги необхідно змінити. Вимоги до п. 1.3 МТЗ Світлодіодного джерела світла встановлюють таке: «Світлодіодне джерело світла з можливістю налаштування яскравості з кроком не менш ніж 5% з допомогою регулятора. Наявність самотестування при включенні. Наявність мультикріплення світловода для підключення світлопровідних кабелів різних виробників. Замикаючий пристрій для запобігання випадінню світлопровідного кабелю. Наявність відсоткової індикації інтенсивності світла, автоматичного регулятора подачі світла, можливості підключення світловодів з активним діаметром 3,5-4,8мм включно. Можливість тестування світлопровідного кабелю у стерильному середовищі та відображення результату тестування світлопровідного кабелю на дисплеї пристрою. Активація режиму очікування за допомогою підключеної голови камери. Клас захисту (згідно IEC / EN / DIN 60601-1) - І, тип захисту IP21. Робочий елемент тип CF, захищений від дефібриляції. Габарити (Ш x В x Г) не більш ніж 330 мм x 146 мм x 362 мм. Відповідає нормам IEC / EN / DIN 60601-1. Електромагнітна сумісність IEC / EN / DIN 60601-1-2». Встановлені нормативи є такими, що підпадають під вимоги лише одного виробника, що створюють перешкоди у прийняті участі у закупівлі таких учасників як ми, що є недопустимим та дискримінаційними, а отже підлягають зміні. Пункт 1.4 МТЗ до Системи запису вказує наступне: «Система запису для зйомки 2D/3D зображень і відео з двох камер у якості Full HD 1080р (1920х1080 пікселів). Співвідношення сторін 16:9. Формати зображень (2D/3D): JPEG, BMP, PNG. Формати відео (2D/3D): MPEG-2,MPEG-4, AVC/H.264 (MVC). Можливість зберігання даний на внутрішньому жорсткому диску, CD/DVD, USB, сервері LAN або PACS. Наявність відео входів (не менш ніж): 2 x 3G-SDI (3D камера), 1 x 3G-SDI (2D камера), 1 x HD-SDI, 1 x 3G-SDI. Наявність відео виходів (не менш ніж): 1 x Display port (3D монітор), 1 x DVI-D (2D монітор). Наявність не менш ніж 6 x USB 3.0, 4 x USB 2.0, 1 x RJ 45 (Інтернет). Габарити (Ш x В x Г) не більше ніж 330х146х353 мм». Такі параметри є непритаманними більшості виробникам медичного обладнання. Дана вимога в існуючій редакції носить дискримінаційний характер, оскільки не є притаманною для більшості виробників медичного обладнання та у сукупності із іншими вимогами притаманна тільки одному виробнику. Такі вимоги необхідно змінити. Пункт 1.5 МТЗ до Монітору 21.5" FULL HD містить наступні вимоги: «Активний матричний TFT (IPS) дисплей з твердим покриттям. Видима діагональ 21,5 дюйма. Роздільна здатність 1920 x 1080 пікселів (Full HD). Кут огляду не менш ніж 178° (по горизонталі / вертикалі). Глибина кольору 16,7 млн. (8 біт). Співвідношення сторін 16:9. Яскравість 250 кд / м². Час відгуку (сірий до сірого) 16 мс. Коефіцієнт контрастності 1000:1. Наявність сенсорного екрану з можливістю працювати у хірургічних рукавичках, а також наявність пам'яті налаштувань користувачей». Вказані значення до пункту 1.5 мають конкретні значення, без можливості надання інших варіантів, що не надають можливості іншим потенційним учасникам взяти участь у вказаній закупівлі. Більше того, такі вимоги до Монітору 21.5" FULL HD є притаманними тільки одному виробнику, B.Braun. Отже, вказані вимоги необхідно змінити. Також досить дискримінаційні вимоги встановлені п. 1.6 МТЗ до Монітору 32" 3D FULL HD: «Медично схвалений LCD (IPS) монітор, діагональ видимого зображення 32 дюйми, наявність світлодіодного (LED) підсвічування та анти-блікової панелі. Максимальна яскравість 650 кд/м². Роздільна здатність монітора 1920 x 1080 пікселей. Кут огляду (горизонтальний / вертикальний) не менш ніж 178°. Контрастність 1400:1. Співвідношення сторін 16:9. Роз'єми для отримання відеосигналу: 2x 3G-SDI; 1x S-Video; 1x Video; 2x DVI; 1x RGB. Роз'єми для виведення відеосигналу: 2x 3G-SDI; 1x DVI; 1x S-Video; 1x Video; 1x RGB. Наявність: 2D/3D кнопки перемикання, функції картинка в картинці (PiP), функції дві картинки поруч (PoP), режиму економії енергії, багатомовного меню користувача. Наявність стандартів кріплення 100x100 мм або 200x200 мм. Встановлені параметри є такими, що підпадають під Монітори лише одного виробника, що створюють перешкоди у прийняті участі у закупівлі таких учасників як ми, що є недопустимим та дискримінаційними. Вказані вимоги є надмірними та не є загальноприйнятими. Отже, такі вимоги до параметрів Моніторів необхідно змінити та привести у відповідність до вимог діючого законодавства. Вимоги до пункту 1.7 МТЗ до Ендоскопічного візка, встановлюють таке: «Ендоскопічний візок, габарити не більше 703х1506х663 мм, опорна поверхня 450х485 мм, максимально припустиме навантаження на полицю не менше 40 кг, максимально припустиме загальне навантаження не менше 210 кг. Два блоки по шість багатоконтактних розеток з гніздами для "холодного підключення", IEC320». Вказана вимога є такою, що підпадає під параметри лише одного виробника, що обмежує можливість потенційних учасників як ми взяти участь в даній закупівлі. Такі вимоги мають явний дискримінаційний характер, а отже підлягають зміні. Пункт 1.16 МТЗ визначає такі вимоги до Захисного тубусу: «Комплект з 10 захисних тубусів одноразового використання. Тубуси складаються з 2-х частин: металевого каналу для відеолапароскопу з оглядовим склом в дистальної частини та поліетиленового чохла для оптичного кабелю і світловода. Кут огляду 30°, зовнішній діаметр 10 мм, робоча довжина не менш ніж 315 мм, загальна довжина (без захисного тубуса) не менш ніж 367 мм, вага не більше 90 гр. Розміри захисного тубуса (Д х Ш) не менш ніж 3000 мм x 255 мм». Зазначені вище вимоги для Захисного тубусу є надмірними та дискримінаційними, що в своїй сукупності властиві конкретному медичному обладнанню за своїми технічні характеристиками, а отже, підлягають приведенню їх у відповідність до норм діючого законодавства. Вимоги до п. 1.17 МТЗ Комплект 3D захисних окулярів та 1.18 МТЗ Комплект 3D-поляризаційних окулярів містять вимоги, які є притаманними тільки виробнику B.Braun, а саме: до п. 1.17 - Комплект 3D захисних окулярів в складі 1 рами для багаторазового використання та 3 одноразових 3D-окулярів, до п. 1.18 - Комплект з 15-ти 3D-поляризаційних окулярів. Вказані параметри до пункту п. 1.17 МТЗ та п. 1.18 МТЗ мають конкретні значення, без можливості надання інших варіантів, що не надають можливості іншим потенційним учасникам взяти участь у вказаній закупівлі. Більше того, такі вимоги до Комплектів захисних окулярів є притаманними тільки одному виробнику. Отже, вказані вимоги необхідно змінити. Так само є дискримінаційною вимога до Апарату для інсуфляції, визначена п. 1.19 МТЗ: «Апарат для інсуфляції медичного CO2 під час ендоскопічної операції і евакуації диму, максимальна швидкість потоку газу не менш ніж 50 л/хв, діапазон тиску в межах 1-30 мм рт. ст. Наявність дисплею фактичного тиску, дисплею фактичної швидкості, функції контролю за витратою газу, індикатору заповнювання балона, функції підігріву газу до 37˚, функції стеження за максимальною температурою підігріву, автоматичної зупинки при надмірній температурі газу, функції контролю за рівнем тиску, автоматичної вентилюючої системи при перевищенні тиску, функції стеження в разі закупорки інструментів або трубок, меню користувача, можливості зміни рівня звукових сигналів, можливості зміни заводських установок швидкості газового потоку, можливості зміни початкового номінального тиску з кроком не менш ніж 1 мм рт.ст., можливості зміни заводських установок швидкості фільтрування диму. Клас захисту I. Робоча частина типу CF. Ступінь захисту IP21». Такі параметри є непритаманними більшості виробникам медичного обладнання. Дана вимога в існуючій редакції носить дискримінаційний характер, оскільки не є властивою для більшості виробників медичного обладнання та у сукупності із іншими вимогами притаманна тільки одному виробнику. Такі вимоги необхідно змінити. Пункт 1.20 МТЗ містить такі вимоги до СО2 фільтру: «Комплект з 25 одноразових стерильних фільтрів CO2 для використання з апаратом для інсуфляції». Дана вимога в існуючій редакції носить дискримінаційний характер, оскільки у сукупності із іншими вимогами притаманна тільки одному виробнику. Зазначена вимога свідчить про те, що широке коло учасників не буде мати змогу запропонувати у даній процедурі закупівлі свій товар. Така вимога має бути змінена. Відповідно до п. 1.21 МТЗ Трубка силіконова для інсуфляції: «Комплект з 10 силіконових трубок для інсуфляції, довжиною не менш ніж 3 м, з підігрівом газу, багаторазового використання. Повинні автоклавуватися не меш ніж 100 разів». Такі параметри є непритаманними більшості виробникам медичного обладнання. Дана вимога в існуючій редакції носить дискримінаційний характер, оскільки не є властивою для більшості виробників медичного обладнання та у сукупності із іншими вимогами притаманна тільки одному виробнику. Такі вимоги необхідно змінити. МТЗ до п 1.22 Фільтр касета для евакуації диму визначає такі вимоги: «Комплект з 30 фільтрувальних касет для евакуації диму, багаторазового використання які не підлягають очищенню або стерилізації». Вказана вимога є такою, що підпадає під параметри лише одного виробника, що обмежує можливість потенційних учасників як ми взяти участь в даній закупівлі. Такі вимоги мають явний дискримінаційний характер, а отже підлягають зміні. Вимоги до Пункт 1.23 МТЗ Трубка для евакуації диму та п. 1.24. МТЗ містять вимоги, які є притаманними тільки виробнику B.Braun, а саме: до п. 1.23 Комплект з 10 стерильних трубок для евакуації диму одноразового використання, довжина не менш ніж 3 м, до п. 1.24 Трубка газова для балона СО2, стандарт DIN, довжина не менш ніж 1,5 м. Вказані параметри до пункту п. 1.23 та п. 1.24 мають конкретні значення, без можливості надання інших варіантів, що не надають можливості іншим потенційним учасникам взяти участь у вказаній закупівлі. Більше того, такі вимоги до Комплектів захисних окулярів є притаманними тільки одному виробнику. Отже, вказані вимоги необхідно змінити. Пункт 1.26 МТЗ встановлює такі дискримінаційними вимоги до Утримувача-адаптера для фіксації ендоскопа в області окуляра, 21 мм: «Утримувач-адаптер для фіксації ендоскопа в області окуляра, діаметр 21 мм, для утримувача модульного пневматичного, нестерильний, багаторазовий». Дана вимога в існуючій редакції носить дискримінаційний характер, оскільки у сукупності із іншими вимогами притаманна тільки одному виробнику. Зазначена вимога свідчить про те, що широке коло учасників не буде мати змогу запропонувати у даній процедурі закупівлі свій товар. Така вимога має бути змінена. До Фіксаторів визначених п. 1.27 МТЗ та п. 1.30 МТЗ встановлені такі вимоги: «до п. 1.27 МТЗ - Фіксатор штанги до рейлингу операційного столу, діаметр 20 мм, для пневматичного модульного утримувача, чорний, нестерильний, багаторазовий, до п. 1.30 МТЗ - Фіксатор - адаптер ендоскопів діаметром 10 мм, в комплекті із захисною вставкою, який приєднується до пневматичного модульного утримувача, нестерильний, багаторазовий». Встановлені параметри є такими, що підпадають під параметри Фіксаторів штанги та Фіксатора-адаптера лише одного виробника, що створюють перешкоди у прийняті участі у закупівлі таких учасників як ми, що є недопустимим та дискримінаційними. Вказані вимоги є надмірними та не є загальноприйнятими. Отже, такі вимоги до вказаних вище параметрів необхідно змінити та привести у відповідність до вимог діючого законодавства. Відповідно до вимог п. 1.33 МТЗ до Вставки захисної для фіксаторів ендоскопів діаметром 10 мм встановлено: «Вставка захисна для фіксаторів ендоскопів діаметром 10 мм, для пневматичного модульного утримувача, нестерильна, багаторазова». Встановлені нормативи є такими, що підпадають під параметри лише одного виробника, що створюють перешкоди у прийняті участі у закупівлі таких учасників як ми, що є недопустимим та дискримінаційними. Такі вимоги необхідно змінити. Підсумовуючи все сказане вище, зазначимо, що в сукупності всі перелічені зміни не вплинуть на клінічне призначення предмету закупівлі, але дозволять забезпечити справедливу конкуренцію у даній закупівлі, що нівелює можливу корупційну складову і як наслідок, дозволить більш ефективно та раціонально використати державні кошти. ТОВ «АФІНАЦЕНТР» зацікавлене прийняти участь у даній процедурі закупівлі та може запропонувати якісне медичне обладнання, проте встановлені Замовником медико-технічні вимоги, наведені вище, обмежують коло учасників, порушують наші права та законні інтереси та за технічними характеристиками притаманні лише одному виробнику B.Braun. Таким чином, Замовник у тендерній документації встановив вимоги, які дискримінують ТОВ «АФІНАЦЕНТР» як учасника, порушують основні принципи здійснення публічних закупівель визначених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, принципи добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та максимальної економії та ефективності, а також штучно обмежують конкуренцію. Згідно ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п'яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій. Якщо до тендерної документації замовником вносилися зміни після закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій в оголошенні про їх проведення, не підлягають оскарженню положення тендерної документації, до яких зміни не вносилися. Якщо до органу оскарження було подано скаргу (скарги) щодо оскарження положень тендерної документації, за результатами якої (яких) органом оскарження було прийнято одне чи кілька рішень по суті, після закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій в оголошенні про їх проведення, не підлягають оскарженню ті положення тендерної документації, щодо яких скаргу (скарги) до закінчення цього строку суб'єктами не було подано. Після закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій в оголошенні про їх проведення, скарги можуть подаватися лише щодо змін до тендерної документації, внесених замовником. У разі порушення строків, визначених в абзацах першому - третьому цієї частини, скарги автоматично не приймаються системою електронних закупівель. Скарги щодо укладених договорів про закупівлю розглядаються в судовому порядку. На підставі викладеного та керуючись ст. 3, ч. 5 ст. 5, ст. 18, ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», П Р О С И М О: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушення процедури закупівлі. 3. Зобов'язати Державну установу «Національний інститут серцево-судинної хірургії ім. М.М. Амосова внести зміни в тендерну документацію, а у разі неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі за ідентифікатором UA-2021-03-26-009788-c. Директор ТОВ «АФІНАЦЕНТР» О. С. Фесенко
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 квітня 2021 12:52
рішення від 30.04.2021 № 9601.pdf
Дата публікації: 07 травня 2021 17:22
Коментар замовника щодо усунення порушення: Зміни до тендерної документаціїї відповідно до скарги було внесено, прийом пропозицій подовжено на термін не менше 7 днів
Дата виконання рішення замовником: 07 травня 2021 18:13
Номер скарги: UA-2021-03-26-009788-c.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОРТОІМПЕКС", Код ЄДРПОУ:39496478
Дата подання: 21 травня 2021 15:48
щодо призупинення процедури закупівлі
Просимо 1. Прийняти скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі за ідентифікатором UA-2021-03-26-009788-c. 2. Визнати незаконним Протокол розгляду тендерних пропозицій UA-2021-03-26-009788-c від 19.05.2021 р. Державної установи «Національний інститут серцево-судинної хірургії ім. М. М. Амосова Національної академії медичних наук України» (код 05493562) про допущення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «КИЇВ ФАРМЕКСПОРТ» (код 40720910) та тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця Яковлєва Дениса Олександровича (Ідентифікаційний код 3232521836) до аукціону. 3. Зобов’язати Державну установу «Національний інститут серцево-судинної хірургії ім. М. М. Амосова Національної академії медичних наук України» (код 05493562) відхилити тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «КИЇВ ФАРМЕКСПОРТ» (код 40720910) та тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Яковлєва Дениса Олександровича (Ідентифікаційний код 3232521836).
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 26 травня 2021 13:13
рішення від 25.05.2021 № 11377 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 26 травня 2021 13:12
рішення від 03.06.2021 № 12508 .pdf
Дата публікації: 08 червня 2021 21:16

Документи подані скаржником

19 квітня 2021 12:31
Скарга.pdf

Документи подані замовником

27 квітня 2021 13:20
Пояснення.docx
27 квітня 2021 13:20
Каталог Karl Storz 2019.pdf
27 квітня 2021 13:20
KARL STORZ рус.pdf
27 квітня 2021 13:20
Пояснення.pdf
27 квітня 2021 13:20
Монітори КОНМЕД.pdf
27 квітня 2021 13:20
Aesculap_Endo_Broshura_A4_ukr.pdf
27 квітня 2021 13:20
Брошура КОНМЕД.pdf

Документи подані скаржником

21 травня 2021 14:58
Скарга.pdf

Документи подані замовником

31 травня 2021 18:30
Пояснення.docx
31 травня 2021 18:30
Пояснення.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 19 травня 2021
UA-2021-03-26-009788-c78bf964589ab4500bc9e8b0b64225d58
Найменування: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАЦІОНАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ СЕРЦЕВО-СУДИННОЇ ХІРУРГІЇ ІМЕНІ М.М.АМОСОВА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 05493562
Місцезнаходження: 03110, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Амосова, 6
Учасник Відповідність критеріям Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВ ФАРМЕКСПОРТ" Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи
ФОП ЯКОВЛЄВ ДЕНИС ОЛЕКСАНДРОВИЧ Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОРТОІМПЕКС" Відповіді учасника Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

16 червня 2021 17:33
Електронний підпис
16 червня 2021 17:32
Документи переможця.pdf
11 травня 2021 18:19
Електронний підпис
11 травня 2021 18:19
Електронний підпис
11 травня 2021 18:18
2. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
11 травня 2021 18:18
5. Інші документи.pdf
11 травня 2021 18:18
4. Технічна частина.pdf

Документи

Документи

Публічні документи

16 травня 2021 10:22
Електронний підпис
16 травня 2021 10:16
9.4-Инстр FS-E2101D- укр.pdf.zip
16 травня 2021 10:16
9.1-Инстр OTV-S300.pdf.zip
16 травня 2021 10:16
Реєстр документів.pdf
16 травня 2021 10:16
9.6-Инстр. WM-NP3.pdf.zip
16 травня 2021 10:16
Технічна частина.pdf
16 травня 2021 10:16
9.3-Инстр IPS710ARU.pdf.zip
16 травня 2021 10:16
9.2-Инстр WA50080A WA50082A.pdf.zip
16 травня 2021 10:16
9.7-Инстр. UHI-4 укр.pdf.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВ ФАРМЕКСПОРТ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ФОП ЯКОВЛЄВ ДЕНИС ОЛЕКСАНДРОВИЧ

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОРТОІМПЕКС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2021 14:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВ ФАРМЕКСПОРТ" 6 498 484,68
UAH з ПДВ
6 498 484,68
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП ЯКОВЛЄВ ДЕНИС ОЛЕКСАНДРОВИЧ 6 500 000,00
UAH з ПДВ
6 500 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВ ФАРМЕКСПОРТ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ФОП ЯКОВЛЄВ ДЕНИС ОЛЕКСАНДРОВИЧ

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВ ФАРМЕКСПОРТ"
#40720910
Переможець 6 498 484,68
UAH з ПДВ
14 червня 2021 14:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 червня 2021 14:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВ ФАРМЕКСПОРТ"
#40720910
6 498 484,68
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 11:59
Електронний підпис укладений
30 червня 2021 10:03
Договір 48МО.pdf укладений
30 червня 2021 09:45

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 червня 2021 — 29 грудня 2021
Сума оплати за договором: 6 498 484,68
UAH (в тому числі ПДВ 425 134,51 UAH)