Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Столи, шафи, тумби офісні
Очікувана вартість
124 400,00 UAH
UA-2021-03-26-007873-c ● ba13a89b07ec48a68794d1851d4dd730
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1" Деснянського району м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 02064116 |
Місцезнаходження: | 02222, Україна , Київська обл., Київ, проспект Володимира Маяковського, 32-Б |
Контактна особа: |
Медвідь Дар'я Артурівна 380445159170 yuristdaria@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 березня 2021 11:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 квітня 2021 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 квітня 2021 16:05 |
Початок аукціону: | 09 квітня 2021 15:28 |
Очікувана вартість: | 124 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,80% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Вимоги в оголошенні. УВАГА!!! Доставка за адресами (м. Київ, проспект В.Маяковського, 32-Б, проспект В.Маяковського, 18-А, бульвар Вигурівський, 4, вул. Закревського, 81/1), розвантаження, збирання меблів безкоштовно та силами Продавця
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
67 штуки
Столи, шафи, тумби офісні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02222, Україна, Київська область, Київ, проспект В.Маяковського, 32-Б, проспект В.Маяковського, 18-А, бульвар Вигурівський, 4, вул. Закревського, 81/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 квітня 2021
—
31 травня 2021
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
14 штуки
Столи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02222, Україна, Київська область, Київ, проспект В.Маяковського, 32-Б, проспект В.Маяковського, 18-А, бульвар Вигурівський, 4, вул. Закревського, 81/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 квітня 2021
—
31 травня 2021
ДК 021:2015: 39121000-6 — Письмові та інші столи
29 штуки
Шафи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02222, Україна, Київська область, Київ, проспект В.Маяковського, 32-Б, проспект В.Маяковського, 18-А, бульвар Вигурівський, 4, вул. Закревського, 81/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 квітня 2021
—
31 травня 2021
ДК 021:2015: 39122200-5 — Книжкові шафи
24 штуки
Тумби офісні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02222, Україна, Київська область, Київ, проспект В.Маяковського, 32-Б, проспект В.Маяковського, 18-А, бульвар Вигурівський, 4, вул. Закревського, 81/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 квітня 2021
—
31 травня 2021
ДК 021:2015: 39122200-5 — Книжкові шафи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 березня 2021 11:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 березня 2021 11:47 |
Оголошення Меблі офісні 2021.doc |
30 березня 2021 11:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
30 березня 2021 11:47 |
Оголошення Меблі офісні 2021.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
документація
Дата подання: 27 березня 2021 10:59
Дата відповіді: 29 березня 2021 09:25
Шановний замовник! додайте будь ласка оголошення у форматі WORD
Відповідь: Тендерна документація оприлюднена відповідно до строків та умов визначених Законом України «Про публічні закупівлі» та регламенту акредитованих майданчиків в системі “ProZorro”
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ
Дата подання: 29 березня 2021 20:06
Дата відповіді: 30 березня 2021 09:50
Шановний замовник, прошу уточнити інформацію, про які стільці йде мова в тексті під таблицею "Технічні та інші параметри до офісних меблів", сертифікатів відповідності для них, якщо їх немає у переліку передметів закупівлі.
Відповідь: Вибачте, технічна помилка, стільці в цій закупці не закупаються, оголошення виправлено
Висновки ДСЕЕ
Дата подання: 30 березня 2021 10:04
Дата відповіді: 30 березня 2021 10:21
Шановний Замовнику!
Чи правильно ми трактуємо Вашу вимогу "(надати на шафи, тумби та стопи висновок державноi· санiтарно- епiдемiологiчно"i експертизи на клей, ДСП, крайку, що застосовуеться при виробництвi корпусних меблiв та висновок державної санiтарно-епiдемiологiчно"i експертизи" яе надання висновків ДСЕЕ на меблі та на основні матеріали - ДСП, крайка, клей?
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так правильно
Документи в форматі Word
Дата подання: 30 березня 2021 10:08
Дата відповіді: 30 березня 2021 10:21
Шановний Замовнику!
Чи можна дізнатись, що Вам заважає проявити повагу до Учасників та надати документи в форматі Word - суто для зручності? Адже з одним із нас Вам також співпрацювати в майбутньому і правильно закладені основі співпраці не можуть бути неуспішними. Чи не так?
Єдина причина, про яку не хотілось би і думати, що документи в зручному офрматі для роботи отримає лише заздалегідь обраний кандидат, щоб інші не йшли на тендер через витрату часу на набор тексту. Але, сподіваємось, ми дуже далекі від правди в цій страшній здогадці.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Документація викладена у форматі word
Копія довідки про включення до ЄДРПОУ
Дата подання: 30 березня 2021 10:21
Дата відповіді: 30 березня 2021 10:24
Шановний Замовнику!
Під "Копія довідки про включення до ЄДРПОУ" Замовник розуміє Виписку з ЄДРПОУ чи Витяг з ЄДРПОУ?
Наперед вдячні!
Відповідь: Виписка або витяг не має значення
ТЕХНІЧНІ ТА ІНШІ ПАРАМЕТРИ ДО ОФІСНИХ МЕБЛІВ
Дата подання: 31 березня 2021 15:01
Дата відповіді: 31 березня 2021 15:31
Уточнення. 3. Офісна тумба з колесами 5. Офісна тумба без коліс ( Наявність ящиків: 3 ящики (три висувні ящики?) чи 3 полиці як на зображенні???) Товщина фасадів, кришок верхньої і нижньої, боковин, полиць 16мм
Дякуємо за відповідь.
Відповідь: як на зображені
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-26-007873-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Кассоне", Код ЄДРПОУ:38703110
Дата подання: 30 березня 2021 10:11
Цінова пропозиція після аукціону
Шановний Замовнику!
При проведенні спрощеної закупівлі Учасники після аукціону не можуть розміщувати через систему електронних закупівель НІЧОГО.
Просимо змінити умови Вашої вимоги або прибрати з оголошення:
"Пiсля завершения аукцiону кожен Учасник повинен розмiстити через систему електронню закупiвель скановану копiю остаточноi" цiнової пропозицiї на пiдставi якої буде укладено договiр"
Розгорнути
Згорнути
При проведенні спрощеної закупівлі Учасники після аукціону не можуть розміщувати через систему електронних закупівель НІЧОГО.
Просимо змінити умови Вашої вимоги або прибрати з оголошення:
"Пiсля завершения аукцiону кожен Учасник повинен розмiстити через систему електронню закупiвель скановану копiю остаточноi" цiнової пропозицiї на пiдставi якої буде укладено договiр"
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 березня 2021 10:15
Вимога буде прибрана, оголошення виправлено
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2021-03-26-007873-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Кассоне", Код ЄДРПОУ:38703110
Дата подання: 30 березня 2021 10:15
Надання зразків
Шановний Замовнику!
В Вашому оголошенні Ви вимагаєте наступне: "На вимогу замовника учасник-кандидат на перемогу повинен безкоштовно надати взірець запропонованих товарiв для можливостi оцiнки ix якостi. У разi виявлення незадовiльноi якост товару пропозицiя учасника вiдхиляється."
Вказана вимога Замовника про надання зразків товарів є дискримінаційною та незаконною, так як: - Чинне законодавство України у сфері публічних закупівель не містить норм, що запроваджують та регламентують дану вимогу; - Наявність даної вимоги дискримінує учасників та обмежує їх коло тільки тими компаніями, котрі виробляють меблі серійно, мають ці меблі готовими на складі та здатні поставити Замовнику зразок у вказаний строк. Виробники, що виробляють меблі на замовлення згідно умов тендерної документації та технічного завдання – не мають можливості виконати цю дискримінаційну вимогу; - Фактично Замовник вимагає поставки товара до моменту укладання між сторонами відповідного договору закупівлі / поставки / купівлі-продажу, що також є незаконним; - Замовник в тендерній документації ніяк не описав регламент та оформлення надання такого зразка, строків повернення зразку тощо. На якій підставі товарно-матеріальні цінності мають бути передані від Учасника до Замовника? В який момент відбувається перехід права власності? Якими документами оформлюється факт прийому-передачі зразка, хто саме зі сторони Замовника уповноважений здійснити прийом товару, оцунку його цілісності та комплектації тощо? - У тендерній документації відсутній опис процедури контролю факту надання зразка. Що має бути підтвердженням факту надання зразку Учасником або Переможцем? Хто контролює це? Хто і за якою методикою має проводити оцінку зразка, за якими критеріями? Чи буде оприлюднено протокол оцінки зразка членами тендерного комітету, так як кожен Учасник має законне право на оскарження любого рішення Замовника та тендерного комітета. Враховуючи вищесказане, задля недопущення непорозумінь, зловживань та порушення норм чинного законодавства – просимо Замовника вилучити дану вимогу з Оголошення.
Розгорнути
Згорнути
В Вашому оголошенні Ви вимагаєте наступне: "На вимогу замовника учасник-кандидат на перемогу повинен безкоштовно надати взірець запропонованих товарiв для можливостi оцiнки ix якостi. У разi виявлення незадовiльноi якост товару пропозицiя учасника вiдхиляється."
Вказана вимога Замовника про надання зразків товарів є дискримінаційною та незаконною, так як: - Чинне законодавство України у сфері публічних закупівель не містить норм, що запроваджують та регламентують дану вимогу; - Наявність даної вимоги дискримінує учасників та обмежує їх коло тільки тими компаніями, котрі виробляють меблі серійно, мають ці меблі готовими на складі та здатні поставити Замовнику зразок у вказаний строк. Виробники, що виробляють меблі на замовлення згідно умов тендерної документації та технічного завдання – не мають можливості виконати цю дискримінаційну вимогу; - Фактично Замовник вимагає поставки товара до моменту укладання між сторонами відповідного договору закупівлі / поставки / купівлі-продажу, що також є незаконним; - Замовник в тендерній документації ніяк не описав регламент та оформлення надання такого зразка, строків повернення зразку тощо. На якій підставі товарно-матеріальні цінності мають бути передані від Учасника до Замовника? В який момент відбувається перехід права власності? Якими документами оформлюється факт прийому-передачі зразка, хто саме зі сторони Замовника уповноважений здійснити прийом товару, оцунку його цілісності та комплектації тощо? - У тендерній документації відсутній опис процедури контролю факту надання зразка. Що має бути підтвердженням факту надання зразку Учасником або Переможцем? Хто контролює це? Хто і за якою методикою має проводити оцінку зразка, за якими критеріями? Чи буде оприлюднено протокол оцінки зразка членами тендерного комітету, так як кожен Учасник має законне право на оскарження любого рішення Замовника та тендерного комітета. Враховуючи вищесказане, задля недопущення непорозумінь, зловживань та порушення норм чинного законодавства – просимо Замовника вилучити дану вимогу з Оголошення.
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 березня 2021 11:48
Оголошення виправлено, у вимоги внесені зміни
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 квітня 2021 16:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Ющенко Галина Дмитрівна |
58 050,00
UAH з ПДВ
|
54 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "НАУМЕНКО ІРИНА СЕРГІЇВНА" |
59 500,00
UAH з ПДВ
|
54 650,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОТЕНКОВ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ |
76 900,00
UAH з ПДВ
|
55 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Веремієнко Максим Петрович |
64 870,00
UAH з ПДВ
|
55 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ШУЛЬЧЕВСЬКИЙ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
67 911,00
UAH з ПДВ
|
67 911,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВІН МЕБЛІ" |
77 340,00
UAH з ПДВ
|
77 340,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЗАЙЦЕВ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ" |
93 280,00
UAH з ПДВ
|
93 280,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Чимрук Назар Олегович |
93 580,00
UAH з ПДВ
|
93 580,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЛЕМЕШЕНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА" |
98 500,00
UAH з ПДВ
|
98 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІТЕРНУМ" |
99 936,00
UAH з ПДВ
|
99 936,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
фізична особа-підприємець Мошинський Андрій Анатолійович |
107 500,00
UAH з ПДВ
|
107 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПРОФТЕХПОСТАЧ" |
124 000,00
UAH з ПДВ
|
117 804,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛАЩО СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ |
118 095,00
UAH з ПДВ
|
118 095,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Ющенко Галина Дмитрівна #2400218282 |
Відхилено |
54 600,00
UAH з ПДВ
|
13 квітня 2021 14:48
|
ФОП "НАУМЕНКО ІРИНА СЕРГІЇВНА" #2889708288 |
Переможець |
54 650,00
UAH з ПДВ
|
13 квітня 2021 14:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 квітня 2021 11:51
|
Договір 40.pdf | укладений |
21 квітня 2021 11:50
|