Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ряжанка масова частка жиру не менше 4%
Очікувана вартість
112 530,00 UAH
UA-2021-03-26-005301-c eae24f01ad37421cbbed1bc54b3a13ed
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Білик

+380970482811 buh.zorsanyi@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Дитячий заклад оздоровлення та відпочинку "Зоряний" Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області
Код ЄДРПОУ: 26398655
Місцезнаходження: 39600, Україна , Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Миколаївська, 9
Контактна особа: Віталій Білик
+380970482811
buh.zorsanyi@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 березня 2021 09:54
Звернення за роз’ясненнями: до 01 квітня 2021 01:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 квітня 2021 01:00
Початок аукціону: 07 квітня 2021 15:10
Очікувана вартість: 112 530,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 562,65 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3100 кілограми
Ряжанка масова частка жиру не менше 4%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2021  —  20 вересня 2021
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 березня 2021 12:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 березня 2021 12:53
Протокол УО № 27-2021.pdf
30 березня 2021 12:53
Дод. 3 (вимоги до учасника) нова редакція.docx
30 березня 2021 12:53
Опис змін.doc
26 березня 2021 09:54
Дод. 1 (пропозиція).docx
26 березня 2021 09:54
Дод. 3 (вимоги до учасника).docx
26 березня 2021 09:54
Оголошення.docx
26 березня 2021 09:54
Дод. 2 (технічне завдання).docx
26 березня 2021 09:54
Дод. 4 (проект договору).docx
30 березня 2021 12:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 березня 2021 09:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 березня 2021 12:53
Протокол УО № 27-2021.pdf
30 березня 2021 12:53
Дод. 3 (вимоги до учасника) нова редакція.docx
30 березня 2021 12:53
Опис змін.doc
26 березня 2021 09:54
Дод. 1 (пропозиція).docx
26 березня 2021 09:54
Дод. 3 (вимоги до учасника).docx
26 березня 2021 09:54
Оголошення.docx
26 березня 2021 09:54
Дод. 2 (технічне завдання).docx
26 березня 2021 09:54
Дод. 4 (проект договору).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-03-26-005301-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "РАКОВИЧ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2366604095
Дата подання: 09 квітня 2021 06:05
Щодо визначення переможця
Шановний Замовник!
Фізична особа – підприємець Ракович Сергій Миколайович не погоджується з Вашим рішенням щодо визначення переможцем ПП «Діадема» з наступних підстав:
Відповідно Додатку № 3 учасники закупівлі мали надати у складі своєї пропозиції довідку, за формою № 1 додатку, яка містить опис наявних в Учасника (власних/орендованих):
складських приміщень (із зазначенням температурного режиму) та адреси, за якою вони зареєстровані;
спеціалізованих автотранспортних засобів для перевезення продуктів харчування (відповідно до предмету закупівлі - рефрижератор або ізотермічний транспортний засіб) із зазначенням марки і моделі автомобілів, виду (типу) кузова та їх реєстраційних номерів.
Сканкопії документів, що підтверджують право власності/користування на приміщення, та транспортні засоби, зазначені в Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання договору.
У складі тендерної пропозиції визначеного Вами переможця у файлі «Довідка МТБ» наявна зазначена інформація, але не вказаний температурний режим складського приміщення та не надана сканкопія документів, що підтверджують право власності/користування холодильної камери для зберігання молочної продукції, холодильної камери для зберігання м’яса та субпродуктів, холодильної камери для зберігання рибної продукції, холодильної камери для зберігання м’ясної продукції. Наданий договір № 130 оренди нежитлового приміщення площею 297,22 кв.м, що розміщено за адресою м. Кременчук, проспект Свободи, 176 підтверджує оренду нежитлового приміщення під склад без зазначення вказаних ПП «Діадема» холодильних камер. Таким чином, пропозиція визначеного Вами переможця не відповідає вимогам тендерної документації та мала бути б відхилена із зазначених вище підстав.
Прохаємо Замовника ще раз перевірити пропозицію ПП «Діадема» на відповідність умовам тендерної документації та скасувати своє рішення про визначення переможцем ПП «Діадема».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 квітня 2021 11:27
Шановний Сергію Миколайовичу!

Уповноваженою особою комунального некомерційного підприємства «Дитячий заклад оздоровлення та відпочинку «Зоряний» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області (далі – КНП «ДЗОВ «Зоряний») проведений розгляд Вашого звернення від 09.04.2021 р. щодо визначення переможця спрощеної закупівлі.
У згаданому зверненні Ви вимагаєте від замовника скасувати результати проведення закупівлі через невідповідність пропозиції переможця вимогам тендерної документації.
З цього приводу повідомляємо, що стаття 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) не вимагає від замовника спрощеної закупівлі оформлення тендерної документації, а частина 14 статті 14 згаданого Закону визначає вичерпний перелік підстав для відхилення замовником пропозиції учасника закупівлі. Проте, жоден з них не зобов’язує замовника відхиляти пропозиції через їх невідповідність вимогам тендерної документації.
Крім цього, абзацом другим частини 14 статті 14 Закону передбачається, що право звернення до замовника щодо причин невідповідності пропозиції умовам, визначеним в оголошенні, надається лише учаснику, пропозиція якого відхилена.
Пропозиція ФОП Раковича С.М. не розглядалася замовником, а отже формально права останнього не порушувались.
Зважаючи на викладене замовник змушений відхилити Вашу вимогу як безпідставну.

Документи

13 квітня 2021 11:27
Відповідь на вимогу.pdf
13 квітня 2021 11:27
Протокол УО № 43-2021.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 квітня 2021 15:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ДІАДЕМА" 92 070,00
UAH з ПДВ
92 070,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна 101 742,00
UAH з ПДВ
100 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "РАКОВИЧ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" 102 114,00
UAH з ПДВ
101 060,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 квітня 2021 15:38
Електронний підпис
05 квітня 2021 15:37
Цінова пропозиція.pdf
05 квітня 2021 15:37
на прозоро.rar

Публічні документи

05 квітня 2021 19:19
Електронний підпис
05 квітня 2021 19:18
згода техніч.pdf
05 квітня 2021 19:18
згода завдання.pdf
05 квітня 2021 19:18
довідка факти.pdf
05 квітня 2021 19:18
аналог+відгук.pdf
05 квітня 2021 19:18
складске приміщення.pdf
05 квітня 2021 19:18
15. ISO 22000 та 9001.pdf
05 квітня 2021 19:18
лист про санкції.pdf
05 квітня 2021 19:18
довідка мат база.pdf
05 квітня 2021 19:18
декларація.pdf
05 квітня 2021 19:18
повноваження особи.pdf
05 квітня 2021 19:18
проект.pdf
05 квітня 2021 19:18
згода персон.pdf
05 квітня 2021 19:18
0.4. Копія Виписки.pdf
05 квітня 2021 19:18
довідка насср.pdf
05 квітня 2021 19:18
0.1. Витяг 27.01.2021.pdf
05 квітня 2021 19:18
технічні.pdf
05 квітня 2021 19:18
цінова.pdf
05 квітня 2021 19:18
згода з проектом.pdf

Публічні документи

05 квітня 2021 20:10
Електронний підпис
05 квітня 2021 20:09
20. Довідка НАССР.PDF
05 квітня 2021 20:09
19. ISO 9001-2015 укр.pdf
05 квітня 2021 20:09
18. ISO 22000-2018 укр.pdf
05 квітня 2021 20:09
17. Відгук_Власівський.pdf
05 квітня 2021 20:09
16. Відгук_Німець.PDF
05 квітня 2021 20:09
12. Технічна частина.PDF
05 квітня 2021 20:09
11. Проект договору.PDF
05 квітня 2021 20:09
10. Форма 4.PDF
05 квітня 2021 20:09
9. Форма 3.PDF
05 квітня 2021 20:09
8. Форма 2.PDF
05 квітня 2021 20:09
7. Форма 1.PDF
05 квітня 2021 20:09
6. Довідка щодо відмови.PDF
05 квітня 2021 20:09
5. Ст. 17.PDF
05 квітня 2021 20:09
4. Оподаткування.PDF
05 квітня 2021 20:09
3. Щодо підпису.PDF
05 квітня 2021 20:09
1. Пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ДІАДЕМА"

Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна

ФОП "РАКОВИЧ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ДІАДЕМА"
#21078029
Переможець 92 070,00
UAH з ПДВ
08 квітня 2021 13:31

Документи

08 квітня 2021 13:31
Електронний підпис
08 квітня 2021 13:30
Протокол УО № 41-2021.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 квітня 2021 13:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ДІАДЕМА"
#21078029
92 070,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 квітня 2021 13:31
Електронний підпис
08 квітня 2021 13:30
Протокол УО № 41-2021.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 вересня 2021 09:19
Електронний підпис зміни до договору
11 вересня 2021 09:16
ДУ-1 дог. № 11 (ПП Діадема).pdf зміни до договору
11 вересня 2021 09:15
Електронний підпис укладений
20 квітня 2021 08:52
Договір № 11 (ПП Діадема) ряжанка (26).pdf укладений
20 квітня 2021 08:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 11/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 33 406,56
UAH (в тому числі ПДВ 5 567,76 UAH)