Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт. Встановлення системи блискавкозахисту від прямого ураження блискавки в навчальному корпусі № 1 КЗО «Загальноосвітня санаторна школа-інтернат №3»ДОР» за адресою: м. Дніпро, вул. Прапорна, буд. 25
Очікувана вартість
251 673,60 UAH
UA-2021-03-26-004303-c ● 82c115c05edb4c25a2609a56fe816ecb
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "ЛІЦЕЙ "СИНЕРГІЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 26136688 |
Місцезнаходження: | 49026, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ПРАПОРНА, будинок 25 |
Контактна особа: |
Вікторія Макешина +380567222041 viktorix1616@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 березня 2021 09:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 квітня 2021 08:22 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 квітня 2021 08:22 |
Початок аукціону: | 07 квітня 2021 15:02 |
Очікувана вартість: | 251 673,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 259,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт. Встановлення системи блискавкозахисту від прямого ураження блискавки в навчальному корпусі № 1 КЗО «Загальноосвітня санаторна школа-інтернат №3»ДОР» за адресою: м. Дніпро, вул. Прапорна, буд. 25
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49026, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Прапорна, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2021
ДК 021:2015: 45312310-3 — Встановлення обладнання для захисту від блискавок
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 березня 2021 09:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 березня 2021 09:21 |
додаток_4_проект_договору (1).docx | |
26 березня 2021 09:21 |
оголошення .doc | |
26 березня 2021 09:21 |
додаток_1вимоги_до_квалiфiкацii_учасникiв (3).docx | |
26 березня 2021 09:21 |
додаток_3 Пропозицiя.doc | |
26 березня 2021 09:21 |
додаток_2 ІНФОРМАЦІЯ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо термінів виконання робіт
Дата подання: 31 березня 2021 09:53
Дата відповіді: 01 квітня 2021 08:08
В додатку 2 до оголошення вами зазначено терміни виконання робіт 30.04.2021. Відповідно до законодавства та часу необхідного на провдення закупівлі цього періоду не вистачить навіть на укладання договору, не кажучи вже про виконання робіт.
Зважаючи на викладене, вимагаю внести відповідні змни та встановити реальні терміни викоання робіт.
Відповідь: Добрий день! Строк виконання робіт по встановленню системи блискавкозахисту розрахований з урахуванням обсягу необхідних робіт та обгрунтований необхідністю термінового забезпечення приміщень закладу сучасним протипожежним обладнанням до настання грозового сезону, при якому зростає кількість нещасних випадків — пожеж, уражень електричним струмом, виходу з ладу електричного та електронного обладнання.
Щодо терміну укладання договору повідомляємо, що Законом України "Про публічні закупівлі" не встановлено початкового строку для укладання договору за результатами спрощеної закупівлі.
Крім того, вищенаведене також підтверджується Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, яке є Уповноваженим органом у сфері публічних закупівель. Так, у листі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 05.05.2020 № 3304-04/28729 "Щодо спрощених закупівель" наведені особливості проведення окремих етапів спрощеної закупівлі, де зазначено, що замовник укладає договір про закупівлю за результатами спрощеної закупівлі у будь-який строк з дня прийняття рішення про намір, але не пізніше ніж через 20 днів.
На підставі вищезазначеного вважаємо, що документація спрощеної закупівлі розроблена у відповідності до чинного законодавства України, підстави для внесення змін відсутні.
Щодо терміну укладання договору повідомляємо, що Законом України "Про публічні закупівлі" не встановлено початкового строку для укладання договору за результатами спрощеної закупівлі.
Крім того, вищенаведене також підтверджується Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, яке є Уповноваженим органом у сфері публічних закупівель. Так, у листі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 05.05.2020 № 3304-04/28729 "Щодо спрощених закупівель" наведені особливості проведення окремих етапів спрощеної закупівлі, де зазначено, що замовник укладає договір про закупівлю за результатами спрощеної закупівлі у будь-який строк з дня прийняття рішення про намір, але не пізніше ніж через 20 днів.
На підставі вищезазначеного вважаємо, що документація спрощеної закупівлі розроблена у відповідності до чинного законодавства України, підстави для внесення змін відсутні.
щодо огляду
Дата подання: 31 березня 2021 15:17
Дата відповіді: 01 квітня 2021 08:20
Відповідно до п.15 додатку 1 до Оголошення Учасник повинен ознайомитись з об’єктом, здійснити його огляд, врахувати обсяги виконання робіт тощо (надати копію довідки огляду об’єкту за підписом представника замовника). За телефонами вказаними в оголошенні систематично не відповідють.
В зв'язку з викладеним прошу Вас:
надати контактну особу, із зазначенням прізвища імені та побатькові, мобільного телефону.
Визначити час для огляду та ознайомлення з об'ємом робіт.
Розмістити на майданчику зразок довідки, яка має бути складена за результатами огляду.
У випадку ненадання затребуваної інформації Ваша вимога буде вважатись дискримінаційною.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Контактна особа - Макешина Вікторія Вікторівна, тел./факс: (056) 722-20-41,
адреса - вул. Прапорна 25 м. Дніпро Ознайомитись з об’єктом та здійснити його огляд, можливо з 09:00 до 13:00 в будні дні. Стосовно того, що систематично не відповідаємо на телефонні дзвінки, доводимо до вашого відома, що в цей момент контактна особа можливо проводила огляд з потенційним учасником, або виконувала інші службові зобов’язання. Довідка надається в довільній формі.
адреса - вул. Прапорна 25 м. Дніпро Ознайомитись з об’єктом та здійснити його огляд, можливо з 09:00 до 13:00 в будні дні. Стосовно того, що систематично не відповідаємо на телефонні дзвінки, доводимо до вашого відома, що в цей момент контактна особа можливо проводила огляд з потенційним учасником, або виконувала інші службові зобов’язання. Довідка надається в довільній формі.
Зауваження щодо проєкту
Дата подання: 31 березня 2021 15:37
Дата відповіді: 01 квітня 2021 08:08
Добрий день! У нашого підприємства, при уважному вивченні робочого проєкту, виник ряд зауважень, а саме:
1. З 01.11.2019 р, згідно наказу ДП «УкрНДНЦ» №313 від 16.10.2019 р, втратив чинність національний стандарт ДСТУ Б.В.2.5-38:2008 «Інженерне обладнання будинків і споруд. Улаштування блискавкозахисту будівель і споруд.
2. Відсутня тип і марка матеріалів
3. Відсутня наявність контрольного з`єднання, відповідно до вимог ДСТУ EN 62305-3:2012.
4. В специфікації проєктів передбачено прокладання по стіні штаби 25х4мм
З практичного досвіду для зручності в монтажі, в якості доземного провідника, який виконується відкрито по фасаду, використовується алюмінієвий дріт 8мм, відповідно до вимог ДСТУ EN 62305-3:2012.
5. При розміщенні доземного провідника в місцях можливого перебування людей (наприклад, біля входів у будівлю або на дворі шкіл) рекомендовано прокладати дріт на нижніх 2м висоти в термостійкій пластиковій трубі, відповідно до вимог ДСТУ EN 62305-3:2012.
6. Для того, щоб зменшити еквівалентний опір уземлення, до кільцевого провідника додають вертикальні уземлюючі електроди в місцях приєднання доземних провідників, відповідно до вимог ДСТУ EN 62305-3:2012.
7. В специфікації проєктів передбачено: болти, гайки, шайби, необхідність яких відсутня.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Всі норми та правила, що викладені в проектній документації пройшли експертну оцінку та чинні на момент затвердження проекту. Стосовно інших зауважень, доводимо до вашого відома, що всі рішення було виконано кваліфікованою особою та погоджено з спеціалізованою державною експертною організацією.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-26-004303-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП СПЕЦМОНТАЖНАЛАДКА, Код ЄДРПОУ:13439016
Дата подання: 31 березня 2021 15:29
Не повне технічне завдання
Додаток 2 містить технічне завдання. Зазанчене технічне завдання надано не в повному обсязі, зокрема із наданої інформації неможливо встановити кіліксть блискавкоприймачів, іх висоту та спосіб встановлення.
Вимагаю розмістити на майданчику проект на встановлення блискавкозахисту, з метою стоворення рівних умов для всіх учасників та врахування всіх робіт при наданні пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Вимагаю розмістити на майданчику проект на встановлення блискавкозахисту, з метою стоворення рівних умов для всіх учасників та врахування всіх робіт при наданні пропозиції.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 квітня 2021 08:02
Технічне завдання відповідає проектно-кошторисній документації в повному обсязі та якщо виникають питання ви маєте змогу ознайомитись з об’єктом та здійснити його огляд, можливо з 09:00 до 13:00 за адресою - вул. Прапорна 25 м. Дніпро. У термін визначений Законом України «Про публічні закупівлі».
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2021-04-02-000004 • fd272b99fefb436480301523f97b20a8
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2021-04-02
•
14:09
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
На запитання замовників надано абстрактні відповіді, що не розкривають суті запитання.
Телефон зазначений як контактний систематично не відповідає, іншого номеру телефону на вимогу не надано. Відсутність контакту із замовником унеможливлює виконання п.15 Додатку 1 до оголошення.
Технічне завдання надано в неповному обсязі (не надано проект), на вимогу надати додаткові відомості відмовлено. Виходячи із наданого технічного завдання неможливо сформувати цінову пропозицію.
Замовником встановлено нереальні строки виконання робіт. Терміни відведені на розгляд пропозиції переможця, та терміни на укладання договору передбачають укладання договору про закупівлю пізніше ніж визначений термін виконання робіт, що може призвести до зловживань замовника та затягування термінів підписання договору.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 квітня 2021 15:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" |
177 084,72
UAH з ПДВ
|
158 998,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРОЙІНДУСТРІЯ ДНІПРО" |
202 428,00
UAH з ПДВ
|
159 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕЛЕКТРОПОЖСЕРВІС." |
171 181,24
UAH з ПДВ
|
160 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ІМПУЛЬС ЕЛЕКТРО" |
229 556,20
UAH з ПДВ
|
167 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" #35269494 |
Переможець |
158 998,50
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2021 12:51
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 12 квітня 2021 12:51
Учасник | Пропозиція | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" #35269494 |
158 998,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 11:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 травня 2021 09:41
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
12 травня 2021 09:36
|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2021 16:17
|
Договір № ДН РСР 23 МЗ.pdf | укладений |
15 квітня 2021 14:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись ч.1 п.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р.№922-VІІІ (в редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019р.), та на підставі п.п. 2.1.,2.2.,17.1 договору № ДН РСР-23-МЗ від «15» квітня 2021 р., в зв'язку з коригуванням кошторисної документації та зменшенням обсягу робіт зменшити договірну ціну за цім договором на 51 629.82грн.(п'ятдесят одна тисяча шістсот двадцять дев'ять грн. 82 коп.)в т.ч. ПДВ 8604,97.Викласти п.п.2.1 2 цього договору в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | ДН РСР-23-МЗ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |