Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт. Встановлення системи блискавкозахисту від прямого ураження блискавки в навчальному корпусі № 1 КЗО «Загальноосвітня санаторна школа-інтернат №3»ДОР» за адресою: м. Дніпро, вул. Прапорна, буд. 25
Очікувана вартість
251 673,60 UAH
UA-2021-03-26-004303-c 82c115c05edb4c25a2609a56fe816ecb
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Макешина

+380567222041 viktorix1616@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "ЛІЦЕЙ "СИНЕРГІЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 26136688
Місцезнаходження: 49026, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ПРАПОРНА, будинок 25
Контактна особа: Вікторія Макешина
+380567222041
viktorix1616@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 березня 2021 09:21
Звернення за роз’ясненнями: до 01 квітня 2021 08:22
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 квітня 2021 08:22
Початок аукціону: 07 квітня 2021 15:02
Очікувана вартість: 251 673,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 259,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт. Встановлення системи блискавкозахисту від прямого ураження блискавки в навчальному корпусі № 1 КЗО «Загальноосвітня санаторна школа-інтернат №3»ДОР» за адресою: м. Дніпро, вул. Прапорна, буд. 25
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49026, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Прапорна, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 45312310-3 — Встановлення обладнання для захисту від блискавок

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 березня 2021 09:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 березня 2021 09:21
додаток_4_проект_договору (1).docx
26 березня 2021 09:21
оголошення .doc
26 березня 2021 09:21
додаток_1вимоги_до_квалiфiкацii_учасникiв (3).docx
26 березня 2021 09:21
додаток_3 Пропозицiя.doc
26 березня 2021 09:21
додаток_2 ІНФОРМАЦІЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо термінів виконання робіт
Дата подання: 31 березня 2021 09:53
Дата відповіді: 01 квітня 2021 08:08
В додатку 2 до оголошення вами зазначено терміни виконання робіт 30.04.2021. Відповідно до законодавства та часу необхідного на провдення закупівлі цього періоду не вистачить навіть на укладання договору, не кажучи вже про виконання робіт. Зважаючи на викладене, вимагаю внести відповідні змни та встановити реальні терміни викоання робіт.
Відповідь: Добрий день! Строк виконання робіт по встановленню системи блискавкозахисту розрахований з урахуванням обсягу необхідних робіт та обгрунтований необхідністю термінового забезпечення приміщень закладу сучасним протипожежним обладнанням до настання грозового сезону, при якому зростає кількість нещасних випадків — пожеж, уражень електричним струмом, виходу з ладу електричного та електронного обладнання.
Щодо терміну укладання договору повідомляємо, що Законом України "Про публічні закупівлі" не встановлено початкового строку для укладання договору за результатами спрощеної закупівлі.
Крім того, вищенаведене також підтверджується Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, яке є Уповноваженим органом у сфері публічних закупівель. Так, у листі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 05.05.2020 № 3304-04/28729 "Щодо спрощених закупівель" наведені особливості проведення окремих етапів спрощеної закупівлі, де зазначено, що замовник укладає договір про закупівлю за результатами спрощеної закупівлі у будь-який строк з дня прийняття рішення про намір, але не пізніше ніж через 20 днів.
На підставі вищезазначеного вважаємо, що документація спрощеної закупівлі розроблена у відповідності до чинного законодавства України, підстави для внесення змін відсутні.

щодо огляду
Дата подання: 31 березня 2021 15:17
Дата відповіді: 01 квітня 2021 08:20
Відповідно до п.15 додатку 1 до Оголошення Учасник повинен ознайомитись з об’єктом, здійснити його огляд, врахувати обсяги виконання робіт тощо (надати копію довідки огляду об’єкту за підписом представника замовника). За телефонами вказаними в оголошенні систематично не відповідють. В зв'язку з викладеним прошу Вас: надати контактну особу, із зазначенням прізвища імені та побатькові, мобільного телефону. Визначити час для огляду та ознайомлення з об'ємом робіт. Розмістити на майданчику зразок довідки, яка має бути складена за результатами огляду. У випадку ненадання затребуваної інформації Ваша вимога буде вважатись дискримінаційною.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Контактна особа - Макешина Вікторія Вікторівна, тел./факс: (056) 722-20-41,
адреса - вул. Прапорна 25 м. Дніпро Ознайомитись з об’єктом та здійснити його огляд, можливо з 09:00 до 13:00 в будні дні. Стосовно того, що систематично не відповідаємо на телефонні дзвінки, доводимо до вашого відома, що в цей момент контактна особа можливо проводила огляд з потенційним учасником, або виконувала інші службові зобов’язання. Довідка надається в довільній формі.
Зауваження щодо проєкту
Дата подання: 31 березня 2021 15:37
Дата відповіді: 01 квітня 2021 08:08
Добрий день! У нашого підприємства, при уважному вивченні робочого проєкту, виник ряд зауважень, а саме: 1. З 01.11.2019 р, згідно наказу ДП «УкрНДНЦ» №313 від 16.10.2019 р, втратив чинність національний стандарт ДСТУ Б.В.2.5-38:2008 «Інженерне обладнання будинків і споруд. Улаштування блискавкозахисту будівель і споруд. 2. Відсутня тип і марка матеріалів 3. Відсутня наявність контрольного з`єднання, відповідно до вимог ДСТУ EN 62305-3:2012. 4. В специфікації проєктів передбачено прокладання по стіні штаби 25х4мм З практичного досвіду для зручності в монтажі, в якості доземного провідника, який виконується відкрито по фасаду, використовується алюмінієвий дріт 8мм, відповідно до вимог ДСТУ EN 62305-3:2012. 5. При розміщенні доземного провідника в місцях можливого перебування людей (наприклад, біля входів у будівлю або на дворі шкіл) рекомендовано прокладати дріт на нижніх 2м висоти в термостійкій пластиковій трубі, відповідно до вимог ДСТУ EN 62305-3:2012. 6. Для того, щоб зменшити еквівалентний опір уземлення, до кільцевого провідника додають вертикальні уземлюючі електроди в місцях приєднання доземних провідників, відповідно до вимог ДСТУ EN 62305-3:2012. 7. В специфікації проєктів передбачено: болти, гайки, шайби, необхідність яких відсутня.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Всі норми та правила, що викладені в проектній документації пройшли експертну оцінку та чинні на момент затвердження проекту. Стосовно інших зауважень, доводимо до вашого відома, що всі рішення було виконано кваліфікованою особою та погоджено з спеціалізованою державною експертною організацією.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-03-26-004303-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП СПЕЦМОНТАЖНАЛАДКА, Код ЄДРПОУ:13439016
Дата подання: 31 березня 2021 15:29
Не повне технічне завдання
Додаток 2 містить технічне завдання. Зазанчене технічне завдання надано не в повному обсязі, зокрема із наданої інформації неможливо встановити кіліксть блискавкоприймачів, іх висоту та спосіб встановлення.
Вимагаю розмістити на майданчику проект на встановлення блискавкозахисту, з метою стоворення рівних умов для всіх учасників та врахування всіх робіт при наданні пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 квітня 2021 08:02
Технічне завдання відповідає проектно-кошторисній документації в повному обсязі та якщо виникають питання ви маєте змогу ознайомитись з об’єктом та здійснити його огляд, можливо з 09:00 до 13:00 за адресою - вул. Прапорна 25 м. Дніпро. У термін визначений Законом України «Про публічні закупівлі».

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2021-04-02-000004 • fd272b99fefb436480301523f97b20a8
Автор звернення: Клименко Тетяна Анатоліївна
Дата створення звернення: 2021-04-02 14:09
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
На запитання замовників надано абстрактні відповіді, що не розкривають суті запитання. Телефон зазначений як контактний систематично не відповідає, іншого номеру телефону на вимогу не надано. Відсутність контакту із замовником унеможливлює виконання п.15 Додатку 1 до оголошення. Технічне завдання надано в неповному обсязі (не надано проект), на вимогу надати додаткові відомості відмовлено. Виходячи із наданого технічного завдання неможливо сформувати цінову пропозицію. Замовником встановлено нереальні строки виконання робіт. Терміни відведені на розгляд пропозиції переможця, та терміни на укладання договору передбачають укладання договору про закупівлю пізніше ніж визначений термін виконання робіт, що може призвести до зловживань замовника та затягування термінів підписання договору.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 квітня 2021 15:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" 177 084,72
UAH з ПДВ
158 998,50
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРОЙІНДУСТРІЯ ДНІПРО" 202 428,00
UAH з ПДВ
159 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕЛЕКТРОПОЖСЕРВІС." 171 181,24
UAH з ПДВ
160 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ІМПУЛЬС ЕЛЕКТРО" 229 556,20
UAH з ПДВ
167 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 квітня 2021 23:00
Електронний підпис
05 квітня 2021 23:00
Цінова пропозиція.pdf
05 квітня 2021 23:00
Свідво вимір лаб-рії .pdf
05 квітня 2021 23:00
Опис код доступу .pdf
05 квітня 2021 23:00
Кошторис .pdf
05 квітня 2021 23:00
Копія_Статуту.pdf
05 квітня 2021 23:00
Копія_про зміну адреси.pdf
05 квітня 2021 23:00
Копія Декларація .pdf
05 квітня 2021 23:00
Дозвіл .pdf
05 квітня 2021 23:00
Довідка щодо ліцензії.pdf
05 квітня 2021 23:00
Довідка фахівці.pdf
05 квітня 2021 23:00
Довідка аванс.pdf
05 квітня 2021 23:00
Гарантійний лист.pdf
05 квітня 2021 23:00
Витяг ПДВ_.pdf
05 квітня 2021 23:00
Акт огляду .pdf

Публічні документи

06 квітня 2021 07:35
Пропозиція.pdf
06 квітня 2021 07:35
Вытяг ЄДР.pdf
06 квітня 2021 07:35
НДС.pdf
06 квітня 2021 07:35
довідка2.pdf
06 квітня 2021 07:35
Субподрядчик.pdf
06 квітня 2021 07:35
Статистика.pdf
06 квітня 2021 07:35
вытяг.PDF
06 квітня 2021 07:35
Довідка.pdf
06 квітня 2021 07:35
Субподрядчик.rar
06 квітня 2021 07:35
лист-погодження.pdf
06 квітня 2021 07:35
Огляд об_єкта.pdf
06 квітня 2021 07:35
гарантійний лист.pdf
06 квітня 2021 07:35
довідка3.pdf
06 квітня 2021 07:35
Вытяг2.pdf
06 квітня 2021 07:35
14ДЦ.xls
06 квітня 2021 07:35
лист-згода.pdf
06 квітня 2021 07:35
довідка1.pdf
06 квітня 2021 07:35
Устав копия.pdf
06 квітня 2021 07:35
реквізити.pdf
06 квітня 2021 07:35
Витяг1 стор.pdf

Публічні документи

05 квітня 2021 20:56
Електронний підпис
05 квітня 2021 20:55
УСТАВ 9.jpeg
05 квітня 2021 20:55
УСТАВ 8.jpeg
05 квітня 2021 20:55
УСТАВ 7.jpeg
05 квітня 2021 20:55
УСТАВ 6.jpeg
05 квітня 2021 20:55
УСТАВ 5.jpeg
05 квітня 2021 20:55
УСТАВ 4.jpeg
05 квітня 2021 20:55
УСТАВ 3.jpeg
05 квітня 2021 20:55
УСТАВ 2.jpeg
05 квітня 2021 20:55
УСТАВ 1.jpeg
05 квітня 2021 20:55
Технічне завдання.pdf
05 квітня 2021 20:55
ПРОТОКОЛ _2.jpeg
05 квітня 2021 20:55
ПРОТОКОЛ _ 1.jpeg
05 квітня 2021 20:55
Пропозиція.pdf
05 квітня 2021 20:55
ОПИС.jpeg
05 квітня 2021 20:55
НАКАЗ.jpeg
05 квітня 2021 20:55
Лицензия ДСНС.jpeg
05 квітня 2021 20:55
Лист-погодження.pdf
05 квітня 2021 20:55
Лист_вiдгук.pdf
05 квітня 2021 20:55
Додаток до ліцензії.pdf
05 квітня 2021 20:55
Акт огляду.pdf

Публічні документи

05 квітня 2021 20:06
Електронний підпис
05 квітня 2021 19:53
Корпус №1.rar
05 квітня 2021 19:53
1 Пропозиція корпус№1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРОЙІНДУСТРІЯ ДНІПРО"

ТОВ "ЕЛЕКТРОПОЖСЕРВІС."

ПП "ІМПУЛЬС ЕЛЕКТРО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство"
#35269494
Переможець 158 998,50
UAH з ПДВ
12 квітня 2021 12:51

Документи

12 квітня 2021 12:51
Електронний підпис
12 квітня 2021 12:49
ПРОТОКОЛ.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 квітня 2021 12:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство"
#35269494
158 998,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 квітня 2021 12:51
Електронний підпис
12 квітня 2021 12:49
ПРОТОКОЛ.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 11:59
Електронний підпис зміни до договору
12 травня 2021 09:41
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
12 травня 2021 09:36
Електронний підпис укладений
15 квітня 2021 16:17
Договір № ДН РСР 23 МЗ.pdf укладений
15 квітня 2021 14:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч.1 п.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р.№922-VІІІ (в редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019р.), та на підставі п.п. 2.1.,2.2.,17.1 договору № ДН РСР-23-МЗ від «15» квітня 2021 р., в зв'язку з коригуванням кошторисної документації та зменшенням обсягу робіт зменшити договірну ціну за цім договором на 51 629.82грн.(п'ятдесят одна тисяча шістсот двадцять дев'ять грн. 82 коп.)в т.ч. ПДВ 8604,97.Викласти п.п.2.1 2 цього договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ДН РСР-23-МЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 107 368,68
UAH (в тому числі ПДВ 17 894,78 UAH)