Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "ЗАКАРПАТСЬКЕ ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ УЖГОРОД"" |
Код ЄДРПОУ: | 31315735 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна , Закарпатська обл., м.Ужгород, вул. СОБРАНЕЦЬКА, 145 |
Контактна особа: |
Максим Черкіс +380502159259 mc@udj.aero |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 березня 2021 11:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 квітня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 20 квітня 2021 11:27 |
Очікувана вартість: | 9 066 540,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 45 332,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 45000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 квітня 2021 13:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 квітня 2021 13:00 |
ТД Руліжна доріжка Нова редакція.doc | |
12 квітня 2021 13:00 |
Зміни в ТД руоіжної доріжки.pdf | |
07 квітня 2021 16:51 |
Зміни.pdf |
12 квітня 2021 13:02 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
12 квітня 2021 13:00 |
ТД Руліжна доріжка Нова редакція.doc
|
||||||
12 квітня 2021 13:00 |
Зміни в ТД руоіжної доріжки.pdf
|
||||||
07 квітня 2021 16:51 |
Зміни.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-29-000018 ● f417b8a7b60f4be3adb6166e29ddac9f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 липня 2021 13:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.07.2021 № 442
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 та на виконання доручення Держаудитслужби від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
від 29.07.2021 № 442
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-03-26-001202-a, 26.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-29 13:59:28
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «хлор рідкий» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-01-14-000923-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:
1) яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
2) чому оголошення про проведення відкритих торгів не містить місце поставки товарів ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-02 12:46:40
Пояснення щодо закупівлі за номером UA-2021-01-14-000923
Дана закупівля проводилась КП "Кривбасводоканал". ЗОКП "Міжнародний аеропорт Ужгород" до даної закупівлі відношення не має.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-29 14:12:07
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт покриття руліжної доріжки аеродрому «Ужгород» по вул. Собранецькій,145 в м. Ужгород (ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-26-001202-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:
1) яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
2) чому повідомлення про внесення змін згідно додаткової угоди від 14.07.2021 № 1 до договору від 29.04.2021 № 54/2021 оприлюднено на веб порталі Уповноваженого органу лише 27.07.2021 ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-02 14:25:10
Пояснення щодо закупівлі за номером UA-2021-03-26-001202-а
1.Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт покриття руліжної доріжки аеродрому «Ужгород» по вул. Собранецькій,145 в м. Ужгород (ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-26-001202-a) Замовником здійснювалось відповідно до Закону Украни "Про публічні закупівлі" (зі змінами) та «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. Також при визначенні вартості відповідних робіт враховувались вимоги відповідних ДСТУ та ГБН, було залучено фахівців для розробки робочого проекту, а саме ДП Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства «УКРДІПРОДОР» (ID: UA-2021-03-24-007804-a, ID: UA-2021-03-24-007136-b). За потреби можемо надати весь робочий проект де визначена вартість даних робіт.
2.Додаткова угода №1 до договору №54/2021 від 29.04.2021 була підписана між учасником та замовником 14.07.2021 та оприлюднена в системі 16.07.2021, однак через технічні причини (перепад електричної енергії) інформація по даній угоді не збереглась на майданчику, що було виявлено згодом і висвітлено необхідну інформацію повторно на майданчику 27.07.2021.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідь на висновок моніторингової групи, щодо предмету закупівлі.
2021-08-26 14:30:06
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 23-149/2021 |
Дата публікації: | 21 вересня 2021 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
21 вересня 2021 16:37
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 квітня 2021 11:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЄВРОІМЕКС-ІНВЕСТ" |
8 506 340,96
UAH з ПДВ
|
8 506 340,96
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ШБУ-77" |
8 975 874,60
UAH з ПДВ
|
8 975 874,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЄВРОІМЕКС-ІНВЕСТ" #38533329 |
Переможець |
8 506 340,96
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2021 18:23
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2021 16:21
|
Додтакова угода №2.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2021 16:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 липня 2021 15:58
|
Додаткова Угода 1 до договору 54 2021.pdf | зміни до договору |
27 липня 2021 15:56
|
Електронний підпис | укладений |
04 травня 2021 13:30
|
Dog_RD_signed_dodatky.pdf | укладений |
04 травня 2021 13:29
|
Dog_RD_signed.pdf | укладений |
04 травня 2021 13:29
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
22 грудня 2021 12:20
|
7 990 326,37 UAH | UA348201720344391001148085946 ЗОКП "МА Ужгород" |
UA583510050000026001878804447 ПП "Євроiмекс-iнвест" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.1.викласти підпункт 4.2 Договору в наступній редакції: "4.2. Строки виконання робіт по будівництву об'єкту визначаються: Початок робіт: відповідно до п.2.2 Договору. Закінчення робіт: 31.12.2021 р." 1.2. викласти підпункт 14.1 Договору в наступній редакції: "Цей Договір набуває чинності з моменту його підписання та діє до 31.12.2021 року, але припиняється у всякому разі не раніше повного виконання Сторонами своїх зобов'язань за Договором." 1.3. викласти календарний план виконання робіт у новій редакції, відповідно до плану фінансування об'єкту. |
Номер договору про закупівлю: | 54/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти календарний план виконання робіт та Договірну ціну у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 54/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |