Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) «Автоматизоване робоче місце з аналітичним обладнанням»
(30210000-4 Data processing machines (hardware) "Automated workplace with analytics equipment"
(30210000-4 Data processing machines (hardware) "Automated workplace with analytics equipment"
Очікувана вартість
8 585 895,00 UAH
UA-2021-03-25-011220-c ● 1d1fd0bc4bdb4f3d912c8bc6e4c7a749
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Головне управління Національної поліції у Львівській області |
Код ЄДРПОУ: | 40108833 |
Місцезнаходження: | 79007, Україна , Львівська область обл., місто Львів, площа Генерала Григоренка 3 |
Контактна особа: |
Окіс Маряна Володимирівна +380322586783 ulmtzlv@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Вікторія Тимчишин +380676222295 lagamba@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Main administration of the National police is in the Lviv area |
National ID: | 40108833 |
Contact point: |
Milo Taras Bogdanovich +380322586783 ulmtzlv@gmail.com |
Additional contacts: |
Viktoria Tymchyshyn +380676222295 lagamba@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 25 березня 2021 18:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 квітня 2021 10:00 |
Очікувана вартість: | 8 585 895,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 42 929,48 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 25 березня 2021 18:54 |
Enquiries until: | 16 квітня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 22 квітня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 26 квітня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 8 585 895 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 42 929 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Scope of the procurement
Закупівля проводиться в рамках та за рахунок проекту „Створення системи швидкого реагування на злочини і події у Львовіˮ, що фінансується Європейським Союзом через Орган управління СОП «Україна-Польща-Білорусь» ЄІС 2014-2020, представлений Міністерством інвестицій та економічного розвитку Республіки Польща в рамках Грантового контракту PLBU.03.02.00-UA-0008/17-00 згідно програми (проєкту)
Розгорнути
Згорнути
Procurement is carried out within the framework and at the expense of the project "Establishment of the system of dynamic response to information of crimes and other events in Lviv", funded by the European Union through the Managing Authority JOP "Ukraine-Poland-Belarus" EPI 2014-2020, represented by the Ministry of Investment and Economic Development of Poland within the frames of the Grant Contract PLBU.03.02.00-UA-0008 /17-00 according to the Program (Project)
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
170 шт
ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) «Автоматизоване робоче місце з аналітичним обладнанням»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79019, Україна, Львівська область, м.Львів, вул.Богдана Хмельницького, 52
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
(30210000-4 Data processing machines (hardware) "Automated workplace with analytics equipment"
CPV: 30210000-4
Період постачання:
по 31 серпня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 30 (тридцяти) робочих днів після підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 квітня 2021 15:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 квітня 2021 15:12 |
Тендерна_документація зі змінами.doc | |
15 квітня 2021 15:12 |
Зміни до тендерної документації.docx | |
25 березня 2021 18:59 |
Тендерна_документація.doc |
15 квітня 2021 15:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 квітня 2021 15:12 |
Тендерна_документація зі змінами.doc
|
|||
15 квітня 2021 15:12 |
Зміни до тендерної документації.docx
|
|||
25 березня 2021 18:59 |
Тендерна_документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі та Уточнення
Дата подання: 30 березня 2021 02:20
Дата відповіді: 30 березня 2021 12:35
Шановний Замовник!
1)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
2)Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Вимогами Додатку 2 тедерної документації вказано: «Вартість тендерної пропозиції учасника повинна враховувати витрати на доставку, введення в експлуатацію, навчання щодо користування.
Примітка: Характеристики повинні відповідати або бути кращими за показники, наведені у даній таблиці. Усі посилання у технічному завданні на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент».
У разі надання учасником еквіваленту – він має надати порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, які вказані в Таблиці 1 (обов’язково зазначається виробник, модель та артикул для можливості перевірки запропонованого товару технічним вимогам Замовника. У разі відсутності зазначених вимог, Замовник залишає право відхилити пропозицію)».
Примітка: Характеристики повинні відповідати або бути кращими за показники, наведені у даній таблиці. Усі посилання у технічному завданні на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент».
У разі надання учасником еквіваленту – він має надати порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, які вказані в Таблиці 1 (обов’язково зазначається виробник, модель та артикул для можливості перевірки запропонованого товару технічним вимогам Замовника. У разі відсутності зазначених вимог, Замовник залишає право відхилити пропозицію)».
уточнення технічних вимог
Дата подання: 15 квітня 2021 19:00
Дата відповіді: 19 квітня 2021 15:08
Шановний Замовник, на підставі ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо надати наступні уточнення та привести у відповідність технічні вимоги до предмету закупівлі:
1. Заявлений Вами процесор підтримує підключення не більше ніж 3 монітори. Проте в вимогах до корпусу Ви вимагаєте 4 відео виходи для підключення моніторів а саме: 3- х Display Port, 1 х HDMI. Враховуючи зазначене, просимо внести зміни в технічне завдання згідно технічних можливостей процесора.
2. Однією з вимог до монітора визначено кріплення під кронштейн VESA 75 х 75. Кріплення та його габарити не впливають на працездатність та продуктивність монітора. А зазначення Вами чітких параметрів не дає можливості пропозиції еквіваленту. Просимо Вас вилучити габарити кріплення під кронштейн.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за звернення. У відповідь на Ваше зауваження повідомляємо наступне:
1. Заявлений нами процесор, дійсно підтримує підключення не більше, ніж 3 моніторів, а у вимогах до корпусу ми потребуємо 4 відео виходи для підключення моніторів а саме: 3- х Display Port, 1 х HDMI, через те, що у нас присутній певний штат вже існуючої техніки, а саме моніторів, деякі з яких мають виключно роз’єм HDMI, деякі лише Display Port. Оскільки до стаціонарного комп’ютера може бути підключено 1 монітор з роз’ємом HDMI і 2 монітора з роз’ємами Display Port або одразу 3 монітора з Display Port, дана вимога є абсолютно виправданою.
2. Звісно кріплення та його габарити не впливають на працездатність та продуктивність монітора. Проте варіант кріплення VESA 75 х 75, що нами було обрано в межах цієї закупівлі є аналогічним до кріплень пристроїв, якими ми вже користуємося і буде застосований нами для монтування обладнання, враховуючи особливості приміщення замовника. Просимо прийняти до уваги, що моніторів з аналогічними характеристиками на ринку є достатня кількість, і Ваше звернення стосовно того, що зазначення нами чітких параметрів не дає можливості пропозиції еквіваленту – є безпідставним.
Крім того варто зазначити, що Законом України «Про публічні закупівлі» не зобов’язано Замовника доводити та документально підтверджувати встановлені ним вимоги щодо предмету закупівлі у тендерній документації. Вказаним законом передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
1. Заявлений нами процесор, дійсно підтримує підключення не більше, ніж 3 моніторів, а у вимогах до корпусу ми потребуємо 4 відео виходи для підключення моніторів а саме: 3- х Display Port, 1 х HDMI, через те, що у нас присутній певний штат вже існуючої техніки, а саме моніторів, деякі з яких мають виключно роз’єм HDMI, деякі лише Display Port. Оскільки до стаціонарного комп’ютера може бути підключено 1 монітор з роз’ємом HDMI і 2 монітора з роз’ємами Display Port або одразу 3 монітора з Display Port, дана вимога є абсолютно виправданою.
2. Звісно кріплення та його габарити не впливають на працездатність та продуктивність монітора. Проте варіант кріплення VESA 75 х 75, що нами було обрано в межах цієї закупівлі є аналогічним до кріплень пристроїв, якими ми вже користуємося і буде застосований нами для монтування обладнання, враховуючи особливості приміщення замовника. Просимо прийняти до уваги, що моніторів з аналогічними характеристиками на ринку є достатня кількість, і Ваше звернення стосовно того, що зазначення нами чітких параметрів не дає можливості пропозиції еквіваленту – є безпідставним.
Крім того варто зазначити, що Законом України «Про публічні закупівлі» не зобов’язано Замовника доводити та документально підтверджувати встановлені ним вимоги щодо предмету закупівлі у тендерній документації. Вказаним законом передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-25-011220-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 31 березня 2021 17:36
Умови
Відповідно до Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Проте наявна вимога: «монітори та пк, клавіатури та миші, як комплект одного виробника.». Це значно обмежує вибір обладнання та ще більше звужує коло потенційних учасників, що є також вітчизняними виробниками. Оскільки якісні та економічно вигідні системні блоки виготовляє чимало українських виробників на відміну від моніторів, які дійсно самостійно виготовляє лише єдиний виробник, що відповідно впливає на відчутне здорожчення пропозиції в силу монополії та дискримінує вітчизняних виробників. Крім цього,саме постачальник бере на себе зобов'язання щодо централізованого сервісного обслуговування всіх складових персонального комп’ютера в конкретному сервісному центрі. Навіть у разі, якщо складові вироблені різними компаніями, обслуговування та ремонт відбуватиметься в тому самому сервісному центрі за рахунок постачальника. Тому незрозуміло, які незручності можуть виникнути у Замовника, у порівнянні із тим випадком, коли всі складові будуь від одного виробника? В даному випадку Замовник об’єктивно не довів та не підтвердив документально необхідність встановлення у тендерній документації такої вимоги. Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації шляхом усунення дискримінаційних вимог встановлених до учасників. У випадку відмови просимо Замовника обґрунтувати своє рішення аргументовано. Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 квітня 2021 17:26
Шановний учаснику!
Враховуючи зміст пункту 4 Статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», за яким Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, повідомляємо, що в Україні присутні не менш, як 4 масштабні виробники, які виробляють системні блоки, монітори, клавіатуру і миші в комплекті. Детальну інформацію потенційний учасник може переглянути на сайтах таких виробників: ТОВ «Комел», ТОВ "Навігатор Систем", ТОВ «Артлайн ІТ», ТОВ «IT Інтегратор». Таким чином вимогу стосовно недискримінації учасників Замовником дотримано.
Крім того варто зазначити, що Законом України «Про публічні закупівлі» не зобов’язано Замовника доводити та документально підтверджувати встановлені ним вимоги щодо предмету закупівлі у тендерній документації. Вказаним законом передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи зміст пункту 4 Статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», за яким Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, повідомляємо, що в Україні присутні не менш, як 4 масштабні виробники, які виробляють системні блоки, монітори, клавіатуру і миші в комплекті. Детальну інформацію потенційний учасник може переглянути на сайтах таких виробників: ТОВ «Комел», ТОВ "Навігатор Систем", ТОВ «Артлайн ІТ», ТОВ «IT Інтегратор». Таким чином вимогу стосовно недискримінації учасників Замовником дотримано.
Крім того варто зазначити, що Законом України «Про публічні закупівлі» не зобов’язано Замовника доводити та документально підтверджувати встановлені ним вимоги щодо предмету закупівлі у тендерній документації. Вказаним законом передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 12 травня 2021
Найменування: | Головне управління Національної поліції у Львівській області |
Код ЄДРПОУ: | 40108833 |
Місцезнаходження: | 79007, Україна, Львівська область обл., місто Львів, площа Генерала Григоренка 3 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "ЧІП-СЕРВІС" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОУТБУК ЦЕНТР" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 квітня 2021 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОУТБУК ЦЕНТР" |
8 488 882,00
UAH
|
8 488 882,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
12 травня 2021 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій