Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25903424 |
Місцезнаходження: | 93400, Україна , Луганська обл., Сєвєродонецьк, ВУЛИЦЯ ГАГАРІНА, будинок 70 |
Контактна особа: |
Горжий Роман Олександрович (06452)42037 TENDER2.LG@UKRAVTODOR.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 березня 2021 16:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 квітня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 13 квітня 2021 15:05 |
Очікувана вартість: | 19 884 258,16 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 99 421,29 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 198842.58 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Замовник до початку виконання робіт (послуг) може здійснити попередню оплату у розмірі 30% вартості річного обсягу робіт, згідно до постанови КМУ від 04.12.2019 р. № 1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” та Наказу Державного Агенства Автомобільних Доріг України від 28.12.2020 р. № 16 «Про надання попередньої оплати» строком до 3 (трьох) календарних місяців, відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів. По закінченню терміну надавання попередньої оплати Підрядник зобов’язаний надати на підписаня Замовнику акти виконаних робіт по формі КБ-2 в на суму попередньої оплати. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ - 2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма № КБ - 3) | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 березня 2021 16:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 березня 2021 16:56 |
Технічне завдання (Додаток 7).pdf | |
25 березня 2021 16:56 |
ТД МОСТ чз р Журавка на км 37+913 на Т-13-14.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-05-20-000012 ● a99753da4aa1496e9b442a3a0b8d0471
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 травня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2021 16:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.05.2021 220
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 19.05.2021 № 220
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2021-03-25-009591-c 25.03.2021 дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
19.05.2021 Державною аудиторською службою України (ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ) відповідно до наказу № 220 прийнято рішення про початок моніторингу за закупівлею UA-2021-03-25-009591-c ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 Роботи по об’єкту «Капітальний ремонт мосту через річку Журавку на км 37+913 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-13-14 Контрольно-пропускний пункт «Просяне» - Біловодськ – Широкий у Луганській області» (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) За результатами моніторингу установлені наступні порушення: «Відповідно до вимог абзацу 3 частини першої статті 25 розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю робіт. Моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником у пункті 10 оголошення про проведення відкритих торгів та у пункті 2 розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації, визначено розмір забезпечення тендерної пропозиції у розмірі 1відсоток від очікуваної вартості закупівлі, що у сумі складає 198 842,58 грн, що перевищує 0,5 відсотків від очікуваної вартості закупівлі (очікувана вартість закупівлі - 19 884 258,16), чим порушено вимоги абзацу 3 частини першої статті 25 Закону. Крім того, відповідно до пункту 5 розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації, Замовником визначена вимога щодо надання відомостей про Учасника згідно з Додатком 1 в той час, як Додаток 1 відсутній в складі тендерної документації, яка оприлюднена в електронній системі закупівель. Відповідно пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом інформацію про закупівлю, а саме договір про закупівлю та всі додатки до нього протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Моніторингом своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що Замовником договір підряду від 07.05.2021 № 14-2021 оприлюднено в електронній системі закупівель 07.05.2021 в той час як додатки до нього, які відповідно до пункту 18.1 Договору додаються до нього, а саме Додаток 4 "Акт прийому-передачі проектно - кошторисної документації" та Додаток 5 "Акт передачі Замовником Підряднику будівельного майданчику на період виконання робіт" оприлюднені 18.05.2021 (на порушення строку три робоччі дні), чим порушено вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону Моніторингом відповідності тендерної пропозиції ТОВ "УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ", вимогам тендерної документації встановлено, що згідно із вимогами пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації створення та подання Учасником документів Тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг", Закону України "Про довірчі послуги" шляхом накладання на неї кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги» № 2155 кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Удосконалений електронний підпис - електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис. Учасник ТОВ "УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ" подав свою тендерну пропозицію з накладенням електронного цифрового підпису. При цьому, під час перевірки зазначеного електронного цифрового підпису на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) установлено, що тип носія особистого ключа «незахищений/удосконалений», що свідчить про накладення на тендерну пропозицію учасника ТОВ "УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ", електронного підпису, який не може вважатися кваліфікованим та, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації. Однак, на порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ "УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ", як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, та уклав із ним договір від 07.05.2021 № 14-2021.» Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: «Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та недопущення таких порушень у подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень». Служба автомобільних доріг у Луганській області повідомляє про неможливість усунення виявлених в ході проведення моніторингу на стадії виконання законно укладеного договору із переможцем закупівлі порушень та відсутність будь яких правових підстав для розірвання договору, відповідно до Цивільного Кодексу України та Господарського Кодексу України, а також за відсутності підстав зазначених ст. 43 Закону України «Про публічні закупівлі». Зазначені порушення не призвели до дискримінації учасників, спотворення результатів закупівлі та жодним чином не порушили принципів закупівлі що визначені ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Наразі, в своїй подальшій роботі Служба зобов’язується вживати належні заходи щодо недопущення зазначених порушень.
2021-06-23 13:39:26
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, перевищує межі, визначені законом
Ризики, що спрацювали
RISK-1-8-1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 квітня 2021 15:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ" |
19 786 660,74
UAH з ПДВ
|
19 687 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС" |
19 850 370,00
UAH з ПДВ
|
19 750 948,71
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ" #39894111 |
Переможець |
19 687 200,00
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2021 10:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2022 09:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2021 11:38
|
Договірна ціна №1.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2021 11:37
|
Додаткова угода №5.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2021 11:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 вересня 2021 13:39
|
Додаткова угода № 4.pdf | зміни до договору |
03 вересня 2021 13:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 серпня 2021 16:45
|
Додаткова угода № 3.pdf | зміни до договору |
31 серпня 2021 16:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 серпня 2021 08:54
|
Додаткова угода № 2.pdf | зміни до договору |
19 серпня 2021 08:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 травня 2021 09:23
|
Додаток №5 (1).pdf | зміни до договору |
18 травня 2021 09:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 травня 2021 09:16
|
Додаток № 4 (1).pdf | зміни до договору |
18 травня 2021 09:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 травня 2021 11:09
|
Додаткова угода № 1 (1).pdf | зміни до договору |
07 травня 2021 11:09
|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2021 10:56
|
Договір підряду № 14-2021.pdf | укладений |
07 травня 2021 10:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до п. 3.1, п.8.1,п. 15.1, Додаток № 2, Додаток №3 |
Номер договору про закупівлю: | 14-2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаток № 4 до договору № 14-2021 від 07.05.2021 (Акт прийому - передачі проектно- кошторисної документації) |
Номер договору про закупівлю: | 14-2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаток № 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаток№ 5 до договору № 14-2021 від 07.05.2021 (Акт прийому-передачі будівельного майданчику) |
Номер договору про закупівлю: | 14-2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаток №5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна бвнківських реквізитів Підрядника |
Номер договору про закупівлю: | 14-2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до п.3.1, Додатку 2 , Додатку 3 |
Номер договору про закупівлю: | 14-2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до п. 3.4, викласти в новій редакції адреси, реквізити та підписи сторін |
Номер договору про закупівлю: | 14-2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до п. 3.1, п.8.1, п.15.1,Додатку 1,Додатку2, Додатку3 |
Номер договору про закупівлю: | 14-2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |