Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРКОВКА ТА РЕКЛАМА" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 34811376 |
Місцезнаходження: | 50057, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, майдан Праці, буд. 1 |
Контактна особа: |
Інна Кулешина +380679591848 innakyleshina@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 березня 2021 16:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 квітня 2021 15:22 |
Початок аукціону: | 13 квітня 2021 12:47 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79410000-1: Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця згідно акту приймання-передачі наданих послуг та наданого Виконавцем рахунку у термін до 31.12.2021 р. (кінцева дата за весь обсяг послуг). Замовник не виключає можливості здійснювати оплату по мірі виконання послуг частинами, згідно актів приймання-передачі наданих послуг. | Пiсляоплата | 200 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 березня 2021 13:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 березня 2021 13:45 |
Тендерна документація, незалежна оцінка, нова редакція.doc | |
30 березня 2021 13:45 |
Додаток 4 Проєкт договору про закупівлю , незалежна оцінка.docx | |
30 березня 2021 13:45 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx | |
30 березня 2021 13:45 |
Додаток 2 ст.16, ст.17, інші умови.docx | |
30 березня 2021 13:45 |
Перелік змін.pdf | |
30 березня 2021 13:45 |
Додаток 3 Інформація про технічні, якісні та інші характеристики оцінки майна.docx |
30 березня 2021 13:46 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 березня 2021 13:45 |
Тендерна документація, незалежна оцінка, нова редакція.doc
|
|||
30 березня 2021 13:45 |
Додаток 4 Проєкт договору про закупівлю , незалежна оцінка.docx
|
|||
30 березня 2021 13:45 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx
|
|||
30 березня 2021 13:45 |
Додаток 2 ст.16, ст.17, інші умови.docx
|
|||
30 березня 2021 13:45 |
Перелік змін.pdf
|
|||
30 березня 2021 13:45 |
Додаток 3 Інформація про технічні, якісні та інші характеристики оцінки майна.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-05-14-000067 ● 0162a5d5138b4512823d5bb30620fb9a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 травня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 травня 2021 15:05 |
14.05.2021 № 245
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 14.05.2021 № 245
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
2 UA-2021-03-25-008640-с 25.03.2021 Комунальне підприємство "Парковка та реклама" Криворізької міської ради (код ЄДРПОУ 34811376) Інформація, отримана від органів державної влади, , органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-05-18 09:33:14
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги «ДК 021:2015:79410000-1 - Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (Послуги з незалежної оцінки та виготовлення рецензії на об'єкти нерухомості, що перебувають на балансовому обліку Комунального підприємства «Парковка та реклама» Криворізької міської ради, з метою переоцінки основних засобів для цілей бухгалтерського обліку)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-25-008640-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення такого питання.
Згідно із пунктом 3.1 та 3.2 Додатку 2 до тендерної документації для підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати: довідку в довільний формі, з інформацією про виконання не менше двох аналогічних за предметом закупівлі договорів в період 2019-2020 р.р.; копії всіх договорів, зазначених у довідці про аналогічні договори у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями); копії документів на підтвердження виконання всіх договорів зазначених в наданій учасником довідці (акти наданих послуг/виконаних робіт).
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «КОМПАНІЯ «ЕКСПЕРТ КОНСАЛТИНГ» оприлюднена довідка про наявність у учасника досвіду виконання аналогічних договорів (Вих. № 11/04/21-3 від 11.04.2021р.) та копії договорів з додатками про надання Учасником послуг з оцінки майна.
Відповідно до статті 11 Закону України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні» істотними умовами договору на проведення оцінки майна є: зазначення майна, що підлягає оцінці; мета, з якою проводиться оцінка; вид вартості майна, що підлягає визначенню; дата оцінки; строк виконання робіт з оцінки майна; розмір і порядок оплати робіт; права та обов'язки сторін договору; умови забезпечення конфіденційності результатів оцінки, інформації, використаної під час її виконання; відповідальність сторін за невиконання або неналежне виконання умов договору; порядок вирішення спорів, які можуть виникнути під час проведення оцінки та прийняття замовником її результатів.
Договір від 21.06.2019р. №311 з КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Голосіївського району м. Києва» не містить істотних умов, як мета, з якою проводиться оцінка; вид вартості майна, що підлягає визначенню; умови забезпечення конфіденційності результатів оцінки, інформації, використаної під час її виконання.
Договір від 05.03.2020р. №74-03/20-3 з Центральним міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції (м.Київ) не містить таких істотних умов, вид вартості майна, що підлягає визначенню; дата оцінки; строк виконання робіт з оцінки майна; умови забезпечення конфіденційності результатів оцінки, інформації, використаної під час її виконання.
Договір від 09.10.2019р.№215 з КЗ «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Дніпропетровської обласної ради» не містить, зокрема, такої істотної умови, як забезпечення конфіденційності результатів оцінки, інформації, використаної під час її виконання.
Договір від 30.08.2019р. №149/40 із КЗ «Обласний дитячий санаторій «Пролісок» Чернігівської обласної ради не містить, зокрема, такої істотної умови, як вид вартості майна, що підлягає визначенню.
Договір від 09.08.2019р. №73/8-2019 із Відділом культури, туризму та охорони культурної спадщини Печерської районної в місті Києві державної адміністрації не містить істотних умов щодо мети, з якою проводиться оцінка; вид вартості майна, що підлягає визначенню; дата оцінки; умови забезпечення конфіденційності результатів оцінки, інформації, використаної під час її виконання.
Згідно із приписами статті 638 Цивільного Кодексу України, договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
Отже, оприлюднені в складі тендерної пропозиції договори не містять умов визначених законом, як істотні для договорів на проведення оцінки майна. Враховуючи, що предмет закупівлі ID: UA-2021-03-25-008640-c є саме послуги з незалежної оцінки майна, зазначені договори не можуть слугувати на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.
Відповідно до пункту 1 частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, зокрема, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону.
Чому Замовник не розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей тендерної пропозиції ТОВ «КОМПАНІЯ «ЕКСПЕРТ КОНСАЛТИНГ»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-05-20 13:30:29
Пояснення на звернення Державної аудиторської служби
Пояснення міститься у файловому документі
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-05-18 13:41:10
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги «ДК 021:2015:79410000-1 - Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (Послуги з незалежної оцінки та виготовлення рецензії на об'єкти нерухомості, що перебувають на балансовому обліку Комунального підприємства «Парковка та реклама» Криворізької міської ради, з метою переоцінки основних засобів для цілей бухгалтерського обліку)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-25-008640-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-05-20 13:38:30
Пояснення на звернення Державної аудиторської служби
Пояснення УО та підтверджуючі матеріали містяться у файлових документах.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення щодо Висновку Держаудитслужби
2021-06-09 18:08:36
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (На порушення норми частини 16 статті 29 Закону Замовник не звернувся до учасника ТОВ «КОМПАНІЯ «ЕКСПЕРТ КОНСАЛТИНГ» з повідомленням з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель.)
Оскарження в суді
Опис: | Подано 16.06.2021 позовну заяву (вих.№1606-5 від 16.06.2021) до Дніпровського окружного адміністративного суду згідно накладної УКРПОШТИ №5000604943319 |
Дата публікації: | 17 червня 2021 |
Номер відкриття провадження: | 160/9952/21 |
Дата відкриття провадження: | 28 червня 2021 |
Документи:
02 липня 2021 15:00
|
Електронний підпис |
02 липня 2021 14:59
|
Копія ухвали про відкриття провадження.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 квітня 2021 13:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ЕКСПЕРТ КОНСАЛТИНГ" |
175 680,00
UAH з ПДВ
|
154 489,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЖІО." |
207 680,00
UAH з ПДВ
|
154 499,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТНО-ОЦІНОЧНА КОМПАНІЯ "НОТІНГЕМ" |
210 000,00
UAH з ПДВ
|
154 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МАМУЛЬЧИК І К" |
249 600,00
UAH з ПДВ
|
154 880,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Консалтингова компанія "Острів" |
209 280,00
UAH з ПДВ
|
155 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ЕКСПЕРТ КОНСАЛТИНГ" #40043034 |
Переможець |
154 489,60
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2021 13:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 лютого 2022 09:56
|
Акт звірки.JPG | укладений |
23 лютого 2022 09:54
|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2021 10:03
|
Договір №96ПР від 29.04.2021.pdf | укладений |
30 квітня 2021 10:00
|