Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Квіткова продукція
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2021-03-25-008414-a adad8694333943f88affa4a62a2c4937
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карягін Павло Олегови

380442552516 kariahin@rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ АПАРАТУ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 20064120
Вебсайт: http://www.rada.gov.ua
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київська обл., Київ, 01008, м.Київ, Печерський район, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО , будинок 5
Контактна особа: Карягін Павло Олегови
380442552516
kariahin@rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 березня 2021 18:09
Звернення за роз’ясненнями: до 31 березня 2021 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 квітня 2021 08:00
Початок аукціону: 09 квітня 2021 13:09
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03120000-8: Продукція рослинництва, у тому числі тепличного


Квіткова продукція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 шт.
квіткова композиція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 03120000-8 — Продукція рослинництва, у тому числі тепличного
12 шт.
Вінок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 03120000-8 — Продукція рослинництва, у тому числі тепличного
330 шт.
Троянди
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 03120000-8 — Продукція рослинництва, у тому числі тепличного
4 шт.
Кошик із живими квітами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 03120000-8 — Продукція рослинництва, у тому числі тепличного

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Єдиним критерієм оцінки є ціна (питома вага критерію – 100%) Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 березня 2021 18:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2021 18:08
ПРОЕКТ ДОГОВОР квіти3 .docx
25 березня 2021 18:08
ОГОЛОШЕННЯ Квіти 3.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 квітня 2021 13:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОРАШЕН" 147 500,00
UAH з ПДВ
147 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЛИСИЦЬКА АЛЛА ВОЛОДИМИРІВНА 147 750,00
UAH з ПДВ
147 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 квітня 2021 13:44
Електронний підпис
05 квітня 2021 13:44
Електронний підпис
05 квітня 2021 13:44
Електронний підпис
05 квітня 2021 13:44
Електронний підпис
05 квітня 2021 13:20
Dovidka vidsutnist zaborg.pdf
05 квітня 2021 13:20
Цінова пропозиція 147750.pdf
05 квітня 2021 13:20
Дипломы.pdf
05 квітня 2021 13:20
Лист-згода.pdf
05 квітня 2021 13:20
Витяг ЄДР0003.pdf
05 квітня 2021 13:20
Sertufikat.pdf
05 квітня 2021 13:20
Загальні відомості.pdf
05 квітня 2021 13:20
Витяг Єдиний.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОРАШЕН"

ФОП ЛИСИЦЬКА АЛЛА ВОЛОДИМИРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОРАШЕН"
#38619071
Переможець 147 500,00
UAH з ПДВ
12 квітня 2021 11:08

Документи

12 квітня 2021 11:08
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 квітня 2021 11:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОРАШЕН"
#38619071
147 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 квітня 2021 11:08
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 червня 2022 17:00
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2022 11:41
Додаткова угода 2 Дог 50.pdf зміни до договору
31 січня 2022 11:40
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2021 13:07
Додаткова угода №1 до договору №50 від 22.04.2021.pdf зміни до договору
17 грудня 2021 13:07
Електронний підпис укладений
22 квітня 2021 15:12
ДОГОВІР 50 ТОВ ЛОРАШЕН.pdf укладений
22 квітня 2021 15:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 8.2 Договору, для отримання Покупцем Товару на строк достатній для проведення процедури закупівлі у 2022 році, Сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 8.1 Договору виклавши його у наступній редакції: «8.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 31.03.2022 року, та підписується у 3 примірниках, що мають однакову юридичну силу». 2. Всі інші умови Договору залишити без змін. 3. Дана додаткова угода набирає чинності з моменту її укладення і діє протягом строку.
Номер договору про закупівлю: 50
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 8.2 Договору, для отримання Покупцем Товару на строк достатній для проведення спрощеної закупівлі у 2022 році, Сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 2.1 Договору, виклавши його в наступній редакції: «2.1. Ціна Договору без ПДВ становить: 147 491 грн. 67 коп., ПДВ 20% 29 498 грн. 33 коп. Разом з ПДВ – 176 990 грн. 00 коп. (сто сімдесят шість тисяч дев’ятсот дев’яносто грн. 00 коп.): у тому числі в 2021 році вартість Товару становить 122 916 грн. 67 коп., ПДВ 20% - 24 583 грн. 33 коп. Разом з ПДВ – 147 500 грн. 00 коп. (сто сорок сім тисяч п’ятсот грн. 00 коп.); у тому числі в 2022 році вартість Товару становить 24 575 грн. 00 коп., ПДВ 20% - 4 915 грн. 00 коп. Разом з ПДВ – 29 490 грн. 00 коп. (двадцять дев’ять тисяч чотириста дев’яносто грн. 00 коп.).» 2. Додаток 1 до Договору викласти в редакції, що додається. 3. Всі інші умови Договору залишити без змін 4. Додаткова угода укладена в 3 (трьох) примірниках, що мають однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 50
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 квітня 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 169 490,00
UAH (в тому числі ПДВ 28 248,33 UAH)