Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поштові послуги
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2021-03-25-008295-c 04ac7ce54b58455c9c73338f2ee11793
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

УСЗН Новоукраїнської РДА Вовненко Ірина Миколаївна

+380525122447 novoukrbuhg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "УСЗН Новоукраїнської РДА"
Код ЄДРПОУ: 03197799
Місцезнаходження: 27100, Україна , Кіровоградська обл., м.Новоукраїнка, вул.Покровська,60
Контактна особа: УСЗН Новоукраїнської РДА Вовненко Ірина Миколаївна
+380525122447
novoukrbuhg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Підставою для обрання переговорної процедури для закупівлі поштових послуг є законодавство України, а саме Закон України «Про поштовий зв'язок» від 04.10.2001 № 2759-III (зі змінами та доповненнями) та Правила надання послуг поштового зв’язку, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 05.03.2009 № 270.
Статтею 15 Закону України «Про поштовий зв’язок» встановлено, що юридична особа, на яку покладається виконання функцій національного оператора поштового зв’язку, визначається Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до Закону України «Про поштовий зв’язок» національний оператор поштового зв’язку надає універсальні послуги поштового зв’язку на всій території України і якому надаються виключні права на провадження певних видів діяльності у сфері надання послуг поштового зв’язку. Держава забезпечує фінансову підтримку національного оператора у наданні універсальних послуг поштового зв’язку.
Відповідно до статті 15 Закону України «Про поштовий зв’язок» національний оператор поштового зв’язку має виключне право на:
- видання, введення в обіг та організацію розповсюдження поштових марок, маркованих конвертів і поштових карток , а також виведення їх з обігу;
- пересилання простих листів масою до 50 грамів та простих поштових карток;
- використання маркувальних машин та надання дозволу на їх використання іншим фізичним та юридичним особам.
Також згідно із зазначеною статтею Закону, національний оператор поштового зв’язку забезпечує надання на всій території України універсальних послуг поштового зв’язку за переліком, який визначений постановою Кабінету Міністрів України від 05.03.2009 № 270 «Про затвердження Правил надання послуг поштового зв’язку».
Розпорядженням Кабінету Міністрів України № 10-р від 10.01.2002 року виконання функцій національного оператора поштового зв’язку покладено на акціонерне товариство «Укрпошта».
Відповідно до абзацу четвертого пункту 2 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) переговорна процедура закупівлі застосовується замовником у разі відсутності конкуренції з технічних причин.

На підставі вищевикладеного, керуючись абзацом четвертим пункту 2 частини другої статті 40 Закону, оскільки поштові послуги з використанням маркувальної машини можуть бути надані тільки певним постачальником, а саме акціонерним товариством «Укрпошта» замовник обрав для здійснення закупівлі поштових послуг переговорну процедуру закупівлі, яка застосовується у зв’язку з відсутністю конкуренції з технічних причин на відповідному ринку, в наслідок чого договір про закупівлю може бути укладено з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.

Перелік документів, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі:
- Закон України «Про поштовий зв’язок» № 2759-III від 04.10.2001;
- Розпорядження Кабінету Міністрів України «Про національного оператора поштового зв’язку» № 10-р від 10.01.2002.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 березня 2021 16:22
Оскарження наміру укласти договір: 31 березня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64110000-0: Поштові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поштові послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 64110000-0 — Поштові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 7 Банківські 100

Тендерна документація

25 березня 2021 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-04-08-000097 ● dd185e77528842f493b63e3efb4622ed
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 квітня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 квітня 2021 14:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З

07.04.2021 № 160
Дніпро

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА

Додаток
до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 07.04.2021 № 160

Витяг з переліку
процедур закупівель

Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2021-03-25-008295-с 25.03.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-04-08 14:57:33

про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі «Поштові послуги» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-03-25-008295-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань:
Чому при проведенні вищевказаної переговорної процедури закупівлі Вами укладено договір з Акціонерним товариством «УКРПОШТА» про надання послуг з виплати та доставки грошових допомог 01 квітня 2021 року № 35-474, який оприлюднено в електронній системі публічних закупівель Prozorro 02.04.2021, тобто, з урахуванням оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю 25 березня 2021 року, на 7 (сьомий) день, при тому, що відповідно до частини 7 статті 40 Закону Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю?
Слід вказати, що на дату проведення вищезазначених торгів, у переліку підстав, визначених частиною 7 статті 40 Закону, укладання договору про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури, не раніше ніж п’ять днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, у разі закупівлі поштових послуг не передбачено.
Також, необхідно зазначити, що відповідно до пункту 4 частини 1 статті 43 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі: укладення договору з порушенням строків, передбачених частинами п’ятою і шостою статті 33 та частиною сьомою статті 40 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-04-13 10:58:00

Відповідь

На дату проведення закупівлі за ДК 021:2015 – 64110000-0 «Поштові послуги», ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro – UA-2021-03-25-008295-c, у переліку підстав, визначених частиною 7 статті 40 Закону, укладання договору про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури, не раніше ніж п’ять днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, у разі закупівлі поштових послуг не передбачено.
Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 43 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі: укладення договору з порушенням строків, передбачених частинами п’ятою і шостою статті 33 та частиною сьомою статті 40 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону.
Відповідно до частини 7 статті 40 Закону Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування)
Нами укладено договір з Акціонерним товариством «УКРПОШТА» про надання послуг з виплати та доставки грошових допомог 01 квітня 2021 року № 35-474, який оприлюднено в електронній системі публічних закупівель Prozorro 02.04.2021, тобто, з урахуванням оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю 25 березня 2021 року, на 7 (сьомий) день.
Зважаючи на всі вищенаведені обставини на засіданні тендерного комітету Управління Соціального Захисту населення Новоукраїнської РДА було прийнято рішення визнати договір Нікчемним відповідно до частини сьомої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі». Повідомляємо, що ми розірвали Договір №35-474 від 01 квітня 2021 року, про що свідчить Додаткова угода №1 від 13.04.2021 року до даного Договору (Додаткова угода додається).


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 квітня 2021
Кінцевий строк оскарження: 30 квітня 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (укладання договору про закупівлю з порушенням строків, визначених згідно вимог частини 7 статті 40 Закону, що призвело, відповідно до пункту 4 частини 1 статті 43 Закону, до нікчемності даного договору.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КІРОВОГРАДСЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА"
#01185220
Переможець 1 500 000,00
UAH
25 березня 2021 16:22

Документи

25 березня 2021 16:22
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 березня 2021 16:22

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КІРОВОГРАДСЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА"
#01185220
1 500 000,00
UAH
Документи

Документи

25 березня 2021 16:22
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 квітня 2021 11:30
13.04.2021.pdf укладений
13 квітня 2021 11:29
6.04.2021.pdf укладений
13 квітня 2021 11:21
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 15:01
копії02042021.rar укладений
02 квітня 2021 14:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 квітня 2021 — 13 квітня 2021
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Замовник та Виконавець у зв'язку із неправомірним застосуванням переговорної процедури скороченої дійшли згоди розірвати Договір №35-474 від 01 квітня 2021 року та припинити дію Договору №35-474 від 01 квітня 2021 року.