Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко, сметана
Очікувана вартість
447 200,00 UAH
UA-2021-03-25-007929-c 89ebb1facb8b4baeb9b3cb4f983ee120
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тарас Володимирович Ціпов’яз

+380412428506 buhpedlicey@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЖИТОМИРСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЛІЦЕЙ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05396422
Місцезнаходження: 10007, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, Корольовський район ВУЛ. КОРОСТИШІВСЬКА будинок 15
Контактна особа: Тарас Володимирович Ціпов’яз
+380412428506
buhpedlicey@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), а саме, – переговорна процедура закупівлі застосовується, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Електронною системою закупівель було двічі відмінено процедуру відкритих торгів по предмету: код ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки, тому що на участь у торгах було подано менше двох тендерних пропозицій, що відображається в оголошеннях: UA-2021-02-05-011943-a, UA-2021-02-22-005729-b. Оскільки потреба у закупівлі залишається, як виняток необхідно провести переговорну процедуру закупівлі відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. Закупівлю за предметом: код ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки, прийнято рішення здійснити у ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АКРІС ЛОГІСТИК». Під час проведення переговорів, сторонами було погоджено кількість, ціни та інші умови поставки товарів, а учасник підтвердив свою відповідність критеріям визначеним ст. 16 та 17 Закону. Підстави для відмови в укладенні договору з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АКРІС ЛОГІСТИК» відсутні. Не укладання або несвоєчасне укладання договору з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АКРІС ЛОГІСТИК» призведе до припинення/обмеження забезпеченням молоком, сметаною та згущеним молоком закладу замовника, що як наслідок ускладнить виконання Замовником, завдань та функцій покладених на нього. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: 1. Закон України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. 2. Звіти згідно закупівель: UA-2021-02-05-011943-a, UA-2021-02-22-005729-b.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 березня 2021 16:11
Оскарження наміру укласти договір: 05 квітня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12000 кілограми
Молоко (Код ДК 021:2015: 15511000-3 - Молоко)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10007, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Коростишівська, буд.15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
1400 кілограми
Сметана (Код ДК 021:2015: 15512000-0 Вершки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10007, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Коростишівська, буд.15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
1500 штуки
Згущене молоко (Код ДК 021:2015: 15511600-9 – Згущене молоко)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10007, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Коростишівська, буд.15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: Місцевий бюджет. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

25 березня 2021 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКРІС ЛОГІСТИК"
#36330737
Переможець 447 200,00
UAH з ПДВ
25 березня 2021 16:11

Документи

25 березня 2021 16:11
Електронний підпис
25 березня 2021 16:09
3. Про намір УД.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 березня 2021 16:11

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКРІС ЛОГІСТИК"
#36330737
447 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 березня 2021 16:11
Електронний підпис
25 березня 2021 16:09
3. Про намір УД.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2022 15:30
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 14:49
IMG_20211231_0010.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 14:45
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 14:37
IMG_20211229_0013.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 14:22
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2021 15:01
IMG_20211126_0001.pdf зміни до договору
26 листопада 2021 14:55
IMG_20211126_0002.pdf зміни до договору
26 листопада 2021 14:55
Електронний підпис укладений
14 квітня 2021 13:27
IMG_20210414_0006.pdf укладений
14 квітня 2021 11:54
IMG_20210414_0005.pdf укладений
14 квітня 2021 11:54
IMG_20210414_0004.pdf укладений
14 квітня 2021 11:54
IMG_20210414_0003.pdf укладений
14 квітня 2021 11:54
IMG_20210414_0002.pdf укладений
14 квітня 2021 11:54
IMG_20210414_0001.pdf укладений
14 квітня 2021 11:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії
Номер договору про закупівлю: № 46
Договір:
Номер додаткової угоди: № 46/ДУ № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна назви установи на ЖИТОМИРСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ СПОРТИВНИЙ ЛІЦЕЙ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Номер договору про закупівлю: № 46
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: № 46
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 221 375,58
UAH (в тому числі ПДВ 36 895,93 UAH)