Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління будівництва Подільської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37570711 |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , м. Київ обл., Київ, вул.Борисоглібська 14 |
Контактна особа: |
Руслан Писарук +380444251304 vkb_podilrda@kmda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 березня 2021 14:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 квітня 2021 02:00 |
Початок аукціону: | 12 квітня 2021 14:11 |
Очікувана вартість: | 89 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 445 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 445000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 квітня 2021 09:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 квітня 2021 09:15 |
Повідомлення про зміни.pdf | |
01 квітня 2021 09:14 |
ТД Правди 4 зміни.doc | |
25 березня 2021 14:52 |
Орієнтовний перелік обсягів робіт.rtf | |
25 березня 2021 14:52 |
ТД пр. Правди, 4 (2021).doc | |
25 березня 2021 14:52 |
Том 2 .pdf | |
25 березня 2021 14:52 |
Том 14 .pdf | |
25 березня 2021 14:52 |
Том 13 .pdf | |
25 березня 2021 14:52 |
Том 12 .pdf | |
25 березня 2021 14:51 |
Том 11 .pdf | |
25 березня 2021 14:51 |
Том 9.pdf | |
25 березня 2021 14:51 |
Том 4 .pdf | |
25 березня 2021 14:51 |
Правди 4 ЕТР ТОМ 5.pdf | |
25 березня 2021 14:51 |
ВК Правди,Том 6.pdf | |
25 березня 2021 14:51 |
ВК Правди, 4 10.02.2021.pdf | |
25 березня 2021 14:51 |
project-ov-pravdu-Том 7.1.pdf | |
25 березня 2021 14:51 |
project-ov-pravdu-4 (3).pdf | |
25 березня 2021 14:51 |
poy-zap-energypass-pravdu-4.pdf | |
25 березня 2021 14:51 |
681-18-ТОМ 8.pdf |
01 квітня 2021 09:24 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
01 квітня 2021 09:15 |
Повідомлення про зміни.pdf
|
||||||||||||
01 квітня 2021 09:14 |
ТД Правди 4 зміни.doc
|
||||||||||||
25 березня 2021 14:52 |
Орієнтовний перелік обсягів робіт.rtf
|
||||||||||||
25 березня 2021 14:52 |
ТД пр. Правди, 4 (2021).doc
|
||||||||||||
25 березня 2021 14:52 |
Том 2 .pdf
|
||||||||||||
25 березня 2021 14:52 |
Том 14 .pdf
|
||||||||||||
25 березня 2021 14:52 |
Том 13 .pdf
|
||||||||||||
25 березня 2021 14:52 |
Том 12 .pdf
|
||||||||||||
25 березня 2021 14:51 |
Том 11 .pdf
|
||||||||||||
25 березня 2021 14:51 |
Том 9.pdf
|
||||||||||||
25 березня 2021 14:51 |
Том 4 .pdf
|
||||||||||||
25 березня 2021 14:51 |
Правди 4 ЕТР ТОМ 5.pdf
|
||||||||||||
25 березня 2021 14:51 |
ВК Правди,Том 6.pdf
|
||||||||||||
25 березня 2021 14:51 |
ВК Правди, 4 10.02.2021.pdf
|
||||||||||||
25 березня 2021 14:51 |
project-ov-pravdu-Том 7.1.pdf
|
||||||||||||
25 березня 2021 14:51 |
project-ov-pravdu-4 (3).pdf
|
||||||||||||
25 березня 2021 14:51 |
poy-zap-energypass-pravdu-4.pdf
|
||||||||||||
25 березня 2021 14:51 |
681-18-ТОМ 8.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
За результатами ознайомлення з умовами тендерної документації на закупівлю робіт по
реконструкції будівлі на проспекті Правди, 4 для розміщення Центру комплексної
реабілітації для осіб з інвалідністю у Подільському районі (будівельні роботи) (ДСТУ Б
Д.1.1-1:2013) нами виявлено ряд дискримінаційних вимог, які порушують наші права,
зокрема:
1. п. 1.11 розділу ІІІ містить інформацію, що довідку про відомості про учасника можна
зробити за зразком, який наведений у Додатку № 2. Разом з тим, Додаток № 2 не містить
такого зразка.
2. згідно п. 2.1 Додатку № 2 Замовником вимагається наявність головного інженера, який
повинен мати вищу освіту в сфері будівництва за спеціалізацією промислове і цивільне
будівництво та бути працевлаштованим в учасника за основним місцем роботи.
Повідомляємо, що Замовник, вимагаючи конкретну спеціалізацію звужує коло
потенційних учасників.
Просимо усунути допущені порушення та привести тендерну документацію у відповідність
до норм чинного законодавства.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-03-000004 ● 60bda66ebda041d4995785a5495caccc
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 червня 2021 11:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.06.2021 № 345
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
В.о.начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 02.06.2021 № 345
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2021-03-25-006706-c 25.03.2021
інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-03 13:46:14
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з робіт по реконструкції будівлі на пр. Правди, 4 для розміщення Центру комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю у Подільському районі м. Києва» (будівельні роботи) (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-25-006706-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Управлінням будівництва Подільської районної в місті Києві державної адміністрації здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-07 10:27:43
Пояснення у межах проведення моніторингу процедури закупівлі з робіт по реконструкції будівлі на пр. Правди, 4 для розміщення Центру комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю у Подільському районі м. Києва» (будівельні роботи) (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-25-006706-c)
Відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі" очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293.
Відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", а саме підпункту 6.2.2 пункту 6.2 "Визначення вартості будівництва при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів" для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповується, відомість
ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін,
або проектно-кошторисну документацію.
Проектно-кошторисна документація опрацьовується згідно з вимогами ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 "Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 08.08.2013 № 374.
Постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 "Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України" передбачає проведення експертизи проектів будівництва (далі - експертиза) є визначення якості проектних рішень шляхом виявлення відхилень від вимог до міцності, надійності та довговічності будинків і споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, у тому числі щодо додержання нормативів з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, охорони праці, екології, пожежної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки, енергозбереження, кошторисної частини проекту будівництва. Експертиза є завершальним етапом розроблення проектів будівництва. Обгрунтуванням технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівель є проектно-кошторисна документація об'єкта будівництва (реконструкції), яка отримала позитивний експертний звіт.
Проведенню експертизи проектів будівництва, що реалізуються за рахунок державних капітальних вкладень та/або кредитів (позик), залучених державою або під державні гарантії, та їх затвердженню (схваленню) підлягають проекти, розроблені на підставі схвалених та/або відібраних в установленому законодавством порядку інвестиційних проектів, якими обґрунтовано доцільність такого будівництва (Постанова КМУ від 11.05 2011 р. № 560).
Вся інформація стосовно закупівель розміщується та знаходиться у відкритому доступі на електронному майданчику prozorro.
Додатки: 1. Експертний звіт (позитивний) щодо розгляду проектної документації за проектом "Реконструкція будівлі на пр. Правди, 4 для розміщення Центру комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю у Подільському районі м. Києва" від 16.03.2021 № 0007-4299-20/УЕГ/А;
2. Зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта "Реконструкція будівлі на пр. Правди, 4 для розміщення Центру комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю у Подільському районі м. Києва";
3. Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) від 30.11.2017р. № 1518 "Про реконструкцію будівлі на пр. Правди, 4 для розміщення Центру комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю у Подільському районі м. Києва";
4. Витяг з Програми економічного і соціального розвитку міста Києва на 202102023 роки з розподілом асигнувань у 2021 році на фінансування капітальних вкладень за рахунок бюджетних коштів по головних розпорядниках бюджетних коштів капітальних вкладень Подільської районної в місті Києві державній адміністрації.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-08-18 13:59:47
Відповідь на лист від 262613-14/6029-2021 від 10.08.2021
На виконання листа Північного офісу Держаудитслужби Державної аудиторської служби України від 10.08.2021 № 262613-14/6029-2021 повідомляємо.
Північним офісом Держаудитслужби Державною аудиторською службою було здійснено моніторинг (ID моніторингу: UA-М-2021-06-03-000004) щодо закупівлі робіт по реконструкції будівлі на пр. Правди, 4 для розміщення Центру комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю у Подільському районі м. Києва (будівельні роботи) (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (ID: UA-2021-03-25-006706-с) та здійснено детальний аналіз висвітленої у системі prozorro тендерної документації, про що свідчить висвітлений висновок Державної аудиторської служби України на даній електронній платформі від 30.07.2021 року.
Відповідно до статтей 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» через систему prozorro Управління будівництва Подільської районної в місті Києві державної адміністрації оприлюднило інформацію стосовно проведених заходів.
Управлінням будівництва Подільської районної в місті Києві державної адміністрації було проведено захід – спільне обговорення висновку моніторингу Державної аудиторської служби України та урахування її пропозицій у подальшому, під час якого здійснено детальний аналіз та вивчення законодавчої бази України у сфері публічних закупівель, опрацювання та співставлення даної тендерної документації чинній нормативно-правовій базі, вивчення аналогічних випадків та отримання знань, умінь, здобутих у житті, на практиці інших замовників, що дало можливість всебічно розглянути поставлене питання і отримати відповідь та досвід у його вирішенні та недопущення складання даної ситуації у подальшому.
Дякуємо за співпрацю.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Виконання висновку моніторингу Державної аудиторської служби України щодо закупівлі робіт по реконструкції будівлі на пр.Правди, 4 для розміщення Центру комплексної реалбілітації для осіб з інвалідністю у Подільському районі м. Києва (будівельні роботи) (ДСТУ Б Д.1,1-1:2013) (SD UA-2021-03-25-006706c)
2021-07-05 10:34:49
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 квітня 2021 14:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ж.О.К." |
88 525 728,66
UAH з ПДВ
|
88 525 728,66
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Афінацентр" |
89 000 000,00
UAH з ПДВ
|
89 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ж.О.К." #41821647 |
Переможець |
88 525 728,66
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2021 14:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 листопада 2024 11:31
|
Додаткова угода № 8 від 19.11.2024.pdf | зміни до договору |
19 листопада 2024 11:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 березня 2024 14:12
|
Додаткова угода № 7 від 18.03.2024.pdf | зміни до договору |
18 березня 2024 13:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2023 09:41
|
Додаткокова угода № 6 від 15.12.2023.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2023 09:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 жовтня 2023 09:23
|
Додаткова угода № 5 від 11.10.2023.pdf | зміни до договору |
11 жовтня 2023 09:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 грудня 2022 09:41
|
Додаткова угода 4.pdf | зміни до договору |
05 грудня 2022 13:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 червня 2022 11:55
|
Додаткова угода 3 дог.80.pdf | зміни до договору |
01 червня 2022 11:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 11:08
|
Дод угода 2 дог 80.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 11:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 травня 2021 09:10
|
Додаткова угода № 1 від 18.05.2021.pdf | зміни до договору |
18 травня 2021 09:09
|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2021 10:10
|
Додаток до договору 3.pdf | укладений |
30 квітня 2021 09:23
|
Додаток до договору 2.pdf | укладений |
30 квітня 2021 09:23
|
Додаток до договору 1.pdf | укладений |
30 квітня 2021 09:23
|
Договір 80.pdf | укладений |
30 квітня 2021 09:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода № 1 |
Номер договору про закупівлю: | 80 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода № 2 від 30.12.2021 |
Номер договору про закупівлю: | 80 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 від 30.12.2021 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода |
Номер договору про закупівлю: | 80 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода |
Номер договору про закупівлю: | 80 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода |
Номер договору про закупівлю: | 80 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода |
Номер договору про закупівлю: | 80 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода |
Номер договору про закупівлю: | 80 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода |
Номер договору про закупівлю: | 80 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |