Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент капітального будівництва Вінницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03084204 |
Місцезнаходження: | 21018, Україна , Вінницька обл., ВІННИЦЯ, вул. Пирогова , буд. 34а |
Контактна особа: |
Слободяник Сергій Миколайович 0432 592071 kapbud@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 березня 2021 16:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 квітня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 12 квітня 2021 15:56 |
Очікувана вартість: | 19 297 333,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 96 486,67 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 96486 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | на придбання необхідних матеріалів та обладнання | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | щомісяця відповідно актів виконаних робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 березня 2021 16:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 березня 2021 16:25 |
ТД стадіон ЗОШ №29.docx | |
25 березня 2021 16:25 |
стадіон ЗОШ№29.ims | |
25 березня 2021 16:25 |
Договір реконструкція спортивного ядра школа 29.docx | |
25 березня 2021 16:25 |
ТД стадіон ЗОШ №29.docx | |
25 березня 2021 16:25 |
стадіон ЗОШ№29.ims | |
25 березня 2021 16:25 |
Договір реконструкція спортивного ядра школа 29.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-16-000056 ● 39bbfbe3a9884bc48a672ff5066c48d1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 серпня 2021 16:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.08.2021 Одеса № 469
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 16.08.2021.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 16.08.2021 № 469
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
10 UA-2021-03-25-006470-b 25.03.2021 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-17 14:57:31
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідності до п.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації повинна міститись вимога щодо підстави, встановленої статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовником були встановлені вимога та спосіб її підтвердження на його розсуд, а саме підтвердження того ,що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми, у формі довідки в довільній формі. Що не суперечить законодавству у сфері публічних закупівель. Звертаємо Вашу увагу на те, що переможець торгів у складі документів, які надаються переможцем, завантажив на електронний майданчик скан-копію оригіналу довідку з МВС. Щодо критерія оцінки пропозицій учасників, то дана інформація є в розділі 5, п.5.1.1. Критерієм оцінки є лише ціна тендерної пропозиції. Вважаємо зауваження щодо відсутності вказаного критерія у тендерній документації є не коректним. Щодо визначення вартості предмету закупівлі повідомляємо, що проектна документація пройшла державну експертизу і була затверджена відповідно до Порядку затвердження проектів будівництва і проведення експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України 11.05.2011 N 560. Відповідно і вартість предмету закупівлі визначалась згідно затвердженої проектної документації. Також повідомляємо, що у відповідності до вимог законодавства у сфері державних закупівель, за проведенням процедур закупівель у Департаменті визначено уповноважену особу – Слободяника Сергія Миколайовича, головного спеціаліста відділу інженерної підготовки. Разом із цим, на даного працівника покладено й інші обов’язки відповідно посадової інструкції. Враховуючи завантаженість при виконанні свої безпосередніх обов’язків та обов’язків уповноваженої особи, Слободяником С. М. не було вчасно надано пояснення по проведеному моніторингу.
2021-09-11 11:46:37
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Перелік формальних помилок не відповідає вимогам Наказу № 710)
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 15-0152/2021/пр |
Дата публікації: | 24 вересня 2021 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | б/н |
Дата відкриття провадження: | 28 вересня 2021 |
Документи:
28 вересня 2021 08:06
|
Електронний підпис |
24 вересня 2021 12:56
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 квітня 2021 16:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІРМА"СФЕРА"-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО |
13 661 630,61
UAH з ПДВ
|
13 661 630,61
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИНАМО ІНВЕСТ" |
19 018 530,00
UAH з ПДВ
|
19 018 530,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АМД БУДСЕРВІС" |
19 199 810,40
UAH з ПДВ
|
19 199 810,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз" |
19 297 300,00
UAH з ПДВ
|
19 297 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФІРМА"СФЕРА"-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО #13302754 |
Відхилено |
13 661 630,61
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2021 19:21
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИНАМО ІНВЕСТ" #38667104 |
Переможець |
19 018 530,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2021 20:34
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2021 16:08
|
додаткова №4 спортядро ЗОШ№29.PDF | зміни до договору |
21 грудня 2021 16:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 листопада 2021 15:23
|
додаткова №3 спортядро ЗОШ№29.PDF | зміни до договору |
16 листопада 2021 15:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 жовтня 2021 10:30
|
додаткова №2 спортядро ЗОШ№29.PDF | зміни до договору |
05 жовтня 2021 10:30
|
Електронний підпис | укладений |
12 серпня 2021 12:18
|
додаткова №1 спортядро ЗОШ№29.PDF | зміни до договору |
12 серпня 2021 12:18
|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2021 15:36
|
договір спортядро.PDF | укладений |
30 квітня 2021 15:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 01/04 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 01/04 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 01/04 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 01/04 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |