Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУРАХІВСЬКА МІСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04053298 |
Місцезнаходження: | 85612, Україна , Донецька обл., Курахове, Миру 4 |
Контактна особа: |
Батрак Віталій Васильович 380958731163 public.tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 березня 2021 14:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 квітня 2021 01:00 |
Початок аукціону: | 14 квітня 2021 11:39 |
Очікувана вартість: | 13 063 569,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 65 317,84 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Учасник при поданні тендерної пропозиції обирає самостійно умови оплати відповідно до умов тендерної документації | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 75% |
Умови оплати: | 25% |
понад 60 днів: | 25% |
від 31 до 60 днів: | 15% |
від 11 до 30 днів: | 5% |
до 10 днів: | 0% |
05 квітня 2021 15:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 квітня 2021 15:47 |
перелік змін_реконструкція_Лерм_5.docx | |
05 квітня 2021 15:47 |
ТД_Лермонтова,5_зміни.doc | |
05 квітня 2021 15:47 |
Додаток№6_проект _ДОГОВІР реконструкція_переходящий_Лерм_5_зміни.docx |
05 квітня 2021 15:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
05 квітня 2021 15:47 |
перелік змін_реконструкція_Лерм_5.docx
|
||||||
05 квітня 2021 15:47 |
ТД_Лермонтова,5_зміни.doc
|
||||||
05 квітня 2021 15:47 |
Додаток№6_проект _ДОГОВІР реконструкція_переходящий_Лерм_5_зміни.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-13-000059 ● 4a07d614bac449cdb92aeeb4f275e07e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 серпня 2021 14:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
Дніпро
13.08.2021 № 429
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до пунктів 2, 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Східного офісу
Держаудитслужби в Донецькій області Ігор БЄЛІК
Додаток
до наказу від 13.08.2021
№ 429
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. КУРАХІВСЬКА МІСЬКА РАДА UA-2021-03-25-005592-c 25.03.2021 п.2 ч.2 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-31 13:45:31
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги Реконструкція кварталу застарілого житлового фонду обмеженого вулицями Лермонтова і Побєди та проспектами Соборний і Запорізький з проведенням заходів з інженерного захисту від підтоплення житлових будинків № 25, 29, 31, 33 по просп. Соборний, № 3, 5, 7 по вул. Лермонтова, № 44, 46 по просп.Запорізький у м. Курахове, Мар'їнського району, Донецької області. Житловий будинок № 5 по вул. Лермонтова відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-25-005592-c) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції, що діє з 19.04.2020, постала потреба в отриманні пояснень.
Просимо надати пояснення на підставі яких документів тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компания "ЕЛІТ" підтверджено відповідність кваліфікаційним критеріям встановлених в тендерній документації, а саме:
- наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-03 09:42:51
Пояснення в рамках здійснення моніторингу
На Ваш запит від 31.08.2021 тендерний комітет Курахівської міської ради надає пояснення та документи щодо відповідності кваліфікаційним критеріям встановлених в тендерній документації в рамках закупівлі: Реконструкція кварталу застарілого житлового фонду обмеженого вулицями Лермонтова і Побєди та проспектами Соборний і Запорізький з проведенням заходів з інженерного захисту від підтоплення житлових будинків № 25, 29, 31, 33 по просп. Соборний, № 3, 5, 7 по вул. Лермонтова, № 44, 46 по просп. Запорізький у м. Курахове, Мар'їнського району, Донецької області. Житловий будинок № 5 по вул. Лермонтова відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, номер закупівлі UA-2021-03-25-005592-c тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "ЕЛІТ" (далі – ТОВ "Будівельна компанія "ЕЛІТ"), а саме наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Учасник ТОВ "Будівельна компанія "ЕЛІТ" у складі тендерної пропозиції на підтвердження кваліфікаційних критеріїв щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надав
- Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 07.04.2021 року № 2/т-19 (додається)
Крім того учасник ТОВ "Будівельна компанія "ЕЛІТ" у складі тендерної пропозиції надано документи щодо підтвердження фінансової спроможності
1.Довідка про наявні відкриті рахунки з зазначенням повної назви банку та реквізитів від 01.04.2021 року №210401SU19590703, яка видана АТ КБ Приватбанк (додається);
2.Довідка про стан позичкової заборгованості за кредитами та відсотками від 01.04.2021 року № 210401SU19590804, яка видана АТ КБ Приватбанк (додається);
Вищезазначені документи оприлюднені учасником – переможцем ТОВ "Будівельна компанія "ЕЛІТ" в електронній системі закупівель та відповідають вимогам тендерної документації.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-09-10 13:29:23
заперечення до висновку
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Згідно даних сервісу «Електронний суд» адміністративний позов за позовом Курахівської міської ради до Східного офісу Держаудитслужби щодо визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-03-25-005592-с надійшов 21.09.2021 року в електронній формі до Донецького окружного адміністративного суду. 22.09.2021 року адміністративний позов зареєстрований Донецьким окружним апеляційним судом із присвоєнням номеру справи № 200/12394/21. Відповідно до частини восьмої статті 171 Кодексу адміністративного судочинства України питання про відкриття провадження в адміністративній справі суддя вирішує протягом п’яти днів з дня надходження до адміністративного суду позовної заяви, заяви про усунення недоліків позовної заяви у разі залишення позовної заяви без руху, або отримання судом у порядку, визначеному частинами третьою - шостою цієї статті, інформації про місце проживання (перебування) фізичної особи. Курахівською міською радою (Замовником) буде зазначене в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження, у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Кодексу адміністративного судочинства України. |
Дата публікації: | 22 вересня 2021 |
Номер відкриття провадження: | 200/12394/21 |
Дата відкриття провадження: | 21 жовтня 2021 |
Документи:
22 вересня 2021 16:50
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 квітня 2021 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компания "ЕЛІТ" |
12 539 881,85
UAH з ПДВ
|
12 539 881,85
UAH з ПДВ
|
1.3333333333 | 9 404 911.39 | Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СВЯТБУД" |
12 662 994,00
UAH з ПДВ
|
12 662 994,00
UAH з ПДВ
|
1 | 12 662 994 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компания "ЕЛІТ" #35456735 |
Переможець |
12 539 881,85
UAH з ПДВ
|
21 квітня 2021 11:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 лютого 2023 10:10
|
дог 153 Т дод 3.pdf | зміни до договору |
02 лютого 2023 10:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 лютого 2023 09:36
|
дог 153 Т дод 2.pdf | зміни до договору |
01 лютого 2023 13:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 січня 2022 16:16
|
доп 1 к дог 153 Т.pdf | зміни до договору |
13 січня 2022 16:12
|
Електронний підпис | укладений |
25 травня 2021 13:12
|
дог 153Т Лерм5 (2).pdf | укладений |
25 травня 2021 13:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 13 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести нааступні зміни: вартість робіт у 2021 році-5 295 139,99 грн., у 2022 році-7 244 741,86 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 153/Т Лерм5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | сторони дійшли згоди внести наступні зміни: вартість робіт у 2023 році становить 1 234 741. 99 з ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 153/Т Лерм5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв'язку з настанням форс-мажорних обставин сторони дійшли згоди укласти додаткову угоду №3 до договору № 157/Т Лер5 від 24.05.2021 р. про подовження строку дії договору до 31.12.2023 |
Номер договору про закупівлю: | 153/Т Лерм5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |