Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та технічної підтримки для місцевих загальних судів Волинської області (72222300-0) (код ДК 021:2015 72220000-3 – Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань)
Очікувана вартість
692 245,44 UAH
UA-2021-03-25-005424-a e786376724bd4dfb926e0c66b7b1bef0
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бащук Олена Миколаївна

+380332773310 dsavl@vl.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Волинській області
Код ЄДРПОУ: 26276277
Місцезнаходження: 43000, Україна , Волинська обл., місто Луцьк, вул.Сенаторки Левчанівської, буд 1
Контактна особа: Бащук Олена Миколаївна
+380332773310
dsavl@vl.court.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої цієї статті: абзац 4 пункту 2 частини 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі»: якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за відсутністі конкуренції з технічних причин.Відповідно до ст.15 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» у судах функціонує Єдина судова інформаційна (автоматизована) система. На виконання вимог Закону України «Про судоустрій і статус суддів», положень Кримінального процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України рішенням Ради суддів України від 26.11.2010 № 30 (зі змінами і доповненнями, внесеними рішеннями Ради суддів України), затверджено Положення про автоматизовану систему документообігу суду (далі – Положення). Підпунктом 5 п. 1 Розділу ІІ Положення адміністратором Єдиної судової інформаційної системи (далі – ЄСІС) та Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи (далі – ЄСІТС) визначено Державне підприємство «Інформаційні судові системи». Для функціонування автоматизованої системи документообігу та інших підсистем адміністратор (ДП «Інформаційні судові системи») здійснює: технічний супровід та підтримку працездатності АСДС та інших підсистем в цілому, згідно з вимогами Положення; створення, вдосконалення та супроводження АСДС та інших підсистем; адміністрування централізованих ресурсів та органів системи правосуддя, надання до них доступу; забезпечення зберігання та захисту даних централізованих ресурсів, у тому числі шляхом визначення концепції захисту від несанкціонованого доступу та засобів і методів забезпечення цілісності їх баз даних; координацію і супроводження створення комплексної системи захисту інформації інформаційно-телекомунікаційної системи в органах, що використовують АСДС та інші підсистеми, як складову інформаційно-телекомунікаційної системи; затвердження єдиної політики безпеки використання АСДС, обов’язкових до застосування цими органами; підтримку сервісу обміну обліково-статистичними та реєстраційно-контрольними картками, електронними документами суду, органу системи правосуддя з ЦБД у відповідності до протоколів обміну, затверджених адміністратором; виконання цих та інших функцій, передбачених Положенням та взятими на себе договірними зобов’язаннями. Відповідно до вимог Положення «Технічний супровід та підтримка працездатності АСДС, модуля автоматизованого розподілу та інших підсистем, здійснюються адміністратором на підставі договорів…». З метою належного функціонування ЄСІС на виконання вимог чинного законодавства з питань технічного захисту інформації, договірної документації Державним підприємством «Інформаційні судові системи» (далі – Підприємство) надане Замовнику обладнання для забезпечення програмно-технічної платформи обробки даних. Наказом Голови ДСА України від 13 квітня 2018 року № 168 затверджено Концепцію побудови Єдиної судової інформаційної-телекомунікаційної системи, якою визначена структура, організація та принципи побудови ЄСІТС з використанням cучасних програмно-технічних засобів. Наказом ДСА України від 07 листопада 2019 року № 1096 затверджено Концепцію побудови ЄСІТС (у новій редакції). Крім того, на виконання вимог Указу Президента України «Про стратегію реформування судоустрою, судочинства та суміжних правових інститутів на 2015-2016 роки» та Концепції оптимізації інфраструктури забезпечення органів судової влади, схваленої Радою з питань судової реформи 28 грудня 2015 року, з метою забезпечення реалізації Закону України «Про внесення змін до Господарського процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України та інших законодавчих актів» у частині створення та належного функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи наказом ДСА України «Про забезпечення створення і функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи» від 07.11.2019 № 1096 Підприємство визначено Адміністратором ЄСІТС. Для забезпечення безперебійної роботи судової системи будь-яка система електронного суду повинна тісно інтегруватися з інформаційною системою, вже існуючою у судах України. На сьогоднішній день Підприємством напрацьовано унікальний досвід щодо обробки значних масивів даних, розробки форматів та протоколів обміну даними у електронному вигляді, реалізації та впровадження центральних серверів обміну повідомленнями та відповідних електронних сервісів, створення відповідних інтерфейсів користувача та вирішення технічних та організаційних питань у національному масштабі. Тому, використовуючи надбаний досвід та технології, Підприємство має можливість створити таку інтеграцію, не порушуючи налагоджених виробничих процесів у судах. Таким чином, ДП «Інформаційні судові системи» є первинним постачальником послуг засобами автоматизованої системи документообігу суду, крім цього, Підприємством реалізовано повний набір механізмів, що забезпечує надання зазначених послуг. Застосування переговорної процедури зумовлено тим, що можлива зміна адміністратора ЄСІС унеможливить супроводження та технічну підтримку ЄСІС, що у свою чергу призведе до призупинення автоматичної відправки рішень до Єдиного державного реєстру судових рішень, збільшення навантаження на співробітників суду для ведення інформаційно-довідкової роботи у суді, виникнення необхідності в конвертації даних, що накопичувалися в ЄСІС, ускладнення роботи з центральною базою даних, яка містить всі документи, що створюються у судовій системі. Також використання іншого програмного продукту може привести до зупинки обміну даними між судами загальної юрисдикції та органами досудового слідства, що у свою чергу на певний період (до створення відповідних умов) призведе до повної зупинки функціонування ЄСІС. Крім цього, надання зазначених послуг іншим виконавцем в умовах певного дефіциту часу, оскільки система вже впроваджена в діяльність і перерви в її обслуговуванні є неприпустимими, ймовірніше за все, буде потребувати залучення додаткового персоналу, що призведе до збільшення вартості послуг. Згідно з висновком № 576 комплексного експертного дослідження від 02 червня 2020 року, виконаного Науково-дослідним інститутом інтелектуальної власності Національної академії правових наук України обрання переговорної процедури закупівлі при проведенні Територіальними управліннями Державної судової адміністрації України закупівлі послуг з централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та послуг технічної підтримки судів у державного підприємства «Інформаційні судові системи» відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIІI (у новій редакції), а саме: якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків: відсутність конкуренції з технічних причин; існує необхідність захисту прав інтелектуальної власності, є обґрунтованою. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: накази ДСА від 07.11.2019 №1096, від 28.02.2020 №99 та від 31.03.2020 №149.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 березня 2021 13:21
Оскарження наміру укласти договір: 05 квітня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72220000-3: Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18852 послуга
Послуги з централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та технічної підтримки для місцевих загальних судів Волинської області (72222300-0) (код ДК 021:2015 72220000-3 – Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43000, Україна, Волинська область, місцеві загальні суди Волинської області:, м. Володимир-Волинський, вул.Сагайдачного, 24; м. Горохів, вул. Шевченка, 29; смт. Іваничі, вул. Незалежності,16; м. Камінь-Каширський, вул. Воля, 13; м.Ківерці, вул. Грушевського, 20; м.Ківерці, вул. Кузнєцова, 8а; м. Ковель, вул. Незалежності, 15; м. Ковель, вул. Незалежності, 15-Г; смт. Локачі, вул. Миру, 20; м. Луцьк, вул. Лесі Українки, 24; м. Луцьк, вул. Конякіна,3; смт. Любешів, вул. Незалежності,86; м. Любомль, вул. Ярослава Мудрого,3; смт. Маневичі, вул. Незалежності,13; м.Нововолинськ, вул. Гагаріна, 14; смт. Ратне, вул. Центральна, 17; м. Рожище, вул. Грушевського, 4; смт. Стара Вижівка, вул. Польова, 2; смт. Турійськ, вул. Луцька, 14; смт. Шацьк, вул. 50 років Перемоги, 6б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72220000-3 — Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата Послуг Замовником здійснюється протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання належним чином оформлених Актів приймання-передачі Послуг Отримувачем Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

25 березня 2021 13:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державне підприємство "Інформаційні судові системи"
#34614292
Переможець 692 245,44
UAH з ПДВ
25 березня 2021 13:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 березня 2021 13:21

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Державне підприємство "Інформаційні судові системи"
#34614292
692 245,44
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 липня 2022 11:36
Електронний підпис укладений
10 березня 2022 14:58
Повідомлення.pdf зміни до договору
10 березня 2022 14:55
Додаткова угода3.pdf зміни до договору
10 березня 2022 14:55
Електронний підпис укладений
22 лютого 2022 16:42
Повідомлення про внесення змін лютий.pdf зміни до договору
22 лютого 2022 16:40
Додаткова угода2.pdf зміни до договору
22 лютого 2022 16:40
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 12:26
Повідомлення про внесення змін.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 12:08
Додаткова угода.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 12:08
Електронний підпис укладений
05 квітня 2021 09:40
Договір укладений
05 квітня 2021 09:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктом 8 частини 5 та частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ, та пунктами 6.2.7., 12.2.1., 12.2.4.7., 12.2.5., 12.2.12 Договору, Сторони дійшли згоди продовжити строк надання послуг та дії Договору на час, достатній для проведення процедури закупівлі, а саме до 10 березня 2022 року. 2. Усі інші умови Договору залишаються без змін. 3. Додаткову угоду складено в двох примірниках, по одній для кожної із Сторін, що мають однакову юридичну силу та є невід’ємною частиною Договору. 4. Додаткова угода вступає в силу з дня її підписання Сторонами. 5. Адреси, реквізити та підписи Сторін
Номер договору про закупівлю: 55-21 тд
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/282-21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктом 8 частини 5 та частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ та пунктами 6.2.7., 12.2.1, 12.2.4.7, 12.2.5, 12.2.12. Договору, Сторони дійшли згоди в межах Додаткової угоди здійснити закупівлю консультаційних послуг з питань систем та з технічних питань за ДК 021:2015 – 72220000-3 (Послуги з централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та технічної підтримки місцевих загальних судів Волинської області) на загальну суму 115594,56 грн (сто п’ятнадцять тисяч п’ятсот дев’яносто чотири грн 56 коп.), у тому числі ПДВ 19265,76 грн (дев’ятнадцять тисяч двісті шістдесят п’ять грн 76 коп.), що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі, укладеному в попередньому – 2021 році. Калькуляція додається (Додаток № 1 до Додаткової угоди). 2. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 3. Додаткову угоду складено українською мовою у двох автентичних примірниках, по одній для кожної із Сторін. 4. Додаткова угода набирає чинності з дня її підписання Сторонами та скріплення печатками та діє до повного використання коштів за цією додатковою угодою, але не довше 11.03.2022. При цьому Сторони користуючись правом, наданим їм статтею 631 Цивільного кодексу України, домовились, що умови Додаткової угоди договору розповсюджують свою дію на відносини, які виникли між Сторонами з 01.01.2022. 5. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору. 6. Адреси, реквізити та підписи Сторін.
Номер договору про закупівлю: 55-21 тд
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/24-22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктом 8 частини 5 та частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ та пунктами 6.2.7., 12.2.1, 12.2.4.7, 12.2.5, 12.2.12. Договору, Сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 4 додаткової угоди № 2/24-22 від 22.02.2022 та викласти його в наступній редакції: «4. Додаткова угода набирає чинності з дня її підписання Сторонами та скріплення печатками та діє до повного використання коштів за цією додатковою угодою, але не довше 12.03.2022, а в частині проведення розрахунків за надані послуги — до повного здійснення розрахунків. При цьому Сторони користуючись правом, наданим їм статтею 631 Цивільного кодексу України, домовились, що умови Додаткової угоди договору розповсюджують свою дію на відносини, які виникли між Сторонами з 01.01.2022.». 2. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 3. Додаткову угоду складено українською мовою у двох автентичних примірниках, по одній для кожної із Сторін. 4. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 55-21 тд
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/26-22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 12 березня 2022
Сума оплати за договором: 807 840,00
UAH (в тому числі ПДВ 134 640,00 UAH)