Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК: 021:2015 - 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Сервісне обслуговування і технічна підтримка торгівельно-касового обладнання та серверу контролю доступу та продажу квитків; Технічне обслуговування та профілактика систем обслуговування автоматичного паркування автомобілів у складі пристроїв продажу квитків, автомата друку талонів паркування, камер та серверного обладнання системи розпізнавання державних номерних знаків виробництва “Вежа”, терміналів готівкової та безготівкової оплати, автоматичних шлагбаумів — робочих та аварійних, серверного обладнання з модулями цінової політики, статистики та підрахунком кількості авто в зонах паркування)
Очікувана вартість
91 800,00 UAH
UA-2021-03-25-005292-b 6b13dcabcdfa41138821ee1bf70c5fa6
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Єрмакова

+380442774767 zoo_zakupka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський зоологічний парк загальнодержавного значення
Код ЄДРПОУ: 02221171
Вебсайт: http://zoo.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03055, Україна , м. Київ обл., м. Київ, проспект Перемоги, буд. 32
Контактна особа: Валентина Єрмакова
+380442774767
zoo_zakupka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 березня 2021 15:28
Звернення за роз’ясненнями: до 31 березня 2021 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 квітня 2021 00:00
Очікувана вартість: 91 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 459,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
Код ДК: 021:2015 - 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Сервісне обслуговування і технічна підтримка торгівельно-касового обладнання та серверу контролю доступу та продажу квитків; Технічне обслуговування та профілактика систем обслуговування автоматичного паркування автомобілів у складі пристроїв продажу квитків, автомата друку талонів паркування, камер та серверного обладнання системи розпізнавання державних номерних знаків виробництва “Вежа”, терміналів готівкової та безготівкової оплати, автоматичних шлагбаумів — робочих та аварійних, серверного обладнання з модулями цінової політики, статистики та підрахунком кількості авто в зонах паркування)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04116, Україна, Київська область, Київ, п-т Перемоги 32 (вул. Зоологічна 2 службовий в'їзд)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється до 15 (п’ятнадцятого) числа місяця, наступного за розрахунковим. Пiсляоплата 32 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 березня 2021 15:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2021 15:28
ПРОЕКТ договору.doc
25 березня 2021 15:28
Документація спрощена закупівля.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 квітня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Українські Інфосистеми" 91 260,00
UAH з ПДВ
91 260,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 квітня 2021 20:35
Електронний підпис
05 квітня 2021 20:33
Довідка працівники.pdf
05 квітня 2021 20:32
Сертифікат Milestone.pdf
05 квітня 2021 20:32
Витяг ПДВ.pdf
05 квітня 2021 20:32
Витяг ЄДР.pdf
05 квітня 2021 20:32
Довідка МТБ.pdf
05 квітня 2021 20:32
Статут.pdf
05 квітня 2021 20:32
Сертифікати Panasonic.pdf
05 квітня 2021 20:32
Сертифікат ISO 9001.pdf
05 квітня 2021 20:32
Опис.pdf
05 квітня 2021 20:32
Проект договору.pdf
05 квітня 2021 20:32
Сертифікат Allied Telesis.pdf
05 квітня 2021 20:32
Наказ на директора.pdf
05 квітня 2021 20:32
Дипломи.pdf
05 квітня 2021 20:32
цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Українські Інфосистеми"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Українські Інфосистеми"
#39210567
Переможець 91 260,00
UAH з ПДВ
06 квітня 2021 15:11

Документи

06 квітня 2021 15:11
Електронний підпис
06 квітня 2021 15:10
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 квітня 2021 15:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Українські Інфосистеми"
#39210567
91 260,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 квітня 2021 15:11
Електронний підпис
06 квітня 2021 15:10
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 лютого 2023 12:50
Електронний підпис укладений
23 квітня 2021 13:51
5292-b.pdf укладений
23 квітня 2021 13:49

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 квітня 2021 — 31 січня 2022
Сума оплати за договором: 91 260,00
UAH (в тому числі ПДВ 15 210,00 UAH)