Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з поточного ремонту приміщення харчоблоку Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №90 Криворізької міської ради Дніпропетровської області за адресою: вул. Кокчетавська, 1А, м. Кривий Ріг
Очікувана вартість
359 473,00 UAH
UA-2021-03-25-005047-b ● db6ea63090804a0c846ce4b74c90eb11
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ДОВГИНЦІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 04544501 |
Місцезнаходження: | 50086, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ДНІПРОВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 16 |
Контактна особа: |
Ольга Окунєва +380961617413 dolgincevskij_rvo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 березня 2021 15:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 квітня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 12 квітня 2021 14:13 |
Очікувана вартість: | 359 473,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 797,37 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту приміщення харчоблоку Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №90 Криворізької міської ради Дніпропетровської області за адресою: вул. Кокчетавська, 1А, м. Кривий Ріг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50086, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Кокчетавська,1А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | За наявності бюджетного фінансування. Додаткова інформація по закупівлі: Місцезнаходження замовника - 50086, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Дніпровське шосе, будинок 16. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пп. 3 п.1ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі – процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Оцінка цінових пропозиції Учасників здійснюється за єдиним критерієм – ціна пропозиції (з урахуванням всіх податків, зборів та інших обов’язкових платежів, які сплачує Учасник). Питома вага критерію – 100%. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 березня 2021 16:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 березня 2021 15:15 |
проект договору-Додаток 6.docx | |
25 березня 2021 15:15 |
ТД- ремонт харчоблоку КЗШ-90.docx |
25 березня 2021 16:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
25 березня 2021 15:15 |
проект договору-Додаток 6.docx
|
||||||
25 березня 2021 15:15 |
ТД- ремонт харчоблоку КЗШ-90.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції
Дата подання: 30 березня 2021 14:02
Дата відповіді: 01 квітня 2021 09:36
Добрий день! Поясніть будь ласка вимогу про те, що уся ТД повинна бути лише у ДВОХ або ТРЬОХ файлах (розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 1.1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів двома (або трьома файлами) у форматі pdf: якщо ці вимоги не дотримані документи вважаються неподаними!!!!!, а саме:
- заповненою тендерною пропозицією (Додаток 1);
- технічне завдання до предмета закупівлі (Додаток 2);
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток 3);
- інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (Додаток 4);
- документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю;
- проекту договору про закупівлю, як підтвердження згоди Учасника із даним проектом договору (Додаток 6);
- іншими документами, передбаченими вимогами цієї тендерної документації.)
По-перше, ці файли будуть дуже великі, та система їх не пропустить.
По-друге, навіть, якщо розмір буде дозволяти завантажити документи, як повинні сформовуватись ці файли, по яким критеріям їх розділяти, та як повинні називатись.
По-третє, в п.1.1. Ви надали перелік, який вже в собі має 7 пунктів.
Просимо надати пояснення, як саме мають виглядати ці ДВА або ТРИ файли, чи мають вони мати реестри, або видаліть таку незрозумілу вимогу, так як кількість файлів ніяк не впливає на їх якість, а Ви ще й прописали, що пропозиції будуть недійсні якщо ця вимога не буде витримана.
Дякуємо за обгрунтовану відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.3 ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі" Тендерна документація може містити також іншу інформацію та вимоги відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Таким чином Замовник, вважає за доцільне включити саме такі вимоги до тендерної документації, а саме: документи повинні бути відскановані в форматі PDF та завантажені в систему двома або трьома файлами для якісного та детального розгляду тендерної пропозиції, в т.ч. кошторисної документації. Додатково зауважуємо, що Учасники формують документи тендерної пропозиції на власний розсуд, головне щоб всі документи тендерної пропозиції були в наявності відповідно до Додатку 3 та відповідали вимогам ТД.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-03-25-005047-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІНВЕНТ", Код ЄДРПОУ:33452917
Дата подання: 23 квітня 2021 12:31
Дата подання: 23 квітня 2021 12:31
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель.
Тендерна пропозиція Переможця не містить документів, що вимагались умовами Тендерної документації, не відповідає вимогам Тендерної документації та Технічного завдання. Детальніше у вкладенні.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 квітня 2021 14:29
рішення від 27.04.2021 № 9163 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 28 квітня 2021 14:29
Інформація про резолютивну частину рішення від 07.05.2021 № 10147.pdf
Дата публікації: 11 травня 2021 19:21
рішення від 07.05.2021 № 10147.pdf
Дата публікації: 13 травня 2021 18:14
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ від 07.05.2021 № 10147-р/пк-пз виконано. Рішення про визнання переможця ТОВ "БУДСТАР-КР" скасовано, пропозицію учасника відхилено. (протокол №81 від 14.05.2021).
Дата виконання рішення замовником: 14 травня 2021 13:31
Номер скарги: UA-2021-03-25-005047-b.b2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІНВЕНТ", Код ЄДРПОУ:33452917
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель.
Тендерна пропозиція Переможця не містить документів, що вимагались умовами Тендерної документації, не відповідає вимогам Тендерної документації та Технічного завдання. Детальніше у вкладенні.
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2021-03-25-005047-b.b3
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІНВЕНТ", Код ЄДРПОУ:33452917
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель.
Тендерна пропозиція Переможця не містить документів, що вимагались умовами Тендерної документації, не відповідає вимогам Тендерної документації та Технічного завдання. Детальніше у вкладенні.
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2021-03-25-005047-b.c4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАР-КР", Код ЄДРПОУ:37272598
Дата подання: 23 травня 2021 19:02
Дата подання: 23 травня 2021 19:02
СКАРГА
Товариство з обмеженою відповідальністю
«Будстар-КР»
50065, Україна, Дніпропетровська обл. м.Кривий Ріг, вул. Костенко, буд. 25, прим. 4
IBANUA69 305299 00000 26003030401958,МФО 305299 в АТ КБ «Приватбанк»
Код ЄДРПОУ 37272598,Свід.ПДВ №200102057; тел. +380679041340, budstar@i.ua
Вих. 22/05
Від 22.05.2021 р.
Орган оскарження:
Антимонопольний комітет України
Постійно діюча адміністративна колегія
03035, м. Київ—35, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Суб’єкт оскарження:
Товариство з обмеженою відповідальністю
«БУДСТАР-КР»
50065, м. Кривий Ріг, вул. Костенко, б.25, оф.4
КОД ЄДРПОУ: 37272598
e-mail: budstar@i.ua
тел. (067)904-13-40
Замовник:
Відділ освіти виконкому Довгинцівської районної в
місті ради
Україна, Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, 50086,
вул. Дніпровське шосе, 16
КОД ЄДРПОУ - 04544501; тел. 0961617413
Інформація про закупівлю:
План закупівлі: UA-P-2021-03-25-005654-c
Тендер ІD: UA-2021-03-25-005047-b
Процедура відкритих торгів: «Послуги з поточного ремонту приміщення харчоблоку Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №90 Криворізької міської ради Дніпропетровської області за адресою: вул. Кокчетавська, 1А, м. Кривий Ріг»
ІD: db6ea63090804a0c846ce4b74c90eb11
Очікувана вартість закупівлі: 359 473,00 грн.
Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії та рішення Замовника – 21.05.2021 р.
СКАРГА
ЩОДО ДІЙ ТА ПРИЙНЯТОГО РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ
Відділом освіти виконкому Довгинцівської районної в місті ради (надалі - Замовник) 25.03.2021 р. було розпочато процедуру відкритих торгів – Послуги з поточного ремонту приміщення харчоблоку Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №90 Криворізької міської ради Дніпропетровської області за адресою: вул. Кокчетавська, 1А, м. Кривий Ріг Ідентифікатор закупівлі: UA-P-2021-03-25-005654-c
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДСТАР-КР» (надалі – Підприємство або Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно Тендерної документації закупівлі подало тендерну пропозицію.
Також взяли участь у відповідному тендері та надали свою тендерну пропозицію наступні Учасники:
1. ТОВ «БУДСТАР-КР», ЄДРПОУ 37272598;
2. ТОВ «ПБК РЕМПРОЕКТ», ЄДРПОУ 40662868;
3. ТОВ «БУДІНВЕНТ» ЄДРПОУ 33452917.
Замовником згідно протоколу № 89 від 21.05.2021 р. тендерну пропозицію ТОВ «БУДІНВЕНТ» було розглянуто та оцінено, вирішено визначити переможцем процедури закупівлі тендерну пропозицію ТОВ «БУДІНВЕНТ», прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю. В результаті детального розгляду документів ТОВ «БУДІНВЕНТ» Замовник дійшов висновку, що тендерна пропозиція ТОВ «БУДІНВЕНТ» відповідає усім кваліфікаційним вимогам (копія протоколу додається).
ТОВ «БУДСТАР-КР» не погодився з даним рішенням Замовника та вважає, що Замовник, до розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «БУДІНВЕНТ» віднісся упереджено, розглянув її суто формально, без аналізу та повної перевірки тендерної пропозиції ТОВ «БУДІНВЕНТ», чим порушив основні принципи публічних закупівель та вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» в частині вивчення, оцінки тендерних пропозицій та визначення переможця, а також вимоги самої тендерної документації.
Скаржник не може погодитися з прийнятим рішенням та вважає дії Замовником такими, що порушують його права та інтереси, також дії Замовника і прийняте його рішення порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав:
ТОВ «БУДІНВЕНТ» в складі тендерної пропозиції надав не в повному обсязі документи, що вимагалися Замовником, а саме відсутні наступні документи:
1. Відповідно до п.5.4 Розділу ІІІ Тендерної документації, Замовником вказано – «Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді зведеної довідки, відповідно до Додатку 5, зміст якої підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі». ТОВ «БУДІНВЕНТ» під час подання тендерної пропозиції не надав ніяких документів на підтвердження п.5.4.Розділу ІІІ Додатку 5 Тендерної документації.
Таким чином, відповідно до пункту 5.4 розділу ІІІ Тендерної документації, ТОВ «БУДІНВЕНТ», порушив вимоги Тендерної документації на закупівлю стосовно підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді зведеної довідки, відповідно до Додатку 5 Тендерної документації.
2. Відповідно до п.5.4.Розділу ІІІ Тендерної документації Замовником вказано - «Крім того Учасники процедури закупівлі підтверджують відповідність ст.17 Закону шляхом заповнення електронної тендерної документації у відповідних полях та завантаження Довідок з відповідною інформацією в електронній системі закупівель». ТОВ «БУДІНВЕНТ» не надав ніяких документів на підтвердження відповідності ст.17 Закону, не заповнив електронну тендерну документацію у відповідних полях та не завантажив Довідки з відповідною інформацією в електронній системі закупівель (потрібно було завантажити 9 Довідок).
Таким чином, відповідно до пункту 5.4 розділу ІІІ Тендерної документації, ТОВ «БУДІНВЕНТ», порушив вимоги Тендерної документації на закупівлю стосовно підтвердження відповідності ст.17 Закону шляхом заповнення електронної тендерної документації у відповідних полях та завантаження Довідок з відповідною інформацією в електронній системі закупівель».
3. Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації Замовником зазначено – «з виїздом до закладу освіти для ознайомлення з видами робіт. Цінову пропозицію надавати у формі локального кошторису з розрахунком вартості надання послуг, відомістю ресурсів, загальновиробничими витратами, зведеним кошторисом та супровідним листом». ТОВ «БУДІНВЕНТ» надав Довідку №5.15.1 від 05.04.2021 р. про те, що він відвідував заклад КЗШ №90 КМР для ознайомлення. Але ця Довідка ніяким чином не підтверджує його відвідування закладу, тому що немає ніяких віз представників закладу, Замовника, фото, відео доказів. І не може вважатись дійсною. Також ТОВ «БУДІНВЕНТ» у складі тендерній пропозиції не надав супровідного листа, що вимагалось Замовником.
Таким чином, відповідно до Додатку 2 Тендерної документації, ТОВ «БУДІНВЕНТ», порушив вимоги Тендерної документації на закупівлю стосовно виїзда до закладу освіти для ознайомлення з видами робіт. Надання цінової пропозиції у формі локального кошторису з розрахунком вартості надання послуг, відомістю ресурсів, загальновиробничими витратами, зведеним кошторисом та супровідним листом.
4. Відповідно до п.п.1.1; 1.2 Додатку 3 Тендерної документації вимогою Замовника було надання «Переліку документів, що підтверджують відповідність пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника». П.1.2.Тендерної документації Замовником зазначено – «Документи, які підтверджують право користування обладнанням та транспортними засобами (свідоцтво про право власності або договір оренди, тощо)». В наданій довідці ТОВ «БУДІНВЕНТ» відповідно до Додатку 3 л.1 вказано, що обладнання та транспортні засоби - «ВЛАСНЕ», але ТОВ «БУДІНВЕНТ» не надав ніяких документів на підтвердження права власності обладнанням та транспортними засобами.
Таким чином, відповідно до п.1.2 Додатку 3 Тендерної документації, ТОВ «БУДІНВЕНТ», порушив вимоги Тендерної документації на закупівлю стосовно надання документів, які підтверджують право користування обладнанням та транспортними засобами (свідоцтво про право власності)»
5. Відповідно до Додатку 3 «Перелік документів, що підтверджують відповідність пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника» п.1.1.Тендерної документації замовником зазначено – «Довідка Учасника, складена в довільній формі, на фірмовому бланку (за його наявності), за підписом уповноваженої особи Учасника та відбитком печатки (за наявності), яка повинна містити інформацію (у вигляді переліку) про наявність в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази (механізмів, транспортних засобів) та технологій, необхідних для якісного та своєчасного надання послуг, які є предметом закупівлі замовника, із зазначенням приналежності (власне, орендоване тощо). ТОВ «БУДІНВЕНТ» в складі тендерної пропозиції не надав ніяких документів на підтвердження наявності технологій, необхідних для якісного та своєчасного надання послуг.
Таким чином, відповідно до п.1.1 Додатку 3 Тендерної документації, ТОВ «БУДІНВЕНТ», порушив вимоги Тендерної документації на закупівлю стосовно надання документів, які підтверджують наявность технологій, необхідних для якісного та своєчасного надання послуг.
6. Відповідно до Додатку 3 Тендерної документації «Перелік документів, що підтверджують відповідність пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника» п.2.1. Замовником зазначено надання «Довідки в довільній формі на фірмовому бланку (за його наявності), за підписом уповноваженої особи Учасника та відбитком печатки (за наявності), що містить інформацію про підтвердження наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яких планується залучити до виконання договору (у вигляді переліку) (із зазначенням загальної кількості осіб, їх посад, прізвищ та ініціалів) в тому числі відповідальну особу з охорони праці та техніки безпеки». ТОВ «БУДІНВЕНТ» в наданій Довідці не зазначив відповідальну особу з охорони праці та техніки безпеки.
Таким чином, відповідно до п.2.1 Додатку 3 Тендерної документації, ТОВ «БУДІНВЕНТ», порушив вимоги Тендерної документації на закупівлю стосовно надання довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації із зазначенням відповідальної особи з охорони праці та техніки безпеки.
7. Відповідно до Додатку 3 Тендерної документації «Перелік документів, що підтверджують відповідність пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника» п.5.10. Тендерної документації Замовником зазначено надання «Листа-згоди учасника на обробку персональних даних (відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» № 2297-VI від 01.06.2010 р». ТОВ «БУДІНВЕНТ» в складі Тендерної пропозиції надав Лист-згоду № 5.10 від 01.04.2021 р. від імені юридичної особи - ТОВ «БУДІНВЕНТ», але згідно частини 6 статті 6 Закону України "Про захист персональних даних" (далі - Закон 2297) не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди. Виняток становлять лише випадки, визначені законом, і тільки в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Згідно ст.2 цього Закону 2297 персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Таким чином, Лист-згода повинен подаватися від імені фізичної особи, дані якої надаються в складі тендерної пропозиції, а не юридичної особи. Таким чином ТОВ «БУДІНВЕНТ» не виконав вимоги Тендерної документації та Закон і не надав згоду на обробку персональних даних про фізичну особу, яка виконує всі дії від імені Учасника.
Таким чином, відповідно до п.5.10 Додатку 3 Тендерної документації, ТОВ «БУДІНВЕНТ», порушив вимоги Тендерної документації на закупівлю стосовно надання Листа-згоди учасника на обробку персональних даних (відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» № 2297-VI від 01.06.2010 р».
8. Відповідно до Додатку 3 Тендерної документації «Перелік документів, що підтверджують відповідність пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника» п.5.20 Тендерної документації Замовником зазначено надання «Копії сертифікатів відповідності на матеріали та комплектуючі, що будуть використані в роботі (відповідно до кошторису), чинні на строк дії договору». ТОВ «БУДІНВЕНТ» не виконав вимоги Тендерної документації, тому що надав тільки 4 копії сертифікатів відповідності, в той час, як в наданій Тендерній пропозиції ТОВ «БУДІНВЕНТ» Пiдсумкова відомість ресурсів містить 113 найменувань Будівельних матеріалів, виробів і конструкцій.
Таким чином, відповідно до п.5.20 Додатку 3 Тендерної документації, ТОВ «БУДІНВЕНТ», порушив вимоги Тендерної документації на закупівлю стосовно надання копії сертифікатів відповідності на матеріали та комплектуючі, що будуть використані в роботі (відповідно до кошторису), чинні на строк дії договору.
9. Відповідно до Додатку 3 «Перелік документів, що підтверджують відповідність пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника» п.5.4. Тендерної документації Замовником зазначено надання – «Копії статуту (для юридичних осіб)». ТОВ «БУДІНВЕНТ» надав у складі пропозиції копію Статуту від 04.04.2005 року, який, у відповідності до вимог діючого законодавства, не можна розглядати як, належні чинні (діючі) документи – Статут підприємства. Закон України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 6 лютого 2018 року №2275-VIII, який повністю замінює застарілі норми Закону «Про господарські товариства», в частині регулювання їх діяльності та правового статусу товариств з обмеженою відповідальністю та товариств з додатковою відповідальністю, порядок їх створення, діяльності та припинення, права та обов’язки їх учасників, визначено обов’язкове приведення статутів товариств з обмеженою відповідальністю, товариств з додатковою відповідальністю у відповідність до його вимог, на протязі одного року з дня набрання даним Законом чинності, а саме у строк до 17.06.2019 року. Враховуючи положення Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» ТОВ «БУДІНВЕНТ» зобов’язаний був прийняти статут у новій редакції згідно норм діючого законодавства та саме його надати у складі документації своєї тендерної пропозиції. Таким чином, Статут ТОВ «БУДІНВЕНТ» та його положення, на час подання тендерних пропозиції є такими, що не відповідають положенням Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», є не чинним, не діючим, та не приведеним у відповідність до вимог чинного законодавства.
Таким чином, відповідно до п.5.4 Додатку 3 Тендерної документації, ТОВ «БУДІНВЕНТ», порушив вимоги Тендерної документації на закупівлю стосовно надання Копії статуту (для юридичних осіб).
10. Відповідно до Додатку 3 «Перелік документів, що підтверджують відповідність пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника» п.1.1.Тендерної документації Замовником зазначено надання «Довідки Учасника, складена в довільній формі, на фірмовому бланку (за його наявності), за підписом уповноваженої особи Учасника та відбитком печатки (за наявності), яка повинна містити інформацію (у вигляді переліку) про наявність в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази (механізмів, транспортних засобів) та технологій, необхідних для якісного та своєчасного надання послуг, які є предметом закупівлі Замовника, із зазначенням приналежності (власне, орендоване тощо). ТОВ «БУДІНВЕНТ» не вказав машини і механізми, які будуть використовуватися для надання послуг за предметом закупівлі, а саме – «Компресори пересувнi з двигуном внутрiшнього згоряння, тиск до 686 кПа [7 ат], продуктивність 2,2 м3/хв.»; «Молотки вiдбiйнi пневматичнi, при роботi вiд пересувних компресорних станцiй»; «Розчинозмiшувачi пересувнi, мiсткiсть 150 л» і які зазначені в наданій Тендерній пропозиції ТОВ «БУДІНВЕНТ» Пiдсумкова відомість ресурсів, на основі якої складається ціна пропозиціїУчастника. Що приводить до завищення ціни, яка вказана в пропозиції ТОВ «БУДІНВЕНТ».
Таким чином, відповідно до п.1.1 Додатку 3 Тендерної документації, ТОВ «БУДІНВЕНТ», порушив вимоги Тендерної документації на закупівлю стосовно надання довідки Учасника, складена в довільній формі, на фірмовому бланку (за його наявності), за підписом уповноваженої особи Учасника та відбитком печатки (за наявності), яка повинна містити інформацію (у вигляді переліку) про наявність в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази (механізмів, транспортних засобів) та технологій, необхідних для якісного та своєчасного надання послуг, які є предметом закупівлі Замовника, із зазначенням приналежності (власне, орендоване тощо).
11. Відповідно до Додатку 3 «Перелік документів, що підтверджують відповідність пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника» п.1.2.Тендерної документації Замовником зазначено надання «Документів, які підтверджують право користування обладнанням та транспортними засобами (свідоцтво про право власності або договір оренди, тощо)». ТОВ «БУДІНВЕНТ» не надав ніяких документів на підтвердження право користування обладнанням та транспортними засобами, а саме «Компресори пересувнi з двигуном внутрiшнього згоряння, тиск до 686 кПа [7 ат], продуктивність 2,2 м3/хв.»; «Молотки вiдбiйнi пневматичнi, при роботi вiд пересувних компресорних станцiй»; «Розчинозмiшувачi пересувнi, мiсткiсть 150 л» .
Таким чином, відповідно до п.1.2 Додатку 3 Тендерної документації, ТОВ «БУДІНВЕНТ», порушив вимоги Тендерної документації на закупівлю стосовно надання документів, які підтверджують право користування обладнанням та транспортними засобами (свідоцтво про право власності або договір оренди, тощо.)
12. Відповідно до Додатку 3 п.5.7 «Перелік документів, що підтверджують відповідність пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника» п.5.7.Тендерної документації Замовником зазначено надання «Довідки учасника про те, що вартість поданої ним пропозиції не перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу та документи що підтверджують інформацію, зазначену у довідці. У разі якщо сума договору перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу учасник має надати копію протоколу (або витягу) рішення загальних зборів про надання згоди на вчинення даного правочину, відповідно до ч.2 ст.44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» (для юридичних осіб)».
ТОВ «БУДІНВЕНТ» має в наявності установчий документ – Статуту від 04.04.2005 року, який, у відповідності до вимог діючого законодавства, не можна розглядати як, належні чинні (діючі) документи, тому, що ТОВ «БУДІНВЕНТ» не привело статуту згідно закона України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 6 лютого 2018 року №2275-VIII, та не має посилань в своєму Статуті відповідно до ч.2 ст.44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю». Таким чином ТОВ «БУДІНВЕНТ», ніяким чином не може виконати вимогу Замовника відповідно до Додатку 3 п.5.7.
Таким чином, відповідно до п.5.7 Додатку 3 Тендерної документації, ТОВ «БУДІНВЕНТ», порушив вимоги Тендерної документації на закупівлю стосовно надання документів.
13. Відповідно до Додатку 2 «Перелік документів, що підтверджують відповідність пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника» п.1. Тендерної документації Замовником зазначено - «У складі своєї пропозиції учасник повинен подати: Договірну ціну, до складу якої входять:
- локальний кошторис (складений на підставі технічного завдання наданих Замовником та відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» зі змінами та доповненнями, які складені за програмним комплексом, відповідно до чинних Державних будівельних норм та стандартів;
- підсумкова відомість ресурсів;
- розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису, які складені за програмним комплексом, відповідно до чинних Державних будівельних норм та стандартів;
- кошторисні розрахунки "Інших витрат" (у разі включення витрат до складу договірної ціни)».
ТОВ «БУДІНВЕНТ» надав підсумкову відомість ресурсів в якій вказано обладнання та транспортні засоби, а саме «Компресори пересувнi з двигуном внутрiшнього згоряння, тиск до 686 кПа [7 ат], продуктивність 2,2 м3/хв.»; «Молотки вiдбiйнi пневматичнi, при роботi вiд пересувних компресорних станцiй»;, які згідно Довідки ТОВ «БУДІНВЕНТ» №1.1 від 01.04.2021 р. про наявність інструментів та обладнання - відсутні, та не будуть використовуватись для надання послуг. З огляду на зазначене вище та поданих ТОВ «БУДІНВЕНТ» розрахунків ціни, його пропозиція не відповідає вимогам технічного завдання. ТОВ «БУДІНВЕНТ» пропонує завищену та не підтверджену ціну пропозиції, зазначаючи в ціні механізми, машини та роботи, які не будуть використовуватись для надання послуг.
Таким чином, ТОВ «БУДІНВЕНТ» порушив вимоги Тендерної документації на закупівлю відповідно до п.1. Додатку 2 Тендерної документації.
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси суб’єкта оскарження.
Згідно ч.5 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) скарга, серед іншого, повинна містити обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
Закон наділяє учасника процедури закупівлі такими правами:
- право на неупереджену оцінку тендерної пропозиції;
- правом на рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця;
- правом на визнання переможцем та укладення договору про закупівлю).
З огляду на рішення Конституційного Суду України по справі 1-10/2004 від 01.12.2004 поняття «охоронюваний законом інтерес», що вживається в частині першій статті 4 Цивільного процесуального кодексу України та інших законах України у логічно-смисловому зв’язку з поняттям «права», треба розуміти як прагнення до користування конкретним матеріальним та/або нематеріальним благом, як зумовлений загальним змістом об’єктивного і прямо не опосередкований у суб'єктивному праві простий легітимний дозвіл, що є самостійним об'єктом судового захисту та інших засобів правової охорони з метою задоволення індивідуальних і колективних потреб, які не суперечать Конституції і законам України, суспільним інтересам, справедливості, добросовісності, розумності та іншим загально правовим засадам.
Відповідно до ч.1 ст.79 Господарського кодексу України господарськими товариствами визнаються підприємства або інші суб’єкти господарювання, створені юридичними особами та/або громадянами шляхом об'єднання їх майна і участі в підприємницькій діяльності товариства з метою одержання прибутку.
Основним видом діяльності підприємства ТОВ «Будстар-КР» є інші роботи із завершення будівництва. ТОВ «Будстар-КР» надає послуги у сфері будівництва, у тому числі шляхом участі у процедурах закупівлі, що проводяться за допомогою електронної системи публічних закупівель «ProZorro». Участь підприємства ТОВ «Будстар-КР» у публічних закупівлях носить систематичний характер.
Інтерес підприємства ТОВ «Будстар-КР» в участі у публічних закупівлях в цілому та конкретно в цій Процедурі закупівлі полягає в укладенні договору про закупівлі та одержанні прибутку від надання послуг. Цей інтерес за усіма ознаками відповідає визначенню, наведеному у вищезазначеному рішенні Конституційного Суду України, а отже може вважатися законним інтересом у контексті Закону України «Про публічні закупівлі».
Дії Замовника про визнання ТОВ «БУДІНВЕНТ» переможцем даної закупівлі є незаконним, безпідставним. Замовник порушив принципи здійснення закупівель встановлених ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Отже, провівши аналіз тендерної пропозиції ТОВ «БУДІНВЕНТ» Скаржник приходить до висновку, що Замовник не мав жодних законних підстав для прийняття рішення про визначення ТОВ «БУДІНВЕНТ» переможцем, оскільки тендерна пропозиція ТОВ «БУДІНВЕНТ» не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника.
Скаржник ТОВ «БУДСТАР-КР» вважає, що Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «БУДІНВЕНТ» та визнання ТОВ «БУДІНВЕНТ» переможцем, були грубо порушені вимоги діючого законодавства України, вимоги Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Всі документи та матеріали, які згадуються чи на які посилається Скаржник наявні в електронній формі у вигляді pdf формату файла та є розміщенні у відкритому доступі на сайті закупівлі, та підтверджують порушення процедури закупівлі в частині неправомірності рішень, дій або бездіяльності Замовника. Тендерна документація за предметом закупівлі розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу за оголошенням UA-P-2021-03-25-005654-c.
Приймаючи до уваги викладене, керуючись ст.ст.3,5,18,31 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення в Діях Замовника - Відділу освіти виконкому Довгинцівської районної в місті ради порушень процедури закупівель.
3. Зобов’язати Замовника - Відділ освіти виконкому Довгинцівської районної в місті ради скасувати своє рішення про визнання переможцем ТОВ «БУДІНВЕНТ» ЄДРПОУ 33452917, відповідно до Протоколу № 89 від 21.05.2021 р. на закупівлю Послуги з поточного ремонту приміщення харчоблоку Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №90 Криворізької міської ради Дніпропетровської області за адресою: вул. Кокчетавська, 1А, м. Кривий Ріг Ідентифікатор закупівлі: UA-P-2021-03-25-005654-c.
Додатки:
1. Копія протоколу № 89 від 21.05.2021 р.;
2. Копія скарги від 22.05.2021 р.;
З повагою,
Директор ТОВ «Будстар-КР» О.М. Кондратенко
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 травня 2021 20:40
рішення від 26.05.2021 №11616+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 26 травня 2021 20:39
Інформація про перенесення розгляду скарги від 04.06.2021 №10407.pdf
Дата публікації: 08 червня 2021 11:47
Інформація про перенесення розгляду скраги від 16.06.2021 №11497.pdf
Дата публікації: 17 червня 2021 10:43
Інформація про резолютивну частину рішення від 18.06.2021 №13871.pdf
Дата публікації: 22 червня 2021 20:59
рішення від 18.06.2021 №13871.pdf
Дата публікації: 24 червня 2021 20:32
Коментар замовника щодо усунення порушення: повторно оприлюднено
Дата виконання рішення замовником: 05 липня 2021 08:38
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 квітня 2021 14:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАР-КР" |
320 063,02
UAH з ПДВ
|
311 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПБК РЕМПРОЕКТ" |
356 433,60
UAH з ПДВ
|
311 164,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІНВЕНТ" |
359 451,00
UAH з ПДВ
|
352 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАР-КР" #37272598 |
Рішення скасоване |
311 000,00
UAH з ПДВ
|
14 травня 2021 13:14
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІНВЕНТ" #33452917 |
Рішення скасоване |
352 000,00
UAH з ПДВ
|
25 червня 2021 08:06
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАР-КР" #37272598 |
Рішення скасоване |
311 000,00
UAH з ПДВ
|
05 липня 2021 08:05
|
ТОВ "ПБК РЕМПРОЕКТ" #40662868 |
Рішення скасоване |
311 164,80
UAH з ПДВ
|
05 липня 2021 08:05
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІНВЕНТ" #33452917 |
Рішення скасоване |
352 000,00
UAH з ПДВ
|
05 липня 2021 08:05
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАР-КР" #37272598 |
Відхилено |
311 000,00
UAH з ПДВ
|
05 липня 2021 08:33
|
ТОВ "ПБК РЕМПРОЕКТ" #40662868 |
Відхилено |
311 164,80
UAH з ПДВ
|
05 липня 2021 08:36
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІНВЕНТ" #33452917 |
Відхилено |
352 000,00
UAH з ПДВ
|
05 липня 2021 08:37
|
Інформація про відміну
Дата відміни
05 липня 2021 08:37
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі