Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Великомостівська міська рада Сокальського району Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 04056316 |
Вебсайт: | https://vmgromada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 80074, Україна , Львівська обл., Великі Мости, Шевченка,6 |
Контактна особа: |
Гупало Галина Ярославівна +380937004872 mostyrada@i.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 березня 2021 12:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 квітня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 12 квітня 2021 15:13 |
Очікувана вартість: | 215 462,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 077,31 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений товар здійснюється по безготівковому перерахунку протягом 15 робочих днів з моменту отримання Замовником Товару та належно оформлених товаро-супровідних документів (накладної, рахунка-фактури, тощо) | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 березня 2021 13:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 березня 2021 12:49 |
Додаток 4 (Перелік документів).docx | |
25 березня 2021 12:49 |
Додаток 3 (проєкт договору).docx | |
25 березня 2021 12:49 |
Додаток_2_(технічна специфiкацiя).docx | |
25 березня 2021 12:49 |
Додаток 1 (Тендерна пропозиція).doc | |
25 березня 2021 12:49 |
Тендерна документація овочі.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-22-000024 ● c3bcdb5ef66d41b1a2c2f9556a971335
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2021 16:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.04.2021 № 281
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 22.04.2021 № 281.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-03-25-004558-c, 25.03.2021. Дані автоматичних індикаторів ризиків. RISK-2 -11, RISK-2-15.
В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Розглянувши висновок про результати моніторингу процедури закупівлі товарів: Код ДК 021-2015 (CPV) 03220000-9 – Овочі, фрукти та горіхи (Цибуля, буряк, морква, яблука, капуста білокачанна свіжа, лимони, помідори свіжі, огірки свіжі, капуста рання) тендерний комітет Великомостівської міської ради Сокальського району Львівської області повідомляє наступне: 1. Щодо невідповідності тендерної пропозиції учасника ФОП Моцьо Л.В. умовам тендерної документації Замовника, зокрема щодо невідповідності встановленим у тендерній документації вимогам до учасника відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Відповідно до частини першої статті 24 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України) людина як учасник цивільних відносин вважається фізичною особою. У статті 25 ЦК України передбачено, що здатність мати цивільні права та обов'язки (цивільну правоздатність) мають усі фізичні особи. За правилами частин другої та четвертої цієї статті цивільна правоздатність фізичної особи виникає у момент її народження та припиняється у момент її смерті. У статті 26 ЦК України вказано, що всі фізичні особи є рівними у здатності мати цивільні права та обов'язки. Фізична особа здатна мати усі майнові права, що встановлені цим Кодексом, іншим законом. Фізична особа здатна мати інші цивільні права, що не встановлені Конституцією України, цим Кодексом, іншим законом, якщо вони не суперечать закону та моральним засадам суспільства. Фізична особа здатна мати обов'язки як учасник цивільних відносин. З аналізу вказаних вимог цивільного законодавства вбачається, що кожна фізична особа має право на підприємницьку діяльність, яка не заборонена законом (стаття 42 Конституції України). Це право закріплено й у статті 50 ЦК України, у якій передбачено, що право на здійснення підприємницької діяльності, яку не заборонено законом, має фізична особа з повною цивільною дієздатністю. Тобто фізична особа, яка бажає реалізувати своє конституційне право на підприємницьку діяльність, після проходження відповідних реєстраційних та інших передбачених законодавством процедур за жодних умов не втрачає і не змінює свого статусу фізичної особи, якого вона набула з моменту народження, а лише набуває до нього нової ознаки - підприємця. При цьому правовий статус «фізична особа - підприємець» сам по собі не впливає на будь-які правомочності фізичної особи, зумовлені її цивільною право- і дієздатністю, та не обмежує їх. Згідно з частиною першою статті 128 ГК України громадянин визнається суб'єктом господарювання у разі здійснення ним підприємницької діяльності за умови державної реєстрації його як підприємця без статусу юридичної особи відповідно до статті 58 цього Кодексу. Згідно п.1.4 Розділу ІІІ тендерної документації - 1.4. Тендерна пропозиція подається учасником закупівлі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України «Про електронні довірчі послуги», тобто повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника закупівлі, який підписав/подав документи тендерної пропозиції/тендерну пропозицію. Файл накладеного кваліфікованого електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. Законом України «Про електронні документи та електронний документообіг» №851-IV від 22 травня 2003 року (надалі – Закон №851-IV), а саме ст. 1 Розділу І, визначено автором електронного документу фізичну або юридичну особу, яка створила електронний документ. Для ідентифікації автора електронного документа згідно ст. 6 Закону №851-IV може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Відносини, пов’язані з використанням удосконалених та кваліфікованих електронних підписів, регулюються Законом України «Про електронні довірчі послуги» №2155-VIII від 05 жовтня 2017 року (надалі – Закон №2155-VIII). Згідно Закону №2155-VIII, яким визначаються в тому числі правові та організаційні засади надання електронних довірчих послуг та здійснення електронної ідентифікації, передбачений п.2 ст.23 Закону №2155-VIII вичерпний перелік обов’язкових даних, що повинні містити кваліфіковані сертифікати відкритих ключів. Серед таких даних пп.4 п.2 ст.23 Закону №2155-VIII визначено, що кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити ідентифікаційні дані, які однозначно визначають користувача електронних довірчих послуг, у тому числі обов’язково: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) підписувача та унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі або реєстраційний номер облікової картки платника податків, або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний податковий орган та мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта). На підставі п.3 ст. 23 Закону №2155-VIII кваліфіковані сертифікати відкритих ключів можуть містити інші ідентифікаційні дані фізичних або юридичних осіб, необов’язкові додаткові спеціальні атрибути, визначені у стандартах для кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів. Ці атрибути не повинні впливати на інтероперабельність і визнання кваліфікованих електронних підписів. Згідно п.8 ст.1 ЗУ Про електронні довірчі послуги – електронна ідентифікація - процедура використання ідентифікаційних даних особи в електронній формі, які однозначно визначають фізичну, юридичну особу або представника юридичної особи. Фізична особа, яка отримала КЕП у будь-якого кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, у визначеному законодавством порядку може скористатись ним, як фізична особа – підприємець, фізична особа, яка здійснює незалежну професійну діяльність. Ідентифікація фізичної особи-підприємця(ФОП) не передбачена законодавством, а лише фізичної особи. КЕП підприємця прирівняне до КЕП фізичної особи. З огляду на зазначене вище, звертаємо Вашу увагу, що кваліфіковані сертифікати відкритих ключів без зазначення статусу «фізична особа-підприємець» сформовані у відповідності до обов’язкових вимог законодавства України, тому не можуть бути визнані недійсними при відсутності такого статусу, який не є у переліку обов’язкових даних, що повинен містити кваліфікований сертифікат відкритих ключів. У складі тендерної пропозиції ФОП Моцьо Людмили Василівни містяться документи, підписані фізичною особою – підприємцем Моцьо Людмилою Василівною. Перевіркою накладеного на тендерну пропозицію ФОП Моцьо Людмили Василівни електронного підпису (за посиланням https://czo.gov.ua/verify) встановлено, що на пропозицію учасника ФОП Моцьо Людмили Василівни накладено кваліфікований електронний підпис фізичної особи Моцьо Людмили Василівни, який згідно вимог п.2 ст.23 ЗУ Про електронні довірчі послуги ідентифікує її як фізичну особу-підприємця. Отже, на тендерну пропозицію учасника накладено кваліфікований електронний підпис саме учасника закупівлі, який підписав/подав документи тендерної пропозиції/тендерну пропозицію. Зважаючи на вищевикладене, вважаємо, що тендерна пропозиція Учасника-переможця ФОП Моцьо Людмили Василівни відповідала всім вимогам тендерної документації і була правомірно акцептована замовником. В результаті проведеної закупівлі Замовником укладено Договір про закупівлю № 100 від 26.04.2021р. із ФОП Моцьо Людмилою Василівною. Договір виконується належним чином, у Замовника відсутні зауваження та претензії до Учасника та якості поставки товарів. Відповідно до п. 11.1 розділу XI «Інші умови» Договору про закупівлю № 100 від 26.04.2021р. дія Договору припиняється: - повним виконанням Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором; - за згодою сторін; - з інших підстав, передбачених законодавством України. Тому підстав для розірвання Договору про закупівлю № 100 від 26.04.2021р. у замовника немає. Вимога розірвати Договір на підставі висновку моніторингу є неправомірною. Оскільки, розірвання договору поставки призведе до порушення прав та інтересів третьої особи - Товариства, та матиме негативні наслідки для репутації позивача (замовника), що є непропорційним у співвідношенні з виявленими недоліками. Цей факт неодноразово було встановлено судами, для прикладу постанова Верховного Суду від 21.01.2021 № 120/1297/20-а. Для забезпечення безперебійного постачання продуктів харчування у заклади освіти Великомостівської міської ради вважаємо неможливим усунути виявлені порушення законодавства шляхом розірвання договору про закупівлю. Також повідомляємо, що виявлені зауваження, проаналізовано та будуть враховані у обов’язковому порядку на всіх етапах проведення закупівель у майбутньому, у тому числі – при оприлюдненні інформації, складанні тендерної документації та кваліфікації учасників. Для запобігання випадків порушення законодавства з питань публічних закупівель у майбутньому було проведено роз’яснювальні заходи для членів тендерного комітету.
2021-04-30 11:42:14
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 травня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Ризики, що спрацювали
RISK-2-11
RISK-2-15
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 квітня 2021 15:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП МОЦЬО ЛЮДМИЛА ВАСИЛІВНА |
211 875,00
UAH з ПДВ
|
211 875,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КОЗЛЮК ДМИТРО МИХАЙЛОВИЧ |
215 362,00
UAH з ПДВ
|
215 362,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП МОЦЬО ЛЮДМИЛА ВАСИЛІВНА #3565608144 |
Переможець |
211 875,00
UAH з ПДВ
|
13 квітня 2021 14:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2022 14:27
|
Електронний підпис | укладений |
25 листопада 2021 09:52
|
Додаткова угода 2 овочі 25-Nov-2021 09-40-49.pdf | зміни до договору |
25 листопада 2021 09:48
|
Електронний підпис | укладений |
02 червня 2021 16:49
|
Додаткова угода _ 1 овочі.rar | зміни до договору |
02 червня 2021 16:46
|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2021 10:09
|
Додаток № 1 | укладений |
26 квітня 2021 10:02
|
Договір | укладений |
26 квітня 2021 10:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись пунктом 5 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) «погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку» та підпунктом 5 пункту 11.11 розділу XI «Інші умови» Договору про закупівлю № 100 від 26.04.2021 року, а також згодою Сторін, уклали дану Додаткову угоду про наступне: 1. Сторони домовились зменшити загальну вартість Договору (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) та відповідно пункт 3.1 Договору про закупівлю № 100 від 26.04.2021 року викласти в наступній редакції: «Загальна ціна Договору складає 203 695,00 грн. без ПДВ (Двісті три тисячі шістсот дев’яносто п’ять гривень 00 копійок). Ціна за одиницю товару вказується в Специфікації (Додаток № 1)». 2. Додаток № 1 «Специфікація до договору» викласти в новій редакції (додається). 3. Усі інші умови Договору про закупівлю № 100 від 26.04.2021 року залишаються незмінними. 4. Додаткова угода складена у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. 5. Дана Додаткова угода набирає чинності з дня її підписання та вважається невід’ємною частиною Договору про закупівлю № 100 від 26.04.2021 року. |
Номер договору про закупівлю: | 100 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі клопотання Фізичної особи-підприємця Моцьо Людмили Василівни «Про підвищення ціни» вих. № 1 від 12.11.2021 року, довідки Головного управління статистики у Львівській області № 13-07/888/10-21 від 13.05.2021 року, довідки Головного управління статистики у Львівській області № 13-07/2724/10-21 від 12.11.2021 року та керуючись п.п. 2 п. 11.11 розділу XI «Інші умови» основного договору та п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони узгодили збільшити ціну за одиницю товару до 10% пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку без збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, а саме: найменування товару: цибуля – на 9.99%; |
Номер договору про закупівлю: | 100 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |