Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Очікувана вартість
954 000,00 UAH
UA-2021-03-25-004348-c 602aa872a24642c5a3e83518419bf39e
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гончарова Світлана Олександрівна

+380487276915 ocnd_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 березня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Одеський обласний центр нефрології та діалізу" Одеської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01111138
Місцезнаходження: 65017, Україна , Одеська обл., місто Одеса, Люстдорфська дорога , будинок 1
Контактна особа: Гончарова Світлана Олександрівна
+380487276915
ocnd_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами


UA-P-2021-03-25-001951-a / Дана закупівля здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020р. № 225 "«Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 на території України". Місцезнаходження замовника - 65017, Одеська область, місто Одеса, ЛЮСТДОРФСЬКА ДОРОГА, будинок 1. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
53000 кг
Ціна за одиницю: 18UAH з ПДВ
Послуги зі збирання та перевезення медичних та небезпечних відходів з подальшою утилізацією, а саме: (діалізні системи, шприці, голки, маски, халати, ватки та ін."
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65017, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Люстдорфська дорога 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

25 березня 2021 12:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Науково-виробнича компанія"Укрекопром"
#39624900 / 396249015539
Переможець 954 000,00
UAH з ПДВ
25 березня 2021 12:49

Документи

25 березня 2021 12:49
Електронний підпис
25 березня 2021 12:48
Витяг
25 березня 2021 12:48
повідомлення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 квітня 2022 14:41
Повідомлення про закриття укладений
20 квітня 2022 14:39
Електронний підпис укладений
19 квітня 2022 10:35
ду 5.pdf зміни до договору
19 квітня 2022 10:34
Електронний підпис укладений
21 лютого 2022 14:33
ПРОТОКОЛ_УО ТЕХНІЧН. неможливістю у системі ДЗО додати додаткову угоду.doc зміни до договору
21 лютого 2022 14:32
ду №4 _ отходи 21.02.2022.pdf зміни до договору
21 лютого 2022 14:32
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 15:19
ДУ 3 на 20_29-12-2021.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 15:11
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 15:05
ДУ 2 на минус 29 дек. 2021 г..pdf зміни до договору
29 грудня 2021 15:03
Електронний підпис укладений
21 липня 2021 13:29
ду №1 Укрекопром від 21-07-2021.pdf зміни до договору
21 липня 2021 13:28
Електронний підпис укладений
25 березня 2021 13:13
Договір та протокол дог. ціни зміни до договору
25 березня 2021 13:00

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги зі збирання та перевезення медичних та небезпечних відходів з подальшою утилізацією, а саме: (діалізні системи, шприці, голки, маски, халати, ватки та ін." 53000 кг 18,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Призначення нового генерального директора КНП "ООЦНД"ООР"
Номер договору про закупівлю: № К25/3
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми Договору на 656 406,00 грн. (шістсот п’ятдесят шість тисяч чотириста шість гривень 00 копійок), та викласти п. 4.1. Договору у новій редакції
Номер договору про закупівлю: № К25/3
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік - Керуючись ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20% відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку)
Номер договору про закупівлю: № К25/3
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
21 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" вартість (в обсязі 20%) - У зв’язку з технічною неможливістю додати ДУ, без продовження (зміни) строку дії договору, прийнято рішення, що буде зазначено у системі, наступний строк дії договору, дійсний до 01.04.2022 року, але вважати 31.03.2022р. дійсним строком дії договору.
Номер договору про закупівлю: № К25/3
Договір:
Номер додаткової угоди: № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: № К25/3
Договір:
Номер додаткової угоди: № 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги зі збирання та перевезення медичних та небезпечних відходів з подальшою утилізацією, а саме: (діалізні системи, шприці, голки, маски, халати, ватки та ін." 871 кг 18,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 березня 2021 — 01 квітня 2022
Сума оплати за договором: 15 678,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 613,00 UAH)