Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проектно – кошторисної документації по оснащенню інженерних вводів житлових будинків комунальної форми власності, житлово-будівельних кооперативів та об'єднань співвласників багатоквартирних будинків теплолічильниками разом з програмно-апаратною частиною диспетчеризації (Код ДК 021:2015: 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
178 800,00 UAH
UA-2021-03-25-002495-b 3b4570c4715f4faa9880a72217c2e696
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Скляренко

+380442345410
+380442345427
sklyar-min@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Група впровадження проекту з енергозбереження в адміністративних і громадських будівлях м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 25772436
Вебсайт: http://www.kyivesko.com.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 3а
Контактна особа: Валентина Скляренко
+380442345410,+380442345427
sklyar-min@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 березня 2021 11:09
Звернення за роз’ясненнями: до 31 березня 2021 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 квітня 2021 12:00
Початок аукціону: 08 квітня 2021 11:16
Очікувана вартість: 178 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 894,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Кількість об’єктів _12, перелік об’єктів наданий окремим файлом.
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: стадія «РП», запроектовані теплолічильники та інше обладнання повинні бути сертифіковані в Україні, теплолічильники крім того повинні мати сертифікат Укрметртестстандарта та внесені в Державний реєстр засобів вимірювальної техніки України, як лічильники теплової енергії, якість проекту повинна бути підтверджена позитивним експертним звітом. Завдання на проектування, технічне завдання, принципові схеми надані окремими файлами.
Строк виконання робіт: до 15.06.2021
Строк виконання робіт може бути змінений в залежності від терміну проведення спрощеної закупівлі
Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції із зазначенням питомої ваги критеріїв: ціна 100%
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 роботи
Розробка проектно – кошторисної документації по оснащенню інженерних вводів житлових будинків комунальної форми власності, житлово-будівельних кооперативів та об'єднань співвласників багатоквартирних будинків теплолічильниками разом з програмно-апаратною частиною диспетчеризації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, місто Київ, вул. Богдана Хмельницького, 3-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунок у розмірі 20% від вартості договірної ціни, здійснюється протягом 5 (п’яти) робочих днів після передачі примірників Актів обстеження об’єктів ЗАМОВНИКУ за проміжним актом приймання-передачі. Пiсляоплата 5 Робочі 20
Виконання робіт Розрахунок у розмірі 60% від вартості договірної ціни, здійснюється протягом 5 (п’яти) робочих днів після усунення зауважень ЗАМОВНИКА до проектно-кошторисної документації ВИКОНАВЦЕМ та передачі її в повному обсязі на погодження ЗАМОВНИКУ за проміжним актом приймання-передачі Пiсляоплата 5 Робочі 60
Виконання робіт Остаточний розрахунок, у розмірі 20% вартості договірної ціни, здійснюється протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту підписання Сторонами Акту приймання-передачі повністю виконаних Робіт відповідно до умов Договору, передачі проектно-кошторисної документації та отриманням ЗАМОВНИКОМ позитивних експертних звітів до неї. Пiсляоплата 5 Робочі 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 березня 2021 10:43
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
31 березня 2021 10:42
Технічне завдання-редакція 31.03.2021.doc
25 березня 2021 11:10
Завдання на проектування погодж.doc
25 березня 2021 11:10
Інструкція учасникам_ПКД.doc
25 березня 2021 11:09
Оголошення.doc
25 березня 2021 11:09
Договір.docx
25 березня 2021 11:09
Форма_ПРОПОЗИЦІЯ УЧАСНИКА ПКД Word.doc
25 березня 2021 11:09
Перелік лот 4.doc
25 березня 2021 11:09
Вимоги до учасників.doc
31 березня 2021 10:43
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 березня 2021 11:11
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
31 березня 2021 10:42
Технічне завдання-редакція 31.03.2021.doc
25 березня 2021 11:10
Технічне завдання.doc
25 березня 2021 11:10
Завдання на проектування погодж.doc
25 березня 2021 11:10
Інструкція учасникам_ПКД.doc
25 березня 2021 11:09
Оголошення.doc
25 березня 2021 11:09
Договір.docx
25 березня 2021 11:09
Форма_ПРОПОЗИЦІЯ УЧАСНИКА ПКД Word.doc
25 березня 2021 11:09
Перелік лот 4.doc
25 березня 2021 11:09
Вимоги до учасників.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

підстава надання документа
Дата подання: 30 березня 2021 16:02
Дата відповіді: 31 березня 2021 10:23
У зв'язку із втратою чинності Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.1993р. №46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію», та «Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні», затвердженого наказом Держспоживстандарту України №28 від 01.02.2005р. державна система сертифікації втратила своє існування, тому відсутні правові підстави для проведення робіт в державній системі сертифікації. Прошу надати відповідь, чи є обгрунтованою вимога п.6.1 Технічних вимог тердерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо Вам за питання. У технічні вимоги будуть внесені зміни. Слідкуйте за змінами до оголошення

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 квітня 2021 11:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ФІРМА "СЕМПАЛ КО ЛТД" 115 056,00
UAH з ПДВ
115 056,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Елітводотепломонтаж" 176 904,00
UAH з ПДВ
176 904,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ "СІНЕРДЖИ" 178 000,00
UAH з ПДВ
178 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 квітня 2021 11:33
Електронний підпис
06 квітня 2021 11:19
Кошторис ЛОТ 4.pdf
05 квітня 2021 16:55
Електронний підпис
05 квітня 2021 16:50
13. ISO_завірені 3 шт.pdf
05 квітня 2021 16:50
12. Договір СЕМПАЛ .pdf
05 квітня 2021 16:50
10. Лист-згода.pdf
05 квітня 2021 16:50
3.2 Кошторисник Дзюбан.rar
05 квітня 2021 16:50
2.3 Експертні Звіти.rar
05 квітня 2021 16:50
2.2. 10-17 Договори.rar
05 квітня 2021 16:50
2.2. 6-8 Договори.rar
05 квітня 2021 16:50
2.2. 1-4 Договори.rar

Публічні документи

07 квітня 2021 11:21
Електронний підпис
07 квітня 2021 11:07
Експертні звіти_opt.pdf
07 квітня 2021 11:04
Акт 135.pdf
07 квітня 2021 11:04
ДУ Дог. 135.pdf
07 квітня 2021 11:04
Дог. 135.pdf
07 квітня 2021 11:04
Дог. акт. 22.pdf
07 квітня 2021 11:04
Дог. акт. 198.pdf
07 квітня 2021 11:04
02-1. Довідка досвід.pdf
06 квітня 2021 19:22
Довдки ч.2.pdf
06 квітня 2021 19:22
Довдки ч.1.pdf
06 квітня 2021 19:22
Цінова прозиція.pdf

Публічні документи

06 квітня 2021 11:36
10. Проект договору.pdf
06 квітня 2021 11:36
6. Довідка несудимість.pdf
06 квітня 2021 11:36
5. Дотримання ЗЗД.pdf
06 квітня 2021 11:36
4. Дотримання ОП та ТБ.pdf
06 квітня 2021 11:36
3.1. Працівники.pdf
06 квітня 2021 11:36
3. Довідка працівники.pdf
06 квітня 2021 11:36
2.1. Досвід ч. 2.pdf
06 квітня 2021 11:36
2.1. Досвід ч. 1.pdf
06 квітня 2021 11:36
2. Довідка досвід.pdf
06 квітня 2021 11:36
0. Пропозиція учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФІРМА "СЕМПАЛ КО ЛТД"

ТОВ "Елітводотепломонтаж"

ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ "СІНЕРДЖИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ФІРМА "СЕМПАЛ КО ЛТД"
#19022122
Відхилено 115 056,00
UAH з ПДВ
09 квітня 2021 16:08
ТОВ "Елітводотепломонтаж"
#36692233
Відхилено 176 904,00
UAH з ПДВ
12 квітня 2021 15:03
ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ "СІНЕРДЖИ"
#39616396
Переможець 178 000,00
UAH з ПДВ
12 квітня 2021 17:21

Документи

09 квітня 2021 16:08
Електронний підпис

Документи

12 квітня 2021 17:21
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 квітня 2021 17:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ "СІНЕРДЖИ"
#39616396
178 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 квітня 2021 17:21
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2022 16:59
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2021 12:29
ДУ 21.pdf зміни до договору
15 грудня 2021 12:29
Електронний підпис зміни до договору
20 серпня 2021 13:58
ДУ 4 -21.pdf зміни до договору
20 серпня 2021 13:57
Електронний підпис зміни до договору
30 липня 2021 18:09
2. ДУ 3 ДОГ 21Сінерджі продов..pdf зміни до договору
30 липня 2021 18:08
Електронний підпис зміни до договору
18 червня 2021 15:37
ДУ 2 Сінеджи 2.pdf зміни до договору
18 червня 2021 15:36
Електронний підпис укладений
28 квітня 2021 14:27
Лот 4 Сінерджи.pdf укладений
28 квітня 2021 14:26
Лот 4 ДУ Сінерджи.pdf укладений
28 квітня 2021 14:26

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
17 червня 2021 11:51
17 800,02 UAH UA488201720344381009100051425
КП "Група впровадження проекту"
UA913052990000026000030103486
ТОВ "ГРУПА КОМПАНIЙ "СIНЕРДЖИ"
Оплачений
26 жовтня 2021 10:50
41 533,34 UAH UA488201720344381009100051425
КП "Група впровадження проекту"
UA913052990000026000030103486
ТОВ "ГРУПА КОМПАНIЙ "СIНЕРДЖИ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку виникненням об’єктивних обставин, а саме: труднощів з можливістю обстеження об’єктів, пов’язаних з дією до 01.05.2021 р. жорстких карантинних обмежень, спрямованих на запобігання поширенню COVID-19, що унеможливлює виконання зобов’язань в строки передбачені Договором, керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», викласти Додаток № 2 «Календарний план» Договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 21-Г-П-ТЛ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з довготривалою процедурою погодження проєктної документації в СП «Енергозбут» КП «Київтеплоенерго», яке обумовлено коригуванням теплових навантажень та погодженням проектних рішень, що унеможливлює отримання дозвільних документів в строки передбачені Договором Додаток № 2 " Календарний план " викладений у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 21-Г-П-ТЛ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку виникненням об’єктивних обставин, а саме: з довготривалою процедурою отримання позитивного висновку експертизи пов’язану з необхідністю внесення додаткових змін у проектні рішення, що унеможливлює виконання зобов’язань в строки передбачені Договором, керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», викласти Додаток № 2 «Календарний план» Договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 21-Г-П-ТЛ
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Договірна ціна зменшується у зв’язку із виникненням об’єктивної обставини, а саме: у зв’язку з неможливістю виконання Робіт на деяких Об’єктах після проведення обстеження та отримання необхідних даних щодо таких Об’єктів. Пункти 2.1., 2.4. Договору та Додаток № 3, Додаток №4, Додаток № 5 до Договору у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 21-Г-П-ТЛ
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 59 333,36
UAH (в тому числі ПДВ 9 888,89 UAH)