Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кукурудза - код ДК 021-2015 (CPV) - 03210000-6 - Зернові культури та картопля
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2021-03-25-002265-a 8f9e7ffdebd7450597c0d5454245c1aa
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Заєць Олександр Олександрович

+380535331278 zdbi@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Зіньківський дитячий будинок-інтернат імені О.В. Синяговського
Код ЄДРПОУ: 03189222
Місцезнаходження: 38100, Україна , Полтавська обл., Зіньків, вул.Соборності, 91
Контактна особа: Заєць Олександр Олександрович
+380535331278
zdbi@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 березня 2021 08:43
Звернення за роз’ясненнями: до 31 березня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 квітня 2021 10:00
Очікувана вартість: 10 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Закупівля проводиться за кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 од
Кукурудза Syngenta СІ Імпульс (ФАО 280)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38100, Україна, Полтавська область, м. Зіньків, вул. Соборності, 91
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2021
ДК 021:2015: 03211200-5 — Кукурудза

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник оплачує 100 % вартості фактично поставленого товару шляхом перерахування грошових коштів згідно з рахунком-фактурою на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту поставки Товару та підписання представниками Сторін накладної та акту приймального контролю (якості) Товару, за умови наявності відповідного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата здійснюється протягом 5 банківських днів з дати надходження грошових коштів на рахунок Замовника. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій