Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Послуги з постачання теплової енергії» (ДК 021:2015 (CPV) – 09320000-8 - Пара, гаряча вода та пов’язана продукція)
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2021-03-25-000565-b 0e708a31c28a425f959f202a480b14a7
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Анатолійович Ткачук

+380412474360 39932654oda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 39932654
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12
Контактна особа: Олександр Анатолійович Ткачук
+380412474360
39932654oda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» для закупівлі застосовується переговорна процедура оскільки послуги можуть бути виконанні, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за відсутності конкуренції з технічних причин.
Існують об’єктивні умови відсутності конкуренції з технічних причин щодо закупівлі послуг теплопостачання у приміщеннях, в яких розміщений Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації (надалі – Департамент)
Комунальне підприємство по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради є єдиним можливим постачальником послуг з теплопостачання службових приміщень Департаменту. Згідно рішення ХХІV сесії IV скликання від 27.10.2005 р. №794 експлуатаційною організацією дахової котельні визначено Комунальне підприємство по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради. Дана котельня знаходиться на балансі комунального підприємства та забезпечує опалення будинку, де і знаходяться службові приміщення Департаменту та має ліцензії на виробництво та постачання теплової енергії. Постачання теплової енергії іншим постачальником послуг неможливе з технічних причин.
Комунальне підприємство по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради є балансоутримувачем усіх службових приміщень Департаменту та спеціалізованим підприємством, створеним для утримання, технічного і санітарного обслуговування адміністративних будівель та прилеглих до них територій, маючи власну дахову котельню, самостійно виробляє гарячу воду (теплоносій), забезпечує її постачання та обігрів усіх службових приміщень Департаменту. Враховуючи те, що службові приміщення Департаменту розміщені на третьому та шостому поверхах за адресою: 10014, м.Житомир, майдан ім.С.П. Корольова, 12, відокремити опалення приміщень від загальної системи опалення технічно неможливо. Іншої можливості постачання теплоносія в приміщеннях немає, тобто відсутня конкуренція з технічних причин, а послуги в повному обсязі можуть бути надані виключно певним суб’єктом господарювання - Комунальним підприємством по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради.
Комунальне підприємство по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради відповідає кваліфікаційним критеріям згідно ст.16 Закону: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Отже, як замовник торгів Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації через відсутність конкуренції з технічних причин не має можливості отримувати теплову енергію в інших організаціях теплопостачання, тому проведення переговорної процедури закупівлі можливе лише з Комунальним підприємством по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради. Замовником було визначено, що очікувана вартість робіт за даною переговорною процедурою становитиме 30 000, 00 грн. (тридцять тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ.
У даному випадку є обґрунтовані підстави для застосування переговорної процедури на закупівлю «Послуги з постачання теплової енергії» (ДК 021:2015: 09320000-8 - Пара, гаряча вода та пов’язана продукція)

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 березня 2021 10:07
Оскарження наміру укласти договір: 05 квітня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19.313 гігакалорія
«Послуги з постачання теплової енергії» (ДК 021:2015: 09320000-8 - Пара, гаряча вода та пов’язана продукція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, м.Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

25 березня 2021 10:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО ЕКСПЛУАТАЦІЇ АДМІНБУДИНКІВ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
#04011928
Переможець 30 000,00
UAH з ПДВ
25 березня 2021 10:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 березня 2021 10:07

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО ЕКСПЛУАТАЦІЇ АДМІНБУДИНКІВ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
#04011928
30 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2022 16:44
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 10:08
Додаткова угода № 1 до Д-ру № 12.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 09:57
Електронний підпис укладений
13 квітня 2021 10:24
Договір №12 від 12.04.2021.pdf укладений
13 квітня 2021 10:22

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
21 квітня 2021 14:21
2 135,45 UAH UA818201720343190004000091523
Департамент регіонального розвитку
UA843223130000026005000018908
КП по експлуатацiї адмiнбудинкiв ЖОР
Оплачений
18 травня 2021 10:46
817,66 UAH UA818201720343190004000091523
Департамент регіонального розвитку
UA843223130000026005000018908
КП по експлуатацiї адмiнбудинкiв ЖОР
Оплачений
08 грудня 2021 12:17
6 939,35 UAH UA818201720343190004000091523
Департамент регіонального розвитку
UA843223130000026005000018908
КП по експлуатацiї адмiнбудинкiв ЖОР
Оплачений
23 грудня 2021 15:36
10 984,91 UAH UA818201720343190004000091523
Департамент регіонального розвитку
UA843223130000026005000018908
КП по експлуатацiї адмiнбудинкiв ЖОР
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: 1. Внести зміни до п. 3.1 та викласти його у наступній редакції: "Зменшити ціну цього Договору за теплопостачання на суму 9 122.63 грн (Дев'ять тисяч сто двадцять дві гривні 63 копійки) разом з ПДВ. Ціна цього Договору становитиме 20 877.37 (Двадцять тисяч вісімсот сімдесят сім гривень 37 копійок) разом з ПДВ."
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 20 877,37
UAH (в тому числі ПДВ 3 479,56 UAH)