Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
31530000-0 - Частини до світильників та освітлювального обладнання (Лампи світлодіодні та лампи розжарювання )
Очікувана вартість
28 000,00 UAH
UA-2021-03-24-007496-c ● 0a5379c6842c4fa6aec7b6d1bb4a769f
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «КИЇВСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ КОЛЕДЖ З ПОСИЛЕНОЮ ВІЙСЬКОВОЮ ТА ФІЗИЧНОЮ ПІДГОТОВКОЮ» |
Код ЄДРПОУ: | 05536797 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, бул. Т. Шевченка 56 |
Контактна особа: |
Ткачова Вікторія 380442352262 buhkpk305@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 березня 2021 16:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 березня 2021 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 квітня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 06 квітня 2021 11:39 |
Очікувана вартість: | 28 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 280,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
538 штуки
31530000-0 - Частини до світильників та освітлювального обладнання (Лампи світлодіодні та лампи розжарювання )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01032, Україна, м. Київ, м. Київ, бул. Т.Шевченка 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 квітня 2021
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування - Місцевий бюджет | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 березня 2021 16:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 березня 2021 16:54 |
Проект договору 2021.docx | |
24 березня 2021 16:54 |
3153.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо вимог
Дата подання: 26 березня 2021 10:21
Дата відповіді: 26 березня 2021 14:34
Поставки товару по тендерам проводяться адресною поставкою Новою поштою, якщо виявлені претензії по доставці товару, то вони вирішуються на місці з представником Нової пошти, як особи відповідальної за доставку товару. Тому визначтесь наскільки принциповим є питання: "При прийманні товару замовником має бути присутній представник постачальника", бо тільки командировка представника буде порівняна по обсягу прибутку отриманого від цієї операції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за звернення! Так, як в цілях економії часу та забезпечення якісного функціонування робочого процесу , дана вимога є обовязковою.
Щодо вимог
Дата подання: 26 березня 2021 19:27
Дата відповіді: 26 березня 2021 22:37
Ваша вимога "При прийманні товару замовником має бути присутній представник постачальника" по-перше: виключає всіх Учасників, які знаходяться поза межами м.Києва, бо відправка представника з іншого регіону зведе нанівець прибуток від цієї операції; по-друге: його наявність ніяким чином не впливає на якість доставки та на швидкість прийому. Тому просимо виключити дискримінаційні вимоги у Вашій тендерній документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго вечора! Для уникнення будь-яких непорозумінь між Замовником та Учасником, який займається реалізацією товарів, важливо щоб перед отриманням товару споживач отримав, по можливості, максимум інформації про цей товар, а при необхідності (товар пошкоджений, не в повному обсязі чи не відповідає характеристикам вказаним в закупівлі) одразу провести повернення товару. Ніякої дискримінації в цій вимозі не передбачено, на власному досвіді знаємо, що це впливає на рівень доставки.
Щодо вимог
Дата подання: 26 березня 2021 23:27
Дата відповіді: 29 березня 2021 18:53
1)Для отримання "максимум інформації про цей товар" Замовник може викласти в своїх технічних вимогах всю інформацію, яку він хоче отримати до прийняття рішення щодо підписання договору та поставки. 2) Якщо товар пошкоджений, або поставлений не в повному обсязі, то представник Постачальника ніяким чином не вирішить це питання на місці. Все одно треба буде проводити ще одну поставку 3) Щодо "не відповідає характеристикам вказаним в закупівлі", то невже Замовник має власну дослідну кваліфіковану лабораторію з проведення досліджень світлодіодного обладнання, щоб її висновки мали законну силу. А представник Постачальника весь цей час буде присутнім при проведенні випробувань кожної лампи? То про яку швидкість в прийнятті товару тут йдеться? Враховуючи вище наведене, вбачається безпідставне висування вимог щодо наявності представника Постачальника, які ніяким чином не можуть ані підвищити якість приймання товару, ані пришвидшити перевірку відповідності характеристик ламп. Якщо Замовник не в змозі виставити та проконтролювати виконання своїх технічних вимог через відкриті джерела, то є можливість отримати фото упаковки або накатки на цоколях ламп, на крайній випадок отримати зразок кожної позиції. І наявність представника в цьому випадку стає надуманою, дискримінаційною вимогою по відношенню до Постачальників з різних регіонів України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник не вбачає дискримінацію всіх учасників, одна із наших вимог одержати товар належної якості, з оформленням прибуткових накладних.
Щодо договору
Дата подання: 26 березня 2021 23:35
Дата відповіді: 29 березня 2021 18:52
Не зрозуміло який юридичний смисл Замовник вкладав у п.7.1 Договору "Усі спори, що виникають за цим Договором або у зв'язку з ним, вирішуються шляхом мирних переговорів". А що Замовник має права на вирішення спорів шляхом бойових дій з використанням тяжкої артилерії та авіації? Або якщо наполягати на обов'язковій присутності представника Постачальника, то його можна буде взяти в полон і потім "обміняти на пошкоджені або не в повному обсязі поставлені товари"?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В п.7.1. Договору під мирними переговорами , вбачається вирішення суперечок , що виникатимуть між сторонами при виконанні умов договору, шляхом рівноправних, доброзичливих переговорів. А при недосягненні згоди, спір передається на розгляд і остаточне вирішення до суду (п.7.2. Договору).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 квітня 2021 12:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ВИШПРОМЕНЕРГО" |
16 885,92
UAH з ПДВ
|
16 885,92
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПРОСКУРА ВЕНІАМІН АНДРІЙОВИЧ |
20 001,40
UAH з ПДВ
|
20 001,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
26 478,00
UAH з ПДВ
|
26 478,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ВИШПРОМЕНЕРГО" #41517439 |
Переможець |
16 885,92
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2021 15:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 червня 2021 11:32
|
Електронний підпис | укладений |
27 квітня 2021 14:39
|
43 від 27.04.2021.pdf | укладений |
27 квітня 2021 14:28
|