Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розроблення проектно - кошторисної документації по об’єкту «Будівництво притулку для бездоглядних тварин в м. Бровари Київської області» (за кодом CPV ДК 021:2015 - 71320000-7 – Послуги з інженерного проектування)
Очікувана вартість
1 110 600,00 UAH
UA-2021-03-24-006933-a aab278aa4e034a8899187fc66a92ae6c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Росоха Тетяна Богданівна

+380459472202 tanyaugkg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління будівництва, житлово - комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради Броварського району Київської області
Код ЄДРПОУ: 26146617
Місцезнаходження: 07400, Україна , Київська обл., місто Бровари, вул. Гагаріна, 15
Контактна особа: Росоха Тетяна Богданівна
+380459472202
tanyaugkg@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 березня 2021 16:16
Звернення за роз’ясненнями: до 30 березня 2021 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 квітня 2021 15:00
Початок аукціону: 06 квітня 2021 11:36
Очікувана вартість: 1 110 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 553,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Розроблення проектно - кошторисної документації по об’єкту «Будівництво притулку для бездоглядних тварин в м. Бровари Київської області» (за кодом CPV ДК 021:2015 - 71320000-7 – Послуги з інженерного проектування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07400, Україна, Київська область, м. Бровари, пров. Виробничий, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт І етап Згідно п. 5.5 договору Пiсляоплата 15 Робочі 50
Виконання робіт ІІ етап Згідно п. 5.5 договору Пiсляоплата 30 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 березня 2021 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 березня 2021 16:16
Додаток_4_Договiр_.docx
24 березня 2021 16:16
Оголошення__Проектнi_роботи.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 квітня 2021 12:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО "ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ" 850 000,00
UAH з ПДВ
850 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕПАЛ ПРОЕКТ" 996 365,18
UAH з ПДВ
961 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Проектна компанія АРКОН 1 000 679,47
UAH з ПДВ
962 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгівельний дім "Н`ю-лайн" 1 110 600,00
UAH з ПДВ
963 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 квітня 2021 14:58
Електронний підпис
02 квітня 2021 14:54
Кошторис.7z
02 квітня 2021 14:54
1.1 Цінова пропозиція.pdf
02 квітня 2021 14:54
Документи для тендера.7z

Публічні документи

02 квітня 2021 14:32
Електронний підпис
02 квітня 2021 14:30
13.Згода_з_договором.pdf
02 квітня 2021 14:30
5.2.Притулок_для_тварин.pdf
02 квітня 2021 14:30
14.Опис_зміни.pdf
02 квітня 2021 14:30
6.Сертиф_ІСО_9001.jpg
02 квітня 2021 14:30
4.1.Хоменко_наказ.pdf
02 квітня 2021 14:30
4.6.Сертиф_Зелінський.pdf
02 квітня 2021 14:30
3.4.Сертифікат Мепал.pdf
02 квітня 2021 14:30
9.Довідка_ліцензія.pdf
02 квітня 2021 14:30
4.6.Наказ_Зелінський.pdf
02 квітня 2021 14:30
4.1.Хоменко_сертифікат.pdf
02 квітня 2021 14:30
14.Виписка_ЄДРПОУ_2021.pdf
02 квітня 2021 14:30
16.Гарнтійний лист.pdf
02 квітня 2021 14:30
5.2.Санаторій_Салют.pdf
02 квітня 2021 14:30
4.7.Звіт_1ДФ.rar
02 квітня 2021 14:30
12.Статут_2018.pdf
02 квітня 2021 14:30
4.0.Працівники.pdf
02 квітня 2021 14:30
4.6.Довідка_ГІП.pdf
02 квітня 2021 14:30
15.Довідка_щодо_ЕЦП.pdf
02 квітня 2021 14:30
5.2.Санаторій_Орлятко.pdf
02 квітня 2021 14:30
5.1.Аналог_договори.pdf
02 квітня 2021 14:30
4.5.ЦПХ Волошко.pdf
02 квітня 2021 14:30
1.Цінова.pdf
02 квітня 2021 14:30
2.1.Кошторис.pdf
02 квітня 2021 14:30
3.1.Матер_база.pdf

Публічні документи

02 квітня 2021 13:26
Електронний підпис
02 квітня 2021 13:26
34.Календарний.PDF
02 квітня 2021 13:26
33. Кошторис.PDF
02 квітня 2021 13:26
32. Поаврка_вимірювання.pdf
02 квітня 2021 13:26
28. БАЛАНС _ ЗВІТ 2020 рік.pdf
02 квітня 2021 13:26
20. Відомості ЄДРПОУ.pdf
02 квітня 2021 13:26
20. 1 Витяг ЄДРПОУ.pdf
02 квітня 2021 13:26
19.1Лист-відгук.pdf
02 квітня 2021 13:26
16.1 Звіт 1 ДФ.pdf
02 квітня 2021 13:26
14. Додаток_4_Договiр_.PDF
02 квітня 2021 13:26
13. Цінова пропозиція.PDF
02 квітня 2021 13:26
07. Паспорт директора.pdf

Публічні документи

02 квітня 2021 14:55
Електронний підпис
02 квітня 2021 14:53
Довідка.pdf
02 квітня 2021 14:44
Електронний підпис
02 квітня 2021 14:40
Ліцензія АВК-5.pdf
02 квітня 2021 14:40
Сертифікат Губіш.jpg
02 квітня 2021 14:40
Лист відгук.PDF
02 квітня 2021 14:40
Аналогічний договір.pdf
02 квітня 2021 14:40
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
02 квітня 2021 14:40
Цінова пропозиція (2).pdf
02 квітня 2021 14:40
Сертифікат Панченко.jpg
02 квітня 2021 14:40
Гарантійний лист (3).pdf
02 квітня 2021 14:40
Форма 1-ДФ IV кв 2020.pdf
02 квітня 2021 14:40
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
02 квітня 2021 14:40
Календарний план.pdf
02 квітня 2021 14:40
Сертифікат Рубан.jpg
02 квітня 2021 14:40
Паспорт Килевой П.Л..pdf
02 квітня 2021 14:40
Кільовий П.Л..pdf
02 квітня 2021 14:40
Статут , опис.pdf
02 квітня 2021 14:40
Довідка код доступу.pdf
02 квітня 2021 14:40
Сертифікат Дербін.JPG

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО "ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕПАЛ ПРОЕКТ"

ТОВ Проектна компанія АРКОН

Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгівельний дім "Н`ю-лайн"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО "ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ"
#40505375
Відхилено 850 000,00
UAH з ПДВ
13 квітня 2021 15:11
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕПАЛ ПРОЕКТ"
#42626802
Відхилено 961 000,00
UAH з ПДВ
19 квітня 2021 14:45
ТОВ Проектна компанія АРКОН
#40833722
Переможець 962 000,00
UAH з ПДВ
21 квітня 2021 10:58
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Проектна компанія АРКОН #40833722

№ рішення у справі

70/136-р/к

Дата рішення у справі

23.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

№ рішення у справі

70/22-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 квітня 2021 10:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Проектна компанія АРКОН
#40833722
962 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2024 16:18
62-21ПЕ акт_3від01 04 24.pdf укладений
03 квітня 2024 16:16
62-21ПЕ акт_367 від 13 12 21.pdf укладений
03 квітня 2024 16:16
Електронний підпис укладений
20 грудня 2023 14:47
ДУ _8 до дог _62-21ПЕ.pdf зміни до договору
20 грудня 2023 14:47
Електронний підпис укладений
06 березня 2023 11:40
ДУ _7 до дог _62-21ПЕ.pdf зміни до договору
06 березня 2023 11:39
Електронний підпис укладений
15 грудня 2022 13:30
ДУ _6 до Дог _62-21ПЕ.pdf зміни до договору
15 грудня 2022 13:19
Електронний підпис укладений
22 червня 2022 14:02
ДУ _5 до Договору _62-21ПЕ.pdf зміни до договору
22 червня 2022 13:57
Електронний підпис укладений
15 грудня 2021 10:30
ДУ _4 до дог _62-21ПЕ.pdf зміни до договору
15 грудня 2021 10:25
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2021 13:37
ДУ _3 до дог _62-21ПЕ.pdf зміни до договору
06 жовтня 2021 13:32
Електронний підпис укладений
25 серпня 2021 16:49
ДУ _2 до дог _62-21ПЕ.pdf зміни до договору
25 серпня 2021 16:38
Електронний підпис укладений
20 травня 2021 09:04
ДУ _1 до дог _62-21ПЕ.pdf зміни до договору
20 травня 2021 09:02
Електронний підпис укладений
07 травня 2021 12:19
Дог _62-21ПЕ від 07.05.21.pdf укладений
07 травня 2021 12:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів у розділі "Юридичні адреси та банківські реквізити Сторін"
Номер договору про закупівлю: 62/21 ПЕ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт у зв`язку з затримкою отримання вихідних даних від ДТЕК
Номер договору про закупівлю: 62/21 ПЕ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Назва об`єкта доповнена адресою.
Номер договору про закупівлю: 62/21 ПЕ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони за взаємною згодою вирішили продовжити терміни виконання робіт та внести відповідні зміни в Договір.
Номер договору про закупівлю: 62/21 ПЕ
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено строк виконання робіт (через документально підтверджені об'єктивні обставини), а саме: Указом Президента України від 24.02.2022 року № 64/2022 " Про введення воєнного стану в України" затвердженого Законом України від 24.02.2022 №2102-IX "Про затвердження Указу Президента України " Про введення воєнного стану в Україні" із змінами внесеними згідно з Указами Президента № 133/2022 від 04.03.2022 року, №259/2022 від 18.04.2022 року, № 341/2022 від 17.05.2022 року , з урахуванням надзвичайних, невідворотних та об'єктивних обставин для сторін, що підтверджені листом Торгово - промислової палати України від 28.02.2022 року № 2024/02.0-7.1
Номер договору про закупівлю: 62/21 ПЕ
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено строк дії договору та виконання робіт (через документально підтверджені об'єктивні обставини), а саме: Указом Президента України від 24.02.2022 року № 64/2022 " Про введення воєнного стану в Україні" (зі змінами), постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 № 590, з урахуванням надзвичайних, невідворотних та об'єктивних обставин для Сторін.
Номер договору про закупівлю: 62/21 ПЕ
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
06 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначено обсяги фінансування на 2021-2023 роки та зміна банківських реквізитів Виконавця
Номер договору про закупівлю: 62/21 ПЕ
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання робіт (через документально підтверджені об'єктивні обставини), у зв`язку з урахуванням необхідності проведення громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля.
Номер договору про закупівлю: 62/21 ПЕ
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2024
Сума оплати за договором: 962 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 160 333,33 UAH)