Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проектної документації по об’єкту: "Реконструкція будівлі бібліотеки - філії №33 ім. Ю.С. Трусова за адресою: м. Одеса, Французький бульвар, 22"
Очікувана вартість
1 372 700,00 UAH
UA-2021-03-24-006901-c c82f4e44d0304b5c83c5799fc050e85e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Висоцький Ю.А.

zakupki.uks@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056902
Місцезнаходження: 65091, Україна , Одеська обл., Одеса, Комітетська, 10-А
Контактна особа: Висоцький Ю.А.
zakupki.uks@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 березня 2021 16:08
Звернення за роз’ясненнями: до 30 березня 2021 17:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 квітня 2021 17:30
Очікувана вартість: 1 372 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 863,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Розробка проектної документації по об’єкту: "Реконструкція будівлі бібліотеки - філії №33 ім. Ю.С. Трусова за адресою: м. Одеса, Французький бульвар, 22"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65091, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Комітетська,10-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71220000-6 — Послуги з архітектурного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 березня 2021 16:12
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 березня 2021 16:11
проект договору.doc
24 березня 2021 16:11
Додаток 1.docx
24 березня 2021 16:10
Додатки до оголошення спрощеної закупівлі.docx
24 березня 2021 16:09
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Замовник встановлює обмеження для участі в Закупівлі
Дата подання: 26 березня 2021 08:19
Дата відповіді: 29 березня 2021 16:12
.Шановний Замовнику, внесить зміни, щодо " Учасник надає Акт технічного огляду щодо обстеження об’єкту: "Реконструкція будівлі бібліотеки - філії №33 ім. Ю.С. Трусова за адресою: м. Одеса, Французький бульвар, 22", за підписами представників замовника та учасника.", -у звязку з Covid-19, Замовник зазделегідь знайомиться і оберає учасника. Відвідування обєкту для переможця після аукціону. Також у Замовника відсутні всі технічні умови для розробки проекту.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником передбачено надання Акту технічного огляду щодо обстеження об’єкту: "Реконструкція будівлі бібліотеки - філії №33 ім. Ю.С. Трусова за адресою: м. Одеса, Французький бульвар, 22", для більш детального огляду об’єкту.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-03-24-006901-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "КОСТИШИН ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2934905776
Дата подання: 29 березня 2021 18:36
Стосовно необхідного обладнання
В п.7 Вимог до учасника Ви вимагаєте: "В Учасника обов’язково має бути наявне та включене до довідки наступне обладнання та програмне забезпечення, необхідне для виконання робіт за предметом закупівлі:
- Багатофункціональний пристрій– 1 одиниця:
кольоровість- кольоровий
максимальний об’єм друку- 20000
розширення друку – 4800x2400
фотодрук
розширення - 2400 x1200
- Плотер- 1 одиниця:
максимальна роздільна здатність друку 1200x2400
струменевий друк
мінімальний розмір краплі(pl)
рулон- 279-610мм
межі області друку, рулон: 5x5x5x5 мм
лист- 5x17x5x5 мм
інші поверхні друку- фотопапір
- БФП лазерний - 1 одиниця:
технологія друку- лазерна
макс. дозвіл, dpi- 600x600
- Примірник програмної продукції з ліцензією в електронному вигляді, що передається каналами інтернет - 1 одиниця: ліцензійна система автоматизованого проектування розроблена спеціально для створення креслень.
- Програмне забезпечення - 1 одиниця
розрядність операційної системи, bit-32,64
версія – Windows 10
ОЗУ для 64- розрядних систем, Гб2
ОЗУ для 64- розрядних систем, Гб1"
А якщо на підприємстві є більш потужні плотери та комп"ютери (потужніші) не з Wind 10, a з MacOS чи Solaris? То таке підприємство не може проектувати Ваш об"єкт? Чи в Вашого власного "переможця" тільки таке обладнання?))) До чого взагалі ці вимоги? Проштовхуєте "свого"?-Зрозуміло!!!В жодному нормативному документі на проектування не має заперечення навіть на креслення олівцями на бумазі!!!Просимо прибрати дану вимогу як дискримінаційну!!!Будемо змушені звернутися до АМКУ та правоохоронних органів!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 березня 2021 16:59
Наступне обладнання та програмне забезпечення гарантує якісне та швидке виконання робіт з проектування та графічної печаті і являється мінімальною вимогою по обладнанню щодо учасників
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-03-24-006901-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "КОСТИШИН ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2934905776
Дата подання: 30 березня 2021 17:23
Стосовно ДСТУ ISO 9001:2015
В п.14. Вимог Ви вимагаєте необхідність: Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (З метою підтвердження відповідності якості робіт, Учасник, у складі пропозиції, має надати сертифікат на систему управління якістю Учасника ДСТУ ISO 9001:2015, який підтверджує, що система управління якістю Учасника стосовно виконання будівельних робіт відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (сертифікат має бути чинним; виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ) та сфера акредитації якого містить будівництво – на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ), завірену Національним агентством з акредитації України.)." Навіщо Учаснику мати систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 для виконання будівельних робіт??? Вам необхідно виконати проектні роботи! Просимо прибрати дану вимогу як дискримінаційну!!!Будемо змушені звернутися до АМКУ та правоохоронних органів! І взагалі конкретно Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) за предметом закупівлі згідно технічної специфікації/завдання на проектування як Ви хочете отримати? На кожну Закупівлю проектування?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 березня 2021 16:28
п. 14. передбачено надання Сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) за предметом закупівлі згідно технічної специфікації/завдання на проектування
Номер вимоги: UA-2021-03-24-006901-c.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "КОСТИШИН ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2934905776
Дата подання: 30 березня 2021 17:27
Стосовно необхідного обладнання (повторно)
Повторно вимагаємо прибрати вомогу п. 7!
Відповідайте чи можливо виконувати креслення олівцями на бумазі чи ні?
Чому не можна застосовувати компьютери Епл чи інші???
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 березня 2021 16:27
п.7. передбачено, що Учасник повинен надати скановану довідку про наявність обладнання та програмного забезпечення, необхідних для виконання робіт, які є предметом даної закупівлі за встановленою формою таблиця № 3
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 квітня 2021 17:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБСОЛЮТ-СТРОЙ" 1 342 649,66
UAH з ПДВ
1 342 649,66
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 квітня 2021 16:25
7. Документи на техніку.PDF
02 квітня 2021 16:25
Свідоцтво Іванова.pdf
02 квітня 2021 16:25
1. Цінова Пропозиція.PDF
02 квітня 2021 16:25
Сертифікат Коваленко.pdf
02 квітня 2021 16:25
13. КОШТОРИС.PDF
02 квітня 2021 16:25
4. Статут.pdf
02 квітня 2021 16:25
7 Ліцензія AutoCAD.pdf
02 квітня 2021 16:25
проект договор.PDF
02 квітня 2021 16:25
6. Лист-Відгук.PDF
02 квітня 2021 16:25
Свідоцтво Коваленко.pdf
02 квітня 2021 16:25
Договір штат Іванова С.PDF
02 квітня 2021 16:25
5. Штатний розпис.PDF
02 квітня 2021 16:25
10 АВК ліцензія.PDF
02 квітня 2021 16:25
Реквізіти учасника.PDF
02 квітня 2021 16:25
Сертифікат Іванова.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБСОЛЮТ-СТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБСОЛЮТ-СТРОЙ"
#41972083
Переможець 1 342 649,66
UAH з ПДВ
05 квітня 2021 14:50

Документи

05 квітня 2021 14:50
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 квітня 2021 14:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБСОЛЮТ-СТРОЙ"
#41972083
1 342 649,66
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 квітня 2021 14:50
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 квітня 2025 11:21
дод. угода 6.pdf зміни до договору
24 квітня 2025 11:19
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2025 14:46
дод. угода 5 №56.pdf зміни до договору
03 січня 2025 14:45
Електронний підпис зміни до договору
03 листопада 2022 16:29
дод. угода 3.pdf зміни до договору
03 листопада 2022 16:29
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2021 09:49
дод. угода 1.pdf зміни до договору
16 грудня 2021 09:48
Електронний підпис укладений
08 квітня 2021 11:13
договір 56.pdf укладений
08 квітня 2021 11:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 56
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 56
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 56
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2025
Дата публікації змін до договору:
24 квітня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 56
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML