Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
350 000,00 UAH
UA-2021-03-24-006873-c ● 8eb24b728be340a8a6d4941bcd3442c7
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради "Київська обласна дитяча лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 01994451 |
Місцезнаходження: | 08150, Україна , Київська обл., Боярка, Хрещатик 83 |
Контактна особа: |
Юрчук Віта 380459836803 kodl.tender1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 березня 2021 16:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 квітня 2021 15:00 |
Початок аукціону: | 12 квітня 2021 13:52 |
Очікувана вартість: | 350 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 штуки
Комп’ютерне обладнання (Персональний комп’ютер у складі: системний блок, монітор, миша, клавіатура, мережевий фільтр живлення, операційна система: Ліцензійна ОС Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian. Принтери Canon i-SENSYS LBP6030B (8468B006) з додатковим картриджем)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08150, Україна, Київська область, Боярка, Хрещатик 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 квітня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 березня 2021 15:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 березня 2021 15:40 |
24.03 ТД комп.техніка зі змінами.doc | |
31 березня 2021 15:39 |
протокол 51 про внесення змін.pdf | |
24 березня 2021 16:08 |
24.03 ТД комп.техніка.doc |
31 березня 2021 15:41 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
31 березня 2021 15:40 |
24.03 ТД комп.техніка зі змінами.doc
|
|||
31 березня 2021 15:39 |
протокол 51 про внесення змін.pdf
|
|||
24 березня 2021 16:08 |
24.03 ТД комп.техніка.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі та Уточнення
Дата подання: 26 березня 2021 02:01
Дата відповіді: 26 березня 2021 14:46
Шановний Замовник!
1)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
2)Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо Вам за звернення. Чекайте внесення змін до тендерної документації. Монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання нам не порібно.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-24-006873-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНТЕЛЕКТЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:38050849
Дата подання: 24 березня 2021 17:34
Дискримінаційні вимоги
Шановний, Замовнику, Технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Це підтверджується вказанням конкретного виробника і моделі продукції, а саме: МФУ Canon i-Sensys LBP6030B (8468B006). Тим самим Замовник порушив вимоги частини 4 статті 22, частини 4 статті 23 та принципи публічних закупівель викладені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо прибрати із тендерної документації зазначених конкретних виробників і моделі продукції а також передбачити надання еквівалентних товарів.
Оскільки вами зазначено конкретного виробника і моделі продукції запропонувати еквівалент з відповідними характеристиками неможливо, оскільки всім цим показникам у сукупності не відповідає продукція щонайменше двох виробників згідно практики Антимонопольного комітету України. Такі дії з Вашого боку є дискримінаційними по відношенню до інших учасників. Отже Замовником вказані дискримінаційні вимоги до предмету закупівлі, що не дає змогу підібрати аналог і звужує коло потенційних учасників.
Вимагаємо внести зміни відповідно до частини 4 статті 22, частини 4 статті 23 та статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Оскільки вами зазначено конкретного виробника і моделі продукції запропонувати еквівалент з відповідними характеристиками неможливо, оскільки всім цим показникам у сукупності не відповідає продукція щонайменше двох виробників згідно практики Антимонопольного комітету України. Такі дії з Вашого боку є дискримінаційними по відношенню до інших учасників. Отже Замовником вказані дискримінаційні вимоги до предмету закупівлі, що не дає змогу підібрати аналог і звужує коло потенційних учасників.
Вимагаємо внести зміни відповідно до частини 4 статті 22, частини 4 статті 23 та статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 березня 2021 14:06
Дякуємо за звернення. Внесемо зміни в тендерну документацію.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-03-24-006873-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА", Код ЄДРПОУ:3097209703
Дата подання: 23 квітня 2021 12:40
Дата подання: 23 квітня 2021 12:40
НЕПРАВОМІРНА ДИСКВАЛІФІКАЦІЯ
Не погоджуємося з рішенням замовника. Неправомірна дискваліфікація.
Детально із скаргою можна ознайомитися у вкладенні.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 квітня 2021 14:31
рішення від 27.04.2021 № 9162 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 28 квітня 2021 14:31
інформація про перенесення розгляду скарги від 11.05.2021 № 8083.pdf
Дата публікації: 12 травня 2021 14:56
Інформація про резолютивну частину рішення від 21.05.2021 № 11206.pdf
Дата публікації: 24 травня 2021 15:06
рішення від 21.05.2021 № 11206.pdf
Дата публікації: 26 травня 2021 21:36
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення Антимонопольного комітету України №11206-р/пк-пз від 21.05.2021року виконано. КНП КОР "КОДЛ" скасувало рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП "Зуб Ольги Олегівни".
Дата виконання рішення замовником: 16 червня 2021 16:56
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 квітня 2021 14:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА" |
293 870,85
UAH з ПДВ
|
293 870,85
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УНІВЕРСАЛ СЕРВІС ЦЕНТР» |
315 000,00
UAH з ПДВ
|
315 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРУБИК ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСІЙОВИЧ |
319 500,00
UAH з ПДВ
|
319 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
334 260,00
UAH з ПДВ
|
334 260,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
349 290,00
UAH з ПДВ
|
340 018,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ЛОГАЧОВА ЛЮДМИЛА МИКОЛАЇВНА" |
340 020,00
UAH з ПДВ
|
340 020,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА" #3097209703 |
Рішення скасоване |
293 870,85
UAH з ПДВ
|
16 червня 2021 16:52
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УНІВЕРСАЛ СЕРВІС ЦЕНТР» #42866220 |
Рішення скасоване |
315 000,00
UAH з ПДВ
|
16 червня 2021 16:52
|
ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА" #3097209703 |
Рішення скасоване |
293 870,85
UAH з ПДВ
|
01 липня 2021 16:41
|
ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА" #3097209703 |
Відхилено |
293 870,85
UAH з ПДВ
|
01 липня 2021 16:48
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УНІВЕРСАЛ СЕРВІС ЦЕНТР» #42866220 |
Відхилено |
315 000,00
UAH з ПДВ
|
07 липня 2021 17:07
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРУБИК ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСІЙОВИЧ #2592602853 |
Переможець |
319 500,00
UAH з ПДВ
|
13 липня 2021 15:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 квітня 2022 14:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 14:34
|
ДУ № 1 від 29.12.21р. до Дог. № 251.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 14:32
|
Електронний підпис | укладений |
26 липня 2021 12:46
|
Дог.№ 251 від 26.07.2021.pdf | укладений |
26 липня 2021 12:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору, відповідно пункту 4 частини 5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі». |
Номер договору про закупівлю: | 251 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |