Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП Волиньвугілля |
Код ЄДРПОУ: | 32365965 |
Місцезнаходження: | 45400, Україна , Волинська обл., Нововолинськ, вул. Луцька, 1 |
Контактна особа: |
Топоровська Ірина Валеріївна +380334432191 toporovska.i@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 березня 2021 14:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 квітня 2021 15:03 |
Початок аукціону: | 12 квітня 2021 13:16 |
Очікувана вартість: | 350 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44530000-4: Кріпильні деталі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 березня 2021 15:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 березня 2021 14:59 |
Тендерна документація кріпильні деталі.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-06-000140 ● b07ba57e77224f05b11ba41f438d5e5b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 червня 2022 09:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.06.2022 № 10-з
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 06.06.2022 № 10-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-03-24-005847-c від 24.03.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-07 16:09:17
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Кріпильні деталі (повторно) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-24-005847-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
2) Прошу надати інформацію та підтверджуючі документи (накладні, акти приймання-передачі, тощо) щодо поставки та приймання товару за якістю і кількістю, що передбачена договором від 11.05.2021 №11, а також проведення оплати за отриманий товар.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-10 19:48:53
Пояснення
1) обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі розраховано виходячи із аналізу середньої ринкової вартості такого типу товару по Україні, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі вказуються у відповідних заявках відокремлених підрозділів для виробничого процесу яких і проводиться закупівля;
2) оплата проведена на суму - 35669,70 грн., підтверджуючі поставку товару документи приєднані;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-14 11:18:46
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Кріпильні деталі (повторно) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-24-005847-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Прошу надати інформацію та документи щодо внесення змін до істотних умов договору та наявність дебіторської/кредиторської заборгованості по договору від 11.05.2021 №11 станом на 31.12.2021 та 01.06.2022 року по контрагенту Колективне багатопрофільне мале підприємство-фірма «Діапазон-експрес».
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-17 14:21:53
Пояснення
На Ваш запит про надання пояснень ДП "Волиньвугілля" повідомляє, що зміни до істотних умов Договору №11 від 11.05.2021 року НЕВНОСИЛИСЬ.
Довідку про заборгованість ДОДАНО.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання вимог висновку моніторингу (ID моніторингу - UA-М-2022-06-06-000140) протоколом уповноваженої особи ДП "Волиньвугілля" виявлені порушення - усунені. Вказано про недопущення в подальшому аналогічних порушень законодавства в сфері публічних закупівель.
2022-06-28 18:11:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 квітня 2021 13:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Колективне багатопрофільне мале підприємство-фірма "Діапазон-експрес" |
262 906,20
UAH з ПДВ
|
262 906,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТЕКС-2000" |
349 795,08
UAH з ПДВ
|
349 795,08
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Колективне багатопрофільне мале підприємство-фірма "Діапазон-експрес" #23060239 |
Переможець |
262 906,20
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2021 16:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 червня 2022 17:01
|
Електронний підпис | укладений |
12 травня 2021 16:48
|
Підписаний контракт | укладений |
12 травня 2021 16:45
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 11 травня 2021 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
35 669,70
UAH (в тому числі ПДВ 5 944,95 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Висновок моніторингу закупівлі органу державного фінансового контролю Управління Західного Офісу Держаудитслужби у Волинській області |