Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Шкільні автобуси)
DK 021: 2015: 34120000-4 Motor vehicles for the carriage of 10 or more persons (School buses)
DK 021: 2015: 34120000-4 Motor vehicles for the carriage of 10 or more persons (School buses)
Очікувана вартість
33 550 000,00 UAH
UA-2021-03-24-004682-c ● d3747da80aa2473194caff7ecaca3432
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Комунальна установа "Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів" Полтавської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 38377934 |
Місцезнаходження: | 36000, Україна , Полтавська область обл., Полтава, Котляревського, 20/8 |
Контактна особа: |
Ковшар Наталія Леонідівна 380532569554 centrfsmt@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Utility company Centre of financial-statistical analysis and logistic support of educational establishments Poltava Regional Council |
National ID: | 38377934 |
Contact point: |
Kovshar Natalia Leonidovna 380532569554 centrfsmt@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 24 березня 2021 13:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 квітня 2021 01:00 |
Очікувана вартість: | 33 550 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 24 березня 2021 13:40 |
Enquiries until: | 18 квітня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 24 квітня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 28 квітня 2021 01:00 |
Information
Estimated total value: | 33 550 000 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Scope of the procurement
Лот 1 – Автобуси спеціалізовані шкільні
Лот 2 – Автобуси спеціалізовані шкільні з можливістю перевезення школярів з обмеженою здатністю до пересування (інвалідних візків)
Лот 2 – Автобуси спеціалізовані шкільні з можливістю перевезення школярів з обмеженою здатністю до пересування (інвалідних візків)
Lot 1 - Specialized school buses
Lot 2 - Specialized school buses with the possibility of transporting students with limited mobility (wheelchairs)
Lot 2 - Specialized school buses with the possibility of transporting students with limited mobility (wheelchairs)
Тендерна документація
19 квітня 2021 15:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 квітня 2021 15:38 |
Зміни до Тендерної документації.doc | |
19 квітня 2021 15:38 |
Тендерна документація зі змінами.doc | |
02 квітня 2021 15:50 |
Тендерна документація зі змінами.doc | |
02 квітня 2021 15:50 |
Зміни до Тендерної документації.doc | |
24 березня 2021 13:48 |
Тендерна документація.doc |
19 квітня 2021 15:42 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
19 квітня 2021 15:38 |
Зміни до Тендерної документації.doc
|
||||||
19 квітня 2021 15:38 |
Тендерна документація зі змінами.doc
|
||||||
02 квітня 2021 15:50 |
Тендерна документація зі змінами.doc
|
||||||
02 квітня 2021 15:50 |
Зміни до Тендерної документації.doc
|
||||||
24 березня 2021 13:48 |
Тендерна документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-24-004682-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 28 березня 2021 17:36
contract
Шановні покупці,
Я маю 32 роки бізнесу з Україною і переглядав тисячі контрактів. Але такі терміни, як ви писали - я бачу вперше. Ви розумієте, які умови ви піднімаєте?
1. Зрозуміло, що у вас немає грошей, і ви не впевнені, що їх матимете. Це є порушенням розділу 23.1 Бюджетного кодексу України. Ви це неправильно розумієте.
2. Ви хочете взяти товари, спеціально виготовлені для вас, і якщо у вас не буде грошей - повернути їх продавцеві за ВИДАТКИ ПРОДАВЦЯ ??? До Китаю чи до Індії?
3. Ви хочете, щоб іноземний постачальник заплатив ваш ПДВ? Це проти Митного кодексу.
Я можу багато критикувати, але це час, витрачений даремно. Ваш контракт НЕ РОБОЧИЙ.
Рішення, яке я пропоную - використовувати дієздатний контракт від Дніпра, який я додаю. Ми зупиняємо розгляд вашого тендера, поки ви не надасте реалістичні умови.
З повагою,
------------------------------------------
Dear Buyers,
I am 32 years in business with Ukraine and was revising thousands contracts. But such terms like you wrote - I see for the first time. Do you understand what terms you are raising?
1. It is clear that you have no money and not sure that will have it. It is in breach of Sec. 23.1 of Budget Codex of Ukraine. You understand it wrongly.
2. You want to take goods, specially made for you and if you will have no money - to return them to seller at SELLER'S EXPENSE??? To China or to India?
3. You want that foreign vendor pays your VAT? It is against Customs Codex.
I may criticize a lot but it is a time wasting. Your contract is NOT WORKABLE.
The solution I propose - to use workable contract from Dnipro, which I attach. We stop consideration of your tender until you provide realistic terms.
Sincerely,
Розгорнути
Згорнути
Я маю 32 роки бізнесу з Україною і переглядав тисячі контрактів. Але такі терміни, як ви писали - я бачу вперше. Ви розумієте, які умови ви піднімаєте?
1. Зрозуміло, що у вас немає грошей, і ви не впевнені, що їх матимете. Це є порушенням розділу 23.1 Бюджетного кодексу України. Ви це неправильно розумієте.
2. Ви хочете взяти товари, спеціально виготовлені для вас, і якщо у вас не буде грошей - повернути їх продавцеві за ВИДАТКИ ПРОДАВЦЯ ??? До Китаю чи до Індії?
3. Ви хочете, щоб іноземний постачальник заплатив ваш ПДВ? Це проти Митного кодексу.
Я можу багато критикувати, але це час, витрачений даремно. Ваш контракт НЕ РОБОЧИЙ.
Рішення, яке я пропоную - використовувати дієздатний контракт від Дніпра, який я додаю. Ми зупиняємо розгляд вашого тендера, поки ви не надасте реалістичні умови.
З повагою,
------------------------------------------
Dear Buyers,
I am 32 years in business with Ukraine and was revising thousands contracts. But such terms like you wrote - I see for the first time. Do you understand what terms you are raising?
1. It is clear that you have no money and not sure that will have it. It is in breach of Sec. 23.1 of Budget Codex of Ukraine. You understand it wrongly.
2. You want to take goods, specially made for you and if you will have no money - to return them to seller at SELLER'S EXPENSE??? To China or to India?
3. You want that foreign vendor pays your VAT? It is against Customs Codex.
I may criticize a lot but it is a time wasting. Your contract is NOT WORKABLE.
The solution I propose - to use workable contract from Dnipro, which I attach. We stop consideration of your tender until you provide realistic terms.
Sincerely,
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 березня 2021 09:41
Шановний учасник!
Вимога про усунення порушень розглянута.
Комунальна установа „Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів“ Полтавської обласної ради є бюджетною установою та у своїй діяльності зобов’язана керуватися Бюджетним кодексом України.
В пункті 7 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України зазначено, що бюджетне зобов'язання - будь-яке здійснене відповідно до бюджетного асигнування розміщення замовлення, укладення договору, придбання товару, послуги чи здійснення інших аналогічних операцій протягом бюджетного періоду, згідно з якими необхідно здійснити платежі протягом цього ж періоду або у майбутньому.
Обов’язковою умовою для укладення договору відповідно до частини першої статті 23 Бюджетного кодексу України є те, що бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення, про що зазначено в проєктах договорів.
Для придбання 18 шкільних автобусів передбачені кошти державного та місцевих бюджетів, про що зазначено у формі річного плану закупівель та відповідно до якого оголошено процедуру закупівлі.
Проєкти Договорів про закупівлю розроблені відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом України ,,Про публічні закупівлі” із змінами.
Крім того, тендерною документацією передбачено, що Сторони можуть внести зміни до умов договору про закупівлю, за результатами проведеного аукціону, з метою деталізації порядку постачання товару. Проєкт договору до лотів тендерної документації може бути відкоригований учасником та замовником для якісного виконання його умов Сторонами.
Підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Вимога про усунення порушень розглянута.
Комунальна установа „Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів“ Полтавської обласної ради є бюджетною установою та у своїй діяльності зобов’язана керуватися Бюджетним кодексом України.
В пункті 7 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України зазначено, що бюджетне зобов'язання - будь-яке здійснене відповідно до бюджетного асигнування розміщення замовлення, укладення договору, придбання товару, послуги чи здійснення інших аналогічних операцій протягом бюджетного періоду, згідно з якими необхідно здійснити платежі протягом цього ж періоду або у майбутньому.
Обов’язковою умовою для укладення договору відповідно до частини першої статті 23 Бюджетного кодексу України є те, що бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення, про що зазначено в проєктах договорів.
Для придбання 18 шкільних автобусів передбачені кошти державного та місцевих бюджетів, про що зазначено у формі річного плану закупівель та відповідно до якого оголошено процедуру закупівлі.
Проєкти Договорів про закупівлю розроблені відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом України ,,Про публічні закупівлі” із змінами.
Крім того, тендерною документацією передбачено, що Сторони можуть внести зміни до умов договору про закупівлю, за результатами проведеного аукціону, з метою деталізації порядку постачання товару. Проєкт договору до лотів тендерної документації може бути відкоригований учасником та замовником для якісного виконання його умов Сторонами.
Підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Номер вимоги: UA-2021-03-24-004682-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 31 березня 2021 14:32
your answer
Шановні покупці,
Важко домовлятися з вами. Те, що ви говорите, навряд чи зрозуміле навіть мені, який є носієм української мови та має понад 30 років досвіду роботи в Україні. Особливо цього неможливо пояснити величезним китайським виробникам, для яких ці 18 автобусів дорівнюють мішку горіхів. Вам потрібні автобуси, але ми не маємо наміру битися далі. Ні часу, ні мотивації. Наразі для наших виробників ми балотуємося лише в Україні на 112 тендерах, вартістю понад 5 млрд грн. Ви можете побачити доданий список наших фактичних тендерів лише для транспортних засобів для довідки. Там ви не знайдете 18 шкільних автобусів.
Щиро бажаю вам знайти продавця, який прийме ваші умови. Якщо ні - повторно опублікуйте свій тендер із справедливими умовами, і я побачу, як вам допомогти.
З повагою,
----------------------------
Dear Buyers,
It is hard to negotiate with you. What you say is hardly understandable even by me, who is native Ukrainian speaker and has over 30 years of business experience with Ukraine. Especially that is not possible to explain to huge Chinese manufacturers, for whom those 18 buses are equal to the bag of nuts. You need buses, but we have no intention to fight further. No time and no motivation. We run for our manufacturers only in Ukraine in 112 tenders now, valued for over 5 billion UAH. You may see attached list of our actual tenders only for vehicles for reference. You will not find 18 school buses there.
I sincerely wish you to find a vendor, who will accept your terms. If not - re-issue your tender with fair terms and I will see how to help you.
Respectfully,
Розгорнути
Згорнути
Важко домовлятися з вами. Те, що ви говорите, навряд чи зрозуміле навіть мені, який є носієм української мови та має понад 30 років досвіду роботи в Україні. Особливо цього неможливо пояснити величезним китайським виробникам, для яких ці 18 автобусів дорівнюють мішку горіхів. Вам потрібні автобуси, але ми не маємо наміру битися далі. Ні часу, ні мотивації. Наразі для наших виробників ми балотуємося лише в Україні на 112 тендерах, вартістю понад 5 млрд грн. Ви можете побачити доданий список наших фактичних тендерів лише для транспортних засобів для довідки. Там ви не знайдете 18 шкільних автобусів.
Щиро бажаю вам знайти продавця, який прийме ваші умови. Якщо ні - повторно опублікуйте свій тендер із справедливими умовами, і я побачу, як вам допомогти.
З повагою,
----------------------------
Dear Buyers,
It is hard to negotiate with you. What you say is hardly understandable even by me, who is native Ukrainian speaker and has over 30 years of business experience with Ukraine. Especially that is not possible to explain to huge Chinese manufacturers, for whom those 18 buses are equal to the bag of nuts. You need buses, but we have no intention to fight further. No time and no motivation. We run for our manufacturers only in Ukraine in 112 tenders now, valued for over 5 billion UAH. You may see attached list of our actual tenders only for vehicles for reference. You will not find 18 school buses there.
I sincerely wish you to find a vendor, who will accept your terms. If not - re-issue your tender with fair terms and I will see how to help you.
Respectfully,
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 квітня 2021 08:55
Шановний учасник!
Тендерним комітетом замовника розглянуто Ваше звернення-вимогу та прийнято до відома викладену інформацію.
Підстави для внесення змін до тендерної документації, як уже повідомлялося, відсутні.
З повагою, тендерний комітет замовника.
Тендерним комітетом замовника розглянуто Ваше звернення-вимогу та прийнято до відома викладену інформацію.
Підстави для внесення змін до тендерної документації, як уже повідомлялося, відсутні.
З повагою, тендерний комітет замовника.
Номер вимоги: UA-2021-03-24-004682-c.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"", Код ЄДРПОУ:34248190
Дата подання: 05 квітня 2021 11:01
Вимога
Вимога на умови тендерної документації (більш детальна інформація у вкладених файлах)
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 квітня 2021 12:56
Шановний учасник!
Тендерний комітет замовника розглянув вимогу щодо внесення зміни до п. 8 Технічного завдання п Лоту № 1 Додатку 4 тендерної документації ДК 021:2015: 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Шкільні автобуси) UA-2021-03-24-004682-c.c3, а саме: змінити вимогу про наявність колісної бази, виклавши її в наступній редакції: „Колісна база – не менше 4200 мм” або видалити з п. 8 Технічного завдання по Лоту № 1 вимогу про колісну базу повністю, як таку, що є дискримінаційною.
Повідомляємо, що наразі в Україні є продукція щонайменше 2 виробників шкільних автобусів: АТ „Черкаський автобус” та ДП „АЗС №1” „АК Богдан Моторсˮ, які відповідають вимогам Технічних та якісних характеристик товару, визначених тендерною документацією замовника, зокрема колісна база не менше 4300 мм:
Колісна база – не менше 4300 мм. Пункт 4 Сертифікату відповідності ATAMAN D093S2
4395 мм Пункт 4 Сертифікату відповідності
Богдан А22412
4400 мм.
Також, практикою розгляду Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг на порушення законодавства у сфері публічних закупівель встановлено, що аналогічні скарги учасників щодо вимог в частині визначення колісної бази ДК 021:2015: 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Шкільні автобуси) не задовольняються (UA-2021-02-24-012011-b.c1).
Отже, вимога п.8 Технічного завдання по лоту 1 Додатку 4 тендерної документації UA-2021-03-24-004682-c не є дискримінаційною. Замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації ДК 021:2015: 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Шкільні автобуси).
Тендерний комітет замовника розглянув вимогу щодо внесення зміни до п. 8 Технічного завдання п Лоту № 1 Додатку 4 тендерної документації ДК 021:2015: 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Шкільні автобуси) UA-2021-03-24-004682-c.c3, а саме: змінити вимогу про наявність колісної бази, виклавши її в наступній редакції: „Колісна база – не менше 4200 мм” або видалити з п. 8 Технічного завдання по Лоту № 1 вимогу про колісну базу повністю, як таку, що є дискримінаційною.
Повідомляємо, що наразі в Україні є продукція щонайменше 2 виробників шкільних автобусів: АТ „Черкаський автобус” та ДП „АЗС №1” „АК Богдан Моторсˮ, які відповідають вимогам Технічних та якісних характеристик товару, визначених тендерною документацією замовника, зокрема колісна база не менше 4300 мм:
Колісна база – не менше 4300 мм. Пункт 4 Сертифікату відповідності ATAMAN D093S2
4395 мм Пункт 4 Сертифікату відповідності
Богдан А22412
4400 мм.
Також, практикою розгляду Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг на порушення законодавства у сфері публічних закупівель встановлено, що аналогічні скарги учасників щодо вимог в частині визначення колісної бази ДК 021:2015: 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Шкільні автобуси) не задовольняються (UA-2021-02-24-012011-b.c1).
Отже, вимога п.8 Технічного завдання по лоту 1 Додатку 4 тендерної документації UA-2021-03-24-004682-c не є дискримінаційною. Замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації ДК 021:2015: 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Шкільні автобуси).
Номер вимоги: UA-2021-03-24-004682-c.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕКСПЕРТ-ТРЕЙДЕР", Код ЄДРПОУ:42032202
Дата подання: 16 квітня 2021 19:23
Вимога
Шановний замовник!
Звертаємо увагу, що технічні параметри вашої закупівлі встановлені таким чином, що дозволяють брати участь лише окремим виробникам. Зокрема, вимога щодо об’єму двигуна не менше 5000 см куб. є не обгрунтованою, оскільки менший об'єм двигуна забезпечує менші витрати палива при однаковій швидкості руху. При цьому, ваші технічні вимоги до предмета закупівлі, зазначені у тендерній документації, взагалі не містять інформації про витрати палива, що є ключовим чинником для економії бюджетних коштів. Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є максимальна економія, ефективність та пропорційність. Принцип пропорційності передбачає, що вимоги, які висуваються до потенційних учасників процедур закупівель мають бути необхідними та достатніми по відношенню до предмета закупівлі (виконання договору). Враховуючи мету закупівлі шкільних автобусів, об’єм двигуна не менше 5000 см куб. є дискримінаційним та обмежує потенційне коло учасників, оскільки експлуатація шкільних автобусів не передбачає рух автобуса понад 70 км/год, а отже такий об’єм не є доцільним.
Крім того, що стосується меншого об’єму двигуна, то за умови, що він сучасного виробництва із застосуванням новітніх технологій, питома потужність на 1 літр робочого об'єму може становити до 47 кінних сил на 1 літр палива. Для порівняння - в марках автобусів ETALON та BOGDAN при наявності двигуна об’ємом більше 5 000 см куб. ця величина складає 28,9 кінних сил\1 літр палива. Більша потужність двигуна при меншому об’ємі, є дуже важливо при експлуатації взимку і при повному завантаженні автобуса пасажирами.
Таким чином, вимоги тендерної документації суттєво обмежують можливість участі в закупівлі учасників, що можуть запропонувати якісні автобуси розроблені відповідно до новітніх технологій та із значно нижчою ціною. За цих умов, вами як замовником, грубо порушуються основні принципи закупівель, зокрема принципи добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності, недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Враховуючи зазначене, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити обмеження для показника об’єма двигуна та передбачити інші технічні характеристики, що важливі для загальної оцінки автобусів, що закуповуються, зокрема витрати палива та потужність кінних сил/1 літр палива.
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо увагу, що технічні параметри вашої закупівлі встановлені таким чином, що дозволяють брати участь лише окремим виробникам. Зокрема, вимога щодо об’єму двигуна не менше 5000 см куб. є не обгрунтованою, оскільки менший об'єм двигуна забезпечує менші витрати палива при однаковій швидкості руху. При цьому, ваші технічні вимоги до предмета закупівлі, зазначені у тендерній документації, взагалі не містять інформації про витрати палива, що є ключовим чинником для економії бюджетних коштів. Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є максимальна економія, ефективність та пропорційність. Принцип пропорційності передбачає, що вимоги, які висуваються до потенційних учасників процедур закупівель мають бути необхідними та достатніми по відношенню до предмета закупівлі (виконання договору). Враховуючи мету закупівлі шкільних автобусів, об’єм двигуна не менше 5000 см куб. є дискримінаційним та обмежує потенційне коло учасників, оскільки експлуатація шкільних автобусів не передбачає рух автобуса понад 70 км/год, а отже такий об’єм не є доцільним.
Крім того, що стосується меншого об’єму двигуна, то за умови, що він сучасного виробництва із застосуванням новітніх технологій, питома потужність на 1 літр робочого об'єму може становити до 47 кінних сил на 1 літр палива. Для порівняння - в марках автобусів ETALON та BOGDAN при наявності двигуна об’ємом більше 5 000 см куб. ця величина складає 28,9 кінних сил\1 літр палива. Більша потужність двигуна при меншому об’ємі, є дуже важливо при експлуатації взимку і при повному завантаженні автобуса пасажирами.
Таким чином, вимоги тендерної документації суттєво обмежують можливість участі в закупівлі учасників, що можуть запропонувати якісні автобуси розроблені відповідно до новітніх технологій та із значно нижчою ціною. За цих умов, вами як замовником, грубо порушуються основні принципи закупівель, зокрема принципи добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності, недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Враховуючи зазначене, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити обмеження для показника об’єма двигуна та передбачити інші технічні характеристики, що важливі для загальної оцінки автобусів, що закуповуються, зокрема витрати палива та потужність кінних сил/1 літр палива.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 квітня 2021 15:12
Шановний учасник!
Тендерний комітет розглянув Вашу вимогу та повідомляє.
Відповідно до статті 22 Закону України „Про публічні закупівлі” (далі – Закон) технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі визначаються замовником. Так пунктом 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі розроблені на підставі потреби замовника.
Замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з всіма чи окремими потенційними учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на вибір замовником виду предмета закупівлі чи його обґрунтування. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення та тендерної документації можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства.
Технічне завдання Тендерної документації розроблене Замовником з урахуванням вимог ДСТУ 7013:2009 „Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів. Технічні вимоги” та законодавства України. Крім того, вимога щодо об’єму двигуна шкільного автобуса не обмежує коло учасників.
Ви не об’єктивно проаналізували ринок шкільних автобусів та не виявили достатньої кількості можливих виробників та їх представників, які можуть створити конкуренцію в торгах. Ви навмисно формуєте обґрунтування своєї позиції, про нібито наявність дискримінації, задля отримання вигідного для себе результату – встановлення необхідних вам технічних характеристик автобусу. Неспроможність учасника запропонувати необхідний товар, не повинна створювати обмежень щодо потреби Замовника.
Таким чином, підстав для задоволення Вашої вимоги в правовому полі не встановлено.
При цьому повідомляємо, що наявність або відсутність порушень замовником Закону вирішує, виключно, постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України, а не однин з потенційних учасників закупівлі.
Тендерний комітет замовника
Тендерний комітет розглянув Вашу вимогу та повідомляє.
Відповідно до статті 22 Закону України „Про публічні закупівлі” (далі – Закон) технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі визначаються замовником. Так пунктом 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі розроблені на підставі потреби замовника.
Замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з всіма чи окремими потенційними учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на вибір замовником виду предмета закупівлі чи його обґрунтування. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення та тендерної документації можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства.
Технічне завдання Тендерної документації розроблене Замовником з урахуванням вимог ДСТУ 7013:2009 „Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів. Технічні вимоги” та законодавства України. Крім того, вимога щодо об’єму двигуна шкільного автобуса не обмежує коло учасників.
Ви не об’єктивно проаналізували ринок шкільних автобусів та не виявили достатньої кількості можливих виробників та їх представників, які можуть створити конкуренцію в торгах. Ви навмисно формуєте обґрунтування своєї позиції, про нібито наявність дискримінації, задля отримання вигідного для себе результату – встановлення необхідних вам технічних характеристик автобусу. Неспроможність учасника запропонувати необхідний товар, не повинна створювати обмежень щодо потреби Замовника.
Таким чином, підстав для задоволення Вашої вимоги в правовому полі не встановлено.
При цьому повідомляємо, що наявність або відсутність порушень замовником Закону вирішує, виключно, постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України, а не однин з потенційних учасників закупівлі.
Тендерний комітет замовника
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-03-24-004682-c.b5
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"", Код ЄДРПОУ:34248190
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2021-03-24-004682-c.b6
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"", Код ЄДРПОУ:34248190
Дата подання: 23 квітня 2021 14:49
Дата подання: 23 квітня 2021 14:49
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 28 квітня 2021 12:52
рішення від 27.04.2021 №9118+лист замовнику+лист скаржнику.pdf
Дата публікації: 28 квітня 2021 12:51
інформація про резолютивну частину рішення від 11.05.2021 №10305.pdf
Дата публікації: 12 травня 2021 16:47
рішення від 11.05.2021№10305.pdf
Дата публікації: 14 травня 2021 16:00
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Лот 1 – Автобуси спеціалізовані шкільні |
Опис предмету закупівлі: |
Під час проведення процедури закупівлі всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Вид тендерного забезпечення - електронна банківська гарантія. |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 31 450 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 157 250,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 314500 UAH |
Title: Lot 1 - Specialized school buses
Description: During the procurement procedure, all documents related to the tender offer and drawn up directly by the bidder are presented in Ukrainian.
Type of tender security - electronic bank guarantee.
Type of tender security - electronic bank guarantee.
Current status: Complete
Estimated total value: 31 450 000,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 157 250,00 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 01 червня 2021 15:24
Auction planned date: 01 червня 2021 15:24
Закінчення: 01 червня 2021 15:51
Позиції
17 шт
Автобуси спеціалізовані шкільні
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
30 липня 2021
Specialized school buses
CPV: 34120000-4
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за Товар згідно Договору здійснюється Замовником Продавцю у національній валюті гривні після поставки Продавцем Товару, зазначеного у цьому договорі, Користувачам та підписання Користувачами накладних та актів приймання-передачі протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати пред’явлення Продавцем рахунку і накладної на оплату Товару (на загальну кількість і вартість) одночасно з підписаними документами Користувачами, що зазначені у цьому пункті, на поточний рахунок Продавця в безготівковій формі в межах виділених бюджетних асигнувань. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Скарги до лоту
Номер скарги: UA-2021-03-24-004682-c.b6
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"", Код ЄДРПОУ:34248190
Дата подання: 23 квітня 2021 14:49
Дата подання: 23 квітня 2021 14:49
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 28 квітня 2021 12:52
рішення від 27.04.2021 №9118+лист замовнику+лист скаржнику.pdf
Дата публікації: 28 квітня 2021 12:51
інформація про резолютивну частину рішення від 11.05.2021 №10305.pdf
Дата публікації: 12 травня 2021 16:47
рішення від 11.05.2021№10305.pdf
Дата публікації: 14 травня 2021 16:00
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 25 травня 2021
Найменування: | Комунальна установа "Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів" Полтавської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 38377934 |
Місцезнаходження: | 36000, Україна, Полтавська область обл., Полтава, Котляревського, 20/8 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮМІКАР" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "АВТО-БАС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АВТОСНАБ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ДП "АСЗ № 1" АТ "АК "Богдан Моторс" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 червня 2021 15:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АВТО-БАС" |
31 446 600,00
UAH з ПДВ
|
31 289 350,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АВТОСНАБ" |
31 441 500,00
UAH з ПДВ
|
31 284 250,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮМІКАР" |
31 449 150,00
UAH з ПДВ
|
31 291 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АВТОСНАБ" #43605212 |
Переможець |
31 284 250,00
UAH з ПДВ
|
04 червня 2021 16:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 липня 2021 21:10
|
Додаткова угода №2-1.pdf | зміни до договору |
22 липня 2021 21:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 липня 2021 16:54
|
Додаткова угода № 2.pdf | зміни до договору |
20 липня 2021 16:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 червня 2021 16:51
|
Додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
23 червня 2021 16:51
|
Електронний підпис | укладений |
23 червня 2021 16:42
|
Договір про закупівлю № 54.pdf | укладений |
23 червня 2021 16:41
|
Договір про закупівлю № 54.pdf | укладений |
23 червня 2021 16:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни до Додатку 1 до Договору про закупівлю № 54 |
Номер договору про закупівлю: | 54 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 11.5 Договору про закупівлю № 54 від 23 червня 2021 року внесено зміни до „розділу ХІІІ. Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін” в частині банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 54 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 11.5 Договору про закупівлю № 54 від 23 червня 2021 року внесено зміни до „розділу ХІІІ. Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін” в частині банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 54 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |