Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
М’ясо (Лот №1 Яловичина лопатка без кістки охолоджена; Лот №2 Кури тушка I катнгоріі охолоджені)
Очікувана вартість
259 000,00 UAH
UA-2021-03-24-002166-c ● 44187291182c445e9b9746d6b7bc568b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК № 2" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 05496780 |
Місцезнаходження: | 04074, Україна , Київська обл., м. Київ, ВУЛИЦЯ МОСТИЦЬКА будинок 11 |
Контактна особа: |
Ірина Зінов'єва +380444607428 kmpb2@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 березня 2021 11:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 квітня 2021 01:00 |
Очікувана вартість: | 259 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Тендерна документація
01 квітня 2021 14:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 березня 2021 11:01 |
ТД№56_мясо.2021.docx | |
24 березня 2021 11:01 |
Проект договору м'ясо.docx | |
24 березня 2021 11:01 |
Технічний опис м'ясо.docx |
01 квітня 2021 14:21 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 березня 2021 11:01 |
ТД№56_мясо.2021.docx
|
|||
24 березня 2021 11:01 |
Проект договору м'ясо.docx
|
|||
24 березня 2021 11:01 |
Технічний опис м'ясо.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-24-002166-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП Торгпродсервіс, Код ЄДРПОУ:30757072
Дата подання: 29 квітня 2021 16:21
вимога замовнику щодо усунення порушення
Приватне підприємство «Торгпродсервіс» , як Учасник процедури закупівлі, не погоджується із рішенням Замовника стосовно визначенні переможцем закупівлі ТОВ «Румит» . ОСКІЛЬКИ ВІДПОВІДНО ДО УМОВ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ВИМАГАЛОСЯ НАДАТИ, для підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Учасник надає наступні документи:
- копії протоколів контрольних випробувань харчової продукції, видані відповідною акредитованою лабораторією, щодо оцінки відповідності товару вимогам нормативних документів за основними показниками: органолептичні та фізико – хімічні, гормональних препаратів, антибіотиків, чинні на дату розкриття; експертні висновки, чинні на дату розкриття.
В складі документів пропозиції учасника закупівлі ТОВ «Румит» відсутні
копії протоколів контрольних випробувань харчової продукції або експертні висновки , видані відповідною акредитованою лабораторією, щодо оцінки відповідності товару вимогам нормативних документів за основними показниками: органолептичні ,фізико – хімічні та гормональних препаратів, чинні на дату розкриття. Просимо Вас переглянути своє рішення про визначення переможця закупівлі .
Розгорнути
Згорнути
- копії протоколів контрольних випробувань харчової продукції, видані відповідною акредитованою лабораторією, щодо оцінки відповідності товару вимогам нормативних документів за основними показниками: органолептичні та фізико – хімічні, гормональних препаратів, антибіотиків, чинні на дату розкриття; експертні висновки, чинні на дату розкриття.
В складі документів пропозиції учасника закупівлі ТОВ «Румит» відсутні
копії протоколів контрольних випробувань харчової продукції або експертні висновки , видані відповідною акредитованою лабораторією, щодо оцінки відповідності товару вимогам нормативних документів за основними показниками: органолептичні ,фізико – хімічні та гормональних препаратів, чинні на дату розкриття. Просимо Вас переглянути своє рішення про визначення переможця закупівлі .
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 травня 2021 15:42
Шановний Учасник!
Тендерний комітет КНП «КМПБ № 2» уважно розглянув вимогу про усунення порушення № UA-2021-03-24-002166-c.c1, подану 29.04.21, 16:21, і повідомляє наступне.
Замовник визначив, що експертний висновок відповідає вимогам законодавства та тендерній документації. Висновок виданий Черкаською регіональною державною лабораторією державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, тому визначив переможцем ТОВ "РУМИТ" зазначивши що протокол і висновок несуть тотожну інформацію.
Тому, причин для задоволення вимоги ПП «Торгпродсервіс» Тендерний комітет КНП «КМПБ № 2» не вбачає.
Тендерний комітет КНП «КМПБ № 2» уважно розглянув вимогу про усунення порушення № UA-2021-03-24-002166-c.c1, подану 29.04.21, 16:21, і повідомляє наступне.
Замовник визначив, що експертний висновок відповідає вимогам законодавства та тендерній документації. Висновок виданий Черкаською регіональною державною лабораторією державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, тому визначив переможцем ТОВ "РУМИТ" зазначивши що протокол і висновок несуть тотожну інформацію.
Тому, причин для задоволення вимоги ПП «Торгпродсервіс» Тендерний комітет КНП «КМПБ № 2» не вбачає.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот №1 Яловичина лопатка без кістки охолоджена; |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 91 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 455,00 UAH з ПДВ |
Позиції
650 кг
Лот №1 Яловичина лопатка без кістки охолоджена;
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04074, Україна, м. Київ, Київ, вул.Мостицька,11
Дата доставки:
31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата товару здійснюється ПОКУПЦЕМ шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА за фактично поставлений товар на підставі ___ (видаткових, товарно-транспортних накладних). Розрахунки за поставлений товар здійснюється з відтермінуванням платежу на 14 календарних днів. | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Микитюк Валентин Данилович |
90 350,00
UAH з ПДВ
|
90 350,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
09 квітня 2021 01:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій