Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональні комп’ютери,
код ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Personal computers, code SC 021:2015: 30210000-4 Data-processing machines (hardware)
Personal computers, code SC 021:2015: 30210000-4 Data-processing machines (hardware)
Очікувана вартість
4 858 185,60 UAH
UA-2021-03-24-001815-c ● 2ef47621a70649959e95ecf001fe001f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Державне підприємство "Укрмедпроектбуд" |
Код ЄДРПОУ: | 37700171 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська область обл., Київ, Грушевського 7 |
Контактна особа: |
Аністратенко Віта Вікторівна , vito4k@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | SOE "Ukrmedproektbud" |
National ID: | 37700171 |
Contact point: |
Anistratenko Vita Viktorivna , vito4k@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 24 березня 2021 10:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 квітня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 11 травня 2021 15:12 |
Очікувана вартість: | 4 858 185,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 48 581,85 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 145745.56 UAH |
Publication date: | 24 березня 2021 10:51 |
Enquiries until: | 14 квітня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 20 квітня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 24 квітня 2021 09:00 |
Information
Estimated total value: | 4 858 186 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 48 582 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Scope of the procurement
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій визначено в тендерній документації.
The conditions for providing security for tender proposals are defined in the tender documentation.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
216 комплект
Персональні комп’ютери,
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01135, Україна, м. Київ, м. Київ, В'ячеслава Чорновола 28/1
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери
Personal computers
CPV: 30213000-5
Період постачання:
по 31 липня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | «Порядком державного фінансування капітального будівництва, затвердженого Постановою КМУ № 1764 від 27.12.2001 року, визначено, що авансування закупівлі обладнання для будівництва сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні "Охматдит" по вул. Чорновола, 28/1, у Шевченківському районі м. Києва замовники можуть здійснювати попередню оплату (виплату авансу) в розмірі до 100 відсотків". Отже, здійснення авансування замовником може бути в розмірі до 100%, проте здійснення такого авансування не є його обов'язком». "According to the order of capital construction state financing, approved by the Resolution of the Cabinet of Ministers № 1764 of 27.12.2001, stipulates that the advance purchase of equipment for the construction of a modern medical and diagnostic complex of the National Children's Specialized Hospital" Okhmatdyt "on the street. Chornovola, 28/1, in the Shevchenkivskyi district of Kyiv, customers can make an advance payment of up to 100 percent." Therefore, the advance payment from the customer may be up to 100%, however making of such advance payment is not Customer responsibility. | Аванс | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 квітня 2021 17:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 квітня 2021 17:25 |
09.04.2021. Перелік змін.docx | |
09 квітня 2021 17:25 |
09.04.2021.ПК_Тендерна документація. Тендер №3_ПК.docx | |
31 березня 2021 18:01 |
31.03.2021. Перелік змін.docx | |
24 березня 2021 10:52 |
24.03.2021. Проект договору про закупівлю.docx |
09 квітня 2021 17:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
09 квітня 2021 17:25 |
09.04.2021. Перелік змін.docx
|
|||||||||
09 квітня 2021 17:25 |
09.04.2021.ПК_Тендерна документація. Тендер №3_ПК.docx
|
|||||||||
31 березня 2021 18:01 |
31.03.2021. Перелік змін.docx
|
|||||||||
24 березня 2021 10:52 |
24.03.2021. Проект договору про закупівлю.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 26 березня 2021 01:25
Дата відповіді: 31 березня 2021 18:05
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
ДП «Укрмедпроектбуд» розглянуло Ваше питання б/н від 26 березня 2021 01:25 та зазначає наступне.
В подальшій роботі Персональних комп'ютерів буде використовуватись спеціальне програмне забезпечення, яке орієнтоване на виконання специфічних асемблерних команд з наборів інструкцій, що підтримуються лише ядром CoffeeLake. Оскільки процесори на базі даного ядра випускає лише Intel то, на жаль, продукція AMD в якості аналогів не може бути розглянута.
ДП «Укрмедпроектбуд» розглянуло Ваше питання б/н від 26 березня 2021 01:25 та зазначає наступне.
В подальшій роботі Персональних комп'ютерів буде використовуватись спеціальне програмне забезпечення, яке орієнтоване на виконання специфічних асемблерних команд з наборів інструкцій, що підтримуються лише ядром CoffeeLake. Оскільки процесори на базі даного ядра випускає лише Intel то, на жаль, продукція AMD в якості аналогів не може бути розглянута.
Технічне завдання до тендеру
Дата подання: 27 березня 2021 11:45
Дата відповіді: 31 березня 2021 18:04
Доброго дня, шановний замовник.
Уважно вивчивши вашу документацію просимо внести зміни до технічного завдання, а саме:
1. Зовнішні порти: 3 x USB3.1 + 2 x USB2.0 (спереду) - мається на увазі 2 х USB2.0 на передній панелі системного блоку + 3 x USB3.1 на материнській платі? Також в ТД прописані порти 4 x USB 2.0 + 2 x USB 3.0 за такою кількістю USB материнскьких плат не має у жодного з виробників. Просимо зменшити кількість USB.
2. Kensington padlock - мається на увазі наявність роз'єму для фіксації замком кенсінгтону? Чи наявність самого Замка з тросом кенсінгтону?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
ДП «Укрмедпроектбуд» розглянуло Ваше питання б/н від 27 березня 2021 11:45 щодо можливості внесення змін до технічного завдання та зазначає наступне.
Ми готові розглянути пропозицію з двома портами USB 2.0 та двома портами USB 3.l (або 3.0) на передній панелі системного блоку, та 4 х USB 2.0 + 2 х USB 3.0 на задній панелі материнської плати.
Kensington padlock - мається на увазі наявність роз'єму для фіксації замком кенсінгтону. Наявність самого Замка з тросом кенсінгтону не вимагається.
З урахуванням викладеного вище тендерним комітетом внесено зміни до тендерної документації.
ДП «Укрмедпроектбуд» розглянуло Ваше питання б/н від 27 березня 2021 11:45 щодо можливості внесення змін до технічного завдання та зазначає наступне.
Ми готові розглянути пропозицію з двома портами USB 2.0 та двома портами USB 3.l (або 3.0) на передній панелі системного блоку, та 4 х USB 2.0 + 2 х USB 3.0 на задній панелі материнської плати.
Kensington padlock - мається на увазі наявність роз'єму для фіксації замком кенсінгтону. Наявність самого Замка з тросом кенсінгтону не вимагається.
З урахуванням викладеного вище тендерним комітетом внесено зміни до тендерної документації.
Зміни до технічнного завдання тендеру
Дата подання: 09 квітня 2021 09:18
Дата відповіді: 09 квітня 2021 17:27
Доброго дня, шановний замовник. Уважно вивчивши вашу документацію просимо внести зміни до технічного завдання, а саме до пристрою безперебійного живлення:
1. Дуже низький діапазон напруги: 145-290 VAC , в такому діапазоні тільки один виробник АРС.
2. 2 х розетки Schuko та 1 IEC C13 (Bypass з можливістю підключення БФП) - в такому комплекті розеток на ринку України БФП не доступні в продажу. Не зовсім зрозуміло в БФП повинен бути порт 1 IEC C13 (Bypass з можливістю підключення БФП)
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На ринку представлено багато виробників ДБЖ, які мають подібний або ширший діапазон напруги.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-24-001815-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УНІВЕРСАЛ СЕРВІС ЦЕНТР», Код ЄДРПОУ:42866220
Дата подання: 06 квітня 2021 17:29
Вимога
Доброго дня! В додатку 4 таблиця 3 Замовником прописані ДУЖЕ ДЕТАЛІЗОВАНІ технічні вимоги до джерела безперебійного живлення, через що під такі технічні вимоги підпадає лише джерело безперебійного живлення, яке виробляється SVC модель SVC VP-650-LCD.
Законом України «Про публічні закупівлі» заборонено встановлювати вимоги до товару, які відповідають лише одному виробнику, такі вимоги є дискримінаційними та порушують права потенційних учасників та ШТУЧНО ЗВУЖУЮТЬ КОНКУРЕНЦІЮ.
1) Замовником прописано конструктив виконання – метал, однак досить багато виробників ДБЖ виробляють їх з пластику. Матеріал виконання ДБЖ абсолютно не впливає на його функціональні властивості, строк служби, навантаження та інші параметри, тому не зрозуміло чому Замовник вимагає для ДБЖ саме такий конструктив виконання. Окрім того, Замовник чітко виписав розміри, тобто інші розміри не підходять чому не більше 305х85х145 мм, а не наприклад 300х80х140мм, або 310х90х150 а якщо учасник подасть розмір 305х90х150мм, як буде проводитися оцінка? чим керувався замовник встановлюючи такі вимоги?! Вимагаємо внести зміни в цій частині та зазначити: «Розміри не більше: 305×85×145 мм (допускається похибка в більший бік у 20% кожного вказаного розміру), конструктив виконання – метал та/або пластик»;
2) Наступний критерій, який прописаний таким чином, що порушує конкуренцію це: «Кількість виходів не менше 2 х розетки Schuko та 1 IEC C13 (Bypass з можливістю підключення БФП), не менше 2 RJ45/RJ11». Зазначені параметри не впливають на роботу та функціонал ДБЖ, однак зазначене підключення є унікальним і якщо залишити таку вимогу, Замовник значно звужує конкуренцію, і вимога підпадає лише під одного виробника. Вимагаємо прибрати вимогу про наявність «Bypass з можливістю підключення БФП» та прописати кількість розеток без деталізації кількості Schuko та IEC C13 та викласти цей пункт в наступній редакції: «Кількість виходів не менше 3 х розеток (Schuko та IEC C13), не менше 2 RJ45/RJ11». Загалом просимо Замовника переглянути технічні вимоги до ДБЖ, оскільки досить дивно виглядає настільки детальне прописування технічних вимог до ДБЖ в порівнянні з вимогами до іншої техніки, яку Замовник планує купити. В ДБЖ є декілька основних параметрів, які дійсно визначають функціонал цього обладнання на яких і можна було б зупинитися.
У випадку не внесення зазначених змін та порушення нашого права на участь в цій закупівлі ми будемо змушені звертатися до АМКУ. Нагадуємо, що при позитивному рішенні АМКУ на нашу користь оплата за скаргу буде стягнуто із Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Законом України «Про публічні закупівлі» заборонено встановлювати вимоги до товару, які відповідають лише одному виробнику, такі вимоги є дискримінаційними та порушують права потенційних учасників та ШТУЧНО ЗВУЖУЮТЬ КОНКУРЕНЦІЮ.
1) Замовником прописано конструктив виконання – метал, однак досить багато виробників ДБЖ виробляють їх з пластику. Матеріал виконання ДБЖ абсолютно не впливає на його функціональні властивості, строк служби, навантаження та інші параметри, тому не зрозуміло чому Замовник вимагає для ДБЖ саме такий конструктив виконання. Окрім того, Замовник чітко виписав розміри, тобто інші розміри не підходять чому не більше 305х85х145 мм, а не наприклад 300х80х140мм, або 310х90х150 а якщо учасник подасть розмір 305х90х150мм, як буде проводитися оцінка? чим керувався замовник встановлюючи такі вимоги?! Вимагаємо внести зміни в цій частині та зазначити: «Розміри не більше: 305×85×145 мм (допускається похибка в більший бік у 20% кожного вказаного розміру), конструктив виконання – метал та/або пластик»;
2) Наступний критерій, який прописаний таким чином, що порушує конкуренцію це: «Кількість виходів не менше 2 х розетки Schuko та 1 IEC C13 (Bypass з можливістю підключення БФП), не менше 2 RJ45/RJ11». Зазначені параметри не впливають на роботу та функціонал ДБЖ, однак зазначене підключення є унікальним і якщо залишити таку вимогу, Замовник значно звужує конкуренцію, і вимога підпадає лише під одного виробника. Вимагаємо прибрати вимогу про наявність «Bypass з можливістю підключення БФП» та прописати кількість розеток без деталізації кількості Schuko та IEC C13 та викласти цей пункт в наступній редакції: «Кількість виходів не менше 3 х розеток (Schuko та IEC C13), не менше 2 RJ45/RJ11». Загалом просимо Замовника переглянути технічні вимоги до ДБЖ, оскільки досить дивно виглядає настільки детальне прописування технічних вимог до ДБЖ в порівнянні з вимогами до іншої техніки, яку Замовник планує купити. В ДБЖ є декілька основних параметрів, які дійсно визначають функціонал цього обладнання на яких і можна було б зупинитися.
У випадку не внесення зазначених змін та порушення нашого права на участь в цій закупівлі ми будемо змушені звертатися до АМКУ. Нагадуємо, що при позитивному рішенні АМКУ на нашу користь оплата за скаргу буде стягнуто із Замовника.
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 квітня 2021 17:27
Шановний Учаснику!
ДП «Укрмедпроектбуд» розглянуло Вашу вимогу №UA-2021-03-24-001815-c.b1 від 06-04-21, 17:29:12 щодо можливості внесення змін до технічного завдання та зазначає наступне.
1. Матеріал виконання метал, це зумовлено потребою наявності в ДБЖ екрану від електромагнітного випромінювання, яке негативно впливає на роботу медичного обладнання.
2. Ми готові розглянути пропозицію з розмірам, що не перевищують 20% від запропонованих (305х85х145 мм)
3. В деталізації кількості розеток мається на увазі не менше за 2 розетки - Schuko та не менше 1 - IEC C13 Bypass , зумовлено наявністю та специфікою комп’ютерного, телекомунікаційного та медичного обладнання, яке повинно підключатися напряму до ДБЖ, не використовуючи допоміжні мережеві фільтри та подовжувачі.
Задоволено частково.
ДП «Укрмедпроектбуд» розглянуло Вашу вимогу №UA-2021-03-24-001815-c.b1 від 06-04-21, 17:29:12 щодо можливості внесення змін до технічного завдання та зазначає наступне.
1. Матеріал виконання метал, це зумовлено потребою наявності в ДБЖ екрану від електромагнітного випромінювання, яке негативно впливає на роботу медичного обладнання.
2. Ми готові розглянути пропозицію з розмірам, що не перевищують 20% від запропонованих (305х85х145 мм)
3. В деталізації кількості розеток мається на увазі не менше за 2 розетки - Schuko та не менше 1 - IEC C13 Bypass , зумовлено наявністю та специфікою комп’ютерного, телекомунікаційного та медичного обладнання, яке повинно підключатися напряму до ДБЖ, не використовуючи допоміжні мережеві фільтри та подовжувачі.
Задоволено частково.
Номер вимоги: UA-2021-03-24-001815-c.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УНІВЕРСАЛ СЕРВІС ЦЕНТР», Код ЄДРПОУ:42866220
Дата подання: 12 квітня 2021 15:32
Вимога
Шановний Замовнику, якщо завтра ми подамо скаргу в АМКУ з приводу прописаних вимог під одного виробника на ДБЖ, чи зможете Ви довести і обгрунтувати такі вимоги??? і що дійсно:1. Матеріал виконання метал, це зумовлено потребою наявності в ДБЖ екрану від електромагнітного випромінювання, яке негативно впливає на роботу медичного обладнання. 2. В деталізації кількості розеток мається на увазі не менше за 2 розетки - Schuko та не менше 1 - IEC C13 Bypass , зумовлено наявністю та специфікою комп’ютерного, телекомунікаційного та медичного обладнання, яке повинно підключатися напряму до ДБЖ, не використовуючи допоміжні мережеві фільтри та подовжувачі. Нагадуємо, що якщо АМКУ прийме рішення на нашу користь кошти за скаргу будуть стягнуті із Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 квітня 2021 14:45
Відповідно до підпункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 (зі змінами та доповненнями) тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Тобто, Замовник самостійно, виходячи із власних потреб, встановлює технічні вимоги до предмета закупівлі в межах чинного законодавства при цьому дотримуючись принципів публічних закупівель, зокрема добросовісна конкуренція. А тому, по технічним вимогам встановленими замовником відповідають як мінімум два виробники обладнання.
Вимога щодо металевого корпусу і кількості розеток у ДБЖ, що закуповується, є обґрунтованою, виходячи з наявних потреб Замовника.
Крім того, вказана вимога товару жодним чином не є дискримінаційною або обмежувальною, оскільки існує як найменше три виробника джерел безперебійного живлення, продукція яких відповідає зазначеним характеристикам, вказаних у тендерній документації, а саме: Crown, SVC, Energenie.
Також варто зазначити, що Закон України «Про публічні закупівлі» не зобов’язує Замовника доводити та документально підтверджувати встановлені ним технічні вимоги щодо предмету закупівлі у тендерній документації, натомість Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Тобто, Замовник самостійно, виходячи із власних потреб, встановлює технічні вимоги до предмета закупівлі в межах чинного законодавства при цьому дотримуючись принципів публічних закупівель, зокрема добросовісна конкуренція. А тому, по технічним вимогам встановленими замовником відповідають як мінімум два виробники обладнання.
Вимога щодо металевого корпусу і кількості розеток у ДБЖ, що закуповується, є обґрунтованою, виходячи з наявних потреб Замовника.
Крім того, вказана вимога товару жодним чином не є дискримінаційною або обмежувальною, оскільки існує як найменше три виробника джерел безперебійного живлення, продукція яких відповідає зазначеним характеристикам, вказаних у тендерній документації, а саме: Crown, SVC, Energenie.
Також варто зазначити, що Закон України «Про публічні закупівлі» не зобов’язує Замовника доводити та документально підтверджувати встановлені ним технічні вимоги щодо предмету закупівлі у тендерній документації, натомість Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2021-03-24-001815-c.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УНІВЕРСАЛ СЕРВІС ЦЕНТР», Код ЄДРПОУ:42866220
Дата подання: 13 квітня 2021 10:01
Вимога
Шановний Замовнику, на нашу вимогу Ви пишете: "В деталізації кількості розеток мається на увазі не менше за 2 розетки - Schuko та не менше 1 - IEC C13 Bypass , зумовлено наявністю та специфікою комп’ютерного, телекомунікаційного та медичного обладнання, яке повинно підключатися напряму до ДБЖ, не використовуючи допоміжні мережеві фільтри та подовжувачі." На ринку України така комбінація: "не менше за 2 розетки - Schuko та не менше 1 - IEC C13 Bypass" , зустрічається тільки в одному пристрої: https://hotline.ua/computer-istochniki-besperebojnogo-pitaniya/svc-vp-650-lcd/, зазначений пристрій в порівнянні з іншими аналогічними пристроями, але з іншою комбінацією підключення, порівняно дорогий і єдиний в своєму виконанні. Є аналогічні пристрої, які відповідають вашим задачам, та задачам які поставлені перед ДБЖ, але вони мають іншу комбінацію, а саме: "1 розетка - Schuko та не менше 2 - IEC C13 Bypass", таким чином є різноманітні якісні варіанти ДБЖ, які вартують дешевше. Єдина різниця між ними, це лише комбінація підключення. Тому вимагаємо внести зміни в ТД та прописати "1 розетка - Schuko та не менше 2 - IEC C13 Bypass". Для Вашої зручності пропонуємо прописати у вимогах ТД, що разом з системним блоком або монітором поставляється кабель з вилкою С 13. Сподіваємося, що Ви прислухаєтеся до потенційних учасників і зможете провести ефективну та економну закупівлю.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 квітня 2021 14:45
Відповідно до підпункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 (зі змінами та доповненнями) тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Тобто, Замовник самостійно, виходячи із власних потреб, встановлює технічні вимоги до предмета закупівлі в межах чинного законодавства при цьому дотримуючись принципів публічних закупівель, зокрема добросовісна конкуренція. А тому, по технічним вимогам встановленими замовником відповідають як мінімум два виробники обладнання.
Вимога щодо металевого корпусу і кількості розеток у ДБЖ, що закуповується, є обґрунтованою, виходячи з наявних потреб Замовника.
Крім того, вказана вимога товару жодним чином не є дискримінаційною або обмежувальною, оскільки існує як найменше три виробника джерел безперебійного живлення, продукція яких відповідає зазначеним характеристикам, вказаних у тендерній документації, а саме: Crown, SVC, Energenie.
Також варто зазначити, що Закон України «Про публічні закупівлі» не зобов’язує Замовника доводити та документально підтверджувати встановлені ним технічні вимоги щодо предмету закупівлі у тендерній документації, натомість Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Тобто, Замовник самостійно, виходячи із власних потреб, встановлює технічні вимоги до предмета закупівлі в межах чинного законодавства при цьому дотримуючись принципів публічних закупівель, зокрема добросовісна конкуренція. А тому, по технічним вимогам встановленими замовником відповідають як мінімум два виробники обладнання.
Вимога щодо металевого корпусу і кількості розеток у ДБЖ, що закуповується, є обґрунтованою, виходячи з наявних потреб Замовника.
Крім того, вказана вимога товару жодним чином не є дискримінаційною або обмежувальною, оскільки існує як найменше три виробника джерел безперебійного живлення, продукція яких відповідає зазначеним характеристикам, вказаних у тендерній документації, а саме: Crown, SVC, Energenie.
Також варто зазначити, що Закон України «Про публічні закупівлі» не зобов’язує Замовника доводити та документально підтверджувати встановлені ним технічні вимоги щодо предмету закупівлі у тендерній документації, натомість Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 29 квітня 2021
Найменування: | Державне підприємство "Укрмедпроектбуд" |
Код ЄДРПОУ: | 37700171 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна, Київська область обл., Київ, Грушевського 7 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕЛЛ-АЙ-ТІ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "КИЇВСПЕЦПОСТАЧ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 травня 2021 15:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕЛЛ-АЙ-ТІ" |
4 857 894,00
UAH з ПДВ
|
4 857 894,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КИЇВСПЕЦПОСТАЧ" |
4 858 153,20
UAH з ПДВ
|
4 858 153,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕЛЛ-АЙ-ТІ" #43161461 |
Переможець |
4 857 894,00
UAH з ПДВ
|
12 травня 2021 15:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2022 16:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 липня 2021 11:48
|
Повідомлення про зміни до договору.docx | зміни до договору |
02 липня 2021 11:48
|
Електронний підпис | укладений |
31 травня 2021 17:00
|
2021-1-о_31.05.2021.pdf | укладений |
31 травня 2021 16:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виникла необхідність внести зміни до договору 2021/1-О від 31.05.2021 року, укладеного між Державним підприємством «Укрмедпроектбуд» та Товариством з обмеженою відповідальністю «ВЕЛЛ-АЙ-ТІ» в зв’язку з покращенням предмета закупівлі на підставі листа - звернення Товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕЛЛ-АЙ-ТІ» від 10.06.2021 року № 01-10/06/2021, при цьому вартість договору залишається незмінною. Зміни до договору стосуються зміни істотних умов договору відповідно до пункту 3 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 2021/1-О |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |