Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44053418 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вул. Троїцька, 21 а |
Контактна особа: |
Анастасія Галицька +380567448257 dkb_dmr@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 березня 2021 12:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 квітня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 12 квітня 2021 15:08 |
Очікувана вартість: | 13 848 607,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 70 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Замовник може передбачати попередню оплату (аванс), який не повинен перевищувати 30% від вартості річного обсягу робіт за цим Договором згідно вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12. 2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами) та з урахуванням обмежень, визначених Постановою Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 р. № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (зі змінами відповідно до Постанови від 08.02.2021 № 97) і відповідно до Положення про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються в поточному бюджетному періоді 2021 року, затвердженого Наказом Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради від 10.03.2021 р. № 13. Аванс надається протягом 30 (тридцяти) робочих днів на підставі рахунку-фактури за умови наявного бюджетного фінансування та коштів на розрахунковому рахунку Замовника. | Аванс | 30 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі актів здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунків на оплату робіт, протягом 30 робочих днів за умови наявного бюджетного фінансування; проміжними платежами в міру виконання робіт, які надаються не пізніше 25 числа поточного місяця для перевірки Замовнику | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 березня 2021 12:10 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 березня 2021 12:09 |
Технічне завдання до Додатку 8 тендерної документації.rar | |
24 березня 2021 12:09 |
Тендерна документація.docx | |
24 березня 2021 12:09 |
Додаток 6.docx |
24 березня 2021 12:10 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 березня 2021 12:09 |
Технічне завдання до Додатку 8 тендерної документації.rar
|
|||
24 березня 2021 12:09 |
Тендерна документація.docx
|
|||
24 березня 2021 12:09 |
Додаток 6.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-19-000013 ● c57b360562384e30a6b56f2456b9adb4
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 серпня 2021 13:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
19.08.2021 № 514
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
В.о.начальника управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Ольга ЛЯШЕНКО
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 19.08.2021 № 514
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2021-03-24-001638-a 24.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-19 15:56:14
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Захист території від підтоплення та затоплення в районі вул. Мандриківської, від буд. № 310 до буд. № 12 по просп. Героїв у м. Дніпропетровську, будівництво». Коригування (ДК 021:2015: 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-24-001638-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення на посилання сторінки веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-19 17:07:41
Надання пояснень щодо моніторингу закупівлі робіт ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Захист території від підтоплення та затоплення в районі вул. Мандриківської, від буд. № 310 до буд. № 12 по просп. Героїв у м. Дніпропетровську, будівництво». Коригування (ДК 021:2015: 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-24-001638-a)
Департамент капітального будівництва Дніпровської міської ради (далі – Замовник) розглянув запит про надання пояснень Західного офісу Держаудитслужби, який надійшов у процесі проведення моніторингу закупівлі робіт «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Захист території від підтоплення та затоплення в районі вул. Мандриківської, від буд. № 310 до буд. № 12 по просп. Героїв у м. Дніпропетровську, будівництво». Коригування (ДК 021:2015: 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-24-001638-a). Проаналізувавши інформацію, наведену у запиті, Замовник надає наступні пояснення, стосовно питання, зазначеного у запиті.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі проєктно-кошторисної документації, розробленої ТОВ «ГЕНПРОЕКТ», яка отримала позитивний експертний звіт ТОВ «ДН-Консалтинг» від 16 липня 2020 року № 05-361-20.
Розмір бюджетного призначення визначається на підставі рішення міської ради від 16.12.2020 № 13/1-2 «Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2021 рік», зі змінами, відповідно до обсягу видатків бюджету розвитку, які спрямовуються на будівництво об’єкта у бюджетному періоді.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначається на підставі примірної методики визначення очікуваної вартості, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, а саме абзацу 2 пункту 4 розділу 3: очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293. Очікувану вартість визначено на підставі сумарного показника коштів зведеного кошторисного розрахунку, а саме:
Глава 1-9: 10 966 341,00 грн.
Прибуток: 250 443,00 грн.
Адміністративні: 24 889,00 грн.
Ризики: 219 327,00 грн.
Інфляція: 79 506,00 грн.
ПДВ: 2 308 101,20 грн.
Всього: 13 848 607,20 грн.
Також повідомляємо, що Замовник не має власного веб-сайту через недостатність фінансової спроможності для його розробки та функціонування, тому для розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі, користується наданою йому можливістю оприлюднювати обґрунтування на веб-сайті Дніпровської міської ради, задля виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266. Так, листом від 30.04.2021 № 4/10-496 Дніпровською міською радою рекомендовано виконавчим органам, комунальним підприємствам, установам та закладам міської ради з метою прозорого ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Також надано можливість автоматичного відображення інформації, яку замовник розміщує у власному електронному кабінеті та яка відображається у системі Prozorro.
На підставі вищезазначеного, за фактом наданої можливості у доступі та використанні офіційного веб-сайту Дніпровської міської ради, Департаментом капітального будівництва було встановлено віджет на сайті dniprorada.gov.ua, для виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266.
На момент оголошення закупівлі, а саме 24.03.2021 Замовник ще не мав доступу до веб-сайту Дніпровської міської ради, тому не мав можливості оприлюднювати обґрунтування, виключно з технічних причин, тому дане обґрунтування відображено у протоколі засідання тендерного комітету від 24.03.2021 № 15/1-21 (додається).
Відповідно до положення пункту 14 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Так, виходячи з вищезазначеного та зважаючи на проєкт моніторингу UA-M-2021-08-19-000013, відсутність оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не являється фактом порушення законодавства саме у сфері закупівель. Законом України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) не передбачено зобов’язання та порядку оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, тому Замовник своїми діями не порушив норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 вересня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 квітня 2021 15:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО-М" |
13 813 281,60
UAH з ПДВ
|
13 813 281,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТРА ІНВЕСТ" |
13 844 361,00
UAH з ПДВ
|
13 844 361,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО-М" #31575976 |
Переможець |
13 813 281,60
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2021 17:59
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 квітня 2021 17:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 вересня 2022 16:24
|
Ду 3 до 30-04-1.pdf | укладений |
12 вересня 2022 16:17
|
Ду 3 до 30-04-1.pdf | укладений |
12 вересня 2022 16:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 листопада 2021 16:59
|
Ду 2 30.04-1.pdf | зміни до договору |
29 листопада 2021 16:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 квітня 2021 10:16
|
ДУ № 1.pdf | зміни до договору |
30 квітня 2021 10:15
|
Повідомлення про внесення змін до Договору.pdf | зміни до договору |
30 квітня 2021 10:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 квітня 2021 10:09
|
Договір № 30-04-1.pdf | зміни до договору |
30 квітня 2021 10:08
|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2021 09:32
|
Договір № 30-04-1.pdf | укладений |
30 квітня 2021 09:28
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
25 травня 2021 09:45
|
4 143 984,48 UAH | UA708201720344211004100053491 ДКБ Дніпровської міської ради |
UA318201720355349600000703481 ТОВ "АВТО-М" |
Оплачений |
03 серпня 2021 10:40
|
1 324 117,20 UAH | UA708201720344211004100053491 ДКБ Дніпровської міської ради |
UA633808050000000026003543186 ТОВ "АВТО-М" |
Оплачений |
25 серпня 2021 09:54
|
2 167 499,28 UAH | UA708201720344211004100053491 ДКБ Дніпровської міської ради |
UA633808050000000026003543186 ТОВ "АВТО-М" |
Оплачений |
17 вересня 2021 09:56
|
1 074 129,60 UAH | UA708201720344211004100053491 ДКБ Дніпровської міської ради |
UA633808050000000026003543186 ТОВ "АВТО-М" |
Оплачений |
22 вересня 2021 10:15
|
2 464 106,64 UAH | UA708201720344211004100053491 ДКБ Дніпровської міської ради |
UA633808050000000026003543186 ТОВ "АВТО-М" |
Оплачений |
28 жовтня 2021 10:27
|
1 600 484,40 UAH | UA708201720344211004100053491 ДКБ Дніпровської міської ради |
UA633808050000000026003543186 ТОВ "АВТО-М" |
Оплачений |
18 листопада 2021 09:43
|
1 738 909,20 UAH | UA708201720344211004100053491 ДКБ Дніпровської міської ради |
UA633808050000000026003543186 ТОВ "АВТО-М" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Публікація договору у новій редакції, через технічну помилку у складі додатків |
Номер договору про закупівлю: | 30/04-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 30/04-1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Скорочення строку виконання робіт та строку дії Договору до 31.12.2021 |
Номер договору про закупівлю: | 30/04-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 30/04-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |