Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Студентські квитки державного зразка з безконтактним чипом АСОП м. Києва для професійно-технічних, вищих навчальних закладів І-ІІ, ІІІ-ІV рівня акредитації
Очікувана вартість
57 500,00 UAH
UA-2021-03-24-001187-a da72d099f61d43b487b1d94f6a704c60
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Сімакова

+30442796286 natalya.snm@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАЦІОНАЛЬНА МУЗИЧНА АКАДЕМІЯ УКРАЇНИ ІМЕНІ П.І. ЧАЙКОВСЬКОГО
Код ЄДРПОУ: 02214188
Вебсайт: http://knmau.com.ua/
Місцезнаходження: 01001, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Городецького, буд. 1-3/11
Контактна особа: Наталя Сімакова
+30442796286
natalya.snm@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 березня 2021 11:50
Звернення за роз’ясненнями: до 31 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 квітня 2021 00:00
Очікувана вартість: 57 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 287,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30160000-8: Магнітні картки


Якість студентських квитків та дублікатів студентських квитків державного зразка з додатком для використання в автоматизованій системі обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності (далі - Електронні студентські квитки) має відповідати Наказам Міністерства освіти і науки України від 15.12.2004 № 939 та від 25.10.2013 № 1474 (з усіма змінами та доповненнями), постанові Кабінету Міністрів України від 05 квітня 1999 року № 541, Розпорядженню виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 22.10.2018 № 1887, встановленим санітарно-гігієнічним нормам, нормам стандартизації і сертифікації та супроводжуватись відповідними документами, що підтверджують його якість та придатність до використання для такого виду Товару та виготовлятися відповідними інформаційно-виробничими комплексами.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
450 штуки
Студентські квитки державного зразка з додатком для використання в автоматизованій системі обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва для професійно-технічних, вищих навчальних закладів I-II, III-IV рівнів акредитації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 1-3/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2021
ДК 021:2015: 30160000-8 — Магнітні картки
50 штуки
Дублікати студентських квитків державного зразка з додатком для використання в автоматизованій системі обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва для професійно-технічних, вищих навчальних закладів I-II, III-IV рівнів акредитації в кількості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 1-3/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2021
ДК 021:2015: 30160000-8 — Магнітні картки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 квітня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП Поліграфічний комбінат Зоря 57 480,00
UAH з ПДВ
57 480,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 квітня 2021 17:50
Електронний підпис
06 квітня 2021 17:44
Лист-згода.PDF
06 квітня 2021 17:44
Проект договору.PDF
06 квітня 2021 17:44
Цінова пропозиція.PDF
06 квітня 2021 17:44
Лист щодо ліцензії.PDF
06 квітня 2021 17:44
Гарантійний лист.PDF
06 квітня 2021 17:44
Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП Поліграфічний комбінат Зоря

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП Поліграфічний комбінат Зоря
#32068913
Переможець 57 480,00
UAH з ПДВ
12 квітня 2021 13:49

Документи

12 квітня 2021 13:49
Електронний підпис
12 квітня 2021 13:48
Протокол №24.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 квітня 2021 13:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП Поліграфічний комбінат Зоря
#32068913
57 480,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 квітня 2021 13:49
Електронний підпис
12 квітня 2021 13:48
Протокол №24.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 11:47
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 18:29
ДУ № 2 до дог 62-04_21-З.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 18:28
Електронний підпис зміни до договору
22 вересня 2021 11:43
210713 Лист_КП ГІОЦ-ВНЗ.PDF зміни до договору
22 вересня 2021 11:23
ДУ № 1 (студ квитки).pdf зміни до договору
22 вересня 2021 11:23
Електронний підпис укладений
30 квітня 2021 10:51
Договір магнітні картки.pdf укладений
29 квітня 2021 13:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): При виготовленні студентських (учнівських) квитків державного зразка з транспортним додатком не можуть бути використані Логотип KYIV SMART CARD та посилання на інтернет-сторінку card.kyivcity.gov.ua (копія листа додається), тому до Договору внесені відповідні зміни.
Номер договору про закупівлю: 62-04/21-P
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до п.5 п.п.1 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди зменшити вартість договору на 8 736,96 грн. (шість тисяч сто п’ятдесят сім гривень 20 коп.) у т.ч. ПДВ 20% 1 456,16 грн. (одна тисяча двадцять шість гривень 20 коп.) та викласти п.3.2. Договору № 62-04/21 від 29.04.2021 р. у наступній редакції: «п.3.2. Загальна вартість поставки продукції за даним Договором становить 48 743,04грн. (сорок вісім тисяч сімсот сорок три гривні 00 коп.), в т. ч. ПДВ 20% - 8 123,84 грн. (вісім тисяч сто двадцять три гривні 00 коп.) за 424 шт. одиниць продукції.». 2. Специфікацію Додаток № 1 до Договору № 62-04/21 від 29.04.2021 р. викласти у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 62-04/21-P
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 48 743,04
UAH (в тому числі ПДВ 8 123,84 UAH)