Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з приймання та переказу платежів
Очікувана вартість
49 900,00 UAH
UA-2021-03-23-009224-c 2ca7c906c3a64df2bbc4d2242bb7e06f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сальнікова Галина Миколаївна

380672262490 lvivavtodor.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 березня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВАВТОДОР"
Код ЄДРПОУ: 05523814
Місцезнаходження: 79035, Україна , Львівська обл., Львів, Пасіки Галицькі, 7
Контактна особа: Сальнікова Галина Миколаївна
380672262490
lvivavtodor.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66170000-2: Послуги з надання фінансових консультацій, обробки фінансових транзакцій і клірингові послуги


Вид закупівлі - звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Категорія замовника-ЛКП "Львівавтодор", зазначена у п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" . Місце знаходження замовника ЛКП"Львівавтодор": 79035 ,м.Львів, вул. Пасіки Галицькі,7. Постачання товарів відбуватиметься за заявками покупця до кінця календарного року.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з приймання та переказу платежів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79035, Україна, Львівська область, Львів, Пасіки Галицькі, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 66170000-2 — Послуги з надання фінансових консультацій, обробки фінансових транзакцій і клірингові послуги

Тендерна документація

23 березня 2021 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Фінансова компанія "Контрактовий дім"
#35442539
Переможець 49 900,00
UAH з ПДВ
23 березня 2021 16:54

Документи

23 березня 2021 16:53
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2021 16:10
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2021 16:00
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
08 грудня 2021 15:47
Електронний підпис зміни до договору
14 вересня 2021 16:58
Додаткова угода №1 до договору № 22 03 2021-4.pdf зміни до договору
14 вересня 2021 16:57
Електронний підпис укладений
23 березня 2021 16:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п.5.2. Договору та викласти його у наступній редакції : " 5.2. За надані ФК послуги згідно Договору , клієнт сплачує ФК винагороду , що розраховується наступним чином : - 1,45 % ( одна ціла, сорок п'ять сотих відсотка ) від суми кожного прийнятого ФК платежу , здійсненого користувачами мобільного додатку Google Pay/Apple Pay, та утримується ФК шляхом вирахування суми винагороди ФК з суми Платежів, що належить до перерахування Клієнту. - 3,00 % ( три відсотки ) від суми кожного прийнятого ФК Платежу, отриманого за надані Клієнтом послуги з паркування, та утримується ФК шляхом вирахування суми винагороди ФК з суми Платежів, що належить до перерахування Клієнту "
Номер договору про закупівлю: 22/03/2021-4
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п.5.2 Договору та викласти його у наступній редакції : 5.2. За надані ФК послуги згідно Договору , Клієнт сплачує ФК винагороду, що розраховується наступним чином : 1,45 % ( одна ціла, сорок п'ять сотих відсотка ) від суми кожного прийнятого ФК платежу , здійсненого користувачами мобільного додатку Google Pay/Apple Pay, та утримується ФК шляхом вирахування суми винагороди ФК з суми Платежів,що належить до перерахування Клієнту. 1,00% ( один відсоток ) від суми кожного прийнятого ФК платежу, отриманого за надані Клієнтом послуги з паркування, та утримується ФК шляхом вирахування суми винагороди ФК з суми Платежів, що належить до перерахування Клієнту 1,00% ( один відсоток ) від суми кожного прийнятого ФК Платежу, отриманого за надані Клієнтом послуги з видачі картки " Лео Карт ", та утримується ФК шляхом вирахування суми винагороди ФК з суми Платежів, що належить до перерахування Клієнту
Номер договору про закупівлю: 22/03/2021-4
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML