Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів
Очікувана вартість
199 900,00 UAH
UA-2021-03-23-008503-c 52e6199d01fb4776a10d900f3714ab83
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Щербак Альона Олександрівна

+380532609679 plbuhdmsu20@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління Державної міграційної служби України в Полтавській області
Код ЄДРПОУ: 37829297
Місцезнаходження: 36039, Україна , Полтавська обл., Полтава, вулиця Пушкіна 63
Контактна особа: Щербак Альона Олександрівна
+380532609679
plbuhdmsu20@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 березня 2021 16:23
Звернення за роз’ясненнями: до 29 березня 2021 16:28
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 квітня 2021 16:28
Очікувана вартість: 199 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 999,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50320000-4: Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
90 найменувань
Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, Полтава, Пушкіна,63
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50320000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 березня 2021 14:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 березня 2021 14:51
додаток 4.doc
23 березня 2021 16:24
ремонт принт. дод.3.pdf
23 березня 2021 16:23
оголошення.doc
23 березня 2021 16:23
додаток 2 проект договору.doc
23 березня 2021 16:23
додаток 1 тех.вимоги.doc
26 березня 2021 14:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 березня 2021 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 березня 2021 14:51
додаток 4.doc
23 березня 2021 16:24
ремонт принт. дод.3.pdf
23 березня 2021 16:23
оголошення.doc
23 березня 2021 16:23
додаток 2 проект договору.doc
23 березня 2021 16:23
додаток 1 тех.вимоги.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення ТД
Дата подання: 26 березня 2021 10:57
Дата відповіді: 26 березня 2021 14:56
Шановний Замовник! Прохання надати відповідь, в якій формі вам потрібна цінова пропозиція? Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня! Зміни внесені , додаток 4 до тендерної документації

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-03-23-008503-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУМЕНЮК КАРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА, Код ЄДРПОУ:3518005360
Дата подання: 29 березня 2021 11:54
Вимога щодо внесення змін до тенденрної документації
Шановний учаснику! Згідно Закону України «Про публічні закупівлі», Статті 5, пункту 4: Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. А, оскільки авторизованим сервісним у м. Полтаві є тільки 1 сервісний цент, то це є дискримінацією. Тому, на підставі вищенаведеного, просимо внести зміни до Додатку 1 Тендерної документаціїї до умов чинного законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 березня 2021 15:05
Шановний учасник! Керуючись умовами викладеними у даній закупівлі, повідомляємо наступне. Дана закупівля здійснюється на умовах проведення спрощеної закупівлі, які визначені статтею 14 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон). Стаття 22 Закону визначає умови використання тендерної документації, яка розробляється замовником в ході проведення процедури відкритих торгів. Листи Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 “Щодо розробки тендерної документації” та від 16.11.2017 № 3304-06/41825-06 “Щодо надання узагальнених рекомендацій для складання тендерної документації” мають відношення до тендерної документації, яка затверджується замовником в ході проведення процедури відкритих торгів. Наказом Міністерства економічного розвитку і торгів України від 13.04.2016 року №680 "Про затвердження примірної тендерної документації" затверджено примірну тендерну документацію для процедури закупівлі – відкриті торги. До того листи Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства не встановлюють норм права, тому носять виключно рекомендаційний та інформативний характер. У зв’язку з цим поняття "тендерної документація" у спрощеній закупівлі не використовується, а тому умови спрощеної закупівлі, в тому числі технічні умови до предмета закупівлі, вимоги до учасників, проект договору та інші вимоги, які є суттєвими для визначення найбільш економічно вигідної пропозиції визначаються умовами оголошення та додатків до нього, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Частиною 5 статті 14 Закону визначено, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
З огляду на вашу вимогу та керуючись умовами закупівлі, умова щодо наявності сервісного центру в м. Полтава не може обмежувати конкуренцію серед учасників з наступних причин. Умовами закупівлі не передбачено вимоги про те, що сервісний центр повинен бути власністю учасника або мати окремі, чітко визначені права користування на такий об’єкт або технологію. При цьому не встановлено, яка віддаленість такого центру від місця розташування замовника повинна бути забезпечена місцезнаходженням такого сервісного центру. Кожен зацікавлений суб’єкт господарювання, який провадить діяльність в сфері надання послуг Технічного обслуговування і ремонту офісної техніки, в тому числі послуги по заправці, відновленню (регенерації) картриджів до принтерів, багатофункціональних приладів та копіювальних апаратів, має безперешкодну можливість задіювати можливості інших суб’єктів господарювання, з метою подальшого надання якісних послуг, що є предметом даної закупівлі. Такими учасниками, які не мають власних об’єктів майна, які використовуються у якості нерухомого або рухомого майна, та/або технологій, можуть укладатись правочини із іншими суб’єктами господарювання, які можуть надати у постійне або тимчасове користування своє обладнання або спеціалістів або технології. До того ж учасником, при виконанні зобов’язань за договором може задіюватись окремі підрозділи (філії, представництва, партнерські організації), які мають на те відповідні права та компетенцію, та, в свою чергу, провадять діяльність у сфері надання послуг, що є предметом даної закупівлі. До того частиною 10 статті 26 Закону визначено, що у разі якщо пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання. Умова щодо наявності авторизованого сервісного центру в м. Полтава, передбачає зустрічну умову для надавача послуги, яка повинна надаватись відповідної якості. Згідно до технічного завдання, додатку 1 до оголошення визначено, що час реагування на заявку протягом 5 годин . Згідно до умов договору виконавець гарантує якість наданих Послуг, а у разі виявлення недоліків по якості Виконавець повинен усунути їх за власний рахунок та з власного витратного матеріалу. Пунктом технічних вимог до предмета закупівлі у додатку 1 до оголошення про закупівлю, визначено, що транспортні витрати на доставку устаткування до сервісного центру та назад до Замовника включаються в ціну послуги. Найменша відстань доставки устаткування, яке буде замовником передаватись для здійснення виконавцем послуги, забезпечуватиме найменшу кількість витрат пов’язаних із транспортуванням, що зумовлює економію коштів в цілому для здійснення такої закупівлі. Такі умови надання якісної послуги учасником можуть бути виконані в тому випадку якщо прийом-передача офісного устаткування будуть відбуватись від замовника до виконавця та в зворотному напрямку в найшвидші терміни, а це можливо забезпечити, без залучення сторонніх ресурсів, пов’язаних із доставкою, лише на території єдиного населеного пункту.
У зв’язку з вище викладеним, для забезпечення якості надання послуги, учасник повинен бути забезпечений можливістю здійснювати надання послуг, що є предметом закупівлі, на умовах, що викладені в оголошенні спрощеної закупівлі. Тому внесення змін до умов закупівлі є не доцільним.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 квітня 2021 16:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Індустріальні системи автоматизації" 198 000,00
UAH з ПДВ
198 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 березня 2021 14:23
Електронний підпис
31 березня 2021 14:22
Технічні довідки.pdf
31 березня 2021 14:22
Довідка щодо ліцензії.pdf
31 березня 2021 14:22
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Індустріальні системи автоматизації"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Індустріальні системи автоматизації"
#34612093
Переможець 198 000,00
UAH з ПДВ
02 квітня 2021 09:09

Документи

02 квітня 2021 09:09
Електронний підпис
02 квітня 2021 09:06
49.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 квітня 2021 09:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Індустріальні системи автоматизації"
#34612093
198 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 квітня 2021 09:09
Електронний підпис
02 квітня 2021 09:06
49.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 15:37
Електронний підпис укладений
16 квітня 2021 10:58
31.pdf укладений
16 квітня 2021 10:55

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
31 травня 2021 10:52
2 400,00 UAH UA418201720343150001000079504
УДМС України в Полтавській області
UA143348510000000026008115076
ТОВ "Індустріальні системи автоматизац
Оплачений
31 травня 2021 10:52
2 400,00 UAH UA418201720343150001000079504
УДМС України в Полтавській області
UA143348510000000026008115076
ТОВ "Індустріальні системи автоматизац
Оплачений
30 червня 2021 11:04
19 850,00 UAH UA418201720343150001000079504
УДМС в Полтавській області
UA143348510000000026008115076
ТОВ "Індустріальні системи автоматизац
Оплачений
31 серпня 2021 10:30
15 150,00 UAH UA418201720343150001000079504
УДМС в Полтавській області
UA143348510000000026008115076
ТОВ "Індустріальні системи автоматизац
Оплачений
29 вересня 2021 11:53
15 450,00 UAH UA418201720343150001000079504
УДМС в Полтавській області
UA143348510000000026008115076
ТОВ "Індустріальні системи автоматизац
Оплачений
29 листопада 2021 10:46
36 980,00 UAH UA418201720343150001000079504
УДМС в Полтавській області
UA143348510000000026008115076
ТОВ "Індустріальні системи автоматизац
Оплачений
06 грудня 2021 10:51
37 450,00 UAH UA418201720343150001000079504
УДМС в Полтавській області
UA143348510000000026008115076
ТОВ "Індустріальні системи автоматизац
Оплачений
30 грудня 2021 12:06
39 200,00 UAH UA418201720343150001000079504
УДМС в Полтавській області
UA143348510000000026008115076
ТОВ "Індустріальні системи автоматизац
Оплачений
30 грудня 2021 12:06
29 120,00 UAH UA418201720343150001000079504
УДМС в Полтавській області
UA143348510000000026008115076
ТОВ "Індустріальні системи автоматизац
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 198 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 33 000,00 UAH)