Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (туалетний папір, паперові рушники листові)
Очікувана вартість
74 851,20 UAH
UA-2021-03-23-008261-c fb043af46c4048c495fdf295e3c8ee30
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваленко Марина Петрівна

380474432128 Viddil_osviti_umr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02147121
Місцезнаходження: 20300, Україна , Черкаська обл., Умань, Костельна, 12
Контактна особа: Коваленко Марина Петрівна
380474432128
Viddil_osviti_umr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера
Обґрунтування
У зв’язку з прийняттям до розгляду скарги 19.03.2021, щодо прийнятого рішення Замовником про намір укласти договір (Протокол від 15.03.2021) з ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» (далі ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР»), триваючого тендера по предмету ДК 021:2015: 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (туалетний папір, паперові рушники листові), органом оскарження Антимонопольним комітетом України, номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2021-02-17-008398-a, на період розгляду скарги процедура призупинена.
Виникла нагальна потреба щодо придбання туалетного паперу, паперових рушників листових (своєчасне забезпечення навчальних закладів відділу освіти Уманської міської ради).
Закон України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIІI (далі – Закон) застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів),послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт-1,5 мільйона гривень ;.
Згідно з ч.10 ст.3 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, закупівель /спрощених закупівель, визначених цим Законом, та укладання договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/ без проведення процедур закупівель /спрощених закупівель, визначених цим Законом.
Згідно з частиною другою ст. 13 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІI (далі – Закон) закупівля буде здійснюватись як виняток та відповідно до умов, визначених у частині другій статті 40 Закону шляхом застосування переговорної процедури закупівлі.
Умова застосування переговорної процедури закупівлі: п. 3. ч. 2 ст. 40 Закону (переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток): «у разі оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера після оцінки тендерних пропозицій учасників, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендера, що оскаржується».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 березня 2021 16:27
Оскарження наміру укласти договір: 29 березня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33760000-5: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6280 штуки
ДК 021:2015: 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (туалетний папір, паперові рушники листові).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, Умань, Костельна, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 квітня 2021
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником після пред'явлення Учасником накладної на оплату товару. Оплата проводиться в залежності від реального фінансування при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування: 100 % кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

23 березня 2021 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 березня 2021 16:17
прот проведення переговорів туалетний папір.pdf
23 березня 2021 16:17
прот уклад договору туалетний папір.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"
#25394112
Переможець 74 851,20
UAH з ПДВ
23 березня 2021 16:27
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 березня 2021 16:27

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"
#25394112
74 851,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
14 квітня 2021 11:56
Рішення про оптимізацію.pdf зміни до договору
14 квітня 2021 11:56
ду 1 до дог 33 від 29.03.2021 папір туал..pdf зміни до договору
14 квітня 2021 11:55
Електронний підпис укладений
29 березня 2021 08:58
Дог 33 від 29.03.2021.pdf укладений
29 березня 2021 08:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Рішенням Уманської міської ради від 23.12.2020 № 8-5/8 «Про оптимізацію виконавчих органів Уманської міської ради», відповідно до пункту 2 частини 1 даного рішення: «1.Створити з 01 квітня 2021 року виконавчі органи Уманської міської ради із статусом юридичної особи публічного права: 2) управління освіти та гуманітарної політики Уманської міської ради шляхом злиття відділу освіти Уманської міської ради (код ЄДРПОУ 02147121), відділ культури Уманської міської ради код ЄДРПОУ 02231465, припинивши останні. Визначити управління освіти та гуманітарної політики Уманської міської ради правонаступником майна, прав та обов’язків відділу освіти Уманської міської ради (код ЄДРПОУ 02147121), відділу культури Уманської міської ради (код ЄДРПОУ 02231465)» та відповідно до пункту 11.1. розділу ХІ Договору внести зміни до: - вступної частини (преамбули) Договору; - реквізитів «Замовника», що містяться в розділі ХІІ даного Договору. Зміни викласти в новій редакції: «Управління освіти та гуманітарної політики Уманської міської ради в особі в.о. начальника Миколенко Ірини Олександрівни, що діє на підставі Положення (далі - Замовник), з однієї сторони, Товариство з обмеженою відповідальністю «Український папір» в особі директора Михайленка Володимира Івановича, що діє на підставі Статуту (далі - Учасник), з іншої сторони, разом - Сторони, уклали цей договір про таке (далі - Договір):» «Замовник: Управління освіти та гуманітарної політики Уманської міської ради код ЄДРПОУ 44308884 Адреса: площа Соборності, 1, м. Умань, Черкаська обл., 20300 тел.:(04744)3-21-28, 3-12-70; факс:3-24-00 Держказначейська служба України, м. Київ Уманське УДКСУ МФО 820172 р/р : UA 608 201 720 344 250 018 000 120 390 UA 128 201 720 344 270 014 000 120 390 UA 248 201 720 344 210 016 000 120 390 UA 698 201 720 344 220 006 000 120 390»
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 30 квітня 2021
Сума оплати за договором: 74 851,20
UAH (в тому числі ПДВ 12 475,20 UAH)