Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з озеленення
Очікувана вартість
1 307 793,00 UAH
UA-2021-03-23-008068-c ● 07a640484cb84106a7fc33ca94a51a44
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02142282 |
Вебсайт: | http://jovtnvo.dnepredu.com |
Місцезнаходження: | 50014, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ШУРУПОВА, будинок 2 |
Контактна особа: |
Тарасюк Інна Вікторівна +380671331746 jovtnvo@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 березня 2021 16:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 квітня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 30 квітня 2021 11:37 |
Очікувана вартість: | 1 307 793,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 538,97 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
501 од.
Послуги з озеленення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 квітня 2021 08:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 квітня 2021 08:25 |
ТД 2021 озел зм.docx |
22 квітня 2021 08:26 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
22 квітня 2021 08:25 |
ТД 2021 озел зм.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо дискримінаційних вимог
Дата подання: 25 березня 2021 14:23
Дата відповіді: 25 березня 2021 16:02
Шановний Замовнику!
Просимо надати обґрунтування застосування Вами наступних вимог до Учасників: 1) Наявність транспортних засобів для перевезення саджанців обсягом навантаження 20м3 +/- 5% у кількості не менше 2-х одиниць. Надайте інформацію, чи всі заклади освіти мають під’їзні шляхи для транспорту такого розміру? І чому встановлено необхідність в машинах такого великого розміру? Адже розміри саджанців дозволяють використання транспорту меншого за розміром. Тим самим Ви дискримінуєте учасників закупівлі, які мають у наявності менший за обсягами навантаження транспорт, але він також пристосований для перевезення тих саджанців дерев та кущів, які передбачені технічним завданням. 2) Підтвердження зареєстрованих видів діяльності за КВЕД 02.10 та 49.41. Відповідно до ПОЯСНЕНЬ
ДО КЛАСИФІКАЦІЇ ВИДІВ ЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ (КВЕД-2010), затверджених наказом Державного комітету статистики України «Про затвердження Методологічних основ та пояснень до позицій Класифікації видів економічної діяльності» від 23.12.2011 №396: КВЕД 02.10 Лісівництво та інша діяльність у лісовому господарстві. Цей клас включає: - вирощування будівельного лісу: посадку, пересаджування саджанців, проріджування й охорону лісів і лісосік; - вирощування молодого порослевого лісу, балансової деревини та паливної деревини; - діяльність лісорозсадників. Ці види діяльності здійснюють безпосередньо в місцях природних лісів або лісонасаджень. Таким чином, КВЕД 02.10 не має ніякого відношення до предмету закупівлі «Послуги з озеленення» (висадка дерев та кущів). Щодо КВЕД 49.41: 49.41 Вантажний автомобільний транспорт. Цей клас включає: - усі види перевезень вантажним автомобільним транспортом:
• перевезення лісоматеріалів
• перевезення великогабаритних вантажів
• рефрижераторні перевезення
• перевезення великовагових вантажів
• перевезення непакованих вантажів (навалом або наливом), включаючи перевезення автоцистернами, у т. ч. збирання молока на фермах
• перевезення автомобілів
• перевезення відходів і брухту без діяльності щодо їх збирання або утилізації
Цей клас також включає:
- оренду вантажних автомобілів з водієм
- вантажні перевезення транспортними засобами з використанням людської або тваринної сили
- надання послуг водія без власного вантажного автотранспортного засобу.
Таким чином, КВЕД 49.41 також не має ніякого відношення до предмету закупівлі «Послуги з озеленення» (висадка дерев та кущів), адже основною метою закупівлі є саме озеленення, а не транспортування. Для доставки матеріалу (саджанців) на місце виконання послуг Учасник може використовувати власний транспорт або орендований, для чого не потрібно мати КВЕД 49.41. Вважаємо вимогу наявності в Учасника вищезазначених КВЕД дискримінаційною та такою, що не має ніякого відношення до послуг, які є предметом даної закупівлі. Вимагаємо негайно внести зміни до тендерної документації та прибрати зазначені дискримінаційні вимоги!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
До документації внесено зміни, пропонуємо уважно ознайомитись з додатком 2
До документації внесено зміни, пропонуємо уважно ознайомитись з додатком 2
щодо КВЕД 49.41
Дата подання: 26 березня 2021 10:47
Дата відповіді: 29 березня 2021 09:26
Доброго дня, шановний Замовнику! Чи дозволяється подання договору про надання транспортних послуг Учаснику суб"єктом господарювання, який має у наявності зареєстрований вид діяльності за КВЕД 49.41? І які саме документи (просимо перелік) потрібно подати Учаснику у складі пропозиції по цьому суб"єкту господарювання? Заздалегідь вдячні!
Відповідь: Доброго дня. Так, дозволяється. Перелік документів які мать бути подані на таку особу наведено в документації.
наявність Свідоцтва про навчання озеленювачів,
Дата подання: 26 березня 2021 14:19
Дата відповіді: 29 березня 2021 09:30
2. Відповідно до тендерної документації вимагається, що учасник має надати інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання (освіту) та досвід (стаж роботи), яких планується залучити до виконання договору (у вигляді переліку). Обов’язково наявність озеленювачів, кваліфікацію яких має бути підтверджено в порядку, встановленому додатком 2.
Відповідно до Додатка № 2 вимагається наявність Свідоцтва про навчання озеленювачів, яких планується залучати до виконання договору (не менше трьох).
Разом з тим жодним нормативно-правовим актом не передбачений такий вид документа, як «Свідоцтво про навчання озеленювачів».
Додатково слід зазначити, що Стандарт професійної (професійно-технічної)освіти за Професією: Озеленювач, Код: 6113 був затверджений Наказом Міністерства освіти і науки Українивід « 04 » березня 2019 р. № 288. Згідно даного наказу здобувачу освіти, який опанував освітню програму й успішно пройшов кваліфікаційну атестацію за однією професійною кваліфікацією, присвоюється освітньо-кваліфікаційний рівень «кваліфікований робітник» з набутої професії та видається свідоцтво державного зразка про присвоєння (підвищення) професійної кваліфікації.
Таким чином вимога у Тендерній документації щодо наявності у працівника Свідоцтва про навчання озеленювачів не відповідає нормам чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Запитувач своїм питанням лише підтверджує правомірність вимог замовника. Так, свідоцтво яке містить інформацію про присвоєння (підвищення) кваліфікаційної категорії озеленювача і є свідоцтвом про навчання озеленювачів. Звертаємо увагу запитувача на те, що відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-23-008068-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: Приватне виробниче підприємство "Промпідряд", Код ЄДРПОУ:32401421
Дата подання: 26 березня 2021 15:27
Вимога що до кваліфікаційних критерій
Прошу внести зміни до тендерної документації.
1. Відповідно до тендерної документації предметом даної закупівлі є: «Послуги з озеленення (код ДК 021:2015 - 77310000-6 «Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень»)».
Разом з тим, відповідно до тендерної документації вимагається надання інших видів документів, в тому числі на: «Підтвердження зареєстрованих видів діяльності за КВЕД 01.30або 02.10, а також 81.30, 49.41 (по коду 49.41 якщо даний вид діяльності не відкрито – надати відомості про субпідрядника/співвиконавця/іншу залучену учасником особу що відповідає зазначеній вимозі та повне документальне підтвердження відповідності зазначеної особи встановленим цією документацією кваліфікаційним критеріям). Має бути зазначено у виписці або витягу з реєстру (ЄДР, платників податку чи інші.)».
Відповідно до Класифікація видів економічної діяльності за кодом 01.30 міститься наступне пояснення: Цей клас включає вирощування посадкового матеріалу всіх видів, у т.ч. черешків, кореневих пагонів та розсади, для відтворення рослин або щеплення дерев.
Цей клас включає:вирощування рослин для висаджування, вирощування рослин для декоративних цілей, у т.ч. дернини для пересаджування, вирощування рослин для одержування цибулин, бульб і коренеплодів; паростків і пагонів; грибниць (міцелію)діяльність розсадників дерев, крім лісорозсадників.
Разом з тим відповідно до змісту Тендерної документації (Додаток 2) в Інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі,а також технічні вимоги до Учасника зазначена: «ВИСАДКА ДЕРЕВ ТА КУЩІВ»
Тобто, код КВЕД 01.30 не відповідає предмету закупівлі.
Згідно вище зазначеного пропонуємо виключити умову наявності зареєстрованих видів діяльності за КВЄД 01.30.
2. Відповідно до тендерної документації предметом даної закупівлі є: «Послуги з озеленення (код ДК 021:2015 - 77310000-6 «Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень»)».
Разом з тим, відповідно до тендерної документації вимагається надання інших видів документів, в тому числі на: «Підтвердження зареєстрованих видів діяльності за КВЕД 01.30 або 02.10, а також 81.30, 49.41 (по коду 49.41 якщо даний вид діяльності не відкрито – надати відомості про субпідрядника/співвиконавця/іншу залучену учасником особу що відповідає зазначеній вимозі та повне документальне підтвердження відповідності зазначеної особи встановленим цією документацією кваліфікаційним критеріям). Має бути зазначено у виписці або витягу з реєстру (ЄДР, платників податку чи інші.)».
Відповідно до Класифікація видів економічної діяльності за кодом 02.10. міститься наступне пояснення - Лісівництво та інша діяльність у лісовому господарстві.
Цей клас включає:вирощування будівельного лісу: посадку, пересаджування саджанців, проріджування й охорону лісів і лісосіквирощування молодого порослевого лісу, балансової деревини та паливної деревинидіяльність лісорозсадників. Ці види діяльності здійснюють безпосередньо в місцях природних лісів або лісонасаджень.
Зазначена у Тендерній документації дислокація об’єктів для надання послуг свідчить про відсутність природних лісів або лісонасаджень відносно предмета закупівлі. Території закладів освіти відносяться до громадських і напівгромадських будівель тому здійснювати діяльність з КВЄД 02.10 там заборонено.
Згідно вище зазначеного пропонуємо виключити умову наявності зареєстрованих видів діяльності за КВЄД 02.10.
Розгорнути
Згорнути
1. Відповідно до тендерної документації предметом даної закупівлі є: «Послуги з озеленення (код ДК 021:2015 - 77310000-6 «Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень»)».
Разом з тим, відповідно до тендерної документації вимагається надання інших видів документів, в тому числі на: «Підтвердження зареєстрованих видів діяльності за КВЕД 01.30або 02.10, а також 81.30, 49.41 (по коду 49.41 якщо даний вид діяльності не відкрито – надати відомості про субпідрядника/співвиконавця/іншу залучену учасником особу що відповідає зазначеній вимозі та повне документальне підтвердження відповідності зазначеної особи встановленим цією документацією кваліфікаційним критеріям). Має бути зазначено у виписці або витягу з реєстру (ЄДР, платників податку чи інші.)».
Відповідно до Класифікація видів економічної діяльності за кодом 01.30 міститься наступне пояснення: Цей клас включає вирощування посадкового матеріалу всіх видів, у т.ч. черешків, кореневих пагонів та розсади, для відтворення рослин або щеплення дерев.
Цей клас включає:вирощування рослин для висаджування, вирощування рослин для декоративних цілей, у т.ч. дернини для пересаджування, вирощування рослин для одержування цибулин, бульб і коренеплодів; паростків і пагонів; грибниць (міцелію)діяльність розсадників дерев, крім лісорозсадників.
Разом з тим відповідно до змісту Тендерної документації (Додаток 2) в Інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі,а також технічні вимоги до Учасника зазначена: «ВИСАДКА ДЕРЕВ ТА КУЩІВ»
Тобто, код КВЕД 01.30 не відповідає предмету закупівлі.
Згідно вище зазначеного пропонуємо виключити умову наявності зареєстрованих видів діяльності за КВЄД 01.30.
2. Відповідно до тендерної документації предметом даної закупівлі є: «Послуги з озеленення (код ДК 021:2015 - 77310000-6 «Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень»)».
Разом з тим, відповідно до тендерної документації вимагається надання інших видів документів, в тому числі на: «Підтвердження зареєстрованих видів діяльності за КВЕД 01.30 або 02.10, а також 81.30, 49.41 (по коду 49.41 якщо даний вид діяльності не відкрито – надати відомості про субпідрядника/співвиконавця/іншу залучену учасником особу що відповідає зазначеній вимозі та повне документальне підтвердження відповідності зазначеної особи встановленим цією документацією кваліфікаційним критеріям). Має бути зазначено у виписці або витягу з реєстру (ЄДР, платників податку чи інші.)».
Відповідно до Класифікація видів економічної діяльності за кодом 02.10. міститься наступне пояснення - Лісівництво та інша діяльність у лісовому господарстві.
Цей клас включає:вирощування будівельного лісу: посадку, пересаджування саджанців, проріджування й охорону лісів і лісосіквирощування молодого порослевого лісу, балансової деревини та паливної деревинидіяльність лісорозсадників. Ці види діяльності здійснюють безпосередньо в місцях природних лісів або лісонасаджень.
Зазначена у Тендерній документації дислокація об’єктів для надання послуг свідчить про відсутність природних лісів або лісонасаджень відносно предмета закупівлі. Території закладів освіти відносяться до громадських і напівгромадських будівель тому здійснювати діяльність з КВЄД 02.10 там заборонено.
Згідно вище зазначеного пропонуємо виключити умову наявності зареєстрованих видів діяльності за КВЄД 02.10.
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 березня 2021 14:14
На вимогу про внесення змін до тендерної документації в частині виключення вимог щодо відповідності зареєстрованих видів діяльності учасника предмету закупівлі повідомляємо наступне.
Безпосереднім предметом закупівлі є висадка на територіях закладів освіти саджанців дерев та кущів. Саджанці які використовуються для висадки мають бути попередньо вирощені в належних умовах поза межами територій закладів, далі вирощені для висаджування рослини мають бути перевезені до місць їх висадки, де безпосередньо пересаджені (висаджені) на земельних ділянках закладів, що повністю відповідає кодам КВЕД, зазначеним в документації.
Звертаємо увагу заявника на те, що замовник не надає учаснику саджанці для висадки, посадковий матеріал забезпечує учасник, який має довести свою спроможність забезпечити висадку саджанців належної якості та виконання послуг кваліфікованим і досвідченим персоналом.
Також роз’яснюємо заявнику, що території закладів є земельними ділянками та в будь-якому разі не можуть відноситись до громадських і напівгромадських будівель, оскільки земельні ділянки не являються будівлями.
Також повідомляємо заявника, що зареєструвати вид діяльності, який не підлягає ліцензуванню (зокрема будь-який з зазначених в тендерній документації) може будь-яка особа, що бажає взяти участь в закупівлі та провадить господарську діяльність в сфері, відповідній предмету закупівлі.
Безпосереднім предметом закупівлі є висадка на територіях закладів освіти саджанців дерев та кущів. Саджанці які використовуються для висадки мають бути попередньо вирощені в належних умовах поза межами територій закладів, далі вирощені для висаджування рослини мають бути перевезені до місць їх висадки, де безпосередньо пересаджені (висаджені) на земельних ділянках закладів, що повністю відповідає кодам КВЕД, зазначеним в документації.
Звертаємо увагу заявника на те, що замовник не надає учаснику саджанці для висадки, посадковий матеріал забезпечує учасник, який має довести свою спроможність забезпечити висадку саджанців належної якості та виконання послуг кваліфікованим і досвідченим персоналом.
Також роз’яснюємо заявнику, що території закладів є земельними ділянками та в будь-якому разі не можуть відноситись до громадських і напівгромадських будівель, оскільки земельні ділянки не являються будівлями.
Також повідомляємо заявника, що зареєструвати вид діяльності, який не підлягає ліцензуванню (зокрема будь-який з зазначених в тендерній документації) може будь-яка особа, що бажає взяти участь в закупівлі та провадить господарську діяльність в сфері, відповідній предмету закупівлі.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-03-23-008068-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Голландські троянди", Код ЄДРПОУ:30941257
Дата подання: 02 квітня 2021 10:48
Дата подання: 02 квітня 2021 10:48
С К А Р Г А
ПРО ПОРУШЕННЯ ВІДДІЛОМ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ ПОРЯДКУ ПРОВЕДЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ
С К А Р Г А
ПРО ПОРУШЕННЯ ВІДДІЛОМ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ ПОРЯДКУ ПРОВЕДЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 квітня 2021 10:27
рішення від 06.04.2021 №6941+ лист Замовнику+лист Скаржнику.pdf
Дата публікації: 07 квітня 2021 10:27
Інформація про резолютивну частину рішення від 16.04.2021 №8189.pdf
Дата публікації: 19 квітня 2021 19:58
рішення від 16.04.2021 №8189.pdf
Дата публікації: 21 квітня 2021 20:48
Коментар замовника щодо усунення порушення: рішення виконано, до документації внесено зміни
Дата виконання рішення замовником: 22 квітня 2021 08:27
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 квітня 2021 11:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГАПЛАНТ " |
1 162 632,86
UAH з ПДВ
|
1 097 880,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "КОСЕНКО МАРИНА МИКОЛАЇВНА" |
1 300 000,00
UAH з ПДВ
|
1 098 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГАПЛАНТ " #34501857 |
Переможець |
1 097 880,00
UAH з ПДВ
|
13 травня 2021 18:31
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 травня 2021 15:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 січня 2022 12:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 липня 2021 08:58
|
ДУ2 Д107 мега (1).pdf | зміни до договору |
29 липня 2021 08:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 травня 2021 20:34
|
ду 1 до 107-П_вт (1).pdf | зміни до договору |
27 травня 2021 20:33
|
Електронний підпис | укладений |
27 травня 2021 20:05
|
договір 107-П_вт.pdf | укладений |
27 травня 2021 20:04
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
28 серпня 2021 10:25
|
352 067,09 UAH | UA558201720344211025100052950 Від.освіти викон.Покр.рай.в місті ради |
UA303253650000026006011008696 ТОВ "МЕГАПЛАНТ" |
Оплачений |
15 листопада 2021 10:29
|
676 908,63 UAH | UA558201720344211025100052950 Від.освіти викон.Покр.рай.в місті ради |
UA303253650000026006011008696 ТОВ "МЕГАПЛАНТ" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 3.2. Договору |
Номер договору про закупівлю: | 107-П/вт |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.11.3., 11.4 договору |
Номер договору про закупівлю: | 107-П/вт |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |