Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Реконструкція будівель Дубровицького НВК "Ліцей-ЗОШ І-ІІ ступенів" по вул.Макарівській,11 в м.Дубровиця Рівненської області (влаштування шатрового даху, зовнішнє опорядження фасадів, заміна вікон та зовнішніх дверей, реконструкція системи опалення)"-коригування - ІІ черга
Очікувана вартість
32 587 025,00 UAH
UA-2021-03-23-007850-c 959de678a73b4a81994dae155244f95a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Лінкевич

+380671187033
+380664968287
dliceum.com.ua@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДУБРОВИЦЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС "ЛІЦЕЙ-ШКОЛА" ДУБРОВИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37225752
Вебсайт: http://www.dliceum.com.ua/
Місцезнаходження: 34100, Україна , Рівненська обл., м. Дубровиця, вул. Макарівська, буд. 11
Контактна особа: Тетяна Лінкевич
+380671187033,+380664968287
dliceum.com.ua@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 березня 2021
Звернення за роз’ясненнями: до 29 березня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 квітня 2021 16:01
Початок аукціону: 09 квітня 2021 12:12
Очікувана вартість: 32 587 025,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 162 935,13 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 150000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Реконструкція будівель Дубровицького НВК "Ліцей-ЗОШ І-ІІ ступенів" по вул.Макарівській,11 в м.Дубровиця Рівненської області (влаштування шатрового даху, зовнішнє опорядження фасадів, заміна вікон та зовнішніх дверей, реконструкція системи опалення)"-коригування - ІІ черга
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Макарівська,11, Дубровиця, Рівненська область, 34100, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2022
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Сума існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Характер існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Причина виникнення існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Статус вимоги:
Активна
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-08-06-000027 ● 0be28011f1474136aac0ca5e1150f88f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 серпня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 серпня 2021 12:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

05.08.2021 № 403

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 05.08.2021 № 403

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

4 UA-2021-03-23-007850-c 23.03.2021 ДУБРОВИЦЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС "ЛІЦЕЙ-ШКОЛА" ДУБРОВИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (ЄДРПОУ 37225752) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-08-11 15:31:28

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Реконструкція будівель Дубровицького НВК "Ліцей-ЗОШ І-ІІ ступенів" по вул. Макарівській, 11 в
м. Дубровиця Рівненської області (влаштування шатрового даху, зовнішнє опорядження фасадів, заміна вікон та зовнішніх дверей, реконструкція системи опалення)"- коригування - ІІ черга»(ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-23-007850-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із такого питання:
- яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати просимо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-08-12 18:21:43

На Ваш запит, в межах проведення моніторингу UA-M-2021-08-06-000027 закупівлі «Реконструкція будівель Дубровицького НВК "Ліцей-ЗОШ І-ІІ ступенів" по вул. Макарівській, 11 в м. Дубровиця Рівненської області (влаштування шатрового даху, зовнішнє опорядження фасадів, заміна вікон та зовнішніх дверей, реконструкція системи опалення)"- коригування - ІІ черга»(ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-23-007850-c)

На Ваш запит, в межах проведення моніторингу UA-M-2021-08-06-000027 закупівлі «Реконструкція будівель Дубровицького НВК "Ліцей-ЗОШ І-ІІ ступенів" по вул. Макарівській, 11 в м. Дубровиця Рівненської області (влаштування шатрового даху, зовнішнє опорядження фасадів, заміна вікон та зовнішніх дверей, реконструкція системи опалення)"- коригування - ІІ черга»(ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-23-007850-c), щодо:
Підстав на основі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, повідомляю:
1. Розмір бюджетного призначення, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, очікувана вартість закупівлі «Реконструкція будівель Дубровицького НВК "Ліцей-ЗОШ І-ІІ ступенів" по вул. Макарівській, 11 в м. Дубровиця Рівненської області (влаштування шатрового даху, зовнішнє опорядження фасадів, заміна вікон та зовнішніх дверей, реконструкція системи опалення)"- коригування - ІІ черга»(ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-23-007850-c) визначена на основі проектної документації, затвердженої наказом Дубровицького НВК «Ліцей-школа» «Про затвердження документації «Реконструкція будівель Дубровицького НВК "Ліцей-ЗОШ І-ІІ ступенів" по вул. Макарівській, 11 в м. Дубровиця Рівненської області (влаштування шатрового даху, зовнішнє опорядження фасадів, заміна вікон та зовнішніх дверей, реконструкція системи опалення)"- коригування» від 13.08.2020 року №76, її експертного звіту №20/02-07/20/А, який проведений ТОВ «ПЕРША ПРИВАТНА ЕКСПЕРТИЗА» 20 липня 2020 року.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляю:
Планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель, річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Зміни до річного плану закупівель оприлюднені в електронній системі закупівель за номером: UA-P-2021-03-23-004811-c з якого наявна можливість перейти до закупівлі «Реконструкція будівель Дубровицького НВК "Ліцей-ЗОШ І-ІІ ступенів" по вул. Макарівській, 11 в м. Дубровиця Рівненської області (влаштування шатрового даху, зовнішнє опорядження фасадів, заміна вікон та зовнішніх дверей, реконструкція системи опалення)"- коригування - ІІ черга» за номером: UA-2021-03-23-007850-c де додатком 2 до тендерної документації розміщене технічне завдання в якому викладені технічні характеристики закупівлі; разом з тим на сайті закладу http://www.dliceum.com.ua/ в розділі «Інформаційна прозорість» за пунктом 17 «Фінансова звітність», підпунктом «Фінансова звітність 2021» розміщені зміни до річного плану, за посиланням http://www.dliceum.com.ua/?page_id=27027, крім того, за пунктом 17 «Фінансова звітність» на сайті закладу розміщені посилання http://www.dliceum.com.ua/?page_id=195 на план публічних закупівель в інформаційній системі закумівель https://prozorro.gov.ua/plan/search?query=37225752 та http://www.dliceum.com.ua/?page_id=195 на єдиний портал використання публічних коштів https://spending.gov.ua/new/disposers/37225752/agreements. Разом з тим, сайт закладу Дубровицького НВК «Ліцей-школа» перебуває в стадії розробки і розміщення інформації про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі на виконання Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання коштів» від 11.10.2016 №710 зі змінами в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель буде виконане в найкоротші терміни.
Додаток:
1. Копія зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва «Реконструкція будівель Дубровицького НВК "Ліцей-ЗОШ І-ІІ ступенів" по вул. Макарівській, 11 в м. Дубровиця Рівненської області (влаштування шатрового даху, зовнішнє опорядження фасадів, заміна вікон та зовнішніх дверей, реконструкція системи опалення)"- коригування - ІІ черга».
2. Копія експертного звіту щодо розгляду проектної документації за проектом «Реконструкція будівель Дубровицького НВК "Ліцей-ЗОШ І-ІІ ступенів" по вул. Макарівській, 11 в м. Дубровиця Рівненської області (влаштування шатрового даху, зовнішнє опорядження фасадів, заміна вікон та зовнішніх дверей, реконструкція системи опалення)"- коригування.
3. Копія наказу Дубровицького НВК «Ліцей-школа» «Про затвердження документації «Реконструкція будівель Дубровицького НВК "Ліцей-ЗОШ І-ІІ ступенів" по вул. Макарівській, 11 в м. Дубровиця Рівненської області (влаштування шатрового даху, зовнішнє опорядження фасадів, заміна вікон та зовнішніх дверей, реконструкція системи опалення)"- коригування» від 13.08.2020 року №76.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-08-28 08:49:10

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Реконструкція будівель Дубровицького НВК «Ліцей-ЗОШ І-ІІ ступенів» по вул.Макарівській,11 в м. Дубровиця Рівненської області (влаштування шатрового даху, зовнішнє опорядження фасадів, заміна вікон та зовнішніх дверей, реконструкція системи опалення)"-коригування - ІІ черга (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) очікувана вартість 32 587 025,00 гривень (далі – предмет закупівлі) (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-23-007850-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
І. Згідно із пунктом 5.1.2. розділу V «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій» Замовник визначив наступні критерії та методику оцінки:
1. Ціна - питома вага критерію складає 70 відсотків. Ціна з ПДВ. У разі якщо учасник закупівлі не являється платником ПДВ ним подається пропозиція без ПДВ.
2. Нецінові критерії оцінки:
- Обсяг виконаних (реалізованих) на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт – питома вага критерію складає 20 відсотків;
- Наявність кваліфікованих працівників - питома вага критерію складає 10 відсотків.
За кожним з нецінових критеріїв оцінки Замовник визначив декілька опцій.
Крім цього, згідно із умовами цього ж пункту тендерної документації, тендерна пропозиція, подана учасником, оцінюється замовником за приведеною ціною, яка розраховується автоматично системою електронних закупівель на момент подання пропозиції учасником за математичною формулою PP = P/(1 + (F1 + F2)/PV), де:
PP - приведена ціна;
P - ціна;
F1 - питома вага критерію оцінки обсяг виконаних будівельно-монтажних
робіт, запропонованих учасником;
F2 - питома вага критерію оцінки наявність кваліфікованих працівників,
запропонованих учасником;
PV - питома вага критерію «ціна».
Отже, згідно із умовами зазначеними вище, Замовник для оцінки тендерних пропозицій мав застосувати приведену ціну, яка відповідно до пункту 23 частини 1 статті 1 Закону вживається у наступному значенні - ціна, зазначена учасником у тендерній пропозиції/пропозиції та перерахована за математичною формулою з урахуванням показників інших критеріїв оцінки, визначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Водночас, відповідно до «ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів UA-2021-03-23-007850-c» у пункті «Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування), Замовник зазначив, що математична формула відсутня, що не відповідає розділу V «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації.
Відповідно до даних електронного аукціону оцінка пропозицій учасників проведена за єдиним критерієм «100% Ціна», що суперечить умовам пунктів 5.1.1., 5.1.2., 5.1.2.1. та 5.1.2.2. розділу V «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації

Просимо надати пояснення чому оцінка тендерних пропозицій учасників проведена з порушенням умов тендерної документації наслідком чого є порушення приписів частин 6, 7 та 8 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до пункту 2 частини 1 статті 32 цього Закону торги підлягали відміні.
ІІ. Пунктом 3.2.3 тендерної документації Замовника строк дії забезпечення визначено у відповідності до п.3.4.1 розділу ІІІ тендерної документації, а саме: протягом ста двадцяти днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Отже, Замовник у тендерній документації встановив конкретний строк дії забезпечення тендерної пропозиції. Строк дії гарантії, поданої у складі тендерної пропозиції ТОВ "Компанія Барбакан", яка видана Акціонерним товариством «Український будівельно – інвестиційний банк» 08.04.2021 № BG/UE/03-2-851, визначено з 08.04.2021 по 17.08.2021 року включно, тобто строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить 131 день з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "Компанія Барбакан" не відповідала вимогам тендерної документації Замовника та відповідно до пункту 5.3.1. тендерної документації підлягала відхиленню.
Просимо надати пояснення чому тендерна пропозиція учасника торгів ТОВ "Компанія Барбакан" не відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення Замовника на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-03-23-007850-c, «"Реконструкція будівель Дубровицького НВК "Ліцей-ЗОШ І-ІІ ступенів" по вул.Макарівській,11 в м.Дубровиця Рівненської області (влаштування шатрового даху, зовнішнє опорядження фасадів, заміна вікон та зовнішніх дверей, реконструкція системи опалення)"-коригування - ІІ черга». СХІДНИМ ОФІСОМ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ було прийнято наказ від 05.08.2021 № 403 «Про початок здійснення моніторингу закупівель». Відповідно до вказанаго наказу підлягала моніторингу процедура закупівлі UA-2021-03-23-007850-c. Підставами для прийняття відповідного рішення про початок моніторингу, були - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі було опубліковане на веб-порталі Уповноваженого органу - 06 серпня 2021 року об 12:21. Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.». 11 серпня 2021 року об 15:31, посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедури закупівель, було надіслано для нас, як Замовника – «Запит замовнику на пояснення», в якому, зокрема, вимагалося від Замовника, надання пояснень щодо «обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості закупівлі», та зазначалося, що «Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту». 12 серпня 2021 року об 18:21, нами було підготовлено, оприлюднено та надано для ознайомлення органу державного фінансового контролю – «Відповідь замовника на пояснення», в якому надано, запитуванні у Нас – пояснення та відповідну аргументацію (документально підтверджені – додатки до Відповіді), щодо питань, що були порушені органом державного фінансового контролю у його Запиті. 28 серпня 2021 року об 08:49, посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедури закупівель, було надіслано для нас, як Замовника, другий – «Запит замовнику на пояснення», в якому, зокрема, вимагалося від Замовника, надання пояснень щодо проведеної «оцінки тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі» у відповідності до тендерної документації на проведення відкритих торгів, а також пояснень з приводу відповідності пропозиції учасника ТОВ «Компанія Барбакан» вимогам Тендерної документації. Знову ж таки, органом державного фінансового контролю у Запиті зазналося, що – «Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.» Однак, відповідно до другого Запиту органу державного фінансового контролю, кінцевим строком надання нами необхідних та запитуваних ним, в межах проведення моніторингу процедури закупівлі, пояснень, інформації та документів було – 01.09.2021 року (включно). Таким чином, нами були підготовлені проекти Відповіді, для надання та оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу, відповідні документи, пояснення та інформація. Однак, 01 вересня 2021 року посадовою особою Східного офісу ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ було оприлюднено «Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-03-23-007850-c», таким чином, нами відповідні пояснення, інформація та документи, що вимагалися органом державного фінансового контролю у другом Запиті надані не були, у зв’язку із відсутністю такої технічної можливості. Відповідно до оприлюдненого «Висновку», пунктом 2 Розділу II Констатуючої частини, органом державного фінансового контролю зазначено, що – «За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення норм абзацу другого частини першої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання оцінки пропозицій учасників торгів встановлено порушення приписів частин 6, 7 та 8 статті 29 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог Наказу № 710. За результатами розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) - порушень не встановлено.», а також пунктом 3 Розділу II Констатуючої частини, органом державного фінансового контролю зазначено, що - «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5, 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо припинення зобов’язань за Договором про закупівлю робіт від 28.04.2021 № 04/21 шляхом укладання відповідної додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.». Повідомляємо, що повністю не погоджуємось із оприлюдненим органом державного фінансового контролю – «Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-03-23-007850-c», та вважаємо, що такий висновок є незаконним та таким, що складений із грубими порушеннями проведення моніторингу процедури закупівлі, що передбачена чинним законодавством України, зокрема, але не виключно, з огляду на таке: По-перше, відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Замовник у межах строку здійснення моніторингу процедури закупівлі має право з власної ініціативи надавати пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.», тому зазначаємо, що оприлюднення другого Запиту про надання пояснень, за один робочий день до завершення проведення моніторингу (30.08.2021 року – дата завершення проведення моніторингу) процедури закупівлі є неправомірним, а також неправомірним є той факт, що нам як Замовнику, було обмежено наше абсолютне право, визначене частиною 5 статті 8 Закону – надавати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель, на Запит органу державного фінансового контролю, саме тому зазначаємо, що Висновок органу державного фінансового контролю є незаконним, оскільки при проведенні моніторингу даної процедури закупівлі була порушена процедура його проведення, що передбачена чинним законодавством України. По-друге, відповідно до наданого для Замовника – «Запит замовнику на пояснення», що оприлюднений 11 серпня 2021 року об 15:31, органом державного фінансового контролю, зокрема, вимагалося від Замовника, надання пояснень щодо «обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості закупівлі», отримавши від Замовника обґрунтовану, аргументовану, документально підтверджену інформацію, пояснення та документи, на цей Запит, органом державного фінансового контролю було встановлено порушення в тій частині, щодо якої, моніторинг не проводився, та Замовнику не було надано можливості надавати відповідні пояснення, відповіді, тощо. По-третє, відповідно до пункту 3 Розділу II Констатуючої частини Висновку, органом державного фінансового контролю зазначено, що – «Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо припинення зобов’язань за Договором про закупівлю робіт від 28.04.2021 № 04/21 шляхом укладання відповідної додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України», однак відповідно до положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, не передбачено, односторонньої відмови від Договору, або розірвання Договору, зокрема відповідно до стаття 651 ЦКУ – «Зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом.». Відповідно до укладеного Договору про закупівлю – «Договір про закупівлю робіт від 28.04.2021 № 04/21», не встановлено односторонньої відмови від Договору або його одностороннього розірвання зі Сторони Замовника. Зокрема, відповідно до пункту 6.2.1. Договору про закупівлю робіт від 28.04.2021 № 04/21 – «Замовник має право достроково розірвати даний договір підряду за таких обставин: - відсутності коштів для фінансування об’єкту; - виявленні подальшої недоцільності будівництва об’єкта; - затримки початку виконання робіт з вини Підрядника більше ніж на 20 календарних днів; - суттєвому порушенні договірних зобов’язань Підрядником, що створює передумови для невиконання Договору; - неодноразовому грубому порушенні будівельних норм і правил; - банкрутства або порушення справи про банкрутство Підрядника.», однак жодна із даних підстав на сьогоднішній день відсутня. Окрім того, відповідно до пункту 13.1. Договору про закупівлю робіт від 28.04.2021 № 04/21 – «Внесення змін у Договір чи його розірвання допускається тільки за згодою сторін, якщо інше не встановлено Договором або законом. У разі відсутності такої згоди заінтересована сторона має право звернутися до суду.». Таким чином, можливість усунення виявлених, державним органом фінансового контролю, порушень, із якими ми не погоджуємось, прямо залежить від чіткого визначення суб’єктом владних повноважень конкретних заходів та/або варіантів поведінки, яких слід вживати Замовнику, для усунення виявлених порушень. Однак, зазначення у Висновку дій та спонукання Замовника до їх вживання щодо – «припинення зобов’язань за Договором», при цьому, не вказуючи чітких норм чинного законодавства, на підставі яких, такі дії повинні вчинятися, органом державного фінансового контролю порушено вимоги чинного законодавства України, оскільки, самостійне визначення Замовником на підставі невизначених норм, вчинити дії, до яких його зобов’язує орган відповідного контролю – може призвести до можливого порушення чинного законодавства України. З огляду на вищеописане, зазначаємо, що повністю не погоджуємось із оприлюдненим органом державного фінансового контролю – «Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-03-23-007850-c», та вважаємо, що такий висновок є незаконним та таким, що складений із грубими порушеннями проведення моніторингу процедури закупівлі, що передбачена чинним законодавством України, в свою чергу, повідомляємо, що нами будуть вжиті та здійсненні усі необхідні та визначені чинним законодавством України, заходи та дії, з метою усунення будь-яких порушень у сфері законодавства України, в тому числі і тих, що відносяться до сфери публічних закупівель, та визначені органом державного фінансового контролю, зокрема – Східним офісом ДАС України.

2021-09-07 15:24:12


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 01 вересня 2021
Кінцевий строк оскарження: 16 вересня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення норм абзацу другого частини першої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання оцінки пропозицій учасників торгів встановлено порушення приписів частин 6, 7 та 8 статті 29 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог Наказу № 710.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення норм абзацу другого частини першої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання оцінки пропозицій учасників торгів встановлено порушення приписів частин 6, 7 та 8 статті 29 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог Наказу № 710.) • не усунуто

Заперечення не приймаються. Порушення викладені у висновку.

2021-09-24 14:22:10

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 квітня 2021 12:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "Компанія Барбакан" 31 773 721,54
UAH з ПДВ
31 773 721,54
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БАЗИСПРОМБУД" 32 539 003,34
UAH з ПДВ
32 539 003,34
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

15 квітня 2021 17:47
Електронний підпис
15 квітня 2021 17:44
мвс
15 квітня 2021 17:44
кваліфікація документи
08 квітня 2021 14:41
Електронний підпис
08 квітня 2021 14:38
фінзвіт 2020.pdf
08 квітня 2021 14:38
ст 17.pdf
08 квітня 2021 14:38
скрін ліцензія.pdf
08 квітня 2021 14:38
сертифікати ісо 2.pdf
08 квітня 2021 14:38
сертифікат ісо.pdf
08 квітня 2021 14:38
посвідчення виконроб.pdf
08 квітня 2021 14:38
ОП.pdf
08 квітня 2021 14:38
накази працівників.pdf
08 квітня 2021 14:38
лп інші витрати.pdf
08 квітня 2021 14:38
ліцензія видруківка.pdf
08 квітня 2021 14:38
ліцензія авк.pdf
08 квітня 2021 14:38
лист-підтвердження 1.pdf
08 квітня 2021 14:38
лист-підвердження 2.pdf
08 квітня 2021 14:38
КК фінзвітність.pdf
08 квітня 2021 14:38
КК обл та мтб.pdf
08 квітня 2021 14:38
кваліфікація.pdf
08 квітня 2021 14:38
кваліфікація ТП.pdf
08 квітня 2021 14:38
кваліфікація проект.pdf
08 квітня 2021 14:38
договір бульдозера.pdf
08 квітня 2021 14:38
довідки кредо.pdf
08 квітня 2021 14:38
довідка аналогічні.pdf
08 квітня 2021 14:38
довідка 26.03.2021.pdf
08 квітня 2021 14:38
дипломи ітп.pdf
08 квітня 2021 14:38
диплом гол бух.pdf
08 квітня 2021 14:38
Витяг ЄДРПОУ 26.03.pdf
08 квітня 2021 14:38
Барбакан 1-ПВ.pdf
08 квітня 2021 14:38
Licenziya Povnovazhennya zasvidcheni.zip
08 квітня 2021 14:38
3.zip
08 квітня 2021 14:38
03 ВІДГУК СЕМИДУБИ.PDF
08 квітня 2021 14:38
03 ВІДГУК ПЛОСКЕ.pdf
08 квітня 2021 14:38
02 сертифікат сс2 Дубно.pdf
08 квітня 2021 14:38
02 Лист відгук Дубно.pdf
08 квітня 2021 14:38
02 акти дубно оригінали.pdf
08 квітня 2021 14:38
1 дф 4 кв 2020 рік.pdf
08 квітня 2021 14:38
01 відгук Ліцей.pdf
08 квітня 2021 14:38
01 Аналогічний ліцей.pdf
08 квітня 2021 14:38
01 акти дубровиця ліцей.pdf

Публічні документи

08 квітня 2021 15:00
Статут Ліцензія.7z
08 квітня 2021 15:00
Витяг платника ПДВ.pdf
08 квітня 2021 15:00
Договір підряду Крок.pdf
08 квітня 2021 15:00
Тендерна пропозиція.pdf
08 квітня 2021 15:00
аналог договір.zip
08 квітня 2021 15:00
Відгук.jpg
08 квітня 2021 15:00
Дубровицький НВК.rar
08 квітня 2021 15:00
Опис змін до Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Компанія Барбакан"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БАЗИСПРОМБУД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Компанія Барбакан"
#41159796
Переможець 31 773 721,54
UAH з ПДВ
09 квітня 2021 13:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 квітня 2021 13:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Компанія Барбакан"
#41159796
31 773 721,54
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 квітня 2021 16:17
підписаний договір.pdf укладений
28 квітня 2021 16:16
Електронний підпис зміни до договору
22 листопада 2021 16:49
додаткова угода 2 22112021.pdf зміни до договору
22 листопада 2021 16:48
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2021 13:07
додаткова угода 1 21102021.pdf зміни до договору
21 жовтня 2021 13:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна бюджетних призначень на 2021 рік, реквізитів замовника
Номер договору про закупівлю: 04/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна бюджетних призначень на 2021 рік, реквізитів замовника
Номер договору про закупівлю: 04/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML