Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги щодо інформаційно-технічної підтримки та доопрацювання комп’ютерної програми «Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань»
Очікувана вартість
21 496 600,00 UAH
UA-2021-03-23-007602-c a4df59355e214bcb98e4176943ec3a54
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Пашина

+380932135582 o.pashyna@nais.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ"
Код ЄДРПОУ: 39787008
Вебсайт: https://nais.gov.ua
Місцезнаходження: 04053, Україна , м. Київ обл., місто Київ, ВУЛИЦЯ БУЛЬВАРНО-КУДРЯВСЬКА, будинок 4
Контактна особа: Оксана Пашина
+380932135582
o.pashyna@nais.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Як зазначено у висновку експертів Науково-дослідного центру судової експертизи з питань інтелектуальної власності Міністерства юстиції України від 12.03.2021 № 037/21, державне підприємство «Національні інформаційні системи» (далі – ДП «НАІС») відповідно до функціональних завдань, визначених законодавством, є адміністратором Єдиних та Державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції України.
Державне підприємство «Національні інформаційні системи» відповідно до наказу Міністерства юстиції України від 31.05.2016 № 1565/5 «Питання адміністрування Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» з 01.07.2016 визначено технічним адміністратором Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний державний реєстр, ЄДР).
У зв’язку з набуттям чинності Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» від 26.11.2015 № 835-VIII, постанови Кабінету Міністрів України від 08.09.2016 № 593 «Деякі питання надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», постанови Кабінету Міністрів України від 08.09.2016 № 606 «Деякі питання електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів», наказу Міністерства юстиції України від 09.02.2016 № 359/5 «Про затвердження Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи» та наказу Міністерства юстиції України від 10.06.2016 № 1657/5 «Про затвердження Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» в 2017 році ДП «НАІС» розпочало розробку нового програмного забезпечення Єдиного державного реєстру з метою реалізації функцій відповідно до вимог чинного законодавства.
Згідно з Договором № РПЗ/15-01 від 15 січня 2018 року на надання послуг з розробки програмного забезпечення на замовлення, код ДК 021:2015 – 72230000-6 (Послуги з розробки програмного забезпечення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань) для державного підприємства «Національні інформаційні системи» Міністерства юстиції України, Приватним акціонерним товариством «Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій» було надано послуги щодо створення та впровадження програмного забезпечення «Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», а саме було автоматизовано процеси Системи щодо:
формування реєстраційних справ суб’єктів господарювання шляхом реєстрації, внесення змін, внесення судових рішень та рішень щодо припинення підприємницької та громадської діяльності;
передача реєстраційних справ між органами державної реєстрації;
пошуку суб’єктів господарювання та перегляд відомостей про них;
надання юридично значущої інформації шляхом формування виписок та витягів, а також документів, що містяться в реєстраційній справі;
обміну інформацією щодо суб’єктів господарювання з державними органами та фінансовими установами;
формування статистичних звітів та відомостей виконаних дій в ЄДР;
оприлюднення повідомлення про рішення щодо припинення юридичної особи з ЄДР;
оприлюднення відомостей з ЄДР у формі відкритих даних;
забезпечення належного рівня захисту даних та інформаційної безпеки (в тому числі персональних).
Згідно з вимогами Технічного завдання на комплекс засобів захисту програмного забезпечення «Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» (далі – КЗЗ ПЗ ЄДР) для державного підприємства «Національні інформаційні системи» Міністерства юстиції України, Приватним акціонерним товариством «Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій» було надано послуги на створення КЗЗ ПЗ ЄДР, що призначений для застосування у складі інформаційно- телекомунікаційних систем (далі – ІТС) класу 3 для обробки відкритої інформації та конфіденційної інформації, у тому числі конфіденційної інформації, вимога щодо захисту якої встановлена законом (крім інформації, що становить державну таємницю).
Згідно з Договором № КІ-30674051/ЄДР-1407 від 14 липня 2020 року на надання послуг з розробки програмного забезпечення на замовлення, код ДК 021:2015 – 72230000-6 (Послуги з розробки програмного забезпечення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань) для державного підприємства «Національні інформаційні системи» Міністерства юстиції України, Приватним акціонерним товариством «Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій» було надано послуги щодо інформаційно-технічної підтримки та доопрацювання програмного забезпечення «Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», а саме: зміни, оновлення, розширення функціоналу системи, в тому числі збирання версій та їх тестування; оптимізація роботи з базами даних з метою підвищення їх продуктивності; оптимізація прикладного програмного забезпечення з метою підвищення їх продуктивності, швидкодії та оптимізації дискового простору, який використовується для збереження даних Системи.
Зважаючи на важливість для держави інформації, накопиченої в базі даних ЄДР, масштаби і об’єм виконаних попередніх робіт, заміна виконавця може призвести до ускладнення та сповільнення процесу інформаційно-технічної підтримки та доопрацювання програмного забезпечення та буде потребувати значних додаткових витрат часу та коштів на вивчення діючого програмного забезпечення, що використовується.
Застосування переговірної процедури зумовлено тим, що можлива зміна Розробника унеможливить супроводження Реєстру, що у свою чергу призведе до призупинення автоматичної роботи інформаційно-телекомунікаційної системи, виникнення необхідності в конвертації даних, що накопичувалися, ускладнення роботи з центральною базою даних, яка містить всі документи, що створюються у Системі. Також, виконання даних робіт іншим виконавцем в умовах певного дефіциту часу, оскільки система вже впроваджена в діяльність і перерви в її обслуговувані є неприпустимими, буде потребувати залучення додаткового персоналу, що призведе до збільшення вартості робіт, тимчасової несумісності ПЗ та виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням за техніко-технологічними ознаками.
Залучення Приватного акціонерного товариства «Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій» (розробника) до виконання поставлених завдань з рамках даної закупівлі дозолить уникнути необхідності додаткових обстежень програмного забезпечення та Системи у цілому. Надання послуг щодо інформаційно-технічної підтримки та доопрацювання Системи іншим виконавцем призведе до несумісності та виникненню проблем технічного характеру, пов’язані з експлуатацією та обслуговуванням.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 березня 2021 16:11
Оскарження наміру укласти договір: 03 квітня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги щодо інформаційно-технічної підтримки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72261000-2 — Послуги з обслуговування програмного забезпечення
1 послуга
послуги з доопрацювання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, Бульварно-Кудрявська, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72262000-9 — Послуги з розробки програмного забезпечення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки між Сторонами здійснюються в безготівковій формі в національній валюті України шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця щомісячно протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Сторонами Акту здачі-приймання наданих послуг за відповідний попередній звітний період (календарний місяць). Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

23 березня 2021 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 березня 2021 15:56
Повідомлення про намір укласти договір ТП ЄДР.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-05-28-000051 ● ef0e14acd04448988eff15366d4761e1
  • Статус: завершено ● Дата: 02 серпня 2021
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 травня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 травня 2021 14:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


28.05.2021 № 154

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
26 UA-2021-03-23-007602-c 23.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-06-01 16:30:09

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг щодо інформаційно-технічної підтримки та доопрацювання комп’ютерної програми «Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-23-007602-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого
2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування причин обрання переговорної процедури закупівлі відповідно до абзацу четвертого пункту 2 частини другої статті 40 Закону?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).

Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-06-04 17:12:27

Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань

Інформацію про закупівлю розміщено 23.03.2021 на сайті: https://nais.gov.ua/p/zakupivli
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені фахівцями замовника як такі, що задовольняють діяльності ДП «НАІС» відповідно до наказу Міністерства юстиції України від 31.05.2016 № 1565/5 «Питання адміністрування Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», яке з 01.07.2016 визначено технічним адміністратором Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний державний реєстр, ЄДР).
У зв’язку з набуттям чинності Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» від 26.11.2015 № 835-VIII, постанови Кабінету Міністрів України від 08.09.2016 № 593 «Деякі питання надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», постанови Кабінету Міністрів України від 08.09.2016 № 606 «Деякі питання електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів», наказу Міністерства юстиції України від 09.02.2016 № 359/5 «Про затвердження Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи» та наказу Міністерства юстиції України від 10.06.2016 № 1657/5 «Про затвердження Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» в 2017 році ДП «НАІС» розпочало розробку нового програмного забезпечення Єдиного державного реєстру з метою реалізації функцій відповідно до вимог чинного законодавства.
Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено на підставі звіту про вартість об’єкту інтелектуальної власності Науково-дослідного центру судової експертизи з питань інтелектуальної власності Міністерства юстиції України від 09.03.2021.
Обґрунтування причин обрання переговорної процедури закупівлі на підставі висновку експертів Науково-дослідного центру судової експертизи з питань інтелектуальної власності Міністерства юстиції України від 12.03.2021 № 037/21
Звіт про вартість об’єкту інтелектуальної власності Науково-дослідного центру судової експертизи з питань інтелектуальної власності Міністерства юстиції України та висновок експертів Науково-дослідного центру судової експертизи з питань інтелектуальної власності Міністерства юстиції України від 12.03.2021 № 037/21 додаються окремими файлами.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 червня 2021
Кінцевий строк оскарження: 19 червня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ"
#30674051
Переможець 21 496 600,00
UAH з ПДВ
23 березня 2021 16:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 березня 2021 16:11

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ"
#30674051
21 496 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 серпня 2022 15:18
Звіт про виконання договору ТП ЄДР (ППЗ).docx укладений
16 серпня 2022 15:17
Електронний підпис укладений
17 квітня 2021 13:35
2021-04-16_Договір_ПрАТ ІІТ_ТП ЄДР.pdf укладений
17 квітня 2021 13:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 17 064 472,00
UAH (в тому числі ПДВ 474 468,33 UAH)