Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Білоцерківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 22204565 |
Місцезнаходження: | 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Павличенко 14а |
Контактна особа: |
Чміль Ольга Вячеславівна 380456352261, ukb_bmr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 березня 2021 15:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 квітня 2021 07:00 |
Початок аукціону: | 09 квітня 2021 11:27 |
Очікувана вартість: | 4 157 112,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний об’єкт на умовах відтермінування платежу до 100 календарних днів | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 березня 2021 15:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 березня 2021 15:53 |
Додаток 4..pdf | |
23 березня 2021 15:52 |
Додаток 3..pdf | |
23 березня 2021 15:51 |
Додаток 2..pdf | |
23 березня 2021 15:51 |
Додоток 1..pdf | |
23 березня 2021 15:50 |
Тендерна документація..pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
1) «Відповідно до п.6 Розділу III тендерної документації, учасник має надати у складі тендерної пропозиції розрахунок кошторисної заробітної плати згідно Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Мінрегіону від 20.10.2016 р. № 281 (зі змінами). У наданому учасником розрахунку застосовано загальний показник прожиткового мінімуму, в той час, як необхідно застосувати показник прожиткового мінімуму для працездатних осіб. Відповідно, розрахунок розміру кошторисної заробітної плати визначено не згідно Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, що не відповідає вимогам п.6 Розділу III тендерної документації.» По першому пункту слід зазначити, що наказом Мінрегіону від 20.10.2016 р. № 281 (зі змінами) не зазначено, який саме показник прожиткового мінімуму необхідно застосовувати кошторисної заробітної плати. В п. 5 наказу Мінрегіону від 20.10.2016 р. № 281 (зі змінами) зазначено наступне: «Визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника (підрядника) конкурсних торгів (договірної ціни) здійснюється учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті будівництва.» Виходячи з вищезазначеного, розрахунок розміру кошторисної заробітної плати ТОВ «МІТТЕЛ» визначено саме у відповідності до норм та положень Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Мінрегіону від 20.10.2016 р. № 281 (зі змінами), що повністю відповідає вимогам п.6 Розділу III тендерної документації. Тобто підстав для відхилення пропозиції ТОВ «МІТТЕЛ» немає.
2) «Відповідно до п.1 Розділу III тендерної документації, в складі пропозиції учасника має міститись письмова інформація щодо здійснення діяльності з/без печатки. У складі пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «МІТТЕЛ» така письмова інформація відсутня, що не відповідає вимогам п.1 Розділу III тендерної документації. По другому пункту повідомляємо, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «МІТТЕЛ» міститься письмова інформація щодо здійснення діяльності з печаткою, а саме: п. 2.5 Статуту (файл: Статут.pdf, сторінка 2), де зазначено, що Товариство здійснює свою діяльність з круглою печаткою. Тобто підстав для відхилення пропозиції ТОВ «МІТТЕЛ» немає.
3) «Відповідно до п.5 Розділу III тендерної документації, учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідок (зведеної довідки), складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі. У складі тендерної пропозиції учасника відсутня довідка, складена учасником у довільній формі, зміст якої підтверджує відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених пунктом 5 частини першої статті 17 Закону, що відповідає п.5 Розділу III тендерної документації учасником надається». Щодо третього пункту повідомляємо, що в пункті 5 частини першої статті 17 Закону зазначено: «фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку». ТОВ «МІТТЕЛ» не є фізичною особою, а є юридичною особою (підтверджуючі документи надані в складі пропозиції). Відповідно до п.1 Розділу III тендерної документації: «Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником». Тобто ТОВ «МІТТЕЛ» виконав вимоги замовника щодо до п.5 Розділу III тендерної документації та підстав для відхилення немає.
4) «Відповідно до п.6 Розділу III тендерної документації, учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції має надати розрахунок прибутку та адміністративних витрат у форматі word. У складі тендерної пропозиції учасника відсутні зазначені документи у форматі word, що відповідає п.6 Розділу III тендерної документації учасником надається». Щодо четвертого пункту повідомляємо, що п.6 Розділу III тендерної документації чітко зазначено: «Договірна ціна має бути складена відповідно до діючих національних стандартів України з ціноутворення у будівництві (про що скласти довідку у довільній формі) і надана в форматі imd у програмному комплексі АВК-5 або іншому програмному комплексі по випуску кошторисів (з обов’язковим наданням скан-копії з оригіналу чинної ліцензії на використання учасником цього програмного комплексу) та у форматі word». ТОВ «МІТТЕЛ» надало у складі пропозиції договірну ціну у форматі word. Умовами тендерної документації не передбачена вимога надання розрахунку прибутку та адміністративних витрат у форматі word. Тобто підстав для відхилення пропозиції ТОВ «МІТТЕЛ» немає.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МІТТЕЛ». В разі незадоволення нашої вимоги, рішення тендерного комітету управління капітального будівництва Білоцерківської міської ради буде оскаржено в Антимонопольному комітеті України.
По першому пункту,
В наданому у складі тендерної пропозиції «Розрахунку середньомісячної заробітної плати, яка враховується при визначенні вартості будівництва на підставі даних організації товариства з обмеженою відповідальністю «МІТТЕЛ»» в таблиці у графі 2 «Найменуванні параметру» зазначено: «розмір прожиткового мінімуму встановлений для працездатних осіб на 01 січня 2021 року», а в граф.4,5 («значення» та «припустимі значення») зазначено - 2189 грн., що відповідає загальному показнику прожиткового мінімуму на 01 січня 2021 року, в той час як розмір прожиткового мінімуму, встановлений для працездатних осіб на 01 січня 2021 року, складає 2270 грн. (ст. 7 Закону України «Про Державний бюджет України на 2021 рік»).
Відповідно, розрахунок середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті будівництва виконано невірно, тобто, не дотримано вимоги п.6 Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Мінрегіону від 20.10.2016 р. № 281 (зі змінами), що не відповідає вимогам п.6 Розділу ІІІ тендерної документації.
По другому пункту,
Відповідно до п. 1 Розділу ІІІ Тендерної документації учасники в складі пропозиції надають письмову інформацію щодо здійснення діяльності з/без печатки. Також, тендерною документацією передбачено, що у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або, відповідно до норм чинного законодавства, не зобов’язаний складати якийсь із вказаних в тендерній документації документів, то він обов’язково надає в складі пропозиції лист у довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника й завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання чи причини неможливості подання відповідних документів.
Якщо ТОВ «МІТТЕЛ» не повинен надати письмову інформацію щодо здійснення діяльності з/без печатки, то був зобов’язаний надати довідку, передбачену п. 1 Розділу ІІІ. У складі пропозиції ТОВ «МІТТЕЛ» відсутня така довідка, що знову підтверджує невідповідність пропозиції вимогам тендерної документації.
По третьому пункту,
Пунктом 2 частини 2 статті 22 Закону передбачено, що замовником в тендерній документації зазначаються підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Замовником в тендерній документації встановлено спосіб підтвердження підстав передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідок (зведеної довідки), складених учасником у довільній формі (п.5 Розділ ІІІ).
Також тендерною документацією передбачено: «якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь із вказаних в тендерній документації документів, то він обов’язково надає в складі пропозиції лист у довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника й завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання чи причини неможливості подання відповідних документів.
Тобто, якщо ТОВ «МІТТЕЛ» не повинен надавати підтвердження відсутності підстав пункту 5 ч. 1 ст. 17 Закону, у вигляді довідки (зведеної довідки), то повинен надати довідку передбачену п. 1 Розділу 3. У складі пропозиції ТОВ «МІТТЕЛ» відсутня така довідка, що знову підтверджує невідповідність пропозиції вимогам тендерної документації.
По четвертому пункту,
Відповідно до п. 6.2.3 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (далі –Правила) передбачено, що ціна пропозиції підрядника (договірна ціна) формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у п.6.2.10 Правил, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. Пунктом 1.2. Правил зазначено що цей стандарт носить обов’язковий характер при визначенні вартості будівництва об’єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів. Те, що учасник усвідомлює, що розрахунок прибутку та коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій є складовими договірної ціни підтверджується фактом подання зазначених розрахунків у складі документів в електронному архіві з назвою «Договірна ціна word_imd ЗВВ АВ».
Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації ,договірна ціна та розрахунки до неї мають бути складені відповідно до діючих національних стандартів України з ціноутворення у будівництві та надані у форматі imd та word. В тендерній пропозиції Учасника відсутні розрахунки прибутку та коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій у форматі word, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-11-000022 ● f268ccfd05514dfcbbb970329562f123
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 червня 2021 11:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.06.2021 № 180
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
24 UA-2021-03-23-007373-c 23.03.2021 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 липня 2021 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
RISK-2-4-1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 квітня 2021 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ СтарБудКонтракт |
3 987 427,37
UAH з ПДВ
|
3 924 427,36
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІТТЕЛ" |
4 148 863,88
UAH з ПДВ
|
3 942 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАКСАН" |
4 155 044,40
UAH з ПДВ
|
3 944 000,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "МЖК-БУД БЦ" |
4 150 393,20
UAH з ПДВ
|
4 104 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ СтарБудКонтракт #40630948 |
Відхилено |
3 924 427,36
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2021 14:36
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІТТЕЛ" #40216774 |
Відхилено |
3 942 000,00
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2021 14:16
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАКСАН" #20618765 |
Відхилено |
3 944 000,50
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2021 10:24
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "МЖК-БУД БЦ" #13701218 |
Переможець |
4 104 000,00
UAH з ПДВ
|
30 квітня 2021 08:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 квітня 2021 15:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 вересня 2021 14:35
|
д.у.№2 до договору №62.pdf | зміни до договору |
16 вересня 2021 14:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 вересня 2021 16:53
|
Додаткова №1 до договору №62.pdf | зміни до договору |
14 вересня 2021 16:52
|
Електронний підпис | укладений |
12 травня 2021 13:52
|
Договір 62.pdf | укладений |
12 травня 2021 11:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 62 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 62 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |