Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ №1" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42788614 |
Вебсайт: | https://cml1.zt.ua |
Місцезнаходження: | 10002, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, буд. 70 |
Контактна особа: |
Ольга Бичковська +380412438665 tender_in@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 березня 2021 15:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 квітня 2021 01:00 |
Очікувана вартість: | 2 155 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Тендерна документація
25 березня 2021 10:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 березня 2021 10:09 |
Перелік змін_лікарські засоби (лот1-онкопрепарати, лот2-антибіотики).docx | |
25 березня 2021 10:09 |
Тендерна документація_лікарські засоби(лот1-онкопрепарати, лот2-антибіотики) зі змінами.docx |
25 березня 2021 10:11 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 березня 2021 10:09 |
Перелік змін_лікарські засоби (лот1-онкопрепарати, лот2-антибіотики).docx
|
|||
25 березня 2021 10:09 |
Тендерна документація_лікарські засоби(лот1-онкопрепарати, лот2-антибіотики) зі змінами.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-23-000027 ● 0b75ae9e890a4f68ae11eca483801c52
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 квітня 2021 15:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
23.04.2021
№ 278
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 23.04.2021 № 278 .
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2021-03-23-007070-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
по Лоту 2: Комунальне підприємство «Лікарня № 1» Житомирської міської ради інформує Вас про те, що на вимогу про усунення порушення шляхом припинення зобов’язань за Договором від 28.04.2021 року №280, яке опубліковано 30.04.2021р. у висновку Державної аудиторської служби України, лікарня надає додаткову угоду про розірвання вищезазначеного договору відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі». по Лоту 1: Доводимо до Вашого відома наступні аргументовані заперечення щодо висновку, опублікованому Державною аудиторською службою України на сайті електронних закупівель 30.04.2021 року, а саме: 1) "За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлено, що на порушення вимог пункту 9 частини 2 статті 22 Закону, Замовник у пункті 1 розділу 5 тендерної документації не зазначив питому вагу критерію оцінки "ціна". Замовником не порушено вимоги пункту 9 частини другої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), оскільки цим пунктом Закону встановлено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості: 9) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота). Замовник може передбачити можливість укладення одного договору про закупівлю з одним і тим самим учасником у разі визначення його переможцем за кількома лотами. Щодо встановлення критеріїв оцінки слід вказати наступне. Пунктом 10 частини другої статті 22 Закону встановлено перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію. У пункті 1 розділу V тендерної документації вказано: "Критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна". Будь-яких інших критеріїв оцінки в тендерної документації не встановлено. Частиною восьмою статті 29 Закону встановлено, що якщо для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції/пропозиції, крім ціни або вартості життєвого циклу, замовником застосовуються інші критерії оцінки, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі визначається їх вартісний еквівалент або питома вага цих критеріїв у загальній оцінці тендерних пропозицій/пропозицій. Питома вага цінового критерію/вартості життєвого циклу не може бути нижчою ніж 70 відсотків, крім випадків застосування процедури конкурентного діалогу. Таким чином, оскільки в тендерної документації вказаний тільки один критерій оцінки - ціна, та не вказано будь-яких інших критеріїв, то питома вага цього критерію становить 100%, та, виходячи зі змісту норм пункту 10 частини другої статті 22, частини восьмої статті 29 Закону, її не потрібно додатково зазначати у тексті тендерної документації. 2) "За результатами аналізу питання розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що тендерні пропозиція учасника – переможця по лоту № 1 ТОВ «АТ-ФАРМА» не відповідають умовам тендерної документації Замовника. Так, відповідно до пункту 1 розділу ІІІ та Додатку № 2 тендерної документації, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання, документів, які підтверджують повну відповідність товару, а саме: детальне обґрунтування співвідношення складу активних діючих речовин запропонованого товару, копії сертифікату якості (паспорта), копії інструкцій на запропоновані еквіваленти (у разі якщо запропонований у пропозиції товар є еквівалентом товару, що зазначений у Додатку № 2 тендерної документації). Поряд з цим, Замовником встановлено умову, що у разі відсутності таких підтверджуючих документів, запропонований як еквівалент товар оцінюватись не буде". У Додатку № 2 тендерної документації зазначено МНН лікарських засобів (міжнародна непатентована назва), а не торгова назва, і вище вказане формулювання відноситься саме до торгової назви, тому лікарські засоби запропоновані учасником ТОВ «АТ-ФАРМА» не є еквівалентами, це підтверджують надані тендерні пропозиції учасників, в яких зазначено і МНН і торгова назва лікарських засобів. Враховуючи викладене, вимоги Закону при проведенні відкритих торгів на закупівлю код ДК 021:2015 33600000-6 Фармацевтична продукція (Лот 1 – Препарати для лікування онкологічних захворювань) Замовником дотримані, а отже й підстави для розірвання договору відсутні.
2021-05-11 16:29:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 травня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1 – Препарати для лікування онкологічних захворювань |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 091 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 5 455,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | При наявності фінансування | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 квітня 2021 13:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АТ-ФАРМА" |
975 684,85
UAH з ПДВ
|
970 120,85
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Фармпротект" |
982 329,45
UAH з ПДВ
|
974 925,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АТ-ФАРМА" #42210926 |
Переможець |
970 120,85
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2021 11:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 квітня 2022 15:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 січня 2022 12:39
|
Додаткова №3_онкопрепарати АТ-Фарма.pdf | зміни до договору |
19 січня 2022 12:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 11:16
|
Додаткова угода 2_онкопрепарти.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 11:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 11:08
|
Додаткова угода 1_онкопрепарати зменшення.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 11:05
|
Електронний підпис | укладений |
28 квітня 2021 10:55
|
Договор_онкопрепарати.pdf | укладений |
28 квітня 2021 10:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.1 ч. 5 ст. 41 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015р. №922-VIIІ (в редакції Закону №114-IX від 19.09.2019) сторони вирішили зменшити обсяг закупівлі та зменшити суму договору на 9 512,30 грн. (дев’ять тисяч п’ятсот дванадцять грн. 30 коп.) та викласти п 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1.Ціна(сума) цього Договору становить:960 608,55 гривень (дев’ятсот шістдесят тисяч шістсот вісім грн., 55 копійок) у т.ч. ПДВ 62 843,55 (шістдесят дві тисячі вісімсот сорок три гривні 55 копійок)». 2. Специфікацію до Договору (Додаток №1) викласти в новій редакції, яка додається до даної додаткової угоди і є її невід’ємною частиною. 3. Інші пункти договору залишаються незмінними і сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 4. Ця додаткова угода складена українською мовою у двох автентичних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін, вступає в силу з моменту її підписання Сторонами і діє протягом строку дії Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 277 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Відповідно до ч. 6 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" та п.11.4. Договору, дія Договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. 2. Враховуючи вищевикладене, Сторони домовились продовжити термін дії договору до 31.03.2022 р. та викласти п. 10.1 Договору в наступній редакції: «10.1. Договір набирає чинності з моменту підписання та діє по 31 березня 2022 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.». 3. Конкретний обсяг товару, що буде закуплено в період з 1 січня 2022 року по 31 березня 2022 року, визначається Додатковою угодою між Сторонами після затвердження кошторису та/або фінансового плану Замовника. 4. Ця додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та є невід'ємною частиною Договору. 5. Інші умови Договору, що не змінені цією додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов'язковість. 6. Ця додаткова угода складена в двох примірниках (по одному примірнику для кожної Сторони), що мають однакову юридичну силу, для кожної зі Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 277 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 19 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. У зв’язку з необхідністю проведення Замовником тендерної процедури на початку наступного року та враховуючи ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (зі змінами), Сторони домовилися продовжити строк дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року до 31.03.2022 р., в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому Договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році. 2. Загальна вартість цієї Додаткової угоди складає 191637,00 грн. (сто дев’яносто одна тисяча шістсот тридцять сім грн. 00 коп.) в тому числі – 12537,00 грн. ПДВ, що не перевищує 20 % суми, визначеної в початковому Договору, укладеного в результаті процедури закупівлі. 3. Невід’ємною частиною цього Договору є: Додаток № 1 до Додаткової угоди №____(Специфікація). 4. Решта умов Договору залишаються незмінними та Сторони підтверджують по ним свої зобов'язання. 5. Ця додаткова угода складена в двох примірниках, що мають рівну юридичну силу, по одному для кожної сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 277 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |