Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з заправки та відновлення картриджів
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2021-03-23-004913-a c3b8983bc7e24413bd71861f29d86272
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кремльов Андрій Миколайович

380686052040 hnum-ag@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 березня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ХАРКІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ МИСТЕЦТВ ІМЕНІ І.П. КОТЛЯРЕВСЬКОГО
Код ЄДРПОУ: 02214350
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., Харків, майдан Конституції, 11/13
Контактна особа: Кремльов Андрій Миколайович
380686052040
hnum-ag@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Визначені у додатках до договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з заправки та відновлення картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61003, Україна, Харківська область, Харків, майдан Конституції,11/13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 березня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

23 березня 2021 12:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю фірма «Віола»
#14104571
Переможець 30 000,00
UAH з ПДВ
23 березня 2021 12:27

Документи

23 березня 2021 12:27
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2021 16:01
ДУ №1 збільшення суми, зміна директора.pdf зміни до договору
01 жовтня 2021 16:01
Електронний підпис укладений
23 березня 2021 12:30
Договір Віола заправка картриджів.pdf укладений
23 березня 2021 12:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.1. Посаду, прізвище, ім’я та по батькові особи, яка діє від імені Виконавця змінити на «директора Боба Дмитра Олексійовича.». 1.2. Збільшити загальну суму договору на 10 000 грн. 00 коп. (десять тисяч грн. 00 коп.) та викласти пункт 3.1. розділу 3 Договору в наступній редакції: «..3.1 Ціна договору становить 40 000,00 коп. (сорок тисяч грн. 00 коп.), у т.ч. ПДВ – 6 666,67 грн...»
Номер договору про закупівлю: 31/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML