Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шафа комбінована для одягу, з полицями та штангою;тумба приліжкова ;матрац ортопедичний; ліжко одномісне
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2021-03-23-004562-a ae4a7074ebff4d9cbc207f8dcbccb498
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Аліна Волошенко

+380968762263 pantaevka_int@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЦЕНТРАЛЬНОУКРАЇНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ-ІНТЕРНАТ СПОРТИВНОГО ПРОФІЛЮ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 24146151
Місцезнаходження: 28023, Україна , Кіровоградська обл., смт. Пантаївка, вул. Шкільна, буд. 1
Контактна особа: Аліна Волошенко
+380968762263
pantaevka_int@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 березня 2021 11:57
Звернення за роз’ясненнями: до 29 березня 2021 11:57
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 квітня 2021 00:00
Початок аукціону: 02 квітня 2021 11:59
Очікувана вартість: 199 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 990,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
131 штуки
Шафа комбінована для одягу, з полицями та штангою;тумба приліжкова ;матрац ортопедичний; ліжко одномісне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28023, Україна, Кіровоградська область, смт.Пантаївка, вул.Шкільна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником вартості поставленого товару по безготівковому розрахунку протягом 30 банківських днів з моменту одержання Товару за цінами вказаними в видаткових накладних Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 березня 2021 12:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 березня 2021 11:58
Додаток №2. Кваліфікаційні критерії (1).docx
23 березня 2021 11:57
Додаток №1. Технічні та якісні характеристики.docx
23 березня 2021 11:57
Документація.docx
23 березня 2021 11:57
Додаток №3. Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-03-23-004562-a.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП "КУПРІЯНОВ ВОЛОДИМИР ДМИТРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2100911637
Дата подання: 06 квітня 2021 12:32
скасування рішення про визначення переможця ФОП Ковальов В.І.
уповноважена особа Волошенко А.О. визнала переможцем учасника ФОП Ковальов В.І. закупівлі, незважаючи на те ,що даний учасник не представив сертифікати відповідності та висновки дсее на товар , не представив порівняльну таблицю товару, не представив гарантійний лист згідно додатку №1(інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, не надав гарантійний лист згідно розділу IV П.2 про невідшкодування витрат . Дані вимоги були прописані в документації Замовника,як обов'язкові. Незважаючи на те що дані документи не представлені учасником , і дана пропозиція не відповідає умовам,визначеним в оголошенні та вимогам до предмета закупівлі, уповноважена особа Волошенко визнала переможцем ФОП Ковальов В.І.,з яким даний заклад заключив 88 неконкурентних договорів (без проведення процедури конкурсних торгів) на суму понад 1,7 млн.грн. Даний тендер єдиний ,який проходить через публічну спрощену закупівлю , і Волошенко ,спеціаліст з закупівель, за 3 години дискваліфікувала чотири учасника за те, що вони не представили копію паспорту з обгорткою та у повному вигляді. Дані учасники представили копії паспортів тих сторінок, де були внесені дані. І це послужило причиною їхньої дискваліфікації.Це цинічний і наглий розпил державних коштів, і за це прийдется відповідати. Більш детальніше в прикреплених файлах
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 06 квітня 2021 12:35
Причина: не підгружений повний текст вимоги
Номер вимоги: UA-2021-03-23-004562-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "КУПРІЯНОВ ВОЛОДИМИР ДМИТРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2100911637
Дата подання: 06 квітня 2021 12:55
скасування рішення про визначення переможцем ФОП Ковальов В.І.
уповноважена особа Волошенко А.О.визнала переможцем закупівлі ФОП Ковальов В.І.,незважаючи на невідповідність даної пропозиції вимогам Замовника ,перед цим дискваліфікувавши чотирьох учасників за 3 години по одній і тій же надуманій причині :представлені не в повному обсязі (без чистих незаповнених сторінок ) паспорти й без обкладинки .Це дуже важливо щоб паспорт був з обкладинкою ,бо меблі будуть неякісні А те ,що ФОП Ковальов не представив сертифікати і висновки дсее на товар і ряд гарантійних листів на товар,то це нормально .Бо даний заклад працює з даним учасником дуже плідно -88 неконкурентних (без других учасників) договорів підписано і всим добре ,і представникам закладу і ФОП Ковальову ,і не тільки ,таких одноосібних учасників-постачальників на безальтернативній основі сотні . І ЯКІ Ж ЦЕ КОШТИБЮДЖЕТНІ (НАРОДНІ),СОТНІ МІЛЬЙОНІВ.За це прийдеться відповідати. Шкода ,що назвичай відповідають стрілочники,такі собі відповідальні особи-спеціалісти.Більш детальніше в прикріплених файлах
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 квітня 2021 08:12
Доброго дня, Учасник!
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне.
За результатами аукціону, з врахуванням правомірності поданих пропозицій , 02.04.2021 року в системі Прозорро було розміщено рішення ,згідно якого визначено переможцем закупівлі ФОП Ковальова В.І.
ФОП Ковальов В.І. в складі своєї пропозиції надав висновок державної санітарно-епідоміологічної експертизи на меблі побутові корпусні. Доводимо до Вашого відома,що меблі класифікують:
- за призначенням: побутові і для громадських установ. Побутові поділяються на меблі для їдалень, спальні, вітальні, кухні, передпокою, ванної кімнати;
Тому висновок на меблі побутові корпусні було повністю враховано Замовником ,в тому числі ,і як висновок на ліжко одномісне.
Окрім того, повідомляємо, що вимога, щодо надання сертифікату відповідності на товар та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи , що пропонується постачати, виданого на ім’я учасника - відсутня в закупівлі,тому жодного порушення щодо надання в складі пропозиції ФОП Ковальова В.І.- висновка ФОП Самохіна М.О., який був завірений належним чином ,ми , як Замовники ,не вбачаємо.
Згідно Додатку 1 загальні вимоги : п.2- у складі пропозиції надає документальне підтвердження відповідності запропонованого еквіваленту технічним вимогам цього додатку до документації, у вигляді порівняльної таблиці із зазначенням основних показників(за необхідності), тобто зазначена диспозиційна норма, яку учасник мав на свій розсуд виконати чи не виконати.
Лист учасника ФОП Ковальова В.І.,вих.№7 від 30.03.2021 року було розцінено Замовником як лист- погодження з товаром, який відповідає технічним вимогам, параметрам, зазначеним у цьому додатку,де зазначено ,що товар є новим (таким, що не був у користуванні), якісним та поставлятися в упаковці, на якій зазначаються: назва товару, назва фірми-виробника, країна виробника.
Вас, як учасника , було відхилено з підстав подання паспорта громадянина України не в повному об’ємі , і має пряме та безпосереднє відношення до вимог закупівлі,адже вищезазначений документ мав бути наданий згідно ДОДАТКУ № 2 до документації про проведення спрощеної закупівлі.
Згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено , Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону,а мінімальний строк розгляду законом не передбачено. Як вбачається з закону, жодні порушень щодо строку розгляду відсутні.
Повідомляємо Вас, що згідно ч.14 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» : учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Закупівельна діяльність в Центральноукраїнському ліцеї-інтернаті спортивного профілю ведеться у суворій відповідності згідно діючого законодавства, тому п.3 ч.3 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі» у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких не перевищує 50 тисяч гривень, замовник повинен дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель та може використовувати електронну систему закупівель, у тому числі електронні каталоги для закупівлі товарів,тому нами,як Замовником,було проведено 5 спрощених закупівель, тому незрозумілі обвинувачення з приводу відсутності проведення конкуретних закупівель,а підрахунок договорів ,які заключені з ФОП Ковальов В.І.не має жодного відношення до закупівлі.
Вами,як Учасником,зазначена неправдива інформація, щодо відхилення всіх учасників процедури закупівлі з підстав відсутності надання паспорта громадянина України в повному обсязі, тому коментувати дане положення Вашої вимоги є недоречним,як і заклик до совісті і нібито цинічне розпилення державних коштів на власний розсуд.
Звертаємо увагу, що Ваша вимога грунтується лише на особистих переконаннях,тому відхиляється Замовником.

Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

06 квітня 2021 12:32
вимога 1.pdf

Документи подані скаржником

06 квітня 2021 12:55
вимога 2.pdf
06 квітня 2021 12:55
вимога 3.pdf
06 квітня 2021 12:55
вимога 1.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 квітня 2021 12:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КУПРІЯНОВ ВОЛОДИМИР ДМИТРОВИЧ" 155 880,00
UAH з ПДВ
153 890,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕБЛІС ЛТД" 159 405,00
UAH з ПДВ
155 850,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОВС плюс" 179 340,00
UAH з ПДВ
179 340,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Мормуль Олексій Ігоревич 194 260,00
UAH з ПДВ
194 260,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КОВАЛЬОВ ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ" 197 010,00
UAH з ПДВ
197 010,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ШКУРКО ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА" 197 870,00
UAH з ПДВ
197 870,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 квітня 2021 22:49
Електронний підпис
01 квітня 2021 21:45
Електронний підпис
01 квітня 2021 21:43
інн.pdf
01 квітня 2021 21:43
паспорт 6-7,12-13.pdf
01 квітня 2021 21:43
паспорт3-5.pdf
01 квітня 2021 21:43
витяг единий податок.pdf
01 квітня 2021 21:43
виписка з ЄДР 2.pdf
01 квітня 2021 21:43
виписка з ЄДР1.pdf
01 квітня 2021 21:43
захист довкілля.pdf
01 квітня 2021 21:43
працівники.pdf
01 квітня 2021 21:43
довідка про мтб.pdf
01 квітня 2021 21:43
висновок дсее меблі 2.pdf
01 квітня 2021 21:43
висновок дсее меблі 1.pdf
01 квітня 2021 21:43
додаток матраци 3.pdf
01 квітня 2021 21:43
додаток матраци 2.pdf
01 квітня 2021 21:43
додаток матраци 1.pdf
01 квітня 2021 21:43
сертифікат труба.pdf
01 квітня 2021 21:43
сертифікація.pdf
01 квітня 2021 21:43
довідка з банку.pdf
01 квітня 2021 21:43
договір №65 Дніпро.pdf
01 квітня 2021 21:43
довідка про досвід.pdf
01 квітня 2021 21:43
проект 5.pdf
01 квітня 2021 21:43
проект 4.pdf
01 квітня 2021 21:43
проект 3.pdf
01 квітня 2021 21:43
проект 2.pdf
01 квітня 2021 21:43
проект 1.pdf
01 квітня 2021 21:43
лист-гарантія.pdf
01 квітня 2021 21:43
порівняльна таблиця2.pdf
01 квітня 2021 21:43
порівняльна таблиця 1.pdf
01 квітня 2021 21:43
техвимоги 2.pdf
01 квітня 2021 21:43
техвимоги 1.pdf
01 квітня 2021 21:43
цінова пропозиція 2.pdf
01 квітня 2021 21:43
цінова пропозиція 1.pdf

Публічні документи

01 квітня 2021 16:21
Електронний підпис
01 квітня 2021 16:20
СЭС_ЕММ.pdf
01 квітня 2021 16:20
Статут.pdf
01 квітня 2021 16:20
СЕС матраци.pdf
01 квітня 2021 16:20
Сертификат ЕММ 2021.pdf
01 квітня 2021 16:20
Протокол.pdf
01 квітня 2021 16:20
Порівняльна таблиця.pdf
01 квітня 2021 16:20
НаказТОВ Меблис ЛТД.PDF
01 квітня 2021 16:20
Лист ліцензія.pdf
01 квітня 2021 16:20
Доповнення до статуту.pdf
01 квітня 2021 16:20
Довідка ст 17.pdf
01 квітня 2021 16:20
Довідка Виробника.pdf
01 квітня 2021 16:20
витяг.PDF
01 квітня 2021 16:20
Витяг з ЄДР.pdf
01 квітня 2021 16:20
Виписка.pdf
01 квітня 2021 16:20
Аналогічні договори.rar

Публічні документи

01 квітня 2021 22:43
Електронний підпис
01 квітня 2021 22:41
Ком.пр Файл (2).PDF
01 квітня 2021 22:41
IMG-09721654c1ff0c1e17a3773b9cfe494d-V.jpg
01 квітня 2021 22:41
Школа анол.дог.1.PDF
01 квітня 2021 22:41
Аналог дог.мебель.PDF
01 квітня 2021 22:41
аналог довідка мебель.PDF
01 квітня 2021 22:41
Статья 17.PDF
01 квітня 2021 22:41
статут ОВС.PDF
01 квітня 2021 22:41
статистика.PDF
01 квітня 2021 22:41
Сертифікат 14001 АМФ.pdf
01 квітня 2021 22:41
Сертифікат 9001 АМФ.pdf
01 квітня 2021 22:41
свід ОВС.PDF
01 квітня 2021 22:41
Свид ОВС.PDF
01 квітня 2021 22:41
Рекв.Замена р счета.PDF
01 квітня 2021 22:41
рекв ОВС.PDF
01 квітня 2021 22:41
письмо бакр..PDF
01 квітня 2021 22:41
овс дир.PDF
01 квітня 2021 22:41
обладн.PDF
01 квітня 2021 22:41
ліц.дозв.PDF
01 квітня 2021 22:41
Лист погодж.PDF
01 квітня 2021 22:41
Гарант пост в термін.PDF
01 квітня 2021 22:41
Гарант на товар.PDF
01 квітня 2021 22:41
гарант (1).PDF
01 квітня 2021 22:41
Витяг подписан..PDF
01 квітня 2021 22:41
Витяг ПДВ.PDF
01 квітня 2021 22:41
виписка овс.PDF
01 квітня 2021 22:41
zakljuchenie_sjes_stul_ja_i_kresla.pdf
01 квітня 2021 22:41
zakljuchenie_sjes_korpusnaja_mebel.pdf
01 квітня 2021 22:41
ISO cв.pdf
01 квітня 2021 22:41
ISO 14001.pdf
01 квітня 2021 22:41
Dogovir Школа.pdf
01 квітня 2021 22:41
4 опп.PDF

Публічні документи

01 квітня 2021 09:57
Електронний підпис
01 квітня 2021 09:48
цінова пропозиція.pdf
01 квітня 2021 09:48
Лист Згода.pdf
01 квітня 2021 09:48
Згода з договором.pdf
01 квітня 2021 09:48
гарантійний лист.pdf
01 квітня 2021 09:48
СЕС кромка.pdf
01 квітня 2021 09:48
sertifikat-Linken ISO 9001-2000.pdf
01 квітня 2021 09:48
ЛДСП Свіспан.pdf
01 квітня 2021 09:48
СЭС_ЕММ.pdf
01 квітня 2021 09:48
аналогічний договор 2.pdf
01 квітня 2021 09:48
аналогічний договор 3.pdf
01 квітня 2021 09:48
аналогічний договор 1.pdf
01 квітня 2021 09:48
довідка про підпис.pdf
01 квітня 2021 09:48
Лист відгук.pdf
01 квітня 2021 09:48
уставні та реквізити.pdf
01 квітня 2021 09:48
аналогічний договор 4.pdf
01 квітня 2021 09:48
паспорт усі сторінки.pdf
01 квітня 2021 09:48
аваль Мормуль О.І..pdf

Публічні документи

30 березня 2021 10:39
Електронний підпис
30 березня 2021 09:37
Ковальов24.03.21 45 л.pdf

Публічні документи

01 квітня 2021 18:25
Електронний підпис
01 квітня 2021 18:24
Що до ліцензування.pdf
01 квітня 2021 18:24
Що до захисту довкілля.pdf
01 квітня 2021 18:24
Таблица.pdf
01 квітня 2021 18:24
Підпис.pdf
01 квітня 2021 18:24
Паспорт ІПН Шкурко І.О..pdf
01 квітня 2021 18:24
Інформаційна довідка.pdf
01 квітня 2021 18:24
Декларація Шкурко 2020.pdf
01 квітня 2021 18:24
Витяг ЄДРЮ 2021.pdf
01 квітня 2021 18:24
Виписка ЄДРЮ.pdf
01 квітня 2021 18:24
Аналогічні договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КУПРІЯНОВ ВОЛОДИМИР ДМИТРОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕБЛІС ЛТД"

ТОВ "ОВС плюс"

ФОП Мормуль Олексій Ігоревич

ФОП "КОВАЛЬОВ ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ"

ФОП "ШКУРКО ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "КУПРІЯНОВ ВОЛОДИМИР ДМИТРОВИЧ"
#2100911637
Відхилено 153 890,00
UAH з ПДВ
02 квітня 2021 14:05
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕБЛІС ЛТД"
#39151892
Відхилено 155 850,00
UAH з ПДВ
02 квітня 2021 14:32
ТОВ "ОВС плюс"
#30988274
Відхилено 179 340,00
UAH з ПДВ
02 квітня 2021 15:17
ФОП Мормуль Олексій Ігоревич
#3077014872
Відхилено 194 260,00
UAH з ПДВ
02 квітня 2021 15:53
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП "КОВАЛЬОВ ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ"
#2408715811
Переможець 197 010,00
UAH з ПДВ
02 квітня 2021 16:05

Документи

02 квітня 2021 14:05
Електронний підпис
02 квітня 2021 14:04
відх Купр 001.jpg

Документи

02 квітня 2021 14:32
Електронний підпис
02 квітня 2021 14:30
мебліс відх 001.jpg

Документи

02 квітня 2021 15:17
Електронний підпис
02 квітня 2021 15:15
овс1 001.jpg
02 квітня 2021 15:15
овс2 001.jpg

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Мормуль Олексій Ігоревич #3077014872

№ рішення у справі

№ 54/25-р/к

Дата рішення у справі

27.10.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

02 квітня 2021 15:53
Електронний підпис
02 квітня 2021 15:51
момуль 1 001.jpg
02 квітня 2021 15:51
мормуль2 001.jpg

Документи

02 квітня 2021 16:05
Електронний підпис
02 квітня 2021 16:03
перем меблі 001.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 квітня 2021 16:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КОВАЛЬОВ ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ"
#2408715811
197 010,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 квітня 2021 16:05
Електронний підпис
02 квітня 2021 16:03
перем меблі 001.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2022 15:16
Електронний підпис укладений
08 квітня 2021 12:29
Договір.pdf укладений
07 квітня 2021 08:35

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
28 квітня 2021 11:55
197 010,00 UAH UA338201720344230005000028810
Центральноукраїнський ліцей-інтернат
UA583052990000026003015105644
ФОП Ковальов В.I.
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 197 010,00
UAH