Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шафа комбінована для одягу, з полицями та штангою;тумба приліжкова ;матрац ортопедичний; ліжко одномісне
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2021-03-23-004562-a ● ae4a7074ebff4d9cbc207f8dcbccb498
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЦЕНТРАЛЬНОУКРАЇНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ-ІНТЕРНАТ СПОРТИВНОГО ПРОФІЛЮ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 24146151 |
Місцезнаходження: | 28023, Україна , Кіровоградська обл., смт. Пантаївка, вул. Шкільна, буд. 1 |
Контактна особа: |
Аліна Волошенко +380968762263 pantaevka_int@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 березня 2021 11:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 березня 2021 11:57 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 02 квітня 2021 11:59 |
Очікувана вартість: | 199 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 990,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
131 штуки
Шафа комбінована для одягу, з полицями та штангою;тумба приліжкова ;матрац ортопедичний; ліжко одномісне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
28023, Україна, Кіровоградська область, смт.Пантаївка, вул.Шкільна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником вартості поставленого товару по безготівковому розрахунку протягом 30 банківських днів з моменту одержання Товару за цінами вказаними в видаткових накладних | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 березня 2021 12:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 березня 2021 11:58 |
Додаток №2. Кваліфікаційні критерії (1).docx | |
23 березня 2021 11:57 |
Додаток №1. Технічні та якісні характеристики.docx | |
23 березня 2021 11:57 |
Документація.docx | |
23 березня 2021 11:57 |
Додаток №3. Проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-23-004562-a.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП "КУПРІЯНОВ ВОЛОДИМИР ДМИТРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2100911637
Дата подання: 06 квітня 2021 12:32
скасування рішення про визначення переможця ФОП Ковальов В.І.
уповноважена особа Волошенко А.О. визнала переможцем учасника ФОП Ковальов В.І. закупівлі, незважаючи на те ,що даний учасник не представив сертифікати відповідності та висновки дсее на товар , не представив порівняльну таблицю товару, не представив гарантійний лист згідно додатку №1(інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, не надав гарантійний лист згідно розділу IV П.2 про невідшкодування витрат . Дані вимоги були прописані в документації Замовника,як обов'язкові. Незважаючи на те що дані документи не представлені учасником , і дана пропозиція не відповідає умовам,визначеним в оголошенні та вимогам до предмета закупівлі, уповноважена особа Волошенко визнала переможцем ФОП Ковальов В.І.,з яким даний заклад заключив 88 неконкурентних договорів (без проведення процедури конкурсних торгів) на суму понад 1,7 млн.грн. Даний тендер єдиний ,який проходить через публічну спрощену закупівлю , і Волошенко ,спеціаліст з закупівель, за 3 години дискваліфікувала чотири учасника за те, що вони не представили копію паспорту з обгорткою та у повному вигляді. Дані учасники представили копії паспортів тих сторінок, де були внесені дані. І це послужило причиною їхньої дискваліфікації.Це цинічний і наглий розпил державних коштів, і за це прийдется відповідати. Більш детальніше в прикреплених файлах
Розгорнути
Згорнути
Скасована
Дата: 06 квітня 2021 12:35
Причина: не підгружений повний текст вимоги
Номер вимоги: UA-2021-03-23-004562-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "КУПРІЯНОВ ВОЛОДИМИР ДМИТРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2100911637
Дата подання: 06 квітня 2021 12:55
скасування рішення про визначення переможцем ФОП Ковальов В.І.
уповноважена особа Волошенко А.О.визнала переможцем закупівлі ФОП Ковальов В.І.,незважаючи на невідповідність даної пропозиції вимогам Замовника ,перед цим дискваліфікувавши чотирьох учасників за 3 години по одній і тій же надуманій причині :представлені не в повному обсязі (без чистих незаповнених сторінок ) паспорти й без обкладинки .Це дуже важливо щоб паспорт був з обкладинкою ,бо меблі будуть неякісні А те ,що ФОП Ковальов не представив сертифікати і висновки дсее на товар і ряд гарантійних листів на товар,то це нормально .Бо даний заклад працює з даним учасником дуже плідно -88 неконкурентних (без других учасників) договорів підписано і всим добре ,і представникам закладу і ФОП Ковальову ,і не тільки ,таких одноосібних учасників-постачальників на безальтернативній основі сотні . І ЯКІ Ж ЦЕ КОШТИБЮДЖЕТНІ (НАРОДНІ),СОТНІ МІЛЬЙОНІВ.За це прийдеться відповідати. Шкода ,що назвичай відповідають стрілочники,такі собі відповідальні особи-спеціалісти.Більш детальніше в прикріплених файлах
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 квітня 2021 08:12
Доброго дня, Учасник!
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне.
За результатами аукціону, з врахуванням правомірності поданих пропозицій , 02.04.2021 року в системі Прозорро було розміщено рішення ,згідно якого визначено переможцем закупівлі ФОП Ковальова В.І.
ФОП Ковальов В.І. в складі своєї пропозиції надав висновок державної санітарно-епідоміологічної експертизи на меблі побутові корпусні. Доводимо до Вашого відома,що меблі класифікують:
- за призначенням: побутові і для громадських установ. Побутові поділяються на меблі для їдалень, спальні, вітальні, кухні, передпокою, ванної кімнати;
Тому висновок на меблі побутові корпусні було повністю враховано Замовником ,в тому числі ,і як висновок на ліжко одномісне.
Окрім того, повідомляємо, що вимога, щодо надання сертифікату відповідності на товар та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи , що пропонується постачати, виданого на ім’я учасника - відсутня в закупівлі,тому жодного порушення щодо надання в складі пропозиції ФОП Ковальова В.І.- висновка ФОП Самохіна М.О., який був завірений належним чином ,ми , як Замовники ,не вбачаємо.
Згідно Додатку 1 загальні вимоги : п.2- у складі пропозиції надає документальне підтвердження відповідності запропонованого еквіваленту технічним вимогам цього додатку до документації, у вигляді порівняльної таблиці із зазначенням основних показників(за необхідності), тобто зазначена диспозиційна норма, яку учасник мав на свій розсуд виконати чи не виконати.
Лист учасника ФОП Ковальова В.І.,вих.№7 від 30.03.2021 року було розцінено Замовником як лист- погодження з товаром, який відповідає технічним вимогам, параметрам, зазначеним у цьому додатку,де зазначено ,що товар є новим (таким, що не був у користуванні), якісним та поставлятися в упаковці, на якій зазначаються: назва товару, назва фірми-виробника, країна виробника.
Вас, як учасника , було відхилено з підстав подання паспорта громадянина України не в повному об’ємі , і має пряме та безпосереднє відношення до вимог закупівлі,адже вищезазначений документ мав бути наданий згідно ДОДАТКУ № 2 до документації про проведення спрощеної закупівлі.
Згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено , Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону,а мінімальний строк розгляду законом не передбачено. Як вбачається з закону, жодні порушень щодо строку розгляду відсутні.
Повідомляємо Вас, що згідно ч.14 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» : учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Закупівельна діяльність в Центральноукраїнському ліцеї-інтернаті спортивного профілю ведеться у суворій відповідності згідно діючого законодавства, тому п.3 ч.3 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі» у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких не перевищує 50 тисяч гривень, замовник повинен дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель та може використовувати електронну систему закупівель, у тому числі електронні каталоги для закупівлі товарів,тому нами,як Замовником,було проведено 5 спрощених закупівель, тому незрозумілі обвинувачення з приводу відсутності проведення конкуретних закупівель,а підрахунок договорів ,які заключені з ФОП Ковальов В.І.не має жодного відношення до закупівлі.
Вами,як Учасником,зазначена неправдива інформація, щодо відхилення всіх учасників процедури закупівлі з підстав відсутності надання паспорта громадянина України в повному обсязі, тому коментувати дане положення Вашої вимоги є недоречним,як і заклик до совісті і нібито цинічне розпилення державних коштів на власний розсуд.
Звертаємо увагу, що Ваша вимога грунтується лише на особистих переконаннях,тому відхиляється Замовником.
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне.
За результатами аукціону, з врахуванням правомірності поданих пропозицій , 02.04.2021 року в системі Прозорро було розміщено рішення ,згідно якого визначено переможцем закупівлі ФОП Ковальова В.І.
ФОП Ковальов В.І. в складі своєї пропозиції надав висновок державної санітарно-епідоміологічної експертизи на меблі побутові корпусні. Доводимо до Вашого відома,що меблі класифікують:
- за призначенням: побутові і для громадських установ. Побутові поділяються на меблі для їдалень, спальні, вітальні, кухні, передпокою, ванної кімнати;
Тому висновок на меблі побутові корпусні було повністю враховано Замовником ,в тому числі ,і як висновок на ліжко одномісне.
Окрім того, повідомляємо, що вимога, щодо надання сертифікату відповідності на товар та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи , що пропонується постачати, виданого на ім’я учасника - відсутня в закупівлі,тому жодного порушення щодо надання в складі пропозиції ФОП Ковальова В.І.- висновка ФОП Самохіна М.О., який був завірений належним чином ,ми , як Замовники ,не вбачаємо.
Згідно Додатку 1 загальні вимоги : п.2- у складі пропозиції надає документальне підтвердження відповідності запропонованого еквіваленту технічним вимогам цього додатку до документації, у вигляді порівняльної таблиці із зазначенням основних показників(за необхідності), тобто зазначена диспозиційна норма, яку учасник мав на свій розсуд виконати чи не виконати.
Лист учасника ФОП Ковальова В.І.,вих.№7 від 30.03.2021 року було розцінено Замовником як лист- погодження з товаром, який відповідає технічним вимогам, параметрам, зазначеним у цьому додатку,де зазначено ,що товар є новим (таким, що не був у користуванні), якісним та поставлятися в упаковці, на якій зазначаються: назва товару, назва фірми-виробника, країна виробника.
Вас, як учасника , було відхилено з підстав подання паспорта громадянина України не в повному об’ємі , і має пряме та безпосереднє відношення до вимог закупівлі,адже вищезазначений документ мав бути наданий згідно ДОДАТКУ № 2 до документації про проведення спрощеної закупівлі.
Згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено , Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону,а мінімальний строк розгляду законом не передбачено. Як вбачається з закону, жодні порушень щодо строку розгляду відсутні.
Повідомляємо Вас, що згідно ч.14 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» : учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Закупівельна діяльність в Центральноукраїнському ліцеї-інтернаті спортивного профілю ведеться у суворій відповідності згідно діючого законодавства, тому п.3 ч.3 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі» у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких не перевищує 50 тисяч гривень, замовник повинен дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель та може використовувати електронну систему закупівель, у тому числі електронні каталоги для закупівлі товарів,тому нами,як Замовником,було проведено 5 спрощених закупівель, тому незрозумілі обвинувачення з приводу відсутності проведення конкуретних закупівель,а підрахунок договорів ,які заключені з ФОП Ковальов В.І.не має жодного відношення до закупівлі.
Вами,як Учасником,зазначена неправдива інформація, щодо відхилення всіх учасників процедури закупівлі з підстав відсутності надання паспорта громадянина України в повному обсязі, тому коментувати дане положення Вашої вимоги є недоречним,як і заклик до совісті і нібито цинічне розпилення державних коштів на власний розсуд.
Звертаємо увагу, що Ваша вимога грунтується лише на особистих переконаннях,тому відхиляється Замовником.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 квітня 2021 12:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "КУПРІЯНОВ ВОЛОДИМИР ДМИТРОВИЧ" |
155 880,00
UAH з ПДВ
|
153 890,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕБЛІС ЛТД" |
159 405,00
UAH з ПДВ
|
155 850,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОВС плюс" |
179 340,00
UAH з ПДВ
|
179 340,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Мормуль Олексій Ігоревич |
194 260,00
UAH з ПДВ
|
194 260,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КОВАЛЬОВ ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ" |
197 010,00
UAH з ПДВ
|
197 010,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ШКУРКО ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА" |
197 870,00
UAH з ПДВ
|
197 870,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "КУПРІЯНОВ ВОЛОДИМИР ДМИТРОВИЧ" #2100911637 |
Відхилено |
153 890,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2021 14:05
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕБЛІС ЛТД" #39151892 |
Відхилено |
155 850,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2021 14:32
|
|
ТОВ "ОВС плюс" #30988274 |
Відхилено |
179 340,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2021 15:17
|
|
ФОП Мормуль Олексій Ігоревич #3077014872 |
Відхилено |
194 260,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2021 15:53
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФОП "КОВАЛЬОВ ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ" #2408715811 |
Переможець |
197 010,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2021 16:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2022 15:16
|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2021 12:29
|
Договір.pdf | укладений |
07 квітня 2021 08:35
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
28 квітня 2021 11:55
|
197 010,00 UAH | UA338201720344230005000028810 Центральноукраїнський ліцей-інтернат |
UA583052990000026003015105644 ФОП Ковальов В.I. |
Оплачений |